29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

POLEMIKA: Když nám lžou a straší nás

Ve středu 2. dubna vyšel na NP článek pana Bartoně Petice Svobodných. Snad jediné, s čím lze s panem Bartoněm souhlasit, je podtitulek "Když rozum porážejí emoce".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 7.4.2014 12:22

Souhlasím s autorem,...

Je ale zřejmé, že "vlez-do-bruselisté" ovládli naši politiku, média policii i soudy natolik, že vypsání referenda o vystoupení z EU je zcela nemožné, nemluvě o tom, že ten, kdo se o to pokusí, se stane exemplárním (odstrašujícím) příkladem pro celé EU!

A. Aichou 7.4.2014 0:50

Re: Tak tedy

Zcela s vámi souhlasím, ovšem příliš často se setkávám s ne zrovna slušnými občany, kteří považují (vyžadování) dodržování zákona a hlášení nekalostí příslušným autoritám za něco špatného a odsouzeníhodného. Takoví lidé právě často používají slova jako práskač, bonzák, udavač... a proto jsem na ně poměrně alergický. Slovo "donašeč" aspoň má v sobě zakořeněný morální podtext, který popisujete.

B. Rybák 7.4.2014 0:16

Re: Brno voli Kovandu

Žádný Milouš Lukoilovič Virotik neexistuje a já se nehodlám výplodem chorého mozku zabývat, za to vím, že pokud paní Kanioková něco popře, tak to má na rozdíl od Vás podložené fakty a ne pouhými bláboly!

B. Rybák 7.4.2014 0:02

Re: Tak tedy

Občana, který žádá od policie ochranu před nějakým darebou, stejně jako občana plnícího svou občanskou povinnost oznámením nějakého skutečného darebáctví by žádný slušný člověk nenazval bonzákem (práskačem). Toto pejorativní označení náleží pouze tomu, kdo někoho "práskne" okupační (např. politicko-korektní) moci a snad i tomu, kdo "práskne" své spoluvinníky jen proto, aby si vysloužil nízký trest nebo tomu, kdo k nějaké činnosti (např. k nějakému slovnímu projevu) někoho (kamaráda) vyprovokuje a práskne ho, proto, aby na politickou objednávku zničil jeho, nebo jeho nařízeného, jako to udělal práskač Michálek panu Knettigovi na MŽP (ten pak byl soudem očištěn)!

M. Martin 5.4.2014 17:53

Re: Tak tedy

A.Aichou je další anonymní vůl.

P. Khail 5.4.2014 8:47

Re: Brno voli Kovandu

Je vidět, že v tom máte trochu gulášek, pochopení psaného slova nestačí. Musíte chápat celý text v souvislostech, omlouvám se, že jsem vás přecenil.

A. Aichou 4.4.2014 22:21

Re: Tak tedy

Poučte mě. Očividně máte představu, že víte lépe, co jsem chtěl vyjádřit, než já.

P. Papež 4.4.2014 21:46

Evidentně

Evidentně je pro Bartoně naprosto druhotné řešení registračních pokladen, Krym i EU, hlavní je osobní nedobrý vztah s panem Machem. Ať to napíše rovnou a nemusí kličkovat v oblastech, kde není "pevný v kramflecích".

P. Papež 4.4.2014 21:43

Re: Tak tedy

Čtete si po sobě, co napíšete? Zkuste to a budete koukat.

J. Václavíková 4.4.2014 20:41

Re: :)))

Chápu, že má každý poněkud jinou představu o ideálním fungování správy věcí veřejných, od naplnění těchto představ jsou volby. Co neuznávám, je kverulanství bez nabídky alternativy.

A. Aichou 4.4.2014 19:49

Re: Tak tedy

Je zvláštní, že vám přijdou evidentní věci, které jsou na hony vzdálené od reality. A z ničeho nic jste začal psát o registračních pokladnách. Patrně trpíte přeludy, mohu vám doporučit několik dobrý terapeutů, jestli chcete.

J. Kuka 4.4.2014 19:38

Re: Brno voli Kovandu

A vy evidentne postradate schopnost pochopeni psaneho slova .

P. Khail 4.4.2014 19:03

Re: Brno voli Kovandu

Buď reagujete na někoho jiného nebo neumíte číst.

J. Kuka 4.4.2014 18:15

Re: Tak tedy

Vy jste evidentne jeden z tech , co v blizke budoucnosti budou hlasovat pro povinny cip do hlavy kazdeho narozeneho , protoze "slusni" lide se prece nemaji ceho bat . Registracni pokladny nicemu v zadne zemi kde je zavedli nepomohly . Tecka .

J. Kuka 4.4.2014 18:13

Re: Brno voli Kovandu

Podle meho placa kraviny , to je taky nazor , ne ? :) Jeho duvody jsou obecne smesne . Neco podobneho jako , ze nemuzeme v CR zavest povolenych 0,5 promile , protoze by hned vsichni zacali jezdit nadrani . Jsou to jen vase neopodstatnene teorie .

P. Khail 4.4.2014 17:19

Re: Brno voli Kovandu

Snad je tu ještě svobodná diskuze nebo už se zase začíná kádrovat? Krom toho p. Pavlík má pravdu a jasně napsal proč má tenhle názor. Jestli máte jiný můžete postupovat stejně.

A. Aichou 4.4.2014 17:06

Re: Tak tedy

Ale naopak, já mám svědomí čisté velice. Vy patrně taky, i když také máte patrně jiné morální hodnoty, nebo máte popletenou definici slov jako bonzák, práskač, žalovníček apod.

Tak například, kdyby to v ČR bylo legální, bylo by podle vás správné si z automobilu natáčet ostatní řidiče porušující silniční zákony a posílat to na policii? Když někdo ruší noční klid a soused/ka na ně zavolá policii, na čí stranu byste se přiklonil? Kdyby nějaký dobrák viděl a slyšel, jak si dva poslanci domlouvají se zástupcem nějaké společnosti "speciální odměny" za "pomoc v tendru" a nahlásil to na protikorupční, byl by špatný člověk? Kdyby někdo šel pozdě v noci domu, byl svědkem přepadení (nebo dokonce obětí) a nahlásil to na polici, byl by zlý "donašeč"?

Ve všech případech jsou to pochopitelně "bonzáci", nebo "práskači" nebo jakékoliv jiné synonymum vás napadne.

M. Kosejk 4.4.2014 15:59

Re: :)))

Banky souvisí s tím historickým vývojem Švýcarska.

Ale chtěl bych říct, že neexistuje jen jediná cesta - ta, kterou zvolila dnešní evropská reprezentace,  a kterou v mnoha směrech považuji za nerozumnou. Existuje spousta cest k racionální evropské spolupráci. Bohužel současné evropské elity svým dogmatickým trváním na té své jediné cestě posilují hlasy dogmatiků a radikálů z druhého břehu (např. SSO).

A to, že teď kritizuji dogmatičnost SSO v trvání na hloupé radikální variantě "pryč z EU", neznamená, že nejsem ochoten se stejnou vervou kritizovat dogmatičnost současných evropských elit v trvání na jejich jediné a nekritizovatelné variantě. Jsem. Ale musím trvat na tom, že vystoupení ČR z EU nic pozitivního pro ČR nepřinese. Už jen pohled na diverzikaci trhu ČR to ukazuje. Stejně bychom museli zůstat ve strukturách evropského hospodářského trhu - a ty stejně podléhají unijním pravidlům (akorát bychom přišli o mocenské a vyjednávací pozice uvnitř EU).

M. Moravcová 4.4.2014 15:55

Re: Tak tedy

nemáte čisté svědomí? Bonzák je velmi přesné slovo pro udavače, práskače, donašeče - což jsou velmi, velmi špatní lidé.

M. Moravcová 4.4.2014 15:53

Re: Je třeba si uvědomit,

Oni jsou aspoň známí, pracovití, lidi s nimi buď souhlasí nebo nesouhlasí. Vy jste akorát anonymní vůl.

M. Moravcová 4.4.2014 15:47

Re: Svobodní jsou Klausovo dítko

Já bych řekla, že nebezpečný jste Vy a Vaši bolševici, Stuchlíku. Měli Vás zakázat hned po revoluci, byl by klid.

M. Moravcová 4.4.2014 15:46

Re: Brno voli Kovandu

Z vonku o ozaj vyzerá inakše.

M. Moravcová 4.4.2014 15:45

Re: Brno voli Kovandu

Pane Pavlíku, Vy tady, jak se zdá, nežijete. Tak co se do toho motáte?

P. Kmoníček 4.4.2014 14:13

Autor je členem Republikového svazu Svobodných

To se máte čím chlubit.

A. Aichou 4.4.2014 14:05

Tak tedy

Svobodní byli moje oblíbená strana, ale čím víc se dozvídám, tím více se s nimi rozcházím. Lidé, kteří používají slovo "bonzák" nemívají vysoké morální hodnoty.

P. Švejnoch 4.4.2014 13:15

Re: :)))

Tak, tak...: Kupředu, zpátky ni krok!

Kde já to jenom slyšel?

J. Gogo 4.4.2014 11:46

Je třeba si uvědomit,

že Bartoňovi se po pádu Nečasovy vlády a po volbách do PS zhroutil svět. Jeho milovaná ODS se potácí na pokraji volitelnosti, tak o čem má chudák nebohá psát? Bartoň a Polanecký jsou takoví dva modří komici.

J. Václavíková 4.4.2014 11:19

Re: :)))

Kdyby jen to! My tu hlavně nemáme švýcarské banky. Ale škoda slov. Nápad na vystupování je tak naivní, že ho může myslet vážně jen naprostý mimozemšťan. Cesta je pouze kupředu. Snažit se zlepšit to, co se zlepšit dá.

J. Šejnoha 4.4.2014 11:05

vynikající článek

Díky.

M. Kosejk 4.4.2014 10:58

Re: :)))

No vidíte. Pod tuhle větu, kterou citujete, se klidně můžu podepsat. Nejsme Švýcaři, nemáme švýcarskou mentalitu, nemáme ze sebu staletí švýcarského vývoje - a vystoupením z EU se ke Švýcarsku nepřiblížíme ani o píď.

Prostě v tomto 100% souhlas s panem Bartoněm -  a jestli se kvůli tomu chcete považovat za nějakého čínského boha srandy, tak je to Vaše věc. :))