Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLEMIKA: Postoj dinosaura
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
R. Langer 27.10.2022 9:49Proč tiše? Žijí ho úplně NORMÁLNĚ, odlišný mají pouze sex, a pokud vím, nikoho koho znám to nijak NEPOHORŠUJE. A tak je to snad úplně V POŘÁDKU! |
![]() |
V. Kolman 27.10.2022 9:48
|
![]() |
R. Langer 27.10.2022 9:45Občas mám pocit, jako by to byl něčí záměr, ale rozhodně ne běžných homosexuálů. A skáčou na to jenom ti z nich duchem slabší. |
![]() |
R. Langer 27.10.2022 9:43Kazisvět jako synonymum aktivisty je velmi trefný, to začnu používat, děkuji za inspiraci... |
![]() |
R. Langer 27.10.2022 9:41Přesně tak, 50+ to ještě zažila docela hmatatelně, i když ne v těch úplně tvrdých režimech. Stačila jenom otázka: "Tati, proč u nás nemáme ty počítače, co jsou tady v časopise?" a bylo vymalováno. S postupem času si to člověk těch ročníků dobře uvědomil, o co vlastně jde. |
![]() |
R. Langer 27.10.2022 9:38No jo, a zvrtlo se nám to na debatu o pohlaví a o tom, co to vlastně pohlaví je, a jaké kdo vlastní. Normální člověk by dřív řekl, že je to debata o pi*ovinách, a to doslova, ale to už dneska ani prakticky nejde. |
![]() |
R. Langer 27.10.2022 9:34Taky mě to napadlo... |
![]() |
J. Vavrochová 27.10.2022 9:30Stoprocentní souhlas s panem Neffem. Jsem též z té generace, která ještě zažila to, o čem naši mladí historici nadšeně bádají a píší své woke studie. |
![]() |
P. Hák 27.10.2022 9:19Na Západě celkem fungovala desetiletí... tady bohužel v té době vládl komanč. Chodit v tom umíme, už si dávám pozor pozor na pusu a poučil jsem nejmladší dítě, že nemá ve škole vykládat, o čem se doma bavíme. I to švejkování máme nacvičené... Kdy myslíte, že to mladým dojde? Když jsem mluvil se starším synem, tak pro něj nejhorší myslitelný útlak bylo, že za covidu zavřeli sportovní haly a nemohl (za toho vrcholného lockdownu) jezdit mezi okresy. |
![]() |
M. Šejna 27.10.2022 9:18Pěkná úvaha. V této souvislosti se mi vybavila kouzelná scéna ve včerejším Interview na ČT09. Politicky uvědomělé individuum to Vitovská grilovalo Schillerovou za její odmítání nazvat registrovane partnerstvi výrazem "manželstvi". Když grilování skončilo, přiběhl do studia moderátor Řezníček a předal individuu to Vitovská veliký puget květin jako poděkování za dvacetileté moderování. A tak se znovu ukázalo, že i hlasatelé rovnosti a odmitači sexismu jsou úplně stejní jako my sexisté, když se ten sexismus týká jich osobně. Tedy že je úplně normální, když kolega přinese kolegyni velkou kytici jako důkaz úcty. |
![]() |
D. Polanský 27.10.2022 9:07Já se neotáčím, je mi to u pr..le. |
![]() |
P. Pepax 27.10.2022 9:01
|
![]() |
Z. Lapil 27.10.2022 9:00Dobrá zpráva je, že "my" v tom umíme chodit. Ale ti mladí- to bude keců, že takhle jsme si to nepredstavovali. Napadlo mě, že svoboda vydrží jen několik málo let. Míním teď léta 60. (znám z vypraveni) a 90. (znám osobne). Brzy se totiz najde nekdo, komu vadi... Vlastne nevim, co konkretne. Snad se dokonce citi ohrozen jinymi názory. |
![]() |
Z. Lapil 27.10.2022 8:52Ten problém není marginální. Je to debata o tom, kdo je ještě dobrý člověk. Možná: kdo patří mezi ty, o kterých řekl Gorkij své slavné "Člověk, to zní hrdě". |
![]() |
J. Anděl 27.10.2022 8:43Velice dobrý článek. Obzvláště bych vypíchl poslední odstavec o metodách k dosažení údělu lidí. Říká se, že účel světí prostředky. Pravda však je, že prostředky dokážou účel dost umazat. |
![]() |
F. Navrátil 27.10.2022 8:25Nekonečná diskuze o marginálním společenském problému je zbytečně unavující a podle mého názoru je kontraproduktivní. Dokonce se mi do mysli vkrádá přesvědčené, že podobné polemiky o kozím pšouku mají za úkol odvádět pozornost od skutečných problémů, na které si komentátoři netroufnou. |
![]() |
H. Kotaz 27.10.2022 8:24
|
![]() |
L. Šimon 27.10.2022 8:23Jj. Jen se obávám, že zkušenost nás 70+ je skutečně přezírána v zájmu té jediné moderní pravdy. Je mi to líto. Nejsme dinosauři, jen máme mnohem více zkušeností s různými aktivisty. |
![]() |
P. Hák 27.10.2022 8:23Po přečtení tohoto článku, klidného a logického, bez nenávisti psaného i bez manipulací, ještě víc vynikne srovnání s úvodníky. Myslím, že jsem pochopil, co se Aston snaží sdělit ve větách o nástupu nové totality - mnozí z nás to vidí stejně. Jen nesouhlasím s tvrzením, že generace 50+ to nevidí. Část určitě ano... je rozpolcená. Nevidí to generace 40 a ty pod ní, nemají s čím srovnávat. Ale pro generaci moji, pokud člověk není zfanatizovaný, je to hodně smutný pohled. Asi horší, než pro generaci, která už zvolna odchází - nás v tom, co přijde, čekají desítky let. Pokud nás tedy nebudou jako nepotřebné dinosaury likvidovat - když čtu vyjádření mladých i starších genossen, vyloučit to bohužel nemůžu. |
![]() |
I. Hermanek 27.10.2022 8:16Spravne vzdelane...++++ |
![]() |
I. Hermanek 27.10.2022 8:16Spravne vzdelane...++++ |
![]() |
M. Macková 27.10.2022 8:05Mám vážné obavy, že ani toto důkladné vysvětlení "nevzdělané" generaci nebude stačit. Marnost nad marnost. |
![]() |
I. Hermanek 27.10.2022 8:03Netahla |
![]() |
I. Hermanek 27.10.2022 8:03Už výraz aktivista který používají zní tak hrdě a pracovite ..rozhodně líp než kazisveti natáhla ...... |
![]() |
I. Hermanek 27.10.2022 7:33Zajímavé je ze cca 5%populace si vybralo za životní cíl prudit ..ato o čemkoliv lgbt Green deal metoo atd každopádně je zřejmé ze skutečnou práci nevymysleli a delaji vše pro to aby ji v životě nepotkali |
![]() |
P. Kazo 27.10.2022 7:31Pytate sa prillis logicky. |
![]() |
R. Tichý 27.10.2022 7:17Proto je tak snadne vychovat detske vojaci, proto starsi deti spousteji revoluce. Maji nadseni, nemaji znalosti. Soudobym progresivistum nesmi uz byt ustupovano, jejich jednani je ciry stalking a sikana. |
![]() |
I. Hermanek 27.10.2022 7:11Výborný postreh |
![]() |
I. Hermanek 27.10.2022 7:11Výborný postreh |
![]() |
P. Pospisil 27.10.2022 7:06Tohel je text, který dává smysl, nad kterým někdo přemýšlel. Ti s plamenným mečem v ruce ho ovšem i přesto nepoberou. Ale ti neutrální "kolemjdoucí" by mohli, takže jen tak dál. |

