Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
NÁZOR: Politická pakultura v Česku
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Joska 16.10.2006 18:34S nápadem na velkou koalici zásadně nesouhlasím a to právě kvůli té chybějící politické kultuře, která by dostala na frak ještě víc! |
L''ego 12.10.2006 12:58Naprosto souhlasim Plne sdilim vase nazory. Programove rozdili mezi CSSD a ODS jsou relativne male, zijeme vsak v dobe mobilizaci. rudych ci modrych diktatur atp. A prida-li se k tomu politicka nesikovnost a la Topolanek na jedne a nasranost a la PAroubek na druhe strana, ziskame soucasny koktejl. Problem je, ze pol. strany u nas nefunguji tak, jak by meli, tj. nemaji dostatecne samocistici mechanismy, nejsou dostatecne demokraticke - jinak by asi tezko ve vlade (ktera chce duveru ziskat u soc dem) sedeli Tlusty, Langer, Necas a Riman. totez plati pro soc dem a pane Paroubka: podvazovane hlasovani - to se NEDELA. Poslanci maji hlasovat podle sveho presvedceni a ne podle toho, co jim rekne predseda, to je demokracie! A na zaver: ani po predcasnych volbach nebude mit ODS v parlametne vetsinu, bude na tom (vzhledem k postaveni lidovcu, kteri si to opravdu nezaslouzi) spise hure nez nyni.
|
L'ego 12.10.2006 12:48Zda se, ze alespon nekteri novinari si zachovali rozum. |
Dušan Polanský 12.10.2006 9:37Uvolnit místo, to nemyslíte vážně, a jak se budou živit. Uvolníte Vy svoje místo pro mě? |
Kulak 11.10.2006 19:11ubohý článek - není o (ne) komformitě Ten článek je blud. Autor sám nemá pravděpodobně žádné morální zásady a tlačí nás do systému, kde morální zásady padají a s jejich pádem i život celé společnosti. Pokud si pamatuji, byl kdysi právě Daneš fašizujícím odéesákem. Asi ho nakopali, tak s sebou mrská. Velmi ubohý článek. |
Vlali 11.10.2006 15:44jen by to chtělo doplnit kdo, že nám to tedy má vládnout. Víceméně lze s vámi pane Daneš souhlasit, jen bych rád viděl také názor co s tím. Kdo když Tokeš a Pablbek nejsou dost vhodní? Co třeba zásadový Kalousek, nebo turista Bursík. Mám nápad pověřte jihočeskou matku ta má zkušenosti z rakous, když už je jimi placena. |
jerry 11.10.2006 13:39Volební programy? Co to je? Není to náhodou to,čím se lákají naivní voliči k volbám,aby se na to pak 4 roky zapomnělo? Připomeňte zmíněným pánům,jak licitovali třeba s porodným. |
Kylchap 11.10.2006 13:07Velmi úsměvné je pročítat reakce čtenářů na článek, který "není v linii" . |
Papouch 11.10.2006 12:37Zadna povinnost neni clanek bez pridane hodnoty a na konci vykriky do tmy "Po nich mají naopak vůči občanům povinnost domluvit se na vzniku životaschopné vlády." Na to autor prisel jak? Nijak, takova povinnost neni, z clanku logicky ani jinak neplyne. |
tom 11.10.2006 9:51Daneš Pane Daneš vaše uražená nješitnost z vás čiší.Tento článek vás jednoznačně zařazuje mezi obdivovatele diktátora Paroubka.Konečně jste se řádně odhalil .Můžete používat argumenty KSČSSD jak chcete rozumné,slušné a inteligentní lidi těmito zapšklými bláboly nepřesvědčíte.Jenom zvrácenost vás může vést k podpoře vlády KSČSSD.To máte tak krátkou paměť,že nevíte kam nás vláda komunistů přivedla? |
terra 11.10.2006 10:01Re: Daneš Tome, pan Daneš má IMHO paměť nejen krátkou, ale i selektivní - a některé věci prostě pamatovat nemůže, ty pak, které může, patrně nechce. Jeho modlou je zjednodušování. |
emil 11.10.2006 9:50Co to má být Kromě goebelsovského Projevu Paroubka po volbách se o jeho zásluze na povolební kultuře vůbec nezmiňujete. Zase je ODS fašizující. Zkuste si jen přečíst noviny. Fráze typu "já nedopustím", až já budu chtít", "moje vláda", to nejsou fašizující výroky ? Když už chcete hodnotit celou situaci, hodnoťte spravedlivě obě strany. Sám se zmiňujete o médiiích, která špatně informují. Bohužel jste se stal také jedním z novinářů, nesolidně informující čtenáře. Čiší z Vás snaha se zalíbit ČSSD. |
Jan 12.10.2006 0:15Re: Co to má být Nezlobte se vážený, ale teď si asi děláte srandu, všechny vaše výkřiky jsou přesně Tunel-ánkovi - "já nedopustím" vladu ČSSD a komunistů, "až budu chtít" tak podám demisi atd, tak nevím kdo je tu JÁ,JÁ, myslete občas svým modrým mozečkem, jestli nějaký máte, jinak jste jen zaslepený hlupák! |
Frko 11.10.2006 9:47Politická pakultura je především to, že již zřejmě přestává vadit, že za Paroubkovou "stovkou" stojí na př. trapný lhář soudruh Filip, který nevěděl, že pracuje pro Stb a svého řídícího stbáka zaměstnává ve své advokátní kanceláři. A také soudruh Vondruška, který mlátil lidi v komunistickým kriminálu a velmi ho to bavilo. Je to hnus a spoustě lidí to již nevadí. Asi proto, že jsou stejní jako jmenovaní soudruzi? |
axlrose 11.10.2006 9:42Známé bludy Tento roztomilý popis z pera, resp.počítače levicového snílka, naznačuje, že se s Paroubkem dá něco dohodnout. Ano, levicově komunitický program za kterým by nesla odpovědnost ODS. Milý pane, jste blázen. |
Aleš P. 11.10.2006 9:29K článku Vedení obouch dvou stran je dávno za svojim zenitem.Je to jako by nepochopili vůbec nic.S článkem naprosto souhlasím,programové body obouch stran jsou spíše schodné,vždyt ČSSD udělal tolik pravicových kroků od roku98 co Klaus neudělal. Oba dva lídři a nejužší vedení obouch stran se stává brzdou a překážkou k řešení situace.Jen oni to ještě neví.Zeman a Klaus už too dávno vidí to jsou totiž politici jiného formátu. Správa země je služba této zemi.Být v opozici a křičet si bez jakékoliv zodpovědnosti cokoliv umí každý blbec ,ale vládnout se musí umět. |
Vlali 11.10.2006 15:41Re: K článku Vy jste se někde bouch? |
MirkaP. 16.10.2006 14:02Re: Re: K článku ne, Alešek se jen trochu OBOUCHal |
jeff 11.10.2006 9:27toDaneš "Lehce fašizující rétorikou prezentující ODS. " Od novináře bych očekával znalost pojmů včetně"fašizace". K Danešovi některé znalosti ovšem nepronikly a prezentuje se jako "těžce blábolící". |
rýpadlo 11.10.2006 9:18podíl našich médií no, možná i naše mediální fronta by se mohla chytit za nos - když jednotným odsuzováním tzv. oposmlouvy vytvořili jakýsi mediální axiom, že dohoda "velkých" nebo "protivníků" = zrada na voličích. Už jsem dokonce četl statě některých mediálních titánů, kteří tento rozpor (tehdy špatně , nyní dobře) snaží "tak nějak" vysvětlit. Vychází z toho opravdu vybraná snůška šplechtů... |
terra 11.10.2006 9:58Re: podíl našich médií Rýpadlo, jak s vámi zhusta nesouhlasím (nemám rád rýpání), tohle podepisuju. To už všichni, kdo se teď diví, že se dvě nejsilnější strany v zemi nehrnou do "velké koalice" zapomněli, jak vymýšleli posměšné články o kočkopsech? Kdyby tehdy záleželo jen na médiích, byli by Klaus i Zeman kvůli téhle dohodě "mrtví muži". A pouze blb udělá jednu chybu dvakrát, pane Daneši. |
Aleš 11.10.2006 10:10Re: Re: podíl našich médií Ale je přece zásadní rozdíl mezi nemravnou opo smlouvou, nabízející za toleranci koryta, změnu volebního systému a věčnou rotaci- to jest vytvoření politického systému dvou stran na tomto základu a velkou koalici- sdílenou odpovědností a účastí na exekutivě obou stran. To opravdu nevidíte? |
terra 11.10.2006 15:31Re: Re: Re: podíl našich médií Viděl bych, viděl - ovšem za předpokladu, že byste mě o něm přesvědčil. O co je velká koalice, kde jde o koryta, odlišná od velké koalice, kde jde o koryta? |
Drakobijce 11.10.2006 8:06Jak typické Článek, který má titulkupolitickou kulturu, přímo nabádá k jejímu dalšímu zploštění, k další relativizaci. Vrcholem byla podle mě věta - že hlavní vinu na tomto stavu má Topolánek. To je nehoráznost nejhrubšího zrna. Rád bych od pana Daneše věděl - kde jste bydlel posledních 5 měsíců? Nebylo to na Měsíci? Politika je vždy umění možného - ale vždy jen do určité míry. Daleko podstatnější je autentičnost každého politika, jeho hodnotový a mravní rámec. Když někoho volím, potřebuju vědět nejenom to, co mi ten člověk (strana) slibuje, ale také jestli se mohu spolehnout, že v případě krize má ten člověk dostatek mravní síly a osobnosti, aby si vybral to nejlepší řešení - pro stát, nikoli pro sebe, nebo pro svou stranu. Takový byl kupříkladu v roce 1998 Klaus - a takový není letos Paroubek. On, jeho touha po moci bez konkrétního programu, jeho strach že u toho nebude je totiž ten hlavní důvod, proč ještě nemáme vládu. Souhlasím, že politická kultura není u nás nanejvyšší úrovni - ale bát si kvůli tomu do úst Topolánka je přinejmenším nechutné. |
Jan 11.10.2006 9:08Re: Jak typické Vy se opravdu domnivate, ze Topolanek neselhal? Kdyz resite nejaky pracovni ukol, tak take hned od zacatku vyhlasujete, ze se to stejne nepovede a kdyz se to opravdu nepovede, tak z toho vinite vsechny ostatni s vyjimkou sebe? Topolanek ukazal, ze je naprosto nezraly k tomu, aby mohl vest zemi. Velmi nestastnou ruku mel i pri vyberu nejblizsich spolupracovniku, krome nymandu typu Rimana, Necase nebo Tlusteho ve vlade, ma jako tajemnika i hochstaplera, ktery sam sebe nazval v rozhovoru pro MF Dnes Martinem Bormannem. |
tom 11.10.2006 9:59Re: Jak typické Pan Daneš byl odejit z časopisu 51PRO.Je to pravicově zaměřený časopis a jeho články vhodné do Halo novin se tam jaksi nehodily.Svůj neúspěch přičítal už tehdy Topolánkovi a tak se dnes stále mstí.Bohužel toto je obrázek našich " objektivních"novinářů.Věřit těmto lidem může snad jen člověk bez schopnosti samostatně myslet |
Jarda 11.10.2006 7:02udiv Proboha co je to za vola co psal tento paskvil. Ten člověk snad žije někde na opačném konci světa a tady blábolí naprosté nesmysly. |
Jan 12.10.2006 0:19Re: udiv Bože vy jste ale zakomplexovaný modrý blbeček, vždyť má pravdu, ale ta se u modrých jaksi nenosí! |
Aleš 11.10.2006 7:01z 90% odmítnuto diskutujícími. To jen ukazuje, že příkopy jsou vykopány i ve společnosti a s velkou koalicí by se obtížně smířili i voliči obou stran. K velké koalici e Tony nikde není chuť, protože na to doplácá obě strany, ale když matematika nedává jiné řešení, strany se dohodnou a to je rozdíl mezi ČR a Rakouskem nebo Německem. |
eTony 11.10.2006 7:28Re: z 90% Aleši, v tomto případě matematika nesmí mít navrh, jen čistá řešení - opakovaně volit nebo nastolit osvícenou diktaturu, respektující principy vývoje civilizace. |