5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
AnnaT 4.1.2007 13:08

Re: že vás netrápí

To máte vlastně pravdu. Právě teď jsem četla citaci nějakého bojovníka/bojovnice za emancipaci, že emancipace bude, až budeme mít na důležitých postech srovnatelný počet průměrných žen a průměrných mužů. Pani Kuchtová svoji neschopností z průměru zřejmě nevybočuje. Připomínky ohledně výzoru nechám stranou, mě jako žene se zas zdá "krásný" málokterý mužský politik. Třeba Paroubek je zrovna příklad "fešáka".

AnnaT 4.1.2007 12:51

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kuchtová

Vůbec není mím cílem obhajovat názory zelených8-o, jen jsem chtěla naznačit, že pani Kuchtová je podle mě pro ně spíše příteží, protože ta pani nejenom že nerozumí ničemu(aspoň teda tak rozhodně působí) ale nemá ani schopnost mluvit šikovně "o ničem" jako mají třeba mnozí komunisté;-)(ale ne jenom oni). Takže tato paní je ideální partner do diskuse, kde chcete diskutéra především ztrapnit a znemožnit a myslím si, že si je toho vědom i Bursík, ale asi existují nějaké vnitřní stranické důvody a závazky.

emp 4.1.2007 12:43

Re: Re: temelín

Problém je ten, že energetická koncepce se řeší na mnoho let dopředu a Kuchta tak daleko nevidí. Aneb .. "Akceptovatelnost jakéhokoli zdroje je dána jeho potřebou" a jelikož netrpíme výpadky energií, nikoho bota netlačí.

rýpadlo 4.1.2007 12:33

Re: temelín

jen pro doplnění, ten shora uvedený odhad (-30 až 40 TWh) vychází mj. i z toho, že se do r. 2020 podaří dosáhnout v průmyslu roční úspory 20 TWh proti současnosti (což je mimochodem 75% úspora proti dnešku). Pokud to nedosáhneme, bude manko o to vyšší.... takže by bylo dobré uvést KDE  chtějí spořit. I když  chápu, že nejjednodušší je uniknout do světa za zrcadlem. Nicméně soudím, že právě teď je lépe snést na chvíli Kuchtu, než-li  paroubek forever....  

František 4.1.2007 12:32

Re: Je zbytečné zabývat se takovými detaily.

Ostatně jsou v odborné terminologii definováni jako specifická odnož sociálního inženýrství ( které je prokazatelně nefunkční ), generující hlavně zákazy a příkazy. Jednou jsme v lehce ovíněném stavu, jako reakce na přítomného aktivistu zelených, který trvale opruzoval, zpracovali odbornou stať, jak správně používat pánské WC, aby nedošlo k prohřeškům proti zásadám ochrany přírody, životního prostředí a zachování přítomných mikroorganismů. Nakonec z toho byl spis o 11 stránkách. Velmi zajímavou a hojně citovanou se stala pasáž o recyklaci použitého toaletního papíru. Také se jednou dostavila na komisi ŽP delegace zeleně cítících  histerických starších dam, žádající aby byl zorganisován odchyt zdivočelých koček a tyto se postupně reasimilovaly na kočky domácí. Téměř slzely nad skutčností, že si musí shánět obživu lovem potkanů v bytové zástavbě a neznají lidské pohlazení. Nežádaly mnoho, jen cca 4 mil. Kč/rok. Vcelku jsou zelené aktivity spíše spolkem pošetilců, ale mohou časem přerůst v agresivní a obtížný hmyz.

whaler 4.1.2007 12:13

Re: Re: temelín

Přesně, je to jako Špidlovo : "Zdroje jsou".

emp 4.1.2007 12:09

Re: Trosku se zelenych zastanu ...

ale to přece nemají na triku zelení... Resp. nepopírám jim zásluhy v určitých "dílčích causách" .. ale třeba posuzovánía zpřísnění jaderné bezpečnosti, projekty čistých zon, projet trvale udržitelného rozvoje atd není jejich zásluhou. Kvalita řek se také rapidně zlepšila a přitom nebylo o zelených v tu dobu ani vidu ani slechu.

Jinak šetření.. naprosto souhlasím, ale to musí vycházet z celé společnosti a k tomu aby ji k tomu cosi vedlo a hlavně rozumnými argumenty, finanční podporou státu atd. Mnoho myšlenek mají zajímavých, ale taky moho omylů a polopravd. Bohužel...

jako jeden příklad uvedu to, že mi byly nabízeny na barák kolektory, jisté ekologické sdružení mi garantovalo, že nebudu již muset topit ničím jiným a že tato nákladná jednorázová investice se splatí během pár let.  Ve skutečnosti ale kolektor v zimě není absolutně schopen "utáhnout" topení ani ohřev vody, tedy od listopadu do března je nutné používat doplnkový zdroj tepla. A investovat řádově stotisíc Kč na to, abych měl v létě teplou vodu mi přijde zhovadilost. - To však zelení neřeknou.

emp 4.1.2007 12:00

Re: Zelení opravdu odpoví že se dá spousta energie ušetřit

ano, používají výlučně statistiku, která je v jejich prospěch. Nikde jsem neviděl, že by uváděli parametry jako : srovnání ceny elektřiny z větrníků a jádra (včetně externalit), uvádějí jen "hrubý" a nikoli "čistý" vývoz, neuvádějí využitelnost těch opěvovaných fofrníků, srovnávají ceny energií vztaženou na kupní sílu či HDP státu atd atd..

Prakticky vždy jsou na jejich straně jen polopravdy, překroucená fakta, nepřesné údaje atd.  

Evropan (original) 4.1.2007 11:57

Trosku se zelenych zastanu ...

IMHO kdyby nebylo jich, tak se sype atombordel do more, reky zustanou otravene a energeticka lobby by si delala co chce, muze se Vam to nelibit, ale je to tak. A co se tyce setreni, take si myslim, ze uz je nacase.

emp 4.1.2007 11:54

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kuchtová

jenže to právě nikdo neudělá...  přitom to by byla fajn a skutečná konfrontace názorů.  Ostatně ta může být i třeba zde, jen to vždy dopadá tak, že kdosi něco žblebtne a když se mu snaží kdosi názor vyvrátit, za použití argumentace, odpůrce zbaběle uteče, či napíše příspěvek uplně stejný

Stredocech 4.1.2007 11:54

Zelení opravdu odpoví že se dá spousta energie ušetřit

Jako argument vužívají např. spotřebu energie vydělenou HDP, což neříká moc o spotřebě elektřiny (na hlavu je např. nižší než v Rakousku !), ale nízkém HDP u nás. Zejména, když se vezme měnový kurz. Pokud německý pekař upeče ve stejné peci stejný rohlík, má tento parametr příznivější, protože ten rohlík prodá dráž.

Jinak, jejich představy jdou ještě dále. Oni se například chtějí vrátit do renesance nebo před ni. Pro ně osobně bych to mile rád zařídil, pokud by to šlo, jenže nedal bych jim pozici velmože či filosofa na dvoře Mediejskych, ale obyčejného nevolníka. Pak by je to třeštěńí (snad) přešlo.

Mimochodem, už v osmnáctém století existovali v Británii "filosofové" opěvující život prostého zemědělce. Jistý venkovský kněz se poté tak naštval, že napsal veršovaný pamflet ve smyslu "to nevidíte ty zbědované a sedřené lidi..."

emp 4.1.2007 11:50

Re: Re: Re: Re: Taky se musí naučit rozlišovat

jo to jo :) ;-D .. jen by mě vůbec zajímalo, jak se ty nebohé elektrony s tečkami dostávají až do mého spotřebiče, když je proud střídavý

ping 4.1.2007 11:40

Re: Re: Re: Re: Re: Kuchtová

oni si dycky odpovi jak potrebuji. Idealni by bylo je posadit do TV s odborniky na dany problem a nechat je trochu podusit ve vlastni stave

fojt123 4.1.2007 11:25

Re: Re: Re: Taky se musí naučit rozlišovat

Elektrony z jaderné elektrárny na sobě mají červenou tečku, kdežto z větrníků zelenou ;-D

fojt123 4.1.2007 11:07

Re: Je zbytečné zabývat se takovými detaily.

Bohužel máte pravdu, nicméně proč je volilo tolik lidí? Ti si zřejmě nebyli schopni přečíst jejich volební program. A obávám se, že při nových volbách to bude ještě horší.

BTW znáte nějakého voliče Zelených? Rád bych s ním chvíli diskutoval, protože mi ten fakt, že v širokém okolí nikdo takový není docela vrtá hlavou.

emp 4.1.2007 11:03

Re: Re: Re: zřekl? no nevím...

hm, ta to pak je jiny kafe. dik za pripominku...

fojt123 4.1.2007 11:03

Re: temelín

To je jednoduché - postaví se několik tisíc větrníků a v případě nedostatku větru (pokud tedy neporučíme větru, což se nějak kdysi neosvědčilo, tak proč to nezkusit znovu) budeme povinně všichni foukat. :-)

Jojin 4.1.2007 11:03

Re: Re: A kdopak za pana Čunka pracuje na vsetínské radnici a v senátu v době, kdy

Já taky zkoušel navrhnout že bych zůstal doma když nebylo v práci moc práce a taky to neprošlo...;-D

emp 4.1.2007 11:02

Re: temelín

oni odpoví, že se to dá "ušetřit" a že ten odhad je zcestný...

Jojin 4.1.2007 11:01

Re: že vás netrápí

Doporučuji návštěvu očaře,o Kuchtovou bych si neopřel ani kolo a to lze o mě říci že mám již setřen pel mladosti.

rýpadlo 4.1.2007 11:01

temelín

existuje fundovaný (vládní) odhad, že okolo roku 2020 nám bude chybět el. enegrie v objemu cca 30 až 40 TWh ročně. Kde a jak je vyrobit  (nebo ušetřit) je právě ten druh otázek na které by nám měli zelení odpovědět..

sigi 4.1.2007 11:00

Re: Re: zřekl? no nevím...

starosta Čunek je též senátor... toho se asi "nezřekne" ;-P

huhu 4.1.2007 11:00

Re: Re: Re: myslím si, že tato dáma je pro funkci ministryně asi tak

;-)

I-Worm 4.1.2007 10:59

Ono to asi bude tak, že Zelení se nažerou

a ODS zůstane celá... Nebo snad někdo očekává, že ta vláda dostane důvěru...?

emp 4.1.2007 10:52

Re: Re: Re: Re: Kuchtová

V tom by asi vedli komunisté.... Jinak u té Jacques si tak jist nejsem, zajímalo by mne, jak by reagovala na složitější otázky. A co se Bursíka týče, ten se těm "ožehavým" na internetové diskusi kulišácky vyhnul.

AnnaT 4.1.2007 10:45

Re: Re: Re: Kuchtová

Nesnažila jsem se hodnotit sílu a přesvědčivost argumentů, ale základní schopnost reagovat na otázky a formulovat odpovědi v celých větách a aspoň trošku k věci:-)

emp 4.1.2007 10:41

Re: zřekl? no nevím...

on prohlásil, že pokud bude ministr, odstoupil by.... alespon jsem to takto nekde cetl. 

AUTOR 4.1.2007 10:30

Re: dotaz na autora

Ále, kdesi jsem zaslechl, že umí namazat chleba máslem. Ale výhradně ekologickým co se vyrábí z latexu aby kravku při dojení nebolelo vemínko.

sigi 4.1.2007 10:23

že vás netrápí

ty hordy mužských darmožroutů, ze kterých za celé funkční období nevypadla ani holá věta...? Rv  zmínku o absenci krásy považuji za typický český pánský folklór