26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

POLITIKA: Andrej Babiš je na začátku

Hnutí podnikatele Andreje Babiše ANO 2011 je politickými konkurenty a komentátory nálepkováno jako populistické, antisystémové, podnikatelský projekt, nové Věci veřejné apod.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Ondys 20.10.2013 19:22

:)))))))))))))) Vždyť ve skutečnosti stačí málo

pokud by našel nějaký :)))))))))))))) investigativní novinář v bandě podivných pisálků a udělal pro případné voliče objektivní reportáž o zaměstnancích Babiše, jak si pod jeho vedením žijou ve firmě i mimo.

M. Pernický 20.10.2013 17:29

Re: Celé to ANO je dnes jako uzrávající pěkné ovoce na stromě

Pane Boleslav,prosím vás,abyste už nebral VV do svých úst.Trochu politických hrátek znaly přispěvatel do NPpřece nutně musel prohlédnou komu VV ležely v žaludku,s mnohem škodlivějším působenímna úroven hospodářství a proto byla soustředěná negativní pozornost na VV.

M. Pechr 20.10.2013 13:51

Re: ...volím Svobodné...

...popravdě mnoho iluzí nemám, odborářské akce a jejich mnozí sympatizanti mně děsí... ...ale na druhou stranu nejen obyčejní, nevzdělaní, afektovaní jsou na straně levice, taky intelektuálně dobře vybavení jedinci, vzdělanci (např. sociolog Jan Keller)...v podstatě si nedělám iluze o voličích žádné strany, s narůstajícími preferencemi se na každou stranu lepí nějací ti příživníci a stává se příliš masovou, všeobjímající, nivelizující...

P. Vítek 20.10.2013 13:41

Re: Spasitelé neexistují ...

Novejsi doba-objektivni media,internet,Facebook...by mohlo zase vratit demokracii do koryta(omezit vseobecne volebni pravo se asi nepodari).Problem je,kdyz tahle pak.z ziska z dotaci a statnich zakazek takovy nenormalni mnozsvi penez,ze si muzou koupit i media.To se muze stat jen v polosocialismu-ve skutecnem konkurencnim kapitalismu by si nejaky stary stbak ani neuprdl.Nestacil by konkurenci,kterou mu v polosocialismu urednici pomahaji omezit.Ve svobode je uredni nezajimava nula.

P. Vítek 20.10.2013 13:27

Re: Babiš

Stare struktury z Ruska.A mirne cinsky oci ma taky.Jde z nej strasny strach....ten az bude mit moc,to neco uvidime.

J. Jurax 20.10.2013 13:08

Re: proč Babiš

Řídit stát jako rodinnou firmu není až tak špatný nápad, jestli v ní bude někdo krást tak se s ním tvrdě zatočí ... pokud ovšem nebude z rodiny ... to tu přece dávno máme :-)

J. Jurax 20.10.2013 13:06

Re: proč Babiš

voliči ještě nejsou úplně bezhlavé stádo ... skepticky soudím, že ve velké většině jsou, ale neví o tom a jdou za předvolebními sliby ráje na zemi jak za píšťalkou pištce hammelnského ...

J. Jurax 20.10.2013 13:03

Re: Babiš bude psát nové absurdní komedie

Voliči malých stran se snad považují za přemýšlivější - budiž. A i po volbách budou mít na to přemýšlení klid, ptozože se do parlamentu a tudíž i k podílu na moci nedostanou. Nevím, zda je to dobře nebo špatně, ale je to tak.

J. Jurax 20.10.2013 13:00

Re: Babiš

Konkurence mezi pijavicemi - no to jste mne potěšil, to tuhle zemi jistě spasí :-)

J. Jurax 20.10.2013 12:58

Re: ...volím Svobodné...

Ale někdy i pasovalo, nemějte iluze o voličích - vzpomeňte na nenávistnou ječící luzu na odborářských demonstracích se vyskytující, to jsou taky voliči ...

J. Jurax 20.10.2013 12:53

Re: Myslím, že se mýlíte. Babiš chce efektivní stát, protože ho nebaví platit daně nějakým Rittigům.

Nové strany, u nichž je aspoň naděje, že nebudou krást ... což je ovšem nedosažitelný ideál :-)

J. Jurax 20.10.2013 12:51

Re: Pokud Babišovi rozumím,...

No, studenty lze snad chápat jako investici, ovšem důchodce a nevyléčitelně nemocné zachraňuje jen tenká slupka humanismu :-)

J. Jurax 20.10.2013 12:47

Spasitelé neexistují ...

Babiš si najal profesionály na vytvoření kampaně postavené dle pravidel politického marketingu na mixu oblíbených osobností, pozitivních hesel, středového programu a masivní kampani.

Hezky napsáno - jak se dělá politika. PR, marketing, slibotechna, pečlivě odborně koncipované oblbování voličů ... a za tím vším touha po moci, korytech a kontrole penězotoků. Nejen u Babiše, u všech. Nedělejte si iluze, že je Babiš bohatec - Babišovo podnikání čerpající miliardy státních dotací jistě uvítá další odklon veřejných peněz správným směrem - k tomu přece slouží politika a tomu slouží politici.

Ono je pravdou, že moderní zastupitelská demokracie má vrozenou a potenciálně smrtelnou nemoc - všeobecné a rovné volební právo. Takže politikové vědí, že už nejde o soubor idejí o směřování státu a věcí veřejných - to by volič nepochopil - ale o slibotechnu a kupování voličů pastelkovným, rušením poplatků, slibem pomalu čehokoliv komukoliv. Slibem neurazíš, ale hejlů nachytáš ... Ostatně Churchill kdysi pravil, že nejlepším argumentem proti demokracii je pětiminutový rozhovor s voličem.

A že Babiš není politik - ale je; ostatně politiků máme jak na.ráno, Co nám chybí, jsou státníci.

J. Chaloupka 20.10.2013 12:03

Bárta, chudák, nejen že si nenakradl, ale ještě rozdával ze svého.

Fuj, fuj. Osobně soudím, že Bártu a VV vyštval Kalousek. Možná je inteligentní, ale schází mu sociální dovednosti. I proto je nejnenáviděnějším politikem. A řídit stát efektivně, to není nic proti ničemu. Stačilo by vychytat černé díry a přestat dělat dluhy. Důchodců ani studentů se to nemusí dotknout.

J. Chaloupka 20.10.2013 12:00

Myslím, že se mýlíte. Babiš chce efektivní stát, protože ho nebaví platit daně nějakým Rittigům.

Zajímavé je, že jakmile někdo založí stranu (jedno jakou) hned se na něj všichni vrhnou jako sršni a kálí. Takže staré strany nechceme, jsou plné zlodějů, nové nechceme, chtějí krást. Tak co vlastně chceme?

M. Pechr 20.10.2013 11:10

Re: ...volím Svobodné...

...prostě... "kdo jej volí je debil a duševní chudák" ...nemyslim, že by to pasovalo na voliče Ano , spíše na autory podobných příspěvků...

P. Vítek 20.10.2013 11:06

Techto babisu jsem se nejvic bal,

kdyz se po 89 rikalo,ze nemame nikoho jineho nez stare komary,kteri rozumi obchodu a ekonomii vubec-ze se napakujou a pak ovladnou vsechno.

Absurdni situace,kdy po splneni zameru"chcete kapitalismus,tak my vam ho znechutime"(nejvetsi kapitaliste jsou nejvetsi soudruzi),ted nabehneme do jejich zachrane naruce! Genialne,sproste vymysleno.Jsme idioti,nechame se rozestvat a proto si nezaslouzime mit se dobre.Vsechno jsme si po.rali sami!

P. Vítek 20.10.2013 10:56

Re: ...volím Svobodné...

Jestli vy volite Svobodne,tak se tedy radeji vratim k Ods.Mozna jsem ale nerozumel vasi nepochopitelne poznamce na predchozi prispevek.Jak jste to myslel?

P. Vítek 20.10.2013 10:48

Prectete si prosim a vzpamatujme se!

http://www.pravybreh.cz/2013/10/19/stanislav-devaty-cuba-je-gottwaldov-toz-ja-su-zlin/

J. Boleslav 20.10.2013 10:32

Re: Celé to ANO je dnes jako uzrávající pěkné ovoce na stromě

Budou chutnat podobně jako veverky, odporně.

J. Boleslav 20.10.2013 10:30

Re: Pokud Babišovi rozumím,...

Nic, protože volby nevyhraje.

T. Czernin 20.10.2013 10:16

Pokud Babišovi rozumím,...

tak chce stát řídit jako firmu. Každá firma chce být úspěšná, mít zisk, svému majiteli a popřípadě akcionářům vydělávat. Musí se tedy zbavit veškeré zátěže, která negativně ovlivňuje konečnou bilanci. A tu představují v případě státu především studenti, důchodci a nemocní. A to raději ani nezmiňuji jisté skupiny s nulovou zaměstnatelností, kteří si dosud svůj podíl doslova vyřvali. Co s nimi všemi Babiš udělá? Propustí je...??

J. Boleslav 20.10.2013 9:08

Re: proč Babiš

Přesně tak.

J. Boleslav 20.10.2013 9:06

Re: Já jsem celkem rozhodnut,

Mafiánských vazeb mezi ODS, TOP a ČSSD? Můžete nějak rozvést myšlenku?

J. Boleslav 20.10.2013 9:04

Re: ANO - stát jako firma

Řízení státu a firmy jsou dvě naprosto rozdílné věci. Tedy pokud se nejedná o stát totalitní. Pokud to Babiš nechápe, je na hlavu. Leda že by měl podobný záměr jako kdysi Bárta neblahé paměti, udělat si ze státu filiálku své firmy.

J. Boleslav 20.10.2013 9:00

Re: Babiš

Taky to tak vidím. Je naprosto nečitelný a kdo ví, kdo u něj tahá za špagáty v pozadí.

P. Maleček 20.10.2013 8:15

ANO - stát jako firma

Tohle sdělení přivádí stávající parlamentní strany k až hrůznému šílenství. Protože pod sloganem stát jako firma se nekrývá kašlání na sociální, společenský a kulturní rozměr politiky,ale to že ve firmě má každý jasné a kontrolovatelné úkoly a když je neplní nebo dokonce firmu poškozuje jde "z kola ven" a ke všemu hradí vzniklou škodu.

A to je to, co stávající politiky nejvíc děsí. Vždyť jejich politika je založena pravém opaku: stát jako firmu co nejvíc, k vlastnímu prospěchu, poškodit a nenést za to žádné důsledky.

A proto ta hrůza z Babiše. Proto ty intriky a pomluvy, třeba i z úst rádoby ctihodné Němcové z ODS.Kdyby se Babišovy podařilo vnést do politiky tuhle základní konstantu fungující firmy tak už teď je to na stavění pomníků.

M. Prokop 19.10.2013 21:30

Re: Já jsem celkem rozhodnut,

Pravda, VV se snažily nahradit podrazáckou taktiku KDU-ČSL, ale na kvality originálu prostě nemají. Lidovci to trénovali dlouhá desetiletí, i v NF.

M. Prokop 19.10.2013 21:28

Re: ANO je obdobou VV, přesto může být jejich

Zbytečno vrážet do rozkulačení peníze. Jak VuVuzely, tak ANO se rozhádá samo.

M. Prokop 19.10.2013 21:27

"politický stratég formátu Kalouska nebo Zieleniece"

Zieleniec se zrovna jako úspěšný stratég nepředvedl.