27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

KRIZE: Může za to Putin nebo Angela?

Jak že za co? No za to, že se celá EU potácí energetické a ekonomické krizi. Podle předsedy české vlády Petra Fialy, šéfů EU a celých houfů „pokrokových“ novinářů za to všechno jistě může zločinec Putin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 20.9.2022 11:50

Ano. Ale ne pro německé elektrárny. :-P

Pro nás samozřejmě také. Ale ne pro elektrárny. :-P

J. Pankovic 20.9.2022 11:39

....a dokonce Kaiser Wilhelm jim tam poslal kazisvěta jménem Uljanoff ;-)

H. Rybnická 20.9.2022 11:29

Ježišmarja zase ty spiklenecké teorie pna autora, který kdykoli a cokoli všecho věděl lépe a to již v 18. století.

Pane autore, energie z Ruska byla po desetiletí to nejvýhodnější co se na světovém trhu dalo získat. Pokud by se tedy (nejen) německé vláda před léty jen tak z ničeho nic obrátila na zásobitele jiné, cena energie by již před léty nehorázně stoupla a to pro normálního spotřebitele bez jakéhokoli důvodu. Ale určitě byste to byl již před léty právě Vy, který by to občanům jasně a klidně vysvětlil.

F. Zrcek 20.9.2022 11:27

Není nutno pochybovat o snížené příčetnosti putínka kremelského. Navíc mu silně nesvědčí pochybnosti Číny a Indie o průběhu invaze na Ukrajinu v průběhu sumýše v Uzbekistánu. Tam vypadal hodně šikanovaně, ještě že se ho rozhodl utěšit chán erdogán. A přitom jeho převtělení v Petra Velikého tak úspěšně začalo. Ale závistníci, kteří se nepřenesli přes jeho histerickou roli v moderních dějinách mu nepřestávají házet klacky pod nohy.

Ale může to být mnohem horší. Politologové, kteří vědí, že nebýt putínka, musel by si ho západ vymyslet aby překonal své vlastní problémy, se začínají shodovat, že byl otráven. Z mossadu uniklo, že to byl defekant Izák Sivomyškin z FSB, který přinesl recept na pjotrbolšikin, který vyvolává při injekčním podání iluzi, že intoxikovaná osoba se stává buď džingiz-tchánem nebo carem Petrem.

Musím ovšem dodat, že to není ověřené, non testatur, NT čili Ente.

J. Farda 20.9.2022 11:26

Magnifigue! R^

J. Farda 20.9.2022 11:24

Bre breke brekeke brekekeke Brecekeke ... :-)

P. Pepax 20.9.2022 10:56

Souhlas, v Německu ano, když se ale do střední Evropy dodával plyn a ropa z Ruska, byl ještě občanka NDR.

P. Brecík 20.9.2022 10:35

Vlčku, vlčíčku, když jsme u těch zločinců. USA / ústy krvavé Medlin z Vysočan prohlásili, že 500.000 mrtvých Iránských dětí je DOBRÁ cena za demokracii "Made in USA". To je taková, kdy ve volbách CIA kope za demokraty proti Trumphovi - například. Jsi také - demokrat.

F. Navrátil 20.9.2022 10:34

Představte si, že Gazprom stále dodává na Ukrajinu plyn podle uzavřených smluv a Ukrajina mu platí! Jižní větev plynovodů, která vede přes Turecko do Srbska, Maďarska nebo Rakouska normálně funguje bez problémů. A Nord Stream 2, který je natlakován a připraven k provozu, je stále zablokován a nedostal povolení k provozu od Německa a USA. Také bych vám doporučoval, zajímat se o původ kapalného plynu, který s velkou slávou vítá Fiala. Mnohdy jde o ruský plyn od indických překupníků, který z terminálů Dálného východu vozí americké tankery.

F. De Winter 20.9.2022 10:27

R^R^R^

J. Majzlík 20.9.2022 10:27

Pokud se bude svorně podsouvat V. Klausovi podpis L.S., Topolánkovi a Nečasovi a všem následujícím P.M. jejich bezradnost a poslušnost vůči vytrvalému tlaku z EU, pak se s z místa nepohneme. Asi bychom ze svých pamětí rádi vymazali odpor téměř všech politických i nepolitických uskupení proti prvním jmenovaným osobnostem. Jejich vyjednávací pozice na půdě EU byla tehdy současně oslabována na domácí scéně i v Bruselu. Tři následovníci, částečně poučeni nezdarem ODS, částečně (a to především) z vůle voličů se již nezakecali.

J. Majzlík 20.9.2022 10:27

Pokud se bude svorně podsouvat V. Klausovi podpis L.S., Topolánkovi a Nečasovi a všem následujícím P.M. jejich bezradnost a poslušnost vůči vytrvalému tlaku z EU, pak se s z místa nepohneme. Asi bychom ze svých pamětí rádi vymazali odpor téměř všech politických i nepolitických uskupení proti prvním jmenovaným osobnostem. Jejich vyjednávací pozice na půdě EU byla tehdy současně oslabována na domácí scéně i v Bruselu. Tři následovníci, částečně poučeni nezdarem ODS, částečně (a to především) z vůle voličů se již nezakecali.

J. Uzel 20.9.2022 10:22

Zavřít jaderky a nahradit je ruským plynem rozhodla Merkelová.

P. Pepax 20.9.2022 10:19

Je tam právě proto, že neudělal nic.

R. Voráček 20.9.2022 10:03

v souvislosti s energiemi by mne zajímalo jak je možné, že Zvláštní velvyslanec pro energetickou bezpečnost ČR Václav Bartuška je stále ve funkci (od roku 2006)? co pro tu bezpečnost udělal?

T. Kvitek 20.9.2022 9:53

Německo=ideologie rudá, hnědá a teď zelená. Vždycky průser. A ten náš premiér to nevidí a má klapky na očích. Jak je to možné? A říká blbosti, které mu věří jen nejbližší okolí. Pana Vlka čtu rád. Má přehled a umí si vše poskládat.

J. Ganaur 20.9.2022 9:45

R^R^R^

J. Ganaur 20.9.2022 9:44

Nóó....Dneska p.Vlka nepoznávám.Ale, jak je vidět, i starého psa nepodceňovat!R^R^R^

P. Vychodil 20.9.2022 9:36

Problém lidi s propagandou vymytými mozky je v tom, že vymazat a přepsat jejich vnímání situace, o kterém se navíc domnívají , že k němu dospěli zcela bez cizího vlivu, je dle psychologů velice obtížné a zdlouhavé...tuhle jsem dal přečíst jednomu takovému člověku RAND report o zadržování Německa a dotyčný jej odmítl jako falzifikát , fakt, ruskou propagandu...

B. Rameš 20.9.2022 9:35

V tomto s autorem celkem souhlasím. S drobným přídavkem: "Je dobré vědět, kdo za to může. Ještě lepší je vědět, co s tím. Vůbec nejlepší je nedopustit, aby se to stalo".

J. Ptáček 20.9.2022 9:30

Celé dějiny Evropy jsou otráveny ruským spasitelstvím, německou, možná raději pruskou chamtivostí a nadřazeností a božskou výjimečností jak Rusů, tak také Prusů. Že, kromě nich, udělají svinstvo jednou Napoleon, pak švédští okupanti, nebo zase naši Žižkovi husité, je nepodstatné. Historické zkušenosti potvrdil pakt Molotov - Ribbentrop, později rozhovory Putin - Angela. Pořád to stejné dokola, žádná změna.

S. Ševeček 20.9.2022 9:29

to už se děje.

J. Hanzal 20.9.2022 9:28

Naprosto správně popsaná současná, a hlavně minulá, situace!!R^R^R^

Ovšem eurohujerům a zeleným magorům se to hrubě líbit nebude!!

S. Ševeček 20.9.2022 9:23

takže za ničení Evropy může opět Německo.

/od roku 1870 má Německo na svědomí požehnanou řádku agresí a desítky milionů zmařených lidských životů. nejhoršoí agrese je ta současná, hospodářská.

A my? Protektorat 2.0 a vlastizrádci.

P. Vychodil 20.9.2022 9:20

Muže za to Fašington .

https://nyadagbladet.se/wp-content/uploads/2022/09/rand-corporation-ukraina-energikris.pdf

K. Zelený 20.9.2022 9:19

Mno, komentovat či dokonce hodnotit výplod grafomana a suspektního magora je práce psychiatra, do toho se plést nebudu. Mě by zajímala ta včela největšího státu EU, které Angela Merkel slibovala „rovnost, volnost a bratrství“ a věčný zelený ráj na zemi.

P. Nešvara 20.9.2022 9:16

Pana Vlka mám rád, ale toto je úlet.

Pokud by si přečetl Zbigniewa Brzezinského tak by se dozvěděl, že prvořadým úkolem USA je zabránit spojenectví Německa a Ruska, protože v takovém případě by to byl konec USA v Evropském prostoru. A Brzezinský tu politiku USA neanalyzoval, ale dělal. Takže se musel mimo jiného na rozkaz z USA zlikvidovat NS II, který mohl a může dopravovat do Evropy dostatek plynu. Prostě, pokud jsou Evropské a Americké zájmy v rozporu, Americké mají přednost.

A ještě jedna drobná technická. Opakuje se mantra "Agrese Ruska v Gruzii". Dobře se na tu "agresi" pamatuji. Ta začala tím, že Gruzínské dělostřelectvo začalo ostřelovat civilní sídliště v regionech, kde byla většina rusky mluvícího obyvatelstva. Ruská armáda tam vstoupila až poté aby zabránila masakru. A přestože Gruzínská armáda byla na lopatě, tak Ruská místo aby obsadila Tbilisi, tak prostě zastavila a Gruzii neobsadila. Ale tyto detaily už nikoho nezajímají, dneska se už jenom opakuje klišé o Ruské agresi.

P. Vychodil 20.9.2022 9:12

Blažek správně řekl ...muže dojít k rozpadu EU ...a k tomu přijdeme o demokracii...v té druhé části svého výroku se spletl...

R. Toman 20.9.2022 9:12

Jak říkal můj dědeček, který prožil obě WW a hlavně přežil. Od skopčáků a rusáků se držet dál. Dnes už to říkají i naše vnoučata.

M. Valenta 20.9.2022 9:12

Vidíte Vlku, dnes mají prorusáčtí kolaboranti Merklovou náramně v oblibě.