7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

POLITIKA: ANO je pokračování ODS jinými prostředky

V časech každotýdenních protivládních demonstrací přerůstají řeči o „rozdělené společnosti“ do řečí o „studené občanské válce“. Takový patos nám brání vidět, kolik společného toho vlastně mají ANO a ODS, která na antibabišovské rétorice postavila své úspěšné kampaně do Sněmovny i do obecních zastupitelstev.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Nový 1.12.2018 15:49

Re: K písničce komentář z Finmagu -

A lze se divit, že Klause žralo hodně lidí? Byl jediný kdo měl nějakou vizi, na rozdíl od slibotechen, jako Komárkova záp. marka za kačku.

P.S.

Dnes by asi Komárek uspěl, když je možný Babiš v čele vlády.

J. Kratochvíl 1.12.2018 17:06

Komárek měl pravdu !

A určitě by uspěl i ve volbách, kdyby voliči věděli jak dopadnou tzv. Klausovy reformy. Komárkova zap. Marka měla být za 4 kačky, což byla reálná síla koruny.

A. Nový 1.12.2018 17:09

Re: Komárek měl pravdu !

:-))

J. Kanioková 1.12.2018 18:10

Prdlajs !

Komárek byl typický stoupenec třetích cest.

M. Prokop 2.12.2018 15:58

Re: Prdlajs !

Nereálných třetích cest.

J. Kratochvíl 1.12.2018 17:11

Komárek měl pravdu !

Klaus určitě vizi měl a to jak co nejrychleji nechat rozkrást majetek, který budovaly generace našich předků. A jestli chcete toto zpochybňovat tak zpochybňujete práci a činnost takových podnikatelů jako byl Baťa, Kolben, Škoda a dalších.

J. Kanioková 1.12.2018 18:14

Jste cvok !

A nezpochybňuji práci a činnost skvělých lidí jako byl Baťa, Kolben, Škoda a dalších. Kdo je zpochybnil a z této země vytěsnil, byli komouši !

V. Kotas 1.12.2018 19:50

Re: Komárek měl pravdu !

Jenom jestli to nebylo zadání.

J. Kanioková 2.12.2018 12:59

Jaké ?

A. Nový 2.12.2018 17:40

Re: Komárek měl pravdu !

Diskutovat s blbem jako jste vy, Kratochvíle, je problém, s Kratochvílem analfabetem nelze!

P.S.

kam jste to dotáhl za komoušů? Na předsedu uličního výboru KSČ a nebo velitele místní buňky PSVB? :-))

Z. Lapil 2.12.2018 22:59

Re: Komárek měl pravdu !

To jste vedle jak ta jedle, reálně rozkrást majetek plánovali Gottwald a spol. a vyšlo jim to. Za Klause se řešily následky.

J. Kratochvíl 1.12.2018 17:17

Re: K písničce komentář z Finmagu -

Babiš s Komárkem jsou seriozní ekonomové a rozumějí své profesi, na rozdíl od ekonomického nemravného diletanta Klause.

V. Halašta 1.12.2018 18:13

Re: K písničce komentář z Finmagu -

Babiš je gangster a Komárek je gangsterův posluhovač.

J. Kanioková 1.12.2018 18:17

Zalkněte se tou svou Klausofobií..

J. Kanioková 1.12.2018 18:31

Jsou ? Komárek už nežije..

a jako diletant tu působíte vy

P. Papež 2.12.2018 11:24

Honem si vezměte ty vaše prášky na hlavu. Zase jste je vynechal.

P. Manda 2.12.2018 11:45

Re: K písničce komentář z Finmagu -

bóže, vy jste ,ale blb

J. Kanioková 1.12.2018 18:11

Souhlas ..

J. Kanioková 1.12.2018 13:48

"ANO je pokračování ODS jinými prostředky"

Bože, to je kravininum ! Holt, levičák Kašpárek si potřeboval plivnout na ODS..

V. Halašta 1.12.2018 12:53

Svoboda

Daly by se rozebírat jednotlivé argumentační fauly a nepravdy (jako třeba alkoholová oslava coby zbožštění) ale nejpodstatnější vidím v tom, že levičák Kašpárek naprosto neví, co to je svoboda proč je potřebná k ekonomickému úspěchu.

M. Varadinková 1.12.2018 12:21

Silná, vítězící strana musí mít silného lídra

Autor má pravdu, že ANO je podobné klausovské ODS. Nesouhlasím s ním ale v tom, že on to popisuje jako negativum. Já to vidím naopak jako nutnou podmínku k tomu, aby strana vůbec byla schopná vyhrát volby s dostatečnou převahou a díky tomu se pokusit realizovat to, co slíbila svým voličům.

V čele strany musí prostě stát silná charismatická osobnost, která dokáže přesvědčit o tom, že má dostatečný "leadership" v prvé řadě své spolustraníky. Dát straně tvář a směr a s tím pak následně oslovit a přesvědčit voliče. Pokud je v čele strany slabý lídr, pak kmotři v příšeří mají pré (tahají za nitky, nevyjdou na světlo), jednotlivé frakce se hádají a perou mezi sebou a jdou si po krku, každý kmotr se snaží vystrčit do čela svého člověka (svou loutku), který mu pak musí být "vděčný". Navenek se taková strana voličům jeví jako pytel blech, kdy vůbec není jasné, jestli se nakonec pojede čehý nebo hot. Proč by proboha volič měl takovou stranu volit?

M. Varadinková 1.12.2018 12:30

Re: Silná, vítězící strana musí mít silného lídra

To, co z ODS i ČSSD udělalo "padlé strany", je právě absence silného charismatického lídra.

J. Jurax 1.12.2018 12:38

Dalo by se souhlasit ...

A. Nový 1.12.2018 16:00

Re:

Tak si maně vzpomínám na Babišovo biľakovské blábolení než si pořídil piárity, kteří ho učí co a jak má říct.

"Sorry jako, bude líp".

V. Halašta 1.12.2018 18:15

Silný

Silný může být i všehoschopný a ne chytrý. Pro některé.

J. Kanioková 1.12.2018 13:49

Přesně !

Z. Lapil 2.12.2018 22:51

Re: Silná, vítězící strana musí mít silného lídra

Jo. To mi dává smysl.

J. Macků 1.12.2018 11:52

ANO může být dost podobná ODS, neb se jedná často o stejné l

Pravda je, že ODS za pana Klause byla úplně jiná, než za jeho následníků, podnikalo, pracovalo a žilo se svobodněji, doba samozřejmě nebyla bez chyb. Státní buzerace přišla až později nejvíce počínaje panem premiérem Zemanem a rovněž tak také velký rozsah kmotrů, rozkrádání a uplácení, ne nepodstatně se zde angažoval soudruh Bureš, jinak by si nepomohl k tak značnému majetku. Ale to nebyla záležitost jen ODS, ale ČSSD a dalších, kteří byli u výkonné moci. ANO se od ostatních liší tím, že je to hlavně strana 1 muže a to je oligarcha, do značné míry profitující z čerpání dotací. Nyní se hovoří o vracení 10 miliard EU dotací, to jen pro ty, co si myslí že dotace jsou jen něco nepodstatného. Soudruh Bureš vyhrál proto, že sliboval mnohé, většinu nedodržel, ale hlavně proto že lidé měli rozkrádání a afér dost. Hlavně ODS se v té době chovala nemožně, ve svržení vlády se silně angažoval i pan prezident Zeman, nakonec se našel po monstrózní akci jen daňový únik za drahou kabelku, pan premiér Nečas je slaboch. Jen takovou poznámku, znal jsem některé lidi v počátku angažovali za ANO, když jsem se po čase ptal, jak se jim vede, jejich odpověď byla trochu překvapující, trochu logická. Pro ANO už nepracují, nahradili je lidé z ODS (kteří ucítili novou příležitost).

V. Halašta 1.12.2018 12:19

Re: ANO může být dost podobná ODS, neb se jedná často o stejné l

Tak jen jednotlivosti:

- prohra ODS ve volbách přišla po oslabení při neprůhledném financování ODS a po tom, jak se k tomu postavil VK (tedy nijak) takže by se dalo říct, že tady u VK začal ten marasmus s tolerancí špinavostí;

- to shození Topolovy vlády se podařilo až když se přidaly hlasy poslanců (-kyň) blízkých VK, důvodem bylo zřejmě předsednictví EU;

- nevím jak funkcionáři ale voliči ANO se vyměnili z pravicových na levicové.

J. Jurax 1.12.2018 12:50

Zejména s posledním bodem souhlas. Holt ANO slibuje, že bude líp, uvěřitelněji než levicovi socani, takže luxovali jejich voliče, jimž se jevili jako lepší spasitelé.

Dlužno ovšem dodat, že slibovali se stejným výsledkem, jako ti socani - líp není, a jestli, tak za to ani anonisti ani socani nemůžou.

ANO není a nikdy nebylo pravicové. To ODS snad kdysi i byla a dodnes aspoň rétorikou je.