Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: ANO je pokračování ODS jinými prostředky
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Schwarz 1.12.2018 15:05Re: ANO může být dost podobná ODS, neb se jedná často o stejné l No, hlavně že financování ODS bylo "neprůhledné". Zato financování KSČM, které zůstalo spoustu majetku po KSČ, ČSSD která si přihrála domů několikamiliardový "Lidový dům", ač právnické osoby mimochodem právě kvůli levici nepodléhaly restitucím a mezi jejími členy už nezbyl nikdo z původních, předválečných - to všechno bylo vzorem transparentnosti a čistoty. + rozkradený majetek SSM a ROH, který si také přihráli do svých kapes levičáci. Takže levičácký ideál byl začít s nakradeným mnohamiliardovým majetkem proti ODS bez floka... |
J. Kanioková 1.12.2018 18:25A kdyby jen "Lidový dům", jsem přesvědčená, že jejich příbuzní a potomkové se zdárně zapojili do "léčení" našeho hospodářství". Vždyť kdo měl nejlepší informace o situaci v podnicích z předchozí doby před Sametem, než komoušovic okolí ! |
P. Götze 1.12.2018 11:25RE Diky za podnetny clanek. Popularni tady asi nebude, myslenkove bariery v nekterych lidech jsou jiz prilis vysoke, ale i to nebude navzdy. |
J. Kanioková 1.12.2018 14:10I jinde NENÍ populární, https://finmag.penize.cz/diskuze/402174-ano-je-pokracovani-ods-jinymi-prostredky#comment_297812 A tam diskutují lidi, kteří hospodářské problematice rozumí velmi dobře. |
M. Šejna 1.12.2018 10:31pravda bolí pravda bolí, a je to vidět na agresivních reakcích místních modrých diskutérů. Modří chlapci zapomínají, jak český lid oddaně miloval Vaška Klause. Nejradši by zapomněli na modro-komsomolský film "Léčba Klausem" , nebo na vtip o tom, že v Praze by volby vyhrála i Klausova koloběžka. Ten popěvek hokejistů mi už vypadl z paměti, ale hodně mi to připomělo "angažovanou" volební písničku od stoupenců Schwarzenberga "Náš kníže". :-D |
P. Papež 1.12.2018 11:46Na blbost se musí reagovat. Když minulost ODS srovnávat, proč nesrovnavat s Estébáckou minulosti zazracneho privatizatora Babise ? |
M. Varadinková 1.12.2018 12:27Re: pravda bolí Klaus je stejný tehdy jako dnes. Rozdíl je v tom, že Klause zpočátku milovala média a ti, kteří ho tehdy milovali a dnes nenávidí, se prostě nechají těmi médii manipulovat. Já s Klausem souzním ideově a proto ho nemusím nenávidět ani milovat. Prostě mi stačí, že s ním souhlasím, protože on obvykle mívá pravdu, i když se pravdoláskařským médiím ta pravda nehodí do krámu. |
J. Kanioková 1.12.2018 13:53Taky to tak vnímám, souhlas
|
R. Tichý 1.12.2018 12:39Autor ani Vy jste nenapsali, koho ma narod milovat. Zato naprosto presne pisete, koho nenavidet. Je zajimave, jak je PaL konzistentni v nenavisti. |
R. Tichý 1.12.2018 12:42Kdo chce psa bit.... Takovou delici linku(ODS+ANO) lze vyplodit na libovolnem rozhrani politiky. Clanek je tudiz hloupy a tendencne zaujaty. |
J. Jurax 1.12.2018 12:51Nikoliv koloběžka, nýbrž tenisová raketa ... :-) |
J. Jurax 1.12.2018 12:58ANO je pokračování ODS jinými prostředky Už nadpis napovídá, že názory v článku prezentováné jsou zcestné. No a celkem jsou, byť sdělují některé zapomínané a pro ODS nelichotivé skutečnosti. |
P. Papež 1.12.2018 10:00Proč autor srovnává Klause, který už nemá s ODS nic společného s ANO , jakoby současná ODS byla stejná jak za Klause? Hloupost autora, či záměr dehonestovat ODS ? Ať rovnou napíše nenávidím ODS. |
P. Lenc 1.12.2018 10:07Re: To on nemůže, neb je "nestranný".A toto se považuje za politologa. |
P. Lenc 1.12.2018 9:44Kašpárku, tolik blbostí v jednom článku, tak tomu říkám výkon.Zrajete jak krabicové víno, čím dál nechutnější. |
V. Heidlerová 1.12.2018 9:24Nezaspal autor článku řádku let? To srovnání hrubě nesedlo a pravděpodobně je to záměr, neustále strašit veřejnost ODS. |
J. Kanioková 1.12.2018 18:35Ano..
|
K. Janyška 1.12.2018 9:20Vy jste zkašpárkovatěl už úplně. ODS bylo stranou transformační a lidi byli a jsou takoví jací jsou. Díky ODS je naše republika taková, jaká je, tedy skvělá... Dzp. |
Š. Hašek 1.12.2018 9:23Re: Vy jste zkašpárkovatěl už úplně. Bejvávalo, bejvávalo, pane Janyško. Nestěžuji si. |
Š. Hašek 1.12.2018 9:16ANO a ODS jsou vlastně totéž. Tedy úplně ne, čísla jasně hovoří. Programy by se daly opisovat (o levicovějších, bruselštějších členech obou stran se raději nebudu zmiňovat). Slova různá, obsah podobný. Obě strany taková směs názorů, že z toho přechází zrak. Jeden předseda koná, druhý předseda vykládá fráze pro studentíky. A i toaletní papír má podlke něho obsahovat "více Evropy" (trapná záměna slov Evropa/štrasbrusel, dnes moderně frčí). Nejsem volič ANO. Byly doby jiné .......... |
S. Sedlák 1.12.2018 3:25To už musí být jeden dost velký zoufalec, aby sepsal takové účelové srovnání. ODS, která prosazovala liberální přístup k podnikatelskému prostředí, srovnávat s partají, která jde přesně opačným směrem?? EET, kontrolní hlášení, prolomení mlčenlivosti advokátů atd. není pravicovým instrumentem a buzeruje celou ekonomiku s minimálním efektem. Kontrola lihovarů naproti tomu reagovala na reálný problém, kde šlo o životy lidí. |
V. Kotas 1.12.2018 6:01Re: To už musí být jeden dost velký zoufalec, Nějak pisálek zapomněl, že V. Klaus byl a je ekonom teoretik, víme jak to dopadlo s jeho útěky před právníky, což dovršil amnestií. A. Babiš člověk z praxe, podnikatel/kapitalista, který si prošel to martirium, aby se stal miliardářem. Ano, někdy to bylo na hraně, ale to nebyl sám, který tak postupoval a nedat se na politiku, tak nám ho média možná ani nepředstaví. |
M. Těhanová 1.12.2018 6:51Re: To už musí být jeden dost velký zoufalec, Můžete upřesnit, jaké martyrium prožívá bezskrupulózní jedinec při švindlech, nepřátelském přebírání podniků a ničení konkurence? Ale jinak je tento článek skutečný blábol a to srovnání neuvěřitelná blbost. |
V. Kotas 1.12.2018 7:45Re: To už musí být jeden dost velký zoufalec, Zkusila jste být alespoň OSVČ ? |
M. Klas 1.12.2018 7:54Re: To už musí být jeden dost velký zoufalec, Bureš někdy podnikal jako OSVČ? Já ano a přesto jsem na 80 miliard nedosáhl. Čím to asi bude? |
V. Kotas 1.12.2018 13:20Re: To už musí být jeden dost velký zoufalec, I tak někteří začínali a vypracovali se až na kapitalistu. |
M. Klas 1.12.2018 18:27Re: To už musí být jeden dost velký zoufalec, Nějak jste zapomněl odpovědět, jestli Bureš jako OSVČ také začínal... |
V. Kotas 1.12.2018 19:48Re: To už musí být jeden dost velký zoufalec, Každý kdo šel po r.1989 do soukroma, nějak začínal. |
J. Pospíšil 2.12.2018 10:55Re: To už musí být jeden dost velký zoufalec, Slušní slušně, jiní jako Babiš. |
J. Kulheim 1.12.2018 9:20Re: To už musí být jeden dost velký zoufalec, V průběhu vlády VK byla uskutečněna přeměna socialistické, dirigistické ekonomiky, na ekonomiku tržní. Ze všech postkomunistických států tato přeměna proběhla nejúspěšněji. V NDR restruktualizace řídili ekonomové ze západu, převzali zákony NSR a proces není dokončený dodnes a kradlo se víc než u nás. VK řešil věci veřejné, pan Babiš si privatizoval cizí majetek. Kde by byl, kdyby jeho otec a spol. v padesátých letech neukradli majetek ostatním spoluobčanům. Zatím co většina lidí pracovala, "kamarádi z VUMLu", privatizovali. Měli známosti na ministerstvech, bankách, peníze, zkušenosti ze zahraničí. Rukama ani hlavou si na stávající majetek nevydělal. Pouze využil dobu. |