1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
nevydržel 20.3.2006 17:10

Re: Re: Když už chcete nadávat Paroubkovi, prosím, nic proti tomu.

pěkná demagogie
Saša 20.3.2006 9:36

Není pravda, že Buldozeranta nikdo nevolil.

Buldozerant byl řádně zvolen ve volbách do zastupitelstva hlavního města Prahy, což jsou volby komunální a krajské současně. Buldozerant dostal 9 446 hlasů. To je víc než leckterý poslanec nebo senátor.
Pozoruhodné je, jak tento "sprasitel" dospěl k názoru, že ho nějaká vyšší moc (nejspíše Satan) pověřila posláním, aby své Pražany zradil a utekl kandidovat do severních Čech, kde nikdy nebydlel, ani nepracoval... Takovou hrůzu má z toho, že by musel kandidovat proti Topolánkovi, že raději nechal své pražské voliče na pospas Rathovi.
 
p_m 20.3.2006 12:17

Re: Není pravda, že Buldozeranta nikdo nevolil.

Tou vyšší mocí není Satan ale marťani :)
gerontusinza 20.3.2006 13:51

Chytrej co? On totiž ví tak jako my všichni, že v Praze nemůže vyhrát. Zákonitě.Re: Není pravda, že Buldozeranta nikdo nevolil.

A že ODS vyhraje, i kdyby tam byl STANDA VYSKOČ lídr. To víme všichni a přesto jej chtějí do této kličky protivníci vtáhnout. Nikoli, je to chytrej kluk bez toho, co si myslíte. Jen si myslím že MUDr. Rath bude víc než dobrým sparingpartnerem. Těším se prvně na pržské volby.
ferry 20.3.2006 8:55

No co si budeme kecat,

to Bělorusko tady už máme. A diktátor by byl rád, kdyby byl tento stav posvěcen letošními volbami. Diktátoři a lokajové všech zemí, spojte se!
Mirek Šejna 20.3.2006 9:15

milý ferry

zajeď si na rok do Běloruska. A teprve potom porovnávej. Jen totální politický dement může Lukašenka porovnávat Paroubkem. Ale jestli si myslíš, že Paroubek před volbami nechá pozavírat představitele ODS, poté zakáže jemu nenakloněné noviny a na den po volbách vyhlásí zákaz shromažďování, pak se opravdu máš čeho bát.
Saša 20.3.2006 9:39

A jak dlouho buduje svou moc Lukašenko

a jak dlouho Buldozerant?
Srovnávat je třeba chování a jednání Lukašenkovo po dobu prvního půl roku jeho vlády, nikoli teď. Pokud by Buldozerant vládl tak dlouho jako Lukašenko, byl by zjevně horší a tyranštější.
Švrk 20.3.2006 9:57

Re: milý ferry

Co není může být. Cožpak Paroub nenaznačil již tolikrát, že by chtěl dostat novináře do mezí (ať již si o jejich nezávislosti myslíme co chceme), cožpak se neukazuje, že policie - a co víc, justice pracuje i na politickou zakázku, cožpak se nerozbujel systém prebend pro loajální s vysokým korupčním potencionálem, cožpak nenajímá na špinavou práci konkrétní lidi - jako je Rath, cožpak nespolupracuje se stále stejnými lidmi jako Šlouf .... pravdu má  Saša. Jestli Paroub vyhraje, můžou se ještě dít věci.
pefben 20.3.2006 10:06

Re: milý ferry

Kdepak! On je nechá pozavírath až po volbách!
Bimbo 20.3.2006 11:18

Re: milý ferry

Uz to jednou udelal, par dnu pred krajskymi volbami, mu byl odposlouchavan telefon, aby se CSSD dovedela jak ODS planuje kampan a podivala se mu (oboje nezakonne, jak bylo nasledne konstatovano vrchnim statnim zastupcem) na jeho soukrome ucty a to v afere ktere se rika "causa Koristka", resp. ja ji nazyvam "ODSgate", ktera mela na zaklade nicim nepodlozeneho tvrzeni, kriminalizovat po vzoru Lukasenka, pravicovou politickou opozici, ktera jak vidno i bez nutnosti obcanske revolty ala "dzinova revoluce" VYHRAJE I CTVRTE VOLBY ZA SEBOU............
gerontusinza 20.3.2006 13:56

Inu Bimbo, děláš čest svému jménu. Re: Re: milý ferry

Šášulo, je radost ty výmysly číst. Proto se těším na volby, to bude zas blbostí v éteru.
jkotek 20.3.2006 15:48

Re: milý ferry

No specielne k tomu zavirani politiku ODS. O to uz se Paroubek pokusil. V roce 2002 pred volbami policie na popud CSSD nezakone zatkla osoby spojene s ODS. Po volbach oznacil soud tato zatceni za nezakonna. V roce 2004 se situace opakovala. Opet doslo k nezakonym zatceni starostu za ODS (po volbach opet soud oznacil zatceni za nezakonna). No a ted pred volbami najednou 'nahodou' policie obvinila poslance za ODS ze zajistovani uplatku. Ale tak zvane dukazy (odposlechy) unikly do medii, takze muselo Grosstapo vycouvat. Ale do voleb je jeste dost casu...
ferry 20.3.2006 15:55

Re: milý ferry

No, omlouvám se vám za to, že vám kvůli mně praskly trenky. A netykejte mi, nejsem na vaší stranické schůzi. Můžete stokrát psát o politických dementech, nic to neřeší, jsou to jen výkřiky strachu spojeného s demagogií. Nezazlívám vám nic, bylo by to ubohé, z postiženými musíme cítit.
Renata D. 20.3.2006 8:29

A co prezident, toho volil kdo?

To že současný prezident prohrál ve dvou posledních volbách a jako občany nevolený prezident 
přesto kecá do všeho kolem stejně jako Partoubek a Rath, Vám zjevně nevadí.
občan z kraje města 20.3.2006 8:54

trochu vadí

ale, zvolený byl, to je fakt. Paroubek nebyl zvolený ani předsedou ČSSD. Tím je pokud vím Sobotka. Nicméně byl zvolený jako zastupitel pro Prahu, takže alespoň něco. Rath není ani členem té partaje, která má jakýsi mandát. To jen pro pořádek.
Taraszátaras 20.3.2006 9:32

Re: trochu vadí

Nejnovější pravičácká teorie o tom, že Rath s Paroubkem nebyli zvoleni, ilustruje intelektuální bídu pravičáků. Občane, když máte znalosti destiletého dítěte, jak můžete vstoupit do diskuze, a ještě si myslet, že jste "in"? Personální obsazení vládních orgánů je zcela v kompetenci vítězné strany, proto může dosazovat za ministry i nestraníky. V parlamentních volbách soutěží strany a jejich programy, nikoliv přímo osoby (proto také nemusí být premiérem předseda partaje). Já rád diskutuju, ale s vámi to opravdu nejde, začínáte vystupovat jako stádo agresivních hulvátů bez základních znalostí.
občan z kraje města 20.3.2006 9:47

velice kultivovaný příspěvek do diskuse

přečti si ho po sobě. A taky ten článek, ten není o roli vlády, ale o schvalování zákonů. Vláda má vládnout, ale ne schvalovat zákony. Parlament kontroluje vládu a ne vláda parlament. A když už se vláda snaží řídit parlament, tak ta absence mandátu z voleb vadí. Bral bych dokonce kdyby do toho kecal třeba Sobotka, jako předseda tý partaje, ale to je vyděšenej úředníček. Zajímalio by mne co je na mém příspěvku agresivní. Tvůj příspěvek není agresivní, ale je sprostý, demagogický (vyjadřuje se k jinému problému)-ale to lze v diskusi vysvětlit a může se to stát omylem. Urážení diskutujicích je zřejmě zábava, která vás baví.
Mirek Šejna 20.3.2006 10:01

Občane z periférie

Vláda opravdu vládne a žádné zákony neschvaluje. Ale jestli znáte nějaký zákon, který vláda schválila bez parlamentu, sdělte nám to tady, prosím prosím. Vláda totiž pouze předkládá návrhy zákonů, které pak parlament buďto schválí, nebo nikoli.
pefben 20.3.2006 10:08

Re: Občane z periférie

Pokud soudruhu Šejno nepovažujete zastrašování poslanců za faktické schvalování vládou. nechť. Al je to tak.
Mirek Šejna 20.3.2006 11:56

soudruhu Pefbene

popište nám, jak vypadalo to zastrašování poslanců vládou. A hlavně, kdy se to stalo?
Taraszátaras 20.3.2006 10:09

Re: velice kultivovaný příspěvek do diskuse

Nebaví. Ale nemohu Tě nechat říkat nesmysly, které opakuješ znovu a znovu. Článek byl z devadesáti procent o tom, že Rath s Paroubkem nebyli zvoleni do svých funkcí. To je naprostý nesmysl, do vládní funkce nejsou ministři voleni, jmenuje je výkonná moc. Volený je parlament. V čem se snaží vláda řídit parlament a schvalovat zákony, jak naprosto nepravdivě a nesmyslně říkáš? Jestliže Sobotka podle tebe kecá, tak jsi agresivní a hulvát. Nemůžu nikoho urážet tím, že mu vytýkám základní neznalosti.
občan z kraje města 20.3.2006 11:29

nauč se číst

Nesmysly blábolíš ty. 1. to co tvrdíš a kritizuješ  jsem nikde nenapsal 2.v článku je, a je to pravda, sám jsem ho slyšel jak to říká v TV -Nikým nevolený Paroubek poroučí a dokonce vyhrožuje voleným zástupcům – poslancům - jak mají hlasovat (viz zákon o registrovaném partnerství). 3.Podle mne -když si to přečteš Sobotka nekecá, což je obecnější vyjádření, že nezasahuje. Podivuju se pouze nad tím, proč je předsedou té strany, když jím de fakto není. Jinak mám z tebe pocit, že čteř první a poslední slovo a pak si ten zbytek domyslíš, abys ho mohl kritizovat.
JiriF 20.3.2006 12:36

Re: nauč se číst

Vy jste si ještě nevšiml, že pan Zátaras není schopen pochopit psaný text ?
gerontusinza 20.3.2006 14:10

Pane vy byste mohl být v tomto okamžiku politikem. Míra blbosti je dostatečná. Re: nauč se číst

Vážený, on má právo apelovat na poslance (všechny) nejen své strany. Mluvit o vyhrožování poslanci v tomto státě, kde jej neodsoudí ani kdyby někoho zabil při autonehodě, je fakt idiotství odpovídajícímu úvaze poslanecké imunity. Jděte do háje, analfabeti.
tom 20.3.2006 13:19

Re: Re: trochu vadí

ty jsi madˇar nebo avar
gerontusinza 20.3.2006 14:03

Nesouhlasím, oni nezačínají vystupovat jako stádo agresivních hulvátů!!! Re: Re: trochu vadí

Oni tak vystupují immer were pořád. A základní znalosti? Co je technik bez základních vstupních údajů? IDIOT. Co je občan bez základních vstupních údajů? Vynikající POLITIK  Čím vyšší ambice, tím vyšší míra ignorance.
jonáš 20.3.2006 9:33

Re: trochu vadí

Tak znova -- pro premiéra se žádné "zvolení" v ústavě nevyžaduje, ale je tam zato procedura vyslovení důvěry vládě parlamentem po jmenování presidentem. Pro ministra vyměněného "za pochodu" stačí jmenování presidentem. Tečka, nikdo po vás nemůže chtít víc než stanoví zákon.
Semiramis 20.3.2006 9:36

Re: A co prezident, toho volil kdo?

Renatko, máš to poněkud popletené. Současného prezidenta volili poslanci a ty zase volili občané, že ano. Dzp, jak říkává pan Kajan.
Švrk 20.3.2006 10:00

Re: A co prezident, toho volil kdo?

Ne. President byl řádně zvolen volenými v předem daných mantinelech. kromě toho vámi vypočítaní adláti nesahají Klausovi ani po kotníky. nenechta se zaslepit svojí animozitou vůči presidentovi. Dělá to nejlíp ze všech.
Taraszátaras 20.3.2006 10:12

Re: Re: A co prezident, toho volil kdo?

Jak se proslýchá, úplně nejlíp zezadu.