8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

GLOSA: Vyloučit a udupat

Václav Klaus junior si v souvislosti s projednáváním zákona, který má tuším napasovat naši právní úpravu GDPR do našeho právního neřádu, dovolil ostré přirovnání k situaci Židů v době Protektorátu B.u.M.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
E. Pawlica 16.3.2019 21:59

Nekorektně řečeno 2

Po dnešním dnu vstoupila do mých úvah coby možnost, komu svěřit svůj hlas, poprvé ODS.

Poprvé za třicet let.

E. Pawlica 16.3.2019 21:53

Re: Nedej Pánbůh,

A on to někdo z těch údajnejch pravičáků, že "to přece musí bejt, když tedlecten Brusel" dělá? Prosim jich, pani, a kdy? A kterážeto?!

E. Pawlica 16.3.2019 21:47

Re: Fascinuje mě, jak si kdekdo

Nevadí, pane Vlčku, Václava Klause ml. lze následovat i bez jeho členství ve straně.

Jakékoliv ...

J. Vlček 16.3.2019 21:46

Re: Včera jsem kvůli GDPR

Na co sáhnou, to po...

E. Pawlica 16.3.2019 21:45

Nekorektně řečeno

... raději mít ve vedení státu sto Fialů než jednoho autistu.

Ostatně jedna taková figura, psychicky rozdrobená směrem k dotačnímu autismu, už republice šéfuje ze Strakovky.

Ráčejí s takovouto mírou nekorektnosti bejt konečně spokojenej?

J. Vlček 16.3.2019 21:44

Re: Fascinuje mě, jak si kdekdo

Souhlasím s vámi, paní Kanioková.

Pokud z ODS občas zaznívaly vzácné hlasy rozumu některých jejích členů, především VKml, pořád jsem ODS vedl v patrnosti pro případ nouze koho volit. Teď pan předseda se svým bratrstvem kočičí pracky udělal exemplární pořádek ve svých řadách, jednota bude nastolena kdyby tratary padaly, a tak mám o jednu rezervu méně.

Jak je vidět, obroda ODS je v nedohlednu, podobně jako reforma EU. Z vynucené jednoty ve straně totiž žádná její obroda nehrozí.

J. Jurax 16.3.2019 21:36

Ano. Za to mu budiž čest a sláva. Ale teď by ji měl někdo další táhnout dál a vytrénovat, aby byla schopná ne se jen rekonvalescenčně belhat, ale zkusit i běhat.

Teď je ODS tak kultivovaná a rozplizlá, že se pomalu nedá volit. Ani jako menší zlo s tím, že přece jenom zdálky za husté mlhy a potmě, když se na ni nedíváte, může snad připomínat něco jako stranu kousek napravo od středu.

Nakonec nominace kandidátů do voleb do EP hovoří sama za sebe; do EP se pro mne ODS stala nevolitelnou..

J. Jurax 16.3.2019 21:25

Ehm, soudíte, že v roce 2016 jsme mohli něco změnit? A jak, když v EP máme 2,7 procenta hlasů a systém hlasování v ER spolehlivě zaručuje přehlasování malých států? Nebo si myslíte, že jsme tu hovadinu v onom roce mohli odmitnout a říct, ať si ji strčí někam, že u nás to prostě nebude? To si přece podřízená gubernie nesmí dovolit!

J. Jurax 16.3.2019 21:20

Samozřejmě měli. A bylo by to něco platné?

Způsob hlasování v Evropské radě zaručuje, že malý stát si ani neškrtne, protože je pohodlně přehlasován, a v putovním cirkuse EP máme 2,7 procenta hlasů, takže jako bychom tam nebyli. Ale zdání demokracie to simuluje ...

M. Mikulec 16.3.2019 21:19

Včera jsem kvůli GDPR

neotevrela kanadský web. Je pro obyvatele EU zablokován kvůli nařízení o ochraně údajů z 25. května 2018. Kanada se omlouvá a doufá, ze to brzy nějak vyřeší a ze se na webu uvidíme. Our sites are currently unavailable in your region.

Ať jde už Brusel k čertu.

J. Jurax 16.3.2019 21:14

Ano, GDPR je nařízení, nikoli směrnice.

A podřízená gubernie smí akorát klepnout patkama, servilně se uklonit směrem k bruseli a vytvořit na tu peachovinu prováděcí předpis. Zatím nemusí jásat a skandovat Ať žije Evropská unie (přiznejme si, ať žije KSČ se do rytmu skandovalo líp), ale to taky přijde.

Přitom nejen v tomto případě by bylo nejlíp nakopat bruseli pod záda. Ale to představitelé pouhé nesamostatné gubernie nesmí. A i kdyby mohli, jsou tak dobře vycvičení, že by si to stejně netroufli. EU si rozvracet nedáme!

P. Portwyn 16.3.2019 20:39

Re: Mě nejde o posun ODS doprava,

To byl jen příklad. Nesleduju komunistické politiky :o) ... ani nevím, že jsem se trefil.

O GDPR nejde? No já to zvolil proto, že VK ml. mluvil mj. o GDPR...

P. Portwyn 16.3.2019 20:36

Re: Mě nejde o posun ODS doprava,

To byl jen příklad.

Popravdě si myslím, že bolševik jako KSČM je odkecanej. Voliče stáhl dílem Okamura, dílem Zelení a Piráti.

J. Kanioková 16.3.2019 20:20

Fascinuje mě, jak si kdekdo

kritikou VK ml. přihřívá svou vlastní polívčičku, své zhrzené plány a naděje. Je to u nás fakt na zvracení.

..dfens-cz.. "Tak už toho Klause vyhoďte." .. skvělý článek..

"Zákonodárci v zemi, která obětovala svoji suverenitu ve prospěch nadnárodního celku pološílených levičáků a byrokratů si lámou hlavy, jak implementovat další jeho zvrhlý předpis do právního řádu země, aby to napáchalo pokud možno co nejméně škod ..." Myslím, že se naopak snaží škody maximalizovat."

"...Co byly ty židovské výbory? Německá okupační správa pověřila Židovskou náboženskou obec v Praze, aby prováděla registrace Židů, shromažďovala je k deportacím a nakládala s jejich majetkem, tedy vlastně prováděli organizační činnost pro Ústřednu pro židovské přesídlení, která podléhala Adolfu Eichmannovi. Ti se tomu nebránili, protože věřili, že tak budou minimalizovat škody a že to tak bude pro ně lepší, než kdyby přišli chlápci v černých uniformách a zařídili to sami. Židi tak organizovali deportace židů, což je jedno z velmi výrazných historických tabu. Klaus to popsal velmi přesně, „zákonodárci“ jsou fakt ve stejné pozici."

J. Hanzlík 16.3.2019 19:27

Političtí počišťovači

S celou „kauzou“ jsem se postupně seznámil a chce se mi s autorem souhlasit už jen kvůli pokrytectví, které prosakuje naší politickou scénou. Poslanec Klaus, ml. se vyjadřuje příkře a celkem trefně, nebere si servítky. Tady někdo píše, že si nevidí do huby, ale do huby by si „měl vidět“ především prezident Francie Macron.

Stále máme část veřejnosti (včetně elit), která považuje drastickou minulost za dávnou historii, která je už mimo současnou politickou hru a jakákoliv přirovnání jsou nemístným excesem a urážkou současných politických andělů, co by zvěstovatelů té správné budoucnosti v evropské nerozbornosti. Jestli to někomu připomíná Evropská unie říši, tak je to hodné opovržení a vhodné k zavržení nositele takového názoru!

Proč taková reakce, když jde jen o nějaký svobodomyslný výlev? I amatér psycholog zavětří, že potrefení mají velkou porci nejistoty ve službě bez opratí, které už dávno předali bruselskému kočímu. Kdo je silný v kramflecích, nebo jak říkají křesťané: silný ve víře, nemá hned naděláno. Notabene ještě z křivých úst nositele, myslím jen anatomicky křivých. Pan Klaus ml. si sám ze sebe dělá legraci, a to je sympatická známka osobnosti, ať jakkoliv svérázné.

Ovšem političtí „parťáci“ v ODS smýšlí jinak: odsoudit, vyloučit, zadupat! Potom se pěkně napasovat na politický střed, který je beztak přeplněný a vzhledem k tomu, že nalevo je nacpáno, tak se to převažuje. A napravo? Tam je pusto!

P. Pavel 16.3.2019 19:07

Vy si Holásku fakt myslíte, že prof Fiala je hrobařem ODS?

Chytřejší po volbách budeme leda v tom směru, že populistický žvanil klaus s vysokou pravděpodobností vleze ke stejně orientovaným burešovým podržtaškám a bude skákat jak bureš píská, tedy pro místní ovčany bude na EU kydat z prstu vycucanou špínu a v EU poleze s vervou bruselu do zadku.

J. Vlček 16.3.2019 18:36

Re: Hurááá?

Pěknej dni, označovat postiženého člověka kryplem je něco tak lidsky ubohého, že to můžou dělat jenom duševní kryplové, typu Svobody a Richtera. Hlavně nezapomeňte, vy duševní kryple, za každým svým blábolem připsat "Pěkný den".

J. Vlček 16.3.2019 18:17

Re: Vy si Holásku fakt myslíte, že prof Fiala je hrobařem ODS?

Pane Pavle, nebudeme se tu přetahovat, kdo z nás je blíže k pravdě, chytřejší budeme po volbách. Pak se k tomuto tématu můžeme vrátit, co říkáte.

P. Pavel 16.3.2019 16:26

Re: Nebo-li hysterik holásek, zase neví o čem žvaní.

Zcela suverénní není nikdo nikdy. Největší zhovadilosti odkýval Evropské unii zeman co by premiér v rámci předvstupních rozhovorů. Je zajímavé, že se místní hysterici tehdy nerozčilovali a nenadávají na něj jako na bruselského poskoka. Dosti to připomíná žvanila klause, který, když tedy nesouhlasí s GDPR, populisticky žvaní teď, místo aby proti ní protestoval v době, kdy bylo možno něco změnit, tedy v roce 2016 u evropské komise.

J. Hajský 16.3.2019 15:51

Re: Nebo-li hysterik holásek, zase neví o čem žvaní.

Je-li GDPR nařízení Bruselu, není jasnějšího důkazů, že už nejsme suverénní stát.

J. Lepka 16.3.2019 14:45

Re: autor autista

Pravda. Nicméně pokud by opravdu, ale opravdu nechtěl parazitovat na pověsti svého, resp. tátova jména, nevstoupil by do ODS a nezkusil jí ovládnout. Bohužel já v jeho konání vidím podstatný vliv starého.

P. Pavel 16.3.2019 14:15

Re: Mě nejde o posun ODS doprava,

Problém není v tom co teď bolševik populisticky vypouští z držky pro domácí ovce. Problém je v tom, jak se bolševik (např. europoslankyně konečníková) choval když se o GDPR skutečně rozhodovalo v Bruselu.

P. Pavel 16.3.2019 14:11

Vy si Holásku fakt myslíte, že prof Fiala je hrobařem ODS?

Blábol. Junior svými populistickými a bezobsažnými žvásty vrací ODS tam, kde byla díky řebíčkům, bémům nebo díky fotrovi klausovi.

P. Pavel 16.3.2019 14:04

Re: Nebo-li hysterik holásek, zase neví o čem žvaní.

Tak ho měl říct v Bruselu v roce 2016. Teď je to platné jako mrtvému zimník a svědčí o tom, že klaus jako obvykle nekoná a jen žvaní za účelem udržení se u koryta nebo získání nějakého dalšího.

J. Richter 16.3.2019 14:01

Re: Pane Holásku,...

Už jsem se lekl, že by sis myslel něco jiného, něž komunista Foldyna, komunistka Semelová, komunista Filip, komunista Doubrava a komunista Vodička.

M. Kolář 16.3.2019 13:50

Re: Mě nejde o posun ODS doprava,

Ale ono vůbec nejde o nějaké GDPR, že ..

M. Kolář 16.3.2019 13:48

Re: Mě nejde o posun ODS doprava,

Latinsky neumím. Ptáte se můžete,ale asi nemáte co říct ..

J. Schwarz 16.3.2019 13:17

Re: Hurááá...

Tak to nejspíš půjdou do kopru TOPka se Starosty.

J. Schwarz 16.3.2019 13:16

Re: autor autista

Zjevně vás takových nebylo moc, když ještě Bém v Praze vyhrál naprostou většinou...

J. Schwarz 16.3.2019 13:15

Re: Mě nejde o posun ODS doprava,

A co má ten kravál kolem Klausových názorů co dělat s jejich "nesdílením"? Když nebudu sdílet s vámi vaše názory, nezačnu po vás střílet. Prostě vám nepřitakám.