26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jasan 16.3.2009 11:24

a po podpisu LS bude jeste hur...

CHCETE VEDET VIC?

www.nelisabonu.cz/petice

bibabu 16.3.2009 11:23

Re: Bohužel si to budeme muset vyžrat znova.

Rozdíl je v tom, že jsme osvobodu ztratili   15 března 1939, po předcházejícá Mnichovské zraděokupaci německého vojska a v 1968 přijely tanky. Pod nátlakem silou, hrozbou vyhalzení,... To se ještě nedávno to některým řvalo jak jsme byli málo stateční, proč jsme se nebránili, nebojovali.. a podpis Beneše, jako zrádce,když nás spojenci předhodili jako návnadu.  A s tanky v zemi a unesenými politiky v Moskvě, podepsaná dočasnost. Dnes, bez kvéru u hlavy obětujeme svobodu pro osobní ambice vlezdobruselistů. Kde jsme my stateční, co jsme udělali, ani o život nám nejde, jen zvednout hlavy a říct politikům takhle NE, To není Vaše země, je naše MY si ji vzít nedáme!!!  

Honza42 16.3.2009 11:20

Re: Jo, hrají si, soudruzi z Brusele:

Nebezpečně žárovkujou !!!

bibabu 16.3.2009 11:05

Re: Vše to spěje,

R^Třetí světová, je výsledkém pseudohumanitního třeštění fanatiku, kteří odmítaji žít podle pravidel země na které žiji. Ráj na zemi, nebude.

Selim 16.3.2009 11:02

Jo, souhlasím,

až na toho "poněkud divoce se tvářícího manžela za sebou". Pokud si vzpomínám, jde vždy ten manžel jako první, v ruce žmoulá cosi jako růženec a ta zabalená baba se valí až dva metry za ním. Děti ev. uprostřed, pořadí chlapečkové, holčičky. Mám ovšem na mysli ty turecký moslemy, třeba je to jinde tak, jak říkáte ...

Plašmuška 16.3.2009 10:56

Re: Nesmyslná otázka.

Pud se bezáchovy, hájení svého terotoria, nic nového, člověk zhloupnul, hraje si na Boha, ztratil půdu pod nohama.

cb 16.3.2009 10:55

Re: Jo, hrají si, soudruzi z Brusele:

Muzete mi nekdo rict, proc chcou zakazat zarovky? Jsou radioaktivni? Rakovinotvorne? Vybuchuji?

benderovec 16.3.2009 10:51

Re: Voskovec a Werich, to sedí

Tvrdý kriminál,jako ostrašující příklad ,jako výchovná prvence. V diagnosťáku, jako povinná četba mladých delikventů,  Trochu Thajska by neuškodilo 

Honza42 16.3.2009 10:49

Re: Jo, hrají si, soudruzi z Brusele:

Pro běžné svícení, říkáte. Tak to je dobrý, topit s ní budeme moci i nadále.

Plašmuška 16.3.2009 10:46

Re: Jo, hrají si, soudruzi z Brusele:

Zelená ekonomikaR^

Plašmuška 16.3.2009 10:45

Re: Voskovec a Werich, to sedí

Trest jak výchovný prostředek Platí to nejen pro děti, ale jako prostředek pro nepříspůsobivé, naučit je přispůsobivosti. Cukr a bič. Cukr jako motivace, bič jako donucovovací prostředek. Zákon jako nástroj pořádku, padni komu padni. Pomož si sám a bude ti pomoženo platí, jako parodie,kdo si pomůže, že neplatí,dělá bordel, krade, neplní poivinosti, tomu se pomáhá. Bílý by už dávno seděl v kriminále. Trest aby měl výchovný efett, musí být okamžitě.  Akce reakce. Jestliže dítě nebude potrestáno, za něco co je v přímém rozporu chováním doma, ve škole hned, přehodnotí své chování, zdůvodní si je a samo sebe přemluví, že vlastně nic neudělalo, a že viní jsou ti druzí,trest z odstupem času přehodnotí jako křivdu, takový trest je kontraproduktivní, více škody, než užitku. Totéž platí, pro ty druhé, Oni nejsou  zas tak nepřispusobili, vždyť je nikdo tomu neučí, jsou jen Nepostižitelní ! Kde jsou práva slušných.? Všechny ty peníze na různé projekty skončily v černé díře, dost lidí se za ně měli dobře, jen ne ti, kterým patřily. Podívejme se do Chomutova, jak se zlepšila platební morálka nepřispůsobivých, když přišli exekutoři, do té doby obsílky končily se smíchem v koši, a najednou takový nával na úřadě, ne k vůlí dávkám, ale kvůli domluvě na splátkových kalendářích. On by to šlo, nečekejme zázraky, cukr a bič... nebo nežijem v právním státě? zoufali budou volit DS 

majk 16.3.2009 10:41

Zkuste se ve Varech v podvečer projít po lázeňském území...

...prohlédněte si výklady obchodů, přečtěte si poutače (já nemůžu, neumím azbuku)...

libero 16.3.2009 10:34

Re: Menšiny.

Bývaly.

libero 16.3.2009 10:32

Re: Voskovec a Werich, to sedí

Návrh řešení? Všichni budou stejně posuzováni, v právech i povinnostech.

xxxKubeš 16.3.2009 10:32

Děkuji

autorovi za článek, jako kdyby mi ho psal z duše. Já bych to lépe napsat nemohl.

libero 16.3.2009 10:31

Re: hodíte se

Že vy si potrpíte na nějaké "guru" (Uhl nebo Keller, či snad PolPot nebo Mao) neznamená, že je potřebují i jiní lidé. Vypovídá to jen a jen o vás.

libero 16.3.2009 10:30

Jo, hrají si, soudruzi z Brusele:

Dnešním dnem vypršela lhůta, během které se mohl Evropský parlament postavit proti návrhu směrnice, která postupně zakáže všechny žárovky pro běžné svícení. EP nechal směrnici projít - ostatně už 17.2.2009 jeho Výbor pro životní prostředí neschválil zablokování směrnice, když pro toto zablokování hlasovalo jen 14 poslanců, zatímco proti jich bylo 44.

A my to budeme platit.

Štváč 16.3.2009 10:25

hodíte se

s Klausem k sobě a nenávidíte každého, kdo se netiskne k vašemu guru. Jste náckové a těžko to skrýváte. Sám samozřejmě řešení nemáte, jen jedovatiny. A stejně ten trockista Uhl, byl stokrát statečnější než vy s Vašíkem.

Klička 16.3.2009 10:23

Re: Voskovec a Werich, to sedí

Nějak Vám nerozumím. Abych debatu uvedl na správnou míru, zmíním příklad "lidí", kteří podle mého názoru lidmi nejsou. Jsou to ti, kteří v době povodní rabovali majetek těch chudáků. kteří jej museli na čas opustit. Člověkem není ten živočich, který okrade vozíčkáře, nebo jinak postiženého, člověkem není ten, který devastuje hroby na hřbitovech, člověkem není pedofil, která znásilní dítě, nebo je dokonce zavraždí jen proto, aby ukojil své zrůdné choutky, člověkem není vrah a násilník a tak bych mohl dlouze pokračovat. Protože takovéto jedince za lidi nepovažuji, neměla by se na ně vtahovat Listina základních lidských práv a svobod. Stejné je to s pojmem občan. Občanem má být ten, který si plní své občanské povinnosti. Ten, který si je neplní, přestože může (nemůže třeba občan dočasně nebo trvale nemocný, či jinak postižený), má být občanských práv zbaven. Je to relativně jednoduché a řeší to většinu problémů.

milor 16.3.2009 10:04

Re: Je to nějak tak.

A ještě něco! Pra-prabába mojí prabáby!

milor 16.3.2009 10:02

Re: Je to nějak tak.

...a ještě zbývá doplnit, že v prvním řádku je pouze - Pra-prabába - protože jinak by to nešlo do huby.

jarda 16.3.2009 9:50

Souhlas

Moc hezké a pravdivé. Děkuji.

cb 16.3.2009 9:44

Re: Menšiny.

Protoze USA jsou multinacionalni, ne multikulturni.

Nikoloki 16.3.2009 9:43

Re: Oprava

Žena chodí v čele pouze přes dosud neodminovaná území ...

Honza42 16.3.2009 9:43

Re: Nesmyslná otázka.

"pravo hajit svoji kulturu na svem uzemi je jen floskule, o nic legalniho se neopira"

Ale opírá, nejčastěji o zbraně. Právo silnějšího funguje stále. Zvítězí ta kultura, která se množí a je ochotna za to svoje bojovat. Pindy o legálnosti si nechte do kavárny. reálný svět funguje jinak.

cb 16.3.2009 9:42

Evrope vládne levice

Dneska kavárenská, zítra kasárenská.

Kajan 16.3.2009 9:38

V případě Evropské unie jde o sprostý socialismus, který nemůže skončit jinak, než v SSSR !!! Dzp.

ale ale 16.3.2009 9:28

Re: Voskovec a Werich, to sedí

tak ... je treba v lidech budovat pocit ohrozeni, nutit jim potrebu se branit ... kdyz to nejde jinak, tak aspon befelem ... veru zle casy.

mistni kultura je mi blizsi nez kuprikladu afganska, a to tak ze velmi, a tim se i ridim ... nicmene jakekoli vyzvy k jeji obrane budu vzdy ignorovat. stejne tak budu sabotovat vasi potrebu rozlisovat ty spravne lidi (tedy myslite asi sebe a lidi stejne myslici) a ty druhe, kteri vlastne ani lidmi nejsou ... takova moralka si ochranu stejne nezaslouzi

ale ale 16.3.2009 9:24

Re: Nesmyslná otázka.

vlastni kulturu podporujte a rozvijejte ... v okamziku, kdy se zacnete stavet do pozice, ze je treba ji branit, tak uz jste ji davno prohrali, akorat o tom jeste nevite ...

vlastni deti preferuji ... protoze jsou opravdu moje

kultura ve zdejsim prostoru je mi vsak v mnohem nevlastni ... lec v mnohem ji podporuji take (dokonce nekdy i proti svoji vuli). nesnasim stadovitost, je mi proste cizi ... jakmile mi nekdo zacne tvrdit, ze "bych mel podporovat to nase", zacinam se stavet na zadni.

pravo hajit svoji kulturu na svem uzemi je jen floskule, o nic legalniho se neopira ... je z casti xenofobni (nicmene asi prirozena, tedy lidska a tedy i pochopitelna) ... stejne tak neexistuje zadne pravo na to, hajit si vetsinovou barvu a delku vlasu ...

Klička 16.3.2009 9:15

Voskovec a Werich, to sedí

I dnes. Něco ale chybí, návrh řešení. Víme, jaká to jsou základní lidská práva. Jsou součástí ústavy a musí být přiznávána všem lidem. Kdo je to však člověk, definováno není a nebo je to interpretováno přinejmenším nedostatečně. Na celém světě je to problém a myslím si, že definice by měla poněkud zvýraznit fakt, že ne každý, kdo jako člověk vypadá člověkem je. S tímto fenoménem se setkáváme dnes a denně. Podle mého názoru, pokud chceme zmíněného živočicha zařadit mezi lidi, musí jako člověk nejen vypadat, ale hlavně se jako člověk v prostoru a čase chovat. Dále postrádám definici pojmu "občanská práva". Tento pojem se od výše uvedených "lidských práv" liší hlavně svým obsahem. Má být m.j. stanoveno, že občanská práva nejsou darem státu každému občanu státu, ale jen tomu, kdo si plní své občanské povinnosti. Definice souboru občanských povinností zde také chybí, pouze o tom všichni mluví, aniž by věděli o čem mluví. Pokud už máme ministerstvo pro národnostní menšiny (podle mého názoru zcela zbytečné), mělo by se toto zabývat především shora uvedenými věcmi a ne stupiditami o fackování dětí nebo úvahami o etickém přizpůsobování nepřizpůsobivých.