7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

KAUZA H-SYSTÉM: Předseda NS se hájí zbaběle

Předseda Nejvyššího soudu byl u prezidenta republiky a diskuse těchto dvou pánů se týkala i ostudného rozsudku Nejvyššího soudu vůči bývalým klientům H-Systému. Pak mluvil do televize a perlil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Nový 4.8.2018 11:39

Každý prd musí byt v zákoně povolen...

:-))

M. Prokop 4.8.2018 12:17

Re: Nářek nad 90tými léty

Příliš přesné zákony prostě nefungují. Zákon musí být obecný a zbytek je na soudci.

P. Čech 4.8.2018 14:27

Re: Nářek nad 90tými léty

A právě proto u nás téměř nic nefunguje. protože zákony jsou nepřesné a nejednoznačné. Potom co soudce to pět názorů na jednu věc. Zmatek, chaos a nakonec zmar.

A. Nový 4.8.2018 17:44

Re: Nářek nad 90tými léty

:-))

J. Kulheim 4.8.2018 12:50

Re: Nářek nad 90tými léty

Pane Čechu, věřím tomu, že nejste na tom tak špatně, abyste věřil tomu co jste napsal. Zákon jde vždycky pozadu za zlým činem. Nikdo, nemůže vědět co bude zítra. Navíc byla tady právní kontinuita. Privatizovali zejména komunisté, kteří měli peníze a hlavně známosti. Vyměnil se ministr, ale personál na ministerstvu zůstal stejný. Ten se v problematice vyznal lépe než ministr.

Komunisté byli poctivost sama. Nakonec se ukázalo, že jsou to zloději. Jak by například mohl pan Babiš přijít k takovému majetku? Vědomosti si donesl ze zahraničí, rodič sebrali v padesátých letech lidem majetek a synáček ho privatizoval za pomoci kamarádů na vysokých funkcích. Možná už v padesátých letech to byl záměr. Ale věděli to pouze to, kteří lidi okradli. Protože kdyby je neokadli nemusel nikdo nic privatozovat.

Zaměňujete příčinu a následek.

V.K. vám něco udělal? Okradl vás? Asi vám nenpřišel vymalovat dům a vám se nechce.

P. Čech 4.8.2018 14:42

Re: Nářek nad 90tými léty

Nikdo nemůže vědět co bude zítra? Nemusí to vědět, stačí když to tuší. Co například Jahwe (desatero) či Chamurapi a jeho zákonník? Jak by např. Babiš mohl přijít k takovému majetku? Možnosti jsou jen dvě. Buďto porušil zákony a majetek nakradl a nebo k němu přišel poctivou prací (nikoliv v zaměstnaneckém poměru, tam je to téměř vyloučeno) bez prušení zákonů. V obou případech hrají zákony nezastupitelnou roli. Žádný trh zde nerozhoduje a ani se na ničem nepodílí. Babiš nic neprivatizoval, to asi máte špatné informace. Babiš prostě podnikal. Není živnostník, je jedním z mála skutečných podnikatelů.

Ptáte se, co mi udělal Václav Klaus? Rozbil mou vlast. Byl jsem občanem Československé federativní republiky. Koncem roku 1992 se mne nikdo neptal, zda chci či nechi být občanem České republiky. Prostě mi bylo občanství přiděleno státem. Co mi udělal dalšího potom? Schválil svým podpisem Lisabonskou smlouvu a na můj názor se opět nikdo neptal. Žádná politická strana totiž neměla ve svém předvolebním programu bod, který by o schvalování této smlouvy hovořil a neměla (ani její poslanci) od občanů v této věci mandát. Mělo být vyhlášeno referendum A tak bych mohl dlouze pokračovat.

A. Nový 4.8.2018 17:49

Re: Nářek nad 90tými léty

Babiš prostě podnikal. Není živnostník, je jedním z mála skutečných podnikatelů.

Tyhle vaše dvě věty o vás řekly víc než si myslíte. Vy jste totiž blb, který ví hovno a jen přebírá kecy kterým slepě věří.

J. Kulheim 4.8.2018 18:14

Re: Nářek nad 90tými léty

V.K. nic nerozbil. Slováci chtěli samostatnost a voliči zvolili strany, které neměly společný stát v programu. Jediná, která společný stát v programu měla se do parlamentu nedostala. Mohl poslat na Slovensko vojsko, které by Slováky "přesvědčilo" o tom, že jje pro ně dobré žít s námi ve společném státě. Dopadlo by to podobně jako v Jugoslávii.

Bylo štěstím pro nás i pro Slováky, že to byl Mečiar a Klaus, kteří o rozpadu jednali. Pokud by jednal Černogurský, tak by to vypadalo jak jednání Velké Británie a EU. Dva kroky vpřed a krok zpět. O majetku se mohli hádat dodnes.

Pokud by bylo možné udělat nějaké perfektní zákony, tak by nebylo potřeba soudce. Stačilo by nakrmit počítač a vylezl by výsledek. Byl bych rád pokud bych se toho dožil.

Babiš do svého podnikání nic nevložil ze své hlavy ani nic nevydělal pomocí svých rukou. Měl jenom známosti ve vládě, na ministerstvech v bankách, atd. Proč si asi mohl telefonovat v noci s Grosem? Všude měl své zné z VUMLU. To nemohl V.K. vědět, že jsou to pazgřivci.

Pokud by komunisté nesebrali lidem ekonomickou a politickou svobodu v padesátých letech, nemusela být privatizace. Obraťte se na své sou druhy z KSČ. Pokud by ze sedláků neudělali nádeníky, nemohl by pan Babiš za babku kupovat bývalá JZD. Pokud by hospodařili sedláci, nemusela být zdevastovaná pole a půda by zadržela víc vláhy. ATD. Oni si to vyžerou naši potomci. Pane Čechu neříkejte mi, že neumíte spočítat 2+2. Někteří si myslí, že je to 22.

J. Kanioková 4.8.2018 18:48

1*****

P. Čech 4.8.2018 20:12

Re: Nářek nad 90tými léty

Ale a no, možná máte pravdu. Tedy s výjimkou těch Slováků. Osobně znám Slováků mnoho snad i více než 100. Z noich pouze jediný chtěl samostatnost. Tvrdit, že Slováci chtěli samostatnost je pustá výmluva. Tyto nesrovnalosti řešil zákon o referendu, který hned v čl. 1, odst 2 konrétně a přímo říká " O návrhu na vystoupení České republiky nebo Slovenské republiky z České a Slovenské federativní republiky l z e r o z h o d n o u t j e n r e f e r e n d e m.". Co ještě jiného či jinak formulovaného než je tento ústavní zákon je zapotřebí citovat, aby mnozí nepřemýšlející lidé přestali omlouvati vlastizradu Václava Klause a Vladimíra Mečiara. V tomto případě jde o jednoznačné a zásadní porušení ústavního zákona. Je jen otázkou nakolik jsou ostatní následující kroky našich politiků platné.

J. Kanioková 4.8.2018 18:36

Vy fakt nejste normální !

J. Kanioková 4.8.2018 18:47

A ještě k tomu - kdo vyučoval právo na VŠ po Sametu ?

Pořád ti bývalí ! Takže ještě další generace "úžasných právníků"...

M. Prokop 4.8.2018 9:00

Re: Nářek nad 90tými léty

Jo, asi tak.

P. Lenc 4.8.2018 9:23

Re: Nářek nad 90tými léty

Dovolím se pánové připojit k většině vašich názorů.A ano, sledoval jsem ten kvikot pánů Šámala a Rychetského a jejich babišiádu.Jsou přesným obrázkem české justice.

T. Kočí 4.8.2018 9:46

Re: Nářek nad 90tými léty

Velmi přesný článek a až potud i komentáře. Dovolím si odhadnout, že větší vinu než Klaus má Zeman, tak by měl držet pysk.To ovšem neumí.Málokterý z kritiků "divoké privatizace" si uvědomuje stav hospodářství v r.89.Bezvýchodný. Jako ryba vytažená na břeh.

P. Lenc 4.8.2018 9:54

Re: Nářek nad 90tými léty

Ano pane Kočí.Když se člověk ohlédne na to, co ten začátek zdědil, tak je takřka neuvěřitelné jak rychle jsme se dostali na nynější úroveň.To si drtivá většina lidí neuvědomuje.

P. Čech 4.8.2018 10:04

Re: Nářek nad 90tými léty

Ale uvědomuje, pouze o tom nemluví. Zapomínáte ovšem na jedno nejdůležitější. Mohli jsme se mít ještě lépe, pokud by Václav Havel neuvedl do vysokých politických funkcí mocichtivého Václava Klause. Vlastizrádce, který v zásadním rozporu s platným ústavním zákonem rozbil mou, ale i svou vlast, společný československý stát. Ona mu asi totiž ta jeho divoká privatizace nestačila. On konkrétně zavinil zmizení celých odvětví průmyslu (textilní, oděvní, obuvnický, sklářský atd), ve který jsme v té době docela vynikali i v rámci Evropy.

A. Nový 4.8.2018 11:46

Re: Nářek nad 90tými léty

Ona mu asi totiž ta jeho divoká privatizace nestačila. On konkrétně zavinil zmizení celých odvětví průmyslu (textilní, oděvní, obuvnický, sklářský atd), ve který jsme v té době docela vynikali i v rámci Evropy.

Vy k té komunistické blbosti nepotřebujete legitku KSČ. Vy ji máte jako program v hlavě.

P. Čech 4.8.2018 14:49

Re: Nářek nad 90tými léty

Aha, zase ta KSČ. Ksč asi může za to, že byl u nás zlikvidován textilní a oděvní průmysl,j akož i mnoho dalších průmyslových odvětví. Proti politice KSČ jsem vždy před listopadem 1989, dokonce otevřeně protestoval. Vy také? Na rozdíl od Vás asi dovedu rozeznat skutečné příčiny a jejich následky. Zlikvidování československého spotřebního průmyslu nemá s komunistickou ideologií nic společného. Na to se vymlouvají jen nohsledi Václava Klause. Nejsou schopni pochopit, že po roce 1993 stvořili u nás pollitický systém, který se od reálného socialismu příliš neliší. Pouze je "obohacen" nemálem anarchistických tezí.

A. Nový 4.8.2018 17:43

Vy si myslíte, že dovedete něco rozeznat? Tak kulové

To víte že za to může bolševik. Nevládnout v v Československu bolševik 40 let, tak by neexistovala v devadesátých letech privatizace, vy rozumbrado.

PS. kolik jste těch podniků viděl na vlastní oči, které za bolševika v Evropě vynikaly?

M. Prokop 4.8.2018 12:09

Re: Nářek nad 90tými léty

Zase kecáte.

Já ta odvětví, v nichž jsme "docela vynikali", viděl zevnitř.

Bída.

Zaplať pánbůh za Klause, že to změnil rychle a rázně, jinak by z toho byla agonie.

P. Čech 4.8.2018 17:29

Re: Nářek nad 90tými léty

Ale ona z toho ta agonie je, pane Prokope. Zejména ovšem proto, že Václav Klaus"to změnil rychle a rázně" ovšem špatně. Mnohem lepší nápady měl valtr Komárek, ikdyž to také nebylo to pravé, ořechové. Neříká se mi to dobře, byl to také "bývalý" komunista, aleobjektivně to musím přiznat.

A. Nový 4.8.2018 17:51

Re: Nářek nad 90tými léty

Marka za dvě kačky, vy experte. :-))

J. Kanioková 4.8.2018 18:44

Nechte se vyšetřit............

Zkuste si ověřit, jak dlouho trvala privatizace po Sametu jinde. Všude to dopadalo podobně, a to v "NDR" měli všechno - záp. zákony, skvělé právníky, bohaté investory. Tam ta privatizace končila teprve nddávno !

Opravdu tu problematiku neznáte objektivně a přepečlivě, ve všech zemích býv. RVHP. Ovšem máte pocit, že víte všechno nejlíp.

P. Čech 4.8.2018 9:59

Re: Nářek nad 90tými léty

Zeman není bez viny, ovšem vinu zásadní nese pouze Klaus a jeho pohůnci, zejména "bývalí" komunisté všeho druhu, rozlezlí v letech 1991 a 1992 do politických stran

P. Harabaska 4.8.2018 12:45

Re: Nářek nad 90tými léty

Ano. V. K. Laus!

P. Čech 4.8.2018 9:56

Re: Nářek nad 90tými léty

Pan Šámal ovšem jednoznačně řekl, p r o č tomu tak je a kdo konkrétně tento stav zavinil. Jde totiž jednoznačně o to, že stav české justice je obrazem celého politického systému v ČR a zejména nekvality jejích zákonů, schvalovaných v PS diletanty podle diktátu jednotlivých politických stran.

M. Prokop 4.8.2018 12:10

Re: Nářek nad 90tými léty

Co jste si do PS zvolil, to tam máte.

P. Harabaska 4.8.2018 12:47

Re: Nářek nad 90tými léty

Přesně tak. Tu babišiádu si musím pamatovat. -:)

P. Harabaska 4.8.2018 12:48

Re: Nářek nad 90tými léty

Východní část Německa zdaleka nedosahuje na úroveň západních regionů. Zato my jsme ji díky podařené privatizaci vysoce překonali. -:)