26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

GLOSA: Odkopaný Benda

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Vladimir 5.9.2009 23:41

Re: A stejně si myslím že za tím vším jsou komunisti

Jo,jo, máš úplnou pravdu. Za všechno můžou komouši a všichni okolo, samozřejmě kromě tebe.

Potom ještě po komouších, jsou ještě Habsburkové a jejich 400 let panování ...

 

hafusak2 5.9.2009 10:46

Re: A stejně si myslím že za tím vším jsou komunisti

A co J. Paroubek a červení mravenci?

jirka.s. 5.9.2009 10:54

Re: A stejně si myslím že za tím vším jsou komunisti

A co flusák a vyžraná státní kasa ???

Autor: hafusak2 IP: 88.102.122.xxx Datum: 29.06.2009 13:01

 Kašlu na vás vy bando šašků i na vaše přisluhovače a hlásné trouby. Já chci konečně žít podle svého a ne podle rad nějakých politruků. A jestli mám dnes něco prožrat na úkor příštích generací - klidně to prožeru, protože vím že i ty další generace budou oblbovány úplně stejně.

Saul 5.9.2009 9:35

Kulihrachu Holásku,

trochu ty výroky pana Bendy ze zmíněného pořadu posouváte. Rozhodně to nebylo nabádání aby se  ignorovala rozhodnutí US. Když nejste schopen pochopit smysl slyšeného, měl byste se zdržet komentářů.

cb 5.9.2009 9:46

Re: Kulihrachu Holásku,

To je znama taktika, podsunout protivnikovi nejake argumenty a pak je halasne vyvracet.

cb 5.9.2009 9:22

Ustavni soudci

se musi ridit ustavnimi zakony, ktere prijali zvoleni zastupci.

R. J. 5.9.2009 12:19

Re: Ustavni soudci

Nesmysl.

jojo 5.9.2009 16:19

Re: Ustavni soudci

Správně, protože ti jsou asi jmenováni Brežněvem...? blbe

certik 6.9.2009 9:52

Re: Ustavni soudci

Je to nekde psano?

Hitler se stal diktatorem pote, co mu ustavni vetsina zakonodarcu odhlasovala, ze jeho vlada muze vydavat zakony, ba i takove, ktere jsou v rozporu s ustavou (Ermachtigungsgesetz). Tohle resi spolkova ustava (Grundgesetz) ted tim, ze ustavni zakony podlehaji posudku ustavniho soudu. Podobna (nikoliv identicka) historie u Dollfussova prevratu v Rakousku.

Vydavat ustavni zakony na jedno pouziti, jenom proto aby poslanci meli platy, je vychcanost, a resit by se nemela zrusenim takovych zakonu, ale ustavnim narazenim vsech zucastnenych na kul.

Robert 5.9.2009 9:06

Ignorace ustavniho soudu je preci normalni

Vzdyt nasi politici ignoruji jiz radu let vsechna rozhodnuti ustavniho soudu (cca 30 rozsudku) ohledne regulace najemneho.

Tak proc Vam to najednou vadi? :-)

Oteplovač 5.9.2009 8:49

Otázka

M.Benda byl obviněn, a bez soudu "popraven" - článek kromě emocí neobsahuje nic.

Je tu někdo, kdo je schopen dodat odkaz (když už se autor nenamáhal), na autentická slova, která Benda řekl ?

Oteplovač 5.9.2009 11:07

Re: Otázka

Díky.

Bloud 5.9.2009 8:38

Tak to je.

Exitický národ = exotická politická reprezentace. Tak to prostě je.;-D

Realista 5.9.2009 7:41

Rakovinový vřed české politiky i ODS

Korunu všemu nasadil známý kulihrach Marek Benda, který je za ODS členem ústavně-právního výboru PS a je označován za ústavního odborníka této strany. Ten prohlásil úplně vážně, že jedním z řešení je ignorovat rozhodnutí Ústavního soudu.

Tomu není nic svaté. Budeme ignorovat rozhodnutí Ústavního soudu, budeme ignorovat nálezy NKÚ, budeme dělat zvěrstva v zákonech jako náhubkový zákon proušující mezinárodní úmluvy jako Všeobecnou deklaraci lidských práv, ústavní zákony, jako Listinu práv a svobod, budeme si zákony / § 128 TRZ./ ohýbat dle Bendy a jim podobných? Doufám, že volič bude ignorovat u voleb nejen Bendu, ale i stranu odkud vychází podobné vzorky  lidské ignorance s totálním rozpadem IQ.Rv!!

Ludva 5.9.2009 8:52

Re: Rakovinový vřed české politiky i ODS

To že Benda řekl ? Pak s ním naprosto souhlasím (zcela vyjímečně). Do ústavních zákonů nemá ani ÚS co mluvit, ústavní soudci naopak slíbili, že se těmito zákony budou řídit. ÚS není parlamentu nadřízený. Věřím, že to sám ÚS dobře ví a podle toho brzy rozhodne.

Náhodný kolemjdoucí 5.9.2009 9:19

Re: Rakovinový vřed české politiky i ODS

Poslanci též slíbili že se budou řídit Ústavou a zákony. Můžou pak do nich kecat a dokonce je měnit?

cb 5.9.2009 9:25

Re: Rakovinový vřed české politiky i ODS

Samozrejme ze muzou, od toho tam jsou. Jsou to zakonodarci? Nic vam to nerika? 8-o

Marat 5.9.2009 12:57

Re: Rakovinový vřed české politiky i ODS

Vyjimečně má Ludva pravdu.

huhu 5.9.2009 7:34

emoce bez argumentů

autor předvedl myšlení "lidového" ignoranta. Kde je nějaká znalost problému, kde jsou nějaké argumenty, kromě vašich pocitů a nadávek ? Rv

Vladimir Holekal 5.9.2009 6:37

Jeho otec byl mnohem horsi!

Obdivovatel Pinocheta Vaclav Benda!

cb 5.9.2009 9:27

Re: Jeho otec byl mnohem horsi!

Vetsina slusnych lidi obdivuje Augusta Pinocheta, ktery zachranil svou zemi pred peklem komunismu. Vite o tom, ze Pinochet jednal na prani chilskeho nejvyssiho soudu? Ne? To vam ve VUMLu nerekli?

mirek 5.9.2009 9:48

Re: Jeho otec byl mnohem horsi!

Pane. v případě, že obdivovatele chilského  vraha A.P. považujete za slušné lidi, pak je i Vás je nutno označit za FAŠISTY. >-

jirka.s. 5.9.2009 10:00

Re: Jeho otec byl mnohem horsi!

Doporučuji, mírečku:

Vial, Gonzalo: Pinochet. Portrét diktátora, Prostor, Praha 2007, 680 s., cena 695 Kč, překlad Radovan Beneš a Alexandra Berendová

Jelikož ale nejspíše správně předpokládám, že nejrozsáhlejší dílo, které jsi stihl přečíst, bylo Poučení z krizového vývoje, je evidentní, že oněch 680 stran bude nad tvé intelektuální síly! Pročež doporučuji alespoň : http://www.virtually.cz/?art=16295

mirek 5.9.2009 11:09

Re: Jeho otec byl mnohem horsi!

Já Vám doporučuji malinko skromnosti. Pořád platí, kdo se povyšuje...

jirka.s. 5.9.2009 11:54

Re: Jeho otec byl mnohem horsi!

Rád věřím, že analfabeti lehce podlehnou dojmu, že se lidé znalí písmen nad ně vyvyšují!!!;-( 

Peter 5.9.2009 16:06

Re: Jeho otec byl mnohem horsi!

Myslim si, ze v hodne aspektech jsme na stejne "note". Smutnou skutecnosti vsak zustava, ze ke stejnemu generalovi se hlasi i lidi jako W. Komarek (viz. rozhovor v MF: "Komarek: Revoluci jsme nezvladli"). Rikam si, ci je to chyba? Generalova nebo Komarkova?

jojo 5.9.2009 16:28

Re: Jeho otec byl mnohem horsi!

Svět se v hodnocení A.P. neshodl...drtivá většina lidí ho odsoudila a dokonce i nejvyšší soud vlastní země před jeho smrtí...? Biografie není dogma vumlisto. ...

jirka.s. 6.9.2009 12:48

Re: Jeho otec byl mnohem horsi!

"....svět.....drtivá většina lidí ho odsoudila "

Chtěl jsi snad napsat : "Pinocheta odsoudila drtivá většina lidí v zastoupení ustředními výbory komoušskech stran ," že ??? ;-(

jirka.s. 5.9.2009 9:44

Re: Jeho otec byl mnohem horsi!

Pinocheta jsme tady potřebovali hned v roce  1990! Místo něho tady budeme mít nejspíš Allenda z Monarcha!!! ;-(