Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLEMIKA: Jak je to vlastně s tím okleštěním
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Jan Zachrta 1.2.2006 18:12Salonní komunista Salonní komunista: Tak se nazývali za první republiky synkové z lepších rodin, kteří sice nepohrdli tatínkovou apanáží a Pragou Grand, ale hlásili se veřejné k levici. Tak i pan Pehe je salonním komunistou, který se tváří jako strůjce jediné správné pravdy a přitom si užívá výhod svobody, o kterou by jej v řípadě maličké odchylky soudruzi z KSČSSD bez mrknutí oka připravili. Zatím se vypadává jen z kandidátky, za vlády souručenství KSČSSD by se zase mohlo vypadávat z okna, jako svého času jistý Jan M.... |
jJOSEF jendrisek 1.2.2006 17:02vzrušo JSEM jenom običejnej smrtelnik pro mne je odessss 100 horší než komoši kterich nemusim ono ti pomocnici a ruzni prdo lesci jsou stejne v ODSSSS. |
Balů 1.2.2006 17:33Re: vzrušo Spíše jen obyčejný blb. Ani ten pravopis ses nenaučil. |
hokr 1.2.2006 19:06Re: Re: vzrušo Ale třeba naučil a hraje to, dělá ze sebe lidovýho člověka. Ale blb to určitě je. |
Lidka 1.2.2006 15:37názor Nedivte se,Pehe je havlovec a tedy sociaista,nic jiného od něj neočekávejme. |
Xaver X.X. 1.2.2006 16:20Re: názor Jo, takhle to Rudé Právo blahé paměti škatulkovalo taky.... Čest Kojzar! |
šimon klein 1.2.2006 16:22Re: Re: názor co je na tom za škatulky ? - dyk je to pravda!
A mimochodem - on sám nic jiného nedělá.....
|
Xaver X.X. 1.2.2006 16:41Jo šimone, a teď mudruj...:-) pro mě jsou to škatulky, pro tebe pravda... |
šimon klein 1.2.2006 16:45xavere, to je tak hlubokomyslný, že se bez mučení přiznám, že jsem tu hloubku nepojmul... |
jasan 1.2.2006 17:47Xavere socialista je skatulka? tak jak si pan preje to jinak nazvat? |
pooh 1.2.2006 14:38Vůbec ne špatné je toto zde říkání pana autora. Je to přece jednoduché, socky vládnou už 12 let a za tu dobu roztočily spirálu tak, že už ji snad nikdo nezastaví. Takže střídat, samozřejmě. Nevím, že vůbec kdo - zvlášť je-li to napruděný, neúspěšný a nespokojený volič jako zde valná hromada chatařů, prskajících nesmysly bez hlavy a paty, o tom pochybuje. Kdyby nic, bude ODS vládnout jen čtyři roky, tak nevím, co pořád ty socky tak šílí? Musíme střídat, páč jinak to neni demokracie. Ti, co umí dělat, se rozhodně ODS bát nemusejí, ba naopak, dostanou nová pracovní místa v prosperujících firmách. A lenoši ať se jdou válet jinam. |
NASA 1.2.2006 14:49Re: Vůbec ne špatné Souhlasím, že by to chtělo ČSSD vystřídat, ale kým, proboha? Strakami s modrými gulami? Ty byly (doufejme) vystřídány definitivně po těžké ostudě už předminule. Od té doby se bohužel žádné nové kousky nenaučily. |
Lidka 1.2.2006 15:38Re: Re: Vůbec ne špatné nechceš vystřelit do vesmíru?Třeba ti tam někdo uvěří. |
anton 3.2.2006 14:43Re: Re: Vůbec ne špatné to se mi líbí :-) "STRAKY S MODRÝMi GULAMi" musíš ale zachovat valašský dialekt "STRAKY S MODRÝMA GULAMA", chudák Topolánek, je mi ho líto :-) |
Xaver X.X. 1.2.2006 16:22A kdopak sockám pomohol do Strakovky? Zdraví heslem "S Klausem, nebo doleva!" Nebo to bylo "S Klausem doleva?" Už si nepamatuju... |
Balů 1.2.2006 17:35Re: A kdopak sockám pomohol do Strakovky? No, taky jeden vtipnej |
jasan 1.2.2006 18:02Re: Re: A kdopak sockám pomohol do Strakovky? volici jako Xaver |
ticha@dohoda 1.2.2006 14:32tak jsem si pane Holasku precetl v rychlosti komentare, vy zrejme take, obavam se ze vasi strane neni pomoci, neverim tomu, ze by se priznivci ODS ze Psa vyrazne lisili od tech ostatnich. Takovou sestavu arogantnich ?ebilu aby clovek pohledal, ja obvykle priznivce ODS srovnavam s jejich kolegy komunisty ovsem dnes uz nabyvam dojmu, ze snad ani ti komousi nebyli takve gumy. Buh vas chran pred vasimi soverci pane Holasku :-)) |
zrusksc 1.2.2006 13:55Dokonalé Výborný článek jenom nevím podle čeho soudí pisatel že ODS je podělaná z Pablba! |
unb 1.2.2006 13:51Lepe bych to nenapsal! Přesne tak to je!!!!! |
Josef Von Honkong 1.2.2006 13:11Žulový Astone, jste opravdu dobrý. Jen pro doplnění, Pepa z Honkongu, je bývalý nomenklaturní komunista a velitel oddílu lidových milicí. Mimořádně úspěšný privatizér, pan Čermák i pan Klaus by Vám o něm mohli vyprávět.
Přeji Vám pěkný den Josef Von Honkong
|
milan007 1.2.2006 13:23milý Pepo Pepa vo Honkong byl hodně blbej nomeklaturní kádr. Vlastně nic neurad, jen rozděli sponzorský dar a tím ošidil stát na daních. To v SD jsou jiní kabrňáci. Pepa jistě sní o tom jak by bylo fajn mít alespoň kousíček Zgarbových pozemků,. |
Petr H 1.2.2006 12:54Že se rozčilujete, Havel vydal befél(spolu bychom si rozuměli...) a pravdaláska odteď podporuje paroubka.
A proč se Havel blaží nad sRáthem a Paroubkem?Na starý kolena poprvý v životě zažívá pocit co to je být o hlavu vyšší,tak se není co divit.Zpocenej Jirka je špíš širokej než vysokej a sRáth ještě o hlavu nižší.Panoptikum trpajzlíků s cihlou ve slipech.
|
Olda 1.2.2006 12:50Jenže... Myslím si, že by Vám pan Pehe spoustu těch Vašich stesků na současnou vládu podepsal. Dokonce si y nějakého jeho článku pamatuji, že považuje hejtmany a další politiky ODS, kteří jsou pod centrální úrovní, povětšinou za velmi talentované a zeřjmě by nic neměl proti vládě TÉTO ODS. Váš článek se ale zcela míjí s hlavním argumentem p. Pehe: to, že je Paroubek papaláš, Rath hulvát a v ČSSD vládne disciplína, neznamená, že je u nás okleštěná demokracie. Váš článek se tváří, že dokáže údajnou chybu p. Pehe právě v tomto bodě, ale nedokazuje nic. Jenom opakujete poěnkud hloupé a hysterické argumenty Šafra, Mandlera a Doležala. Ano, bojujme za změnu vlády, čerstvý vítr by pomohl, ale dělejme to proboha s pomocí argumentů, které mají nějakou váhu. Žádný boj o demokracii se zde nekoná! |
milan007 1.2.2006 13:19mýlíte se Jestliže někdo zakazuje televizní pořady nelíbící se premiérovi, když ředitel rozhlasu se za jiný pořad omlouvá panu Rychetskému, když premíér v tisku neurvale napadá novináře, tak se to možná nezdá tak hrozné, stejně jako se to v roce 1946 nezdálo mým prarodičům. A v 1948 to přišlo. Tak rychle, že se netačili divit . Je moudré opakovat jejich chyby.
A všichni tehdejší intelktuálové a tehdejší elebrity , oslavovali ve svých dílech mourý Sovětský Svaz. A stejně jako Pehe se divili těm podivínům , co zvedali prst nad bezmezným obdivem k auritářským vůdcům.
Boj o demokracii se koná milý Oldo !!!!!!!!!!!!!!
|
Ivan 1.2.2006 12:08Když chybí argumentace, tak se mluví o chudých duchem. V současné době se paradoxně nejdemokratičtěji chová komunistická strana. Demokracie není o tom, že si mohu mluvit co chci a stejně to nic neovlivní. Demokracie je o tom, že např. občané mají právo rozhodovat v referendu "přes hlavy politiků" o čemkoliv. Demokracie je o tom, že má mechanismus, nezávislý na poslancích, jak rychle odvolat poslance z jeho funkce. Atd., atd.. Tedy mechanismy, proti kterým tak horlivě ODS vystupuje.
Demokracie v pojetí ODS je o tom, že voliči jsou jednou za čtyři roky oklamáni ve volební kampani a zvolení poslanci si potom čtyři roky beztrestně dělají, co si usmyslí. Co si za čtyři roky nakradou, z toho pak mohou do konce života spokojeně vegetovat.
|
MK 1.2.2006 12:28Re: Když chybí argumentace, tak se mluví o chudých duchem. Ano, KSC se tak chovala i pred rokem 1945, ze? A pak demograticky uchopila moc (copyright soudruh Jakes). Mate pravdu v tom, ze nasi poslanci maji strasne moc nezaslouzenych vyhod, ale pochybuji o tom, ze jen ODS z ciste prostych duvodu se brani jejich odebrani - to by prece byla davno prehlasovana, ne? A jaka je domokracie v pojeti vladnouzi strany? Jsou uz u moci 8 let a delaji opravdu vse, co si usmysli a zatim take beztrestne. A soudruh Kraus byl v parlementu 20 let, a napopsledy za jakou partaj? |
milan007 1.2.2006 13:05Re: Když chybí argumentace, tak se mluví o chudých duchem. Problém je, že chudí duchem si myslí, že jsou "duchem bohatí. ". Váš příspěvek je toho důkazem. |
Ivan Nový 1.2.2006 13:23jejich je však království nebeské ... K tomu to zase spěje :-))) |
autor 1.2.2006 19:04Re: Když chybí argumentace, tak se mluví o chudých duchem. Příteli, zkuste spočítat, kdy naposledy ODS byli u moci a oklamali voliče. Počty, ach ty počty. |