6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

GLOSY: Tři jedovatosti

Po policejním vyšetření a očekávaném odložení kauzy „pobodaný poslanec TOP 09 Feri“, jež v našich médích suverénně přebila více než 300 mrtvých na Srí Lance, můžeme po objasnění, že dotyčný opilec se rýpl o okenní parapet, učinit tento dílčí závěr.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rameš 29.4.2019 11:28

Po první větě

jsem přestal číst. Takové nehoráznosti by snad mohly být na Parlamentních listech a ne tady, redaktore.

P. Burda 29.4.2019 18:24

Re: Po první větě

Je potřeba, abychom měli přehled i o nazorevh Štěpánků, Štěpánů, Klausů i Jakešů.

Pro zasmání, vyděšení, pochopení zranitelnosti ega narcisů...

A i oni, když se spletou, mohou mít dobrý nápad. Zde tedy k omylu nedošlo, dobré nápady si vzaly volno.

J. Sedlář 29.4.2019 7:56

šaškárna

Ten vyhulený bezmozek JXD se asi snažil napodobit "mozkové myšlení" ©PCR a dovodil, že "řezná rána na zádech" = zákeřný útok nožem do zad posrance. Aneb novinářská klasika, vým hovno, ale myslím si že... A navíc považte, von to nebyl jan tak ledasjakej ovčan, von to byl posranec a ještě za strop 0,9. Se divím že nebyl v neděli v OVM.

Vím také úplné hovno, ale myslím si že květák si šel tomu štěstíčku (selfíčku) naproti nějakým ynteligentním projevem. Promile na obou stranách jen urychlily nezbytné.

Nevím

J. Minarčík 27.4.2019 21:02

Nejhorší je narazit

na aktivistického blba-platilo vždy,bohužel nám tito aktivisté nejen vládnou,ale i novinaří,takže kritika žádná,naopak čím dál blíže Rudému Právu,bojujíce proti komunistům spadli do stejné řeky,bojíme se fanatiků islámu,fanatici neomarxismu se skrývají za udajnou svobodu a demokracii,kterou oklešťují ze všech stran-čímž se islamistům skoro vyrovnávají,kolik zbude ze svobody až nebudou mít konkurenci?-veliký lejno a otrocká společnost,vyhrožují již teď kriminálem,omezují svobodu slova,nepouštějí nebo zakazují alternativu-mít opačný názor!,jízdenka do bahna pomluv,nadávek,dehonestaci-ten smrad se dá rozehnat jen volbama-zatím,než je zakážou,nebo nám seberou volební právo-neb nemáme dost vysoké IQ,aktivisty zastaví konec toku peněz-najde někdo odvahu přestat je dotovat z našich daní?

J. Ráž 27.4.2019 18:59

V ODS se utváří pod politologem nová ideologie

Liberální bolševismus.

I když nazvat liberalismem to, jakou politiku ODS dnes dělá, musí otce liberalismu Johna Lockeho, či Adama Smitha vyhnat z hrobu aby mohli pana Fialu a spol. nakopnout do zadní části těla.

Zastupitel Mč 27.4.2019 14:27

Aká práca, - také pláca..."

Škoda, že se tenhle pan Petr Štěpánek, v době kdy ministroval moudra ODS panu prof. Klausovi neznal, či nepoučil se z přísloví: "Kdo nepozná, kde dobro a kde zlo je ukryto, - a vždy všude dbá jen o své koryto - i kdyby neměl štětiny, je prase!"

J. Vlček 27.4.2019 14:55

Re: Aká práca, - také pláca..."

Pane zastupiteli Mč, pokud vykonáváte funkci zastupitele něčeho, někoho, měl byste se umět především srozumitelné vyjadřovat, a ne klást slova vedle sebe jako zedník cihly.

P. Dvořák 27.4.2019 16:43

Re: Aká práca, - také pláca..."

Kdyby zedník kladl cihly, jako ten idiotský troll klade slova, tak všichni bydlíme v ruinách.

Zastupitel Mč 28.4.2019 11:09

Re: Aká práca, - také pláca..."

Všem znalcům, - lingvistům i idiotským trotlům doplňuji, že v uvozovkách jsem cotoval tibetské, asi 800 let staré moudro...!

J. Sedlář 28.4.2019 20:40

Re: Aká práca, - také pláca..."

Coto, coto, cotoje, co nam tady cintuje.

V. Pavelka 27.4.2019 17:08

Re: Aká práca, - také pláca..."

Jeden z požadavků žlutejch vest po Macronovi byl, pravdivou TV France,filozof byl poslán družební" Pařížskou TV, na zaplácnutí nepříjemné návštěvy Le Pennky a Wilderse ,to byl Exzot ten Frantík , zastydlej socialista z minulého století .

P. Han 27.4.2019 19:34

Re: Aká práca, - také pláca..."

Ministroval? To jako že dělal ministranta v kostele? Ministrem nikdy nebyl. Jako zastupitel Mč byste měl znát významy slov, přinejmenším těch z politiky. Nejste z Brna?

J. Vlček 27.4.2019 14:27

Pane Štěpánku,...

...naprosto s vámi souhlasím. Výstižně napsáno. Jak, co se týká těch dvou individuí, F.X.Doležala a Pavla Novotného, tak situace v ODS a v TV.

Žásnu, jak si takové uprskané stvoření může někdo vybrat za starostu obce. Nejspíš svou "inteligencí" převyšuje všechny občany dané obce, a proto je okouzlil. Na jeho výchovu známý bývalý bavič P.N. moc času patrně neobětoval.

Situace v ODS je známa a její trend je nadále sestupný, přestože si její vedení vytrvale fandí, jak jsou dobří. Opak je pravdou.

Česká TV je dobrá ještě tak ke sledování zábavných a naučných pořadů a filmů, ale její zpravodajství a politické diskuze má zásadně jednostranně zaměřené, a hosty do diskusních pořadů stále stejné, náležitě prověřené. Chce-li divák slyšet názory i z té druhé strany, nezbývá mu, než vybrat si jinou stanici.

V. Kotas 27.4.2019 19:02

Re: Pane Štěpánku,...

Tak jest.

K. Salajka 27.4.2019 14:18

Možná byste

si mohl klást jiné cíle než reformu ČT. Například ty informace které skutečně ze strany Le Pennové a Gerta Wilderse nezazněly v ČT, publikovat. Doplnit by se daly zajímavou pasáží, kde Macron slibuje potírat islamismus. Asi hned jak zavře Le Pennovou do blázince za to, že zveřejnila fotografie o integraci islamistů.

Rvačka v hospodě na Moravě a vyhulenost FXD nestojí za publikaci, je to plýtvání mediálním prostorem. .

M. Krčmář 27.4.2019 12:41

Štěpánek, dneska dobrý,máte za jedna.

J. Zadák 27.4.2019 11:32

Zpravodajství ČT

je už jen takové mediální torzo. Profesionální čest některých novinářů bohužel zkomírá.

V. Kotas 27.4.2019 11:45

Re: Zpravodajství ČT

Novináře tam téměř nevidět.

V. Pavelka 27.4.2019 17:20

Re: Zpravodajství ČT

Čest už v ČT nikdo nevlastní , je směšné jak straší Komunisty, a sami se chovají nachlup stejně, je to ubohé jak vklouzli do hader totáčové cenzury.Havel se obrací v hrobě.

V. Pokorný 27.4.2019 11:03

Samosebou,

pan Štěpánek popsal skutečnost. Česká televize je, co se týká zpravodajství, komentářů i většiny publicistiky, prvotřídní odpad. Propagandistická a slouhovská sebranka.

T. Flaška 27.4.2019 11:27

Re: Samosebou,

Informace předkládané Českou televizí považují za objektivní a vyvážené více než dvě třetiny obyvatel Česka a více než 70 % ji vnímá jako důvěryhodnou.

Zdroj: https://www.parabola.cz/zpravicky/30357/programova-nabidka-ceske-televize-loni-oslovila-nejvice-divaku/

B. Köhlerová 27.4.2019 11:42

Re: Samosebou,

Opakujete se, Flaska! Jděte se bodnout i s těmi vašimi výzkumy. Jsou to nesmysly, vycucané z prstu!

T. Flaška 27.4.2019 11:53

Re: Samosebou,

Server parabola.cz je čistě odborný, technický, nepolitický server. Že se vám výsledek jejich průzkumu nelíbí, za to nemohu. A jenom proto, že se vám nelíbí bych sem ten odkaz neměl dávat? Já myslel že máme svobodu slova.

B. Köhlerová 27.4.2019 12:26

Re: Samosebou,

Klidně si sem dávejte co chcete....i nesmysly. Máte pravdu, máme svobodu slova. I když to neodpovídá skutečnosti.

B. Köhlerová 27.4.2019 12:32

Re: Samosebou,

A přečetl jste si taky tu diskusi pod tím nesmyslem? Velmi zajímavé, co si diváci o tom blábolu myslí.

T. Flaška 27.4.2019 13:01

Re: Samosebou,

Možná čtete pravidelně diskuse na novinkách. To pak musíte mít permanentně blbou náladu. Diskutující jsou prostě jen řvouni a nic víc. Určitě je diskuse méně vypovídající než samotná anketa, nebo průzkum.

P. Grigar 27.4.2019 14:20

Re: Samosebou,

.. věrohodný a reprezentativní průzkum sledovanosti ČT? Dobrovolnost koncesionářských poplatků, nebo ještě lépe zavedení principu placené dekódovací karty pro příjem. Současný systém je srovnatelný s dálničními poplatky: zaplať předem a jestli službu užíváš nebo ne, jestli jsi s kvalitou spokojen nebo ne.. trhni si.

V. Petr 28.4.2019 18:25

Nemáte pravdu, dálniční známku si kupovat nemusíte ale

koncesionářské poplatky platit musíte, i když se na ČTV VŮBEC NEDÍVÁTE.

M. Krčmář 27.4.2019 12:39

Každý takový "průzkum" dopadne podle toho kdo si ho zadal,ale hlavně na jakém vzorku "populace" je proveden,takže vypovídací hodnota rovná se nule.

T. Flaška 27.4.2019 13:06

Re:

Podle této logiky můžete zpochybnit jakýkoliv průzkum. Tedy i o preferencích politických stran, oblíbenosti politiků apod. Tady věřím, že se průzkumy cinkají. Ale proboha proč by se měl pozměňovat průzkum v případě odborného technického serveru???