18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

GLOSA: Lesk a bída kurtizán počesku

Jako poslanec hlasoval Karel Schwarzenberg pouze ve 42,4 % projednávaných věcí, omluven byl v celkem 36,5 % případů hlasování, přítomen, ale nepřihlášen, byl ve 21,1 % případů. Jako senátor byl v letech 2004 až 2006 z celkového počtu hlasování 1582 nepřítomen 545krát a pak už to šlo ještě víc z kopce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Farda 18.1.2013 23:00

Lesk a bída .....

K lecčemus z uvedeného výčtu mám výhrady, ale to Kosovo bylo opravdu velmi nechutné, tam souhlasím bezvýhradně. A ani není divu, že nám to Srbové dlouho nezapomenou. Tečka.

J. Václavíková 18.1.2013 22:41

Re: Kááárl je zkrátka německé

A Vy momentálně zaostalý, když nevíte, jak je to s jeho národností a vztahem k Čechám.

J. Václavíková 18.1.2013 22:40

Re: Všechno, co píše pan Matějka je PRAVDA

Nejste trochu mimo? Aspoň o nějaký ten rok? Kde byl KS a Zelení v roce 2005? Ve vládě či sněmovně to rozhodně nebylo. A upřesňuji posté, že tento zákon odhlasovali všichni ostatní včetně senátorů ODS.

J. Sládeček 18.1.2013 22:15

Kááárl je zkrátka německé

prasátko.

R. Szewczyk 18.1.2013 21:34

Re: no tak,

většinové hlasování Karel prosadil až na podruhé

P. Vaňura 18.1.2013 20:19

Všechno, co píše pan Matějka je PRAVDA

Politik, který zvednul ruku pro zákon 180/2005Sb, zakládající fotovoltaický megatunel, jen letos za 45 MILIARD, těžko může "bojovat proti korupci."

Všichni nadávají na Nečase, ale největší ZLO je Kalouskova a Schwarzenbergova TOP 09. Horší jsou jen komunisté a zelení, k zeleným se kdysi hlásil i pan kníže...

J. Urban 18.1.2013 19:11

Re: Benešovy dekrety

Jo, to Zeman - to je jiná! Zeman, když bude české zemi nejhůř, uzavře se sudetskými Němci (nebo s Rusáky - to je jedno) opoziční smlouvu. Ostatně - kdopak to jezdil vyjednávat do Bambergu parcelizaci České republiky po usednutí na trůn? Schwarzenberg to nebyl! Smůla chudších duchem, jako jste vy, je v tom, že Zeman bezostyšně lže a vy mu přesto věříte. KS říká věci na rovinu a vy ho za to nenávidíte.

J. Urban 18.1.2013 19:08

Kecy jistého Matějky, co vše je shnilého

ve státě českém, pozbývají jeho podporou čelnímu protagonistovi opoziční smlouvy, jakékoliv věrohodnosti.

J. Vintr 18.1.2013 18:50

Pane Matějka

dost často s Vašimi názory souhlasím, ale tady je vaše zaujatost proti KS zcela nesmyslná. Je jasné, že každý, kdo se omočí v politice nemůže zůstat bez poskvrnky a ani pan kníže nemůže být vyjímkou. Na druhou stranu je funkce prezidenta především reprezentativní a na tento účel se hodí pan Karel Schwarzenrberg tisíckrát víc než Miloš Zeman. Jednoho ješitu už jsme tam měli (přesněji řečeno dva) a Zeman je stejný ješita jako Klaus. A ješita se vždycky chová jako šašek. A troufám si tvrdit, že zrovna touhle nectností pan kníže zrovna netrpí ...

J. Novak 18.1.2013 18:12

Benešovy dekrety

Proti Schwarzenbergovi hovoří hlavně jeho snaha o zrušení Benešových dekretů a i jeho chování vůči zaměstnancům (http://www.jihocesketydeniky.cz/archiv/uvod/2010_20.pdf).

D. Nowodny 18.1.2013 18:08

Re: Tentokráte nemohu souhlasit

Slova jak Rudeho Prava "....a před takovými lidmi je třeba se mit na pozoru." 

My si republiku nenecháme rozvracet nějakými takovými lidmi, že ??

E. Sevrát 18.1.2013 16:51

Re: Doufal jsem, že aspoň pan Matějka bude mít rozum

Nic se neděje,taky se mi to stává.Důležité je,že na to máme podobný názor a bohužel nás moc není

Š. Hašek 18.1.2013 15:55

Re: Tentokráte nemohu souhlasit

Jen taková malá poznámka k opoziční smlouvě: kdo nechce vidět nevidí. Jedna z forem vládnutí jest velká koalice (např Rakousko, Německo dloudodobě). Někteří komentátoři (nejen oni) jsou ovšem někdy právě z obvyklých a starých vyzkoušených věcí úplně vykolejení.

Zároveň jest příznačné, že nejvíce vykolejeni byli příznivci ještě nestandartnějších tzv. nepolitických postupů v politice (asi jako nepekárenská pekárna apod).

Samozřejmě - když dva dělají totéž není to totéž. Nehodnotím zde Rakousko.

Já žiji v opoziční smlouvě s manželkou již 36 let. Někdo se vzájemně vyvraždí po roce s jakoukoliv smlouvou  a i vládní většinou nebo i bez ní.

V politice to je stejné. Záleží na účastnících.

Š. Hašek 18.1.2013 15:45

Re: Doufal jsem, že aspoň pan Matějka bude mít rozum

Omlouvám se, nějak mě rozhodily ty emoce jinde.

Stane se.

Děkuji samozřejmě za upozornění.

V. Němec 18.1.2013 15:16

Re: Jako člověk s pravicovými názory

Pravicový volič nemá jinou možnost než volit menší zlo a to je pro mě Zeman kníže je podle toho jak jedná mnohem více vlevo než konkurent

V. Němec 18.1.2013 15:06

Re: Tentokráte nemohu souhlasit

Ano v tom je zakopaný pes

E. Sevrát 18.1.2013 15:04

Re: Doufal jsem, že aspoň pan Matějka bude mít rozum

Buď jsem to pochopil chybně já nebo vy.Já jsem si myslel,že pan Grúbr s panem Matějkou souhlasí.

J. Jurax 18.1.2013 14:58

Re: A co Zeman?

No, on článek mohl pokračovat výčtem nelichotivostí zase na Zemana ... bylo by to zajímavější a asi by to víc lidí odradilo od dostavení se k urnám druhého kola ...

J. Jurax 18.1.2013 14:55

Jistě jsou údaje v článku uvedené pravdivé.

Jen by to možná chtělo jaksi kvůli vybalancování, aby autor stejně pečlivě sesbíral obdobná nelichotivá fakta taky na Zemana.

Ono bohužel žádný z kandidátů není ideální - byť volím Jeho Jasnost - a oba jsou bohužel takzvaně proevropští. To není pro náš stát nijak moc příznivé ...

J. Kadeřábek 18.1.2013 14:42

Jako člověk s pravicovými názory

nemůžete mít pane Matějko radost z finále. Levicový Zeman tu stojí proti ultralevicovému knížeti o němž se paradoxně tvrdí, že představuje pravici. Těžko říct co je větší zlo. Zda kamarád Bursíka, který souhlasil s fotovoltaickým velkotunelem nebo přihroublý strejc z Vysočiny jehož přátelé se rekrutují z bývalé KSČ.

Š. Hašek 18.1.2013 13:28

Re: Doufal jsem, že aspoň pan Matějka bude mít rozum

Takže při popisu faktů, mám rozumem některá fakta překrucovat? Aha, to jsou mi věci. Moravec hadr.

Vážení diskutující, napiště, v čem pan Matějka kecá a neplkejte. Škoda času.

Nevyslovuji se tímto k žádnému z kandidátů.

Š. Hašek 18.1.2013 13:24

Re: Hrůza jímá Matějku

Už ten slovník - "studený pot"!

Tento výraz jste použil Vy, nikoliv pan Matějka.

Neagituji za žádného z obou kandidátů, mám rád jen slušné argumenty a polemiku.

Je zde krásně vidět s kým to cloumá a potí se.

Š. Hašek 18.1.2013 13:20

Re: Hledání špíny "za nehtama" ...

Fakta se Vám nezdají, tak je vyvraťte!

Neagituji tímto za žádného z obou kandidátů.

Š. Hašek 18.1.2013 13:18

Re: Hledání špíny "za nehtama" ...

Spíš Vy sám jste směšný, že popsání faktické situace Vás vytočí. Co nesedí v článku?

Všimněte si prosím, že neagituji za nikoho ze dvou kandidátů.

Ale "libí" se mi výlevy emocí při předložení neutrálních faktů.

J. Urban 18.1.2013 13:03

Re: Hrůza jímá Matějku

Mizérie to je, to uznávám. Třeba uznání Kosova dle diktátu USA. Ovšem proti zemanovi bych volil kohokoliv, jen v případě tandemu s fišerem bych k volbám nešel.

L. Vaněk 18.1.2013 12:49

Hledání špíny "za nehtama" ...

Odpověď na vaši otázku v závěru:  Nikdo vám Karla Schwarzenberga nevnucuje. To za prvé. Za druhé - zvolte si třeba Šloufa nebo Čubu ... a nebo rovnou soudruha Vojtěcha "Falmera" Filipa, kam se chodí váš favorit radit, jak se  "stát aligátorem". Vaše zoufalá snaha najít KS nějakou špínu i za nehtama je směšná.

V. Vovák 18.1.2013 11:23

Re: A co Zeman?

Třeba se od pana Matějky dočkáme i článku o Zemanovi. A vy budete namítat, že tam není ani čárka o Scharzenbergovi. :-)

J. Vyhnalík 18.1.2013 11:02

Re: Tentokráte nemohu souhlasit

Sice jsou to jen kdyby, ale...

...kdyby se opoziční smlouva realizovala celá, tedy včetně změny volebního systému, které zabránila sjednocená forma menších stran v čele s Václavem Havlem a několika "přeběhlíky" z ČSSD? Měli bychom tu pořád slabé koaliční vlády založené na zákulisních dohodách, které jsou snadnou kořistí pro lobbyisty?

Nebo bychom měli střídavě levicové a pravicové vlády, které by mohly jasně předvést, jak dokáží plnit svůj stranický program?

Místo koaličních soubojů o levicové voliče na levici a koaličních soubojů o pravicové voliče na pravici, bychom měli autentický souboj pravice a levice, které by si vzájemně šly po krku a na korupci by zbylo méně místa.

Jenže právě zablokování změny volebního systému vedlo k tomu, že opoziční spolupráce netrvala jedno volební období ale hned několik a politiku ovládli prospěcháři a mistři zákulisních dohod.

P. Krešňák 18.1.2013 10:42

Re: Tentokráte nemohu souhlasit

Vážený pane Pernický, četl. Platí co jsem napsal. Možná kdyby nebylo opoziční smlouvy (vlastně toho prostředí které opoziční smlouva umožnila a to, že se každý s každým "domluvil") tak i justice možná byla o kousek spravedlivější a její práce lepší. Jinak já nekritizuji to, že se pan Zeman domluvil s panem Klausem je to jejich věc a právo. Byli zvoleni. Jen říkám, že takováto domluva do demokracie nepatří a kdo to nechápe, není v mých očích úplným demokratem. A před takovými lidmi je třeba se mít na pozoru. Proto tedy nebudu volit pana Zemana. PK

K. Podroužková 18.1.2013 10:16

Re: A co Zeman?

Ale jistě, korektnost především. Pochopila jsem článek tak, že má čtenáře upozornit na špatné stránky Schwarzenberga v nevysloveném srovnání se Zemanem - proto, pro Vás, který nepochopil - moje reakce o Zemanovi, která je toliko vyjádřením mého názoru k prezentovanému textu. A nadpis je to poslední, o co tady jde.