2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

MIGRACE: O nenápadném pohybu

Národní centrála proti organizovanému zločinu upozorňuje na nekontrolovatelný vstup lidí praktikujících islám do Česka a označuje jej za nebezpečí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 9.12.2018 15:55

Antiglobalismnus je volovina. Lidský svět se skutečně

samovolně propojue a nedá se s tím nic dělat. Jde o jeho správu. Tu je nutno ponechat na výsledku činnosti vývojových spontánních sil. Tedy civilizace a spontánního řádu lidského světa, kterého největšími prvky jsou národní státy a tak to navždy zůstane. Princip existence lidského světa je negativní, tedy zákazový, a národní státy budou navzájem smluvně spraženy světovou negativní, tedy zákazovou, smlouvou... Dzp.

P. Zinga 9.12.2018 10:13

Islám patří k Německu,

pardon, Německo patří (pomalu) Islámu

https://www.thueringen24.de/thueringen/article215937997/gera-weihnachtsmarkt-islam-musik-auslaender-kundgebung.html

Afghánský stánek na Vánočním trhu v Geře zaplavil čvrť afhánskou "hitparádou".

Podívejte se na videou na konci článku.

P. Grigar 9.12.2018 10:51

Re: Islám patří k Německu,

.. no tak sbalíme party stan a vyrazíme do Durynska, rozložíme ho bez povolení na chodníku, lidé ho budou muset obcházet a my je budeme seznamovat s těžkým životem penzistů v České republice s průměrným důchodem 477€.

Desetičlená rodina imigrantů v Lipsku dostává měsíčně 7345€. Za to se přece nedá pořádně žít!! Natož chodit do práce..

S. Netzer 9.12.2018 11:39

Re: Islám patří k Německu,

"Die Gemeinschaft wollte in Gera auf die schlechte Lebenssituation und unsichere Lage in Afghanistan hinweisen" a súdruh Zinga žvaní o tom, že "Německo patří (pomalu) Islámu".

Jste směšný.

P. Grigar 9.12.2018 11:48

Re: Islám patří k Německu,

.. přiznávám, jsem smíšek, smích je kořením mého života. Také díky vám.

K. Garfield 9.12.2018 15:13

Re: Islám patří k Německu,

No, byl jsem nedávno v Německu udělat marketingový průzkum v lékárnách. Přesněji jsem byl ve Franken (západně od naší hranice). Z deseti lékáren, co jsem za den obešel, stála ve třech za tárou paní v hidžábu. To ani nemluvím o složení lidí na ulici ve městech. Na vesnici jenom Němci, kteří to ještě nějak vyvažují, průměrně to tedy vypadá v klidu...

Takže vlastně žádnou paniku, na vesnicích ještě mešity nejsou...

S. Netzer 9.12.2018 15:30

Re: Islám patří k Německu,

Takže se v Německu "islamizují" nejen vánoční trhy, ale dokonce i apatyky!

Svatá prostoto, wenn einer eine Reise tut, dann kann er viel erzählen.

K. Garfield 9.12.2018 22:06

Re: Islám patří k Německu,

Ano, hezký citát Mathiase Claudia.

Mám pro vás jiný jeho citát: „Neříkej vždy, co víš, ale vždy se snaž vědět, co říkáš.“

V roce 1980 bylo v Německu 700 malých mešit. Dneska jich je přes 2500 a dost velkých...

Můžete také zvednout zádel a jet se tam podívat, protože: Jednou sám vidět je lepší než stokrát slyšet.

S. Netzer 9.12.2018 15:37

Re: Islám patří k Německu,

A tu islamizaci řídí sám Satan, jak jsem se dozvěděla od jednoho pablba na vedlejším článku: "Pokud je Islamizace Evropy řízená tak především satanem"

Z. Čábelka 9.12.2018 16:36

Re: Islám patří k Německu,

Tak j-elito, ještě udělej haf a dostaneš cukříček :o)))

K. Janyška 9.12.2018 15:49

Re: Islám patří k Německu,

Ano, patří. Němcům je jedno, kdo jsou, hlavně když se mají dobře, fenici... Dzp.

I. Hendrych 9.12.2018 10:04

No comment

Kdo platí tohoto žvanila ? Nejspíš Rusáci .

P. Zinga 9.12.2018 10:14

Re: No comment

A kdo platí tebe, lokaji? Nejspíš CIA a Brusel.

J. Kanioková 9.12.2018 6:21

Antiglobalistické hnutí žluté vesty

si "podmaňuje" Evropu a šíří se do páté země - Švédsko. - https://voiceofeurope.com/2018/12/anti-globalist-yellow-vests-movement-conquers-europe-and-spreads-to-fifth-country/#.XAqZsV64obo.twitter

K. Janyška 9.12.2018 8:56

Re: Antiglobalistické hnutí žluté vesty

Kdyby to tak bylo, bylo by to fajn. Obávám se však, podle vyjadřování těch, které vzájmu EU pustí na ČT 24, že jde o lumpenproletariát... Dzp.

S. Netzer 9.12.2018 10:02

Re: Antiglobalistické hnutí žluté vesty

Už zase "hájíte zájmy naší země, naší civilizace" odkazem na dezinformační web? https://mediabiasfactcheck.com/voice-of-europe/

P. Grigar 9.12.2018 10:57

Re: Antiglobalistické hnutí žluté vesty

.. Sybilluše přemoudrá, dejte nám k dispozici pravidelně aktualizovaný seznam relevantních, důvěryhodných a spolehlivých webů, ať víme, čeho se máme držet. Jinak nevíme a bloudíme v té dezinformační džungli, než se uráčíte sestoupit z výšin vašeho intelektu k nám do suterénu a vše uvést na pravou míru, či snad víru?

Děkuji.

K. Janyška 9.12.2018 10:12

Re: Antiglobalistické hnutí žluté vesty

Antiglobalismnus je volovina. Lidský svět se skutečně samovolně propojue a nedá se s tím nic dělat. Jde o jeho správu. Tu je nutno ponechat na výsledku činnosti vývojových spontánních sil. Tedy civilizace a spontánního řádu lidského světa, kterého největšími prvky jsou národní státy a tak to navždy zůstane. Princip existence lidského světa je negativní, tedy zákazový, a národní státy budou navzájem smluvně spraženy světovou negativní, tedy zákazovou, smlouvou... Dzp.

V. Student 9.12.2018 0:02

Motivací byznysu jste si jist?

Já jen že mezi "neziskovkáři" se najde spousta lidí s tendencí k anarchismu, k nenávisti k tomu, kdo zrovna vládne. Proti penězům nic nemají, ale já bych viděl spíš tenhle důvod - potenciální možnost rozvrátit společnost se prostě nesmí vynechat!

J. Hanzlík 8.12.2018 18:35

Náboženské svobody jen pro duchovní mrtvoly

Ztotožnit se s těmito informačními zdroji v současné ideologizované loajální břečce vyžaduje málem jistou dávku odvahy. Islám je v podstatě jen jeden. Nesouhlasíte? Má přeci několik odnoží! Netřeba prudit jejich vyjmenováváním. Má totiž u nás v podstatě společného nepřítele, a to křesťanství. To sjednocuje! Přímo slyším řvaní, že my přeci křesťany už dávno nejsme! Zato jsme určitě do jisté míry nacionalisty. Proč ne? To muslim nemá zapotřebí, protože má za cíl světové šíření.

Pro omezeného čtenáře, který si křesťanství výhradně ztotožnil s církví (nejlépe středověkou) a s jejími vykonávanými obřady a světskou mocí, je to trvale a dobrovolně zatemněno. Civilizace byla vždy zakládána, rozvíjena a udržována v úzkém spojení s kultem. Nic jiného totiž po ruce nebylo a troufám si říci, že ani není. V moderních dějinách se jí snaží nahradit ideologie, napojená na různé evolučně sociální výklady. Šermovat s vědou, která kraluje v teoretické, technické a technologické oblasti, je tady úplně mimo sociálně-kulturní antropologii, která sama je jen jistým teoreticko-vědeckým pokusem.

Poučení přichází od muslimů. Sekulární stát, se zoufalou snahou „vytvořit“ v rámci koexistence tu „francouzský“, tu „německý“ islám a zařadit jej mezi neškodné křesťanské duchovní mrtvoly, je kulturně totálně neúspěšný. Dochází k těžké kulturní disproporci s nastupujícími sociálních výdaji, s následnou daňovou zátěží na probíhající masové migrační dobrodružství, které přerůstá až do legitimizování jeho ilegální formy. Přímo ideální prostředí pro konspirační infiltraci.

Často se společnost přirovnává k organismu jednotlivce. Imunobiologická reakce, např. v podobě zapouzdření „nepřizpůsobivých“ lokalit, ke kterému dochází všude ve světě, produkuje populistické sérum s velkou dávkou nacionalismu. Co jiného, když kult nefunguje?!

J. Jurax 8.12.2018 19:46

Ale houby kult, ten do toho nepleťte.

Jde o to, že jsme islám v rámci sebevražedného humanismu a zvrácené tolerance nechali usídlit v Evropě, že se dosud bráníme označení islámu jako nepřítele a že nejsme ochotni proti němu všemi prostředky bojovat. Kdežto islám v tom má jasno a už dávno všemi prostředky bojuje.

Na naši omluvu lze říct leda to, že jde o válku jiného typu, na niž politikové ani generální štáby nebyly připraveny. A obyvatelstvo taky ne. A že naše bojeschopnost je podlamována mnohými pátými kolonami, jež jako užiteční idioti z různých důvodů podporují naše islámské nepřátele nebo aspoň brání účinné obraně, ba jen i náznaku obrany proti nim. A že příslušníci oněch kolon jsou začasté velmi vlivní a vysoko v politické hierarchii.

Takže zatím v Evropě zvané západní prohráváme. U nás situace není tak vyhrocená, neboť nejsme naštěstí dosud patřičně zamuslimení. Ovšem promuslimské užitečné idioty a páté kolony tu máme taky, zatímco uvědomění, že islám je smrtelným nebezpečím pro naši civilizaci i způsob života, se zatím nerozšířilo mezi všechny občany této země a tudíž patřičně neovlivňuje jejich názory i konání.

J. Hanzlík 8.12.2018 22:44

Re:

Nevezmete-li v úvahu živý a tragicky účinný islámský kult, tak to s muslimy projedete. Mimochodem, nemůžete v prostředí deklarovaných náboženských svobod ji odepřít jednomu z náboženských kultů. K jeho definici jako nepřátelské ideologie pro náš civilizační okruh a odepření náboženského statutu je zatím nerealizovatelné. Jinak význam a hodnotu kultu, potažmo kulturních tradic a zvyklostí, vůbec nechápete, i když situaci vcelku vystihujete.

J. Jurax 9.12.2018 18:17

No, jsem neznaboh, ateista a bezvěrec, takže kulty mi připadají poněkud směšné a zastaralé, nemající dnes opodstatnění než jako objekt historického zkoumání. Nicméně nepostrádají zajímavosti.

Kulturní tradice a zvyklosti jsou věc jiná, byť vírou v daném regionu jistě ovlivněná. Ostatně některé ty tradice jsou aspoň v základu i předkřesťanské.

No a to prostředí deklarovaných náboženských svobod je posvátná kráva, na jejíž revizi aspoň v případě islámu již dávno nadešel čas. Ovšem máte pravdu, zatím je to nerealizovatelné. Zatím, neboť ještě není tak zle, aby vznikla dostatečná podpora takového činu.

J. Hanzlík 9.12.2018 22:53

Re:

Úvod Vašeho příspěvku mě zaujal. Být současně neznaboh, ateista a bezvěrec? Takový výkon je neuvěřitelný. Pokud byste byl ve skutečnosti pohan, nebyl byste bezvěrec, pokud deklarovaný ateista, tak jen nevěřící církevním dogmatům, který postrádá relevantní důkaz neexistence nějaké boží entity, než pouhé tvrzení, že se neprojevuje ve Váš prospěch. Upřímné by bylo sdělení, že jste v tomto ohledu lhostejný, ale dlouho se s tím žít nedá. Přijdou obtížné a těžko snesitelné osobní situace, říká se tomu osudové rány, které se nedají překonat bez víry s nadějí na jejich překonání. Víra spočívá v jejich vyšším smyslu a výkladu, který by byl vyloučen bez existence absolutní autority. Nevíra je jen víra v nekonečnou variabilitu náhod, a ta je opravdu neuvěřitelná. Pokud jste bezvěrec, tak se naopak nabízí pověra v osobní životní štěstí, nebo v opačném případě vina těch druhých. Nabízím to jen tak k úvaze, nic za tím nehledejte, žádný verbiřský akt!

J. Jurax 9.12.2018 23:23

No vidíte, a mám za to, že jsem

J. Jurax 9.12.2018 23:42

No vidíte, a přesto mám za to, že jsem neznaboh, ateista a bezvěrec zároveň. Tu bezvěrnost ale vztahuji jen na víry svaté a víry v v bohy, co jich na tom světě lidí vymysleli. Jinak když dostanu rýmu, vskutku věřím, že buď do týdne přejde, nebo se rozvine v nespecifikovaný zánět horních cest dýchacích. To druhé naštěstí méně často.

A že přijdou osudové rány, k jejichž překonání bude třeba víry ... to jistě, ale ne v bohy, nýbrž víry, že ty osudové rány přejdou (anebo nepřejdou); nicméně jelikož je mi takměř sedmdesát, předpokládám, že podstatnou část průserů už mám za sebou.

Ale napsal jste to hezky ... nevíra je jen víra v nekonečnou variabilitu náhod ... :-)

M. Prokop 9.12.2018 0:49

Re:

Obecná pravidla musí platit na křesťanství, islám, budhismus, lámaismus, cokoliv.

Pravidla typu náboženství je osobní věc, kdo ho zneužívá k navádění k překračování zákonů budiž trestný, nic víc, než tohle a důslednost v tom není.

J. Jurax 9.12.2018 18:26

Jenže když samotná pravidla a z nich vycházející zvyklosti se neslučují s platnými zákony, přitom jsou ta pravidla jsou náboženská a tudíž požívají ochrany zákona o svobodě vyznání, máme problém.

M. Prokop 9.12.2018 22:30

Re:

Obecná pravidla by to měla "flekovat".

Svoboda vyznání by neměla omlouvat činy proti pravidlům. Ať si každý vyznává co chce, ale CHOVAT by se měl podle těch obecných pravidel.

J. Jurax 9.12.2018 23:19

Samozřejmě.

Jenže správně používáte podmiňovací způsob.