2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

MIGRACE: O nenápadném pohybu

Národní centrála proti organizovanému zločinu upozorňuje na nekontrolovatelný vstup lidí praktikujících islám do Česka a označuje jej za nebezpečí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 9.12.2018 8:56

Re: Antiglobalistické hnutí žluté vesty

Kdyby to tak bylo, bylo by to fajn. Obávám se však, podle vyjadřování těch, které vzájmu EU pustí na ČT 24, že jde o lumpenproletariát... Dzp.

J. Lukavsky 9.12.2018 8:10

Re: Hlavně nenechat zapustit kořeny!

Muslim, který není islamista je muslim špatný, slabý...., nebo maskovaný islamista co čeká až dostane příležitost si zasloužit těch 72 panen. Klasické je, že sousedé vždy říkají "vždyť to byl takový slušný a nenápadný chlapec, nikterak se neprojevoval, vlastně ani moc nechodil do mešity....!" J.L. end

J. Lukavsky 9.12.2018 8:05

Re: Islám z logiky a podstaty věci je ideologie genocidní!

"Křesťanství ve své části knihy knih není násilně agresivní" No kdosi spočítal, že ve Starém zákoně je více trestů smrti (za odpadlictví, čarování, nevěru - ženy, ....) nežli v Koránu. Ale kdyby dnes začal nějaký kněz či rabín bušit do kazatelny a vyzývat k zabíjení nevěřících (tedy těch druhých věřících, ale nesprávně....) tak to udělá 2-3x, pak ho chňapnou páni v bílých pláštích a dovezou doc. Chocholouškovi. A ten ho vyléčí, nebo u něj dožije. Křesťanství bylo před staletími také agresivní, násilné, tupé..., ale dostalo se z toho. Přestalo být státní ideologií a to ho vyléčilo. Otázkou je, proč bychom se měli s islámem do té doby vracet?

J.L. end

J. Kanioková 9.12.2018 6:21

Antiglobalistické hnutí žluté vesty

si "podmaňuje" Evropu a šíří se do páté země - Švédsko. - https://voiceofeurope.com/2018/12/anti-globalist-yellow-vests-movement-conquers-europe-and-spreads-to-fifth-country/#.XAqZsV64obo.twitter

J. Kanioková 9.12.2018 5:18

Je to tak, bohužel..

J. Pospíšil 9.12.2018 4:58

Re: Hlavně nenechat zapustit kořeny!

Ano, je to nesmysl, ale je to tak. Muslim má povinnost šířit nadvládu islámu po celém světě. Samozřejmě, že to šíření má různé formy, nejen násilné. Ale vždy je to snaha o nadvládu.

M. Prokop 9.12.2018 0:49

Re:

Obecná pravidla musí platit na křesťanství, islám, budhismus, lámaismus, cokoliv.

Pravidla typu náboženství je osobní věc, kdo ho zneužívá k navádění k překračování zákonů budiž trestný, nic víc, než tohle a důslednost v tom není.

V. Student 9.12.2018 0:02

Motivací byznysu jste si jist?

Já jen že mezi "neziskovkáři" se najde spousta lidí s tendencí k anarchismu, k nenávisti k tomu, kdo zrovna vládne. Proti penězům nic nemají, ale já bych viděl spíš tenhle důvod - potenciální možnost rozvrátit společnost se prostě nesmí vynechat!

P. Han 8.12.2018 23:19

Re: Ubožačko ulhaná

Jo, to děláte běžně.

J. Pleva 8.12.2018 22:54

Re: Hlavně nenechat zapustit kořeny!

Nehazejte porad perly svinim...!!!

J. Hanzlík 8.12.2018 22:44

Re:

Nevezmete-li v úvahu živý a tragicky účinný islámský kult, tak to s muslimy projedete. Mimochodem, nemůžete v prostředí deklarovaných náboženských svobod ji odepřít jednomu z náboženských kultů. K jeho definici jako nepřátelské ideologie pro náš civilizační okruh a odepření náboženského statutu je zatím nerealizovatelné. Jinak význam a hodnotu kultu, potažmo kulturních tradic a zvyklostí, vůbec nechápete, i když situaci vcelku vystihujete.

B. Volarik 8.12.2018 21:44

Re: Desatero...

ono desatero až na první tři příkazy je souborem pravidel, jež dodržuje každá funkční společnost, aby zůstala funkční.

Islám Deset přikázání nezná. V Koránu jsou jakási přikázání zmíněna ale jenom jako celek, nejsou vyjmenována.Takže muslimové Deset přikázání nejen nedodržují ale ani neneznají.

B. Volarik 8.12.2018 21:37

Re: Souhlas, výborný popis " nenápadného " osídlování naší země

Jeden „klient“ platil mezi 2000-8000 eur za cestu.

U vousu Prorokova, kde berou ty peníze?To jsou ti chudáci, prchající před bídou?

Otaázka:Od čeho utíkáš?Odpověď:Od Islámu a bídy.

Co nám přinášíš?

Islám a bídu...

J. Jurax 8.12.2018 20:04

Ano.

Ovšem proruská internetová žumpa je takový zdroj, jenž produkuje názory odlišné od těch Vašich. Jak prosté!

J. Jurax 8.12.2018 19:53

K podmanění národa je nutno ovládnout mysl jeho mladé generace. Naleznou-li se v tom národě užiteční idioti a kolaboranti, kteří to podporují, jde to rychleji.

J. Jurax 8.12.2018 19:49

Ano.

Indiáni to s tou toleranci nelegální imigrace prostě přehnali.

J. Jurax 8.12.2018 19:46

Ale houby kult, ten do toho nepleťte.

Jde o to, že jsme islám v rámci sebevražedného humanismu a zvrácené tolerance nechali usídlit v Evropě, že se dosud bráníme označení islámu jako nepřítele a že nejsme ochotni proti němu všemi prostředky bojovat. Kdežto islám v tom má jasno a už dávno všemi prostředky bojuje.

Na naši omluvu lze říct leda to, že jde o válku jiného typu, na niž politikové ani generální štáby nebyly připraveny. A obyvatelstvo taky ne. A že naše bojeschopnost je podlamována mnohými pátými kolonami, jež jako užiteční idioti z různých důvodů podporují naše islámské nepřátele nebo aspoň brání účinné obraně, ba jen i náznaku obrany proti nim. A že příslušníci oněch kolon jsou začasté velmi vlivní a vysoko v politické hierarchii.

Takže zatím v Evropě zvané západní prohráváme. U nás situace není tak vyhrocená, neboť nejsme naštěstí dosud patřičně zamuslimení. Ovšem promuslimské užitečné idioty a páté kolony tu máme taky, zatímco uvědomění, že islám je smrtelným nebezpečím pro naši civilizaci i způsob života, se zatím nerozšířilo mezi všechny občany této země a tudíž patřičně neovlivňuje jejich názory i konání.

J. Jurax 8.12.2018 19:17

Ehm - ono desatero až na první tři příkazy je souborem pravidel, jež dodržuje každá funkční společnost, aby zůstala funkční. Neodvisle na bozích, jimž se případně klaní.

A co je to ortodoxní materialista celkem nechápu. Mohu být vlažným materialistou? A to o nejméně tolerantní variantě taky ...

J. Kanioková 8.12.2018 18:48

Ubožáku

J. Hanzlík 8.12.2018 18:35

Náboženské svobody jen pro duchovní mrtvoly

Ztotožnit se s těmito informačními zdroji v současné ideologizované loajální břečce vyžaduje málem jistou dávku odvahy. Islám je v podstatě jen jeden. Nesouhlasíte? Má přeci několik odnoží! Netřeba prudit jejich vyjmenováváním. Má totiž u nás v podstatě společného nepřítele, a to křesťanství. To sjednocuje! Přímo slyším řvaní, že my přeci křesťany už dávno nejsme! Zato jsme určitě do jisté míry nacionalisty. Proč ne? To muslim nemá zapotřebí, protože má za cíl světové šíření.

Pro omezeného čtenáře, který si křesťanství výhradně ztotožnil s církví (nejlépe středověkou) a s jejími vykonávanými obřady a světskou mocí, je to trvale a dobrovolně zatemněno. Civilizace byla vždy zakládána, rozvíjena a udržována v úzkém spojení s kultem. Nic jiného totiž po ruce nebylo a troufám si říci, že ani není. V moderních dějinách se jí snaží nahradit ideologie, napojená na různé evolučně sociální výklady. Šermovat s vědou, která kraluje v teoretické, technické a technologické oblasti, je tady úplně mimo sociálně-kulturní antropologii, která sama je jen jistým teoreticko-vědeckým pokusem.

Poučení přichází od muslimů. Sekulární stát, se zoufalou snahou „vytvořit“ v rámci koexistence tu „francouzský“, tu „německý“ islám a zařadit jej mezi neškodné křesťanské duchovní mrtvoly, je kulturně totálně neúspěšný. Dochází k těžké kulturní disproporci s nastupujícími sociálních výdaji, s následnou daňovou zátěží na probíhající masové migrační dobrodružství, které přerůstá až do legitimizování jeho ilegální formy. Přímo ideální prostředí pro konspirační infiltraci.

Často se společnost přirovnává k organismu jednotlivce. Imunobiologická reakce, např. v podobě zapouzdření „nepřizpůsobivých“ lokalit, ke kterému dochází všude ve světě, produkuje populistické sérum s velkou dávkou nacionalismu. Co jiného, když kult nefunguje?!

S. Netzer 8.12.2018 18:22

Re: Ubožačko ulhaná

"Podle sebe soudím tebe?" :-P

J. Kanioková 8.12.2018 18:08

Ubožačko ulhaná

P. Grigar 8.12.2018 18:03

Re:

.. pane Juraxi, s tím materialismem na tom oba nebudeme až tak kriticky. Dodržujeme či se snažíme dodržovat Desatero, jehož zásady jsou součástí našeho kulturního světa, navíc vtělené do právního systému, tudíž jsem "materialisté vlažní ve víře". Řekl bych, že p.Církva spíše žehrá na ortodoxní materialisty, kteří se snaží své postoje aplikovat v té nejméně tolerantní variantě.. až do těch hrdel a statků. Každá víra/ideologie hnaná ad absurdum je ke škodě všech.

S. Netzer 8.12.2018 17:57

Re: Jo, když hájím zájmy naší země, naší civilizace,

Ty "zájmy naší země, naší civilizace" hájíte těmi vašimi přiblblými odkazy na proruské internetové žumpy?

M. Prokop 8.12.2018 17:48

Re: Jo, když hájím zájmy naší země, naší civilizace,

Samice od blázna. Čeština je genderově nedokonalá. :-P

P. Grigar 8.12.2018 17:20

Re: " Protesty v Paříži: Žluté vesty se poprvé střetly s

.. za tím vším může být organizovaný úmysl celou situaci dostat do kriminální roviny, aby mohla být použita krizová opatření, směřující k omezení občanských svobod. A bude doprotestováno...

T. Hraj 8.12.2018 17:19

Re: Hlavně nenechat zapustit kořeny!

Problém je, že s Vámi nesouhlasí mnohé muslimské autority (lidé muslimy masově respektovaní). Co s tím? Budete je žádat,aby respektovali Vaši nerovnici?

P. Grigar 8.12.2018 17:17

Re: Při masové produkci

.. právě naopak, pane Lenci. Na takové diskutující doporučuji nereagovat. Jejich přispěním se z NP stává pavlač...

P. Grigar 8.12.2018 17:14

Re: Omyl sem, omyl tam, máte v tom zmatek

.. pane Zimo, pokud se někdo v rámci diskuse dopustí zkomolení jména oponenta, ať úmyslně či z intelektuální nedostatečnosti, nelze od něho očekávat ochotu či schopnost přispět do diskuse validními argumenty. Diskvalifikoval jste sám sebe....

T. Hraj 8.12.2018 17:13

Re: Hlavně nenechat zapustit kořeny!

Jistě že existují charakterní muslimové. Jsou to ti, kteří se řídí svým svědomím namísto dogmaty (do kterých se narodili). Jenomže to z podstaty islámu nejsou praví muslimové. A hlavně v mnoha případech "prozřou" (upozadí svědomí). To je jeden z vůbec nejnebezpečnějších aspektů islámu.