20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Diskuse k článku

GLOSA: Kauza Jiří Čunek

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Mistr Jan Hus 8.8.2007 12:20

Re: Re: To snad ne

Modří rozhodují o tom, kdo je blbec. ;-D

Marcela 8.8.2007 13:00

Re: Re: Re: To snad ne

Jak jsem přečetla pár Vašich komentářů, tak jste se určil sám.

Mistr Jan Hus 8.8.2007 13:30

Re: Re: Re: Re: To snad ne

No vždyť to říkám, modří rozhodují, kdo je blbec. ;-D

clay 8.8.2007 16:56

Re: Re: To snad ne

ona snad počkala?

Irena 8.8.2007 17:02

Re: To snad ne

Další Václav, který má čáku napsat o blbosti dizertační práci.Půjde mu to dobře, protože může využívat svých určitě bohatých zkušeností!

Mejla 8.8.2007 9:43

Iveta Jordanová = novodobá Brožová-Polednová. Soudružka Jordanová se s tím nijak nemaže a pokud by dostala Čunka do rukou,

za chvíli by zpíval. Však ona by mu už domluvila. Ale zatím by nám soudružka Jordanová mohla např. vysvětlit, jak paní Urbanová viděla přes zeď, jak p. Čunek bere úplatek. Ale když má soudružka Jordanová tolik důkazů, proč je nepředloží veřejnosti ?

Jasoň 8.8.2007 9:29

Jasné nejasnosti - MOTIV

V celé kauze je především nejasné KDO, KDY a ZA CO by mu údajný úplatek dal - tedy MOTIV předání a převzetí peněz. Pokud tohle nedokázal vyšetřovatel zjistit, tak to přece nemůže dát žalobce k soudu, jak by to asi dopadlo? Místo toho se pořád spekuluje, jestli Čunek ty peníze mohl našetřit nebo nemohl a jestli vypovídal tak nebo jinak. Prostě je to normální mediální bublina s cílem poškodit pověst a snížit popularitu politika, což se pravděpodobně podařilo.

Quick 8.8.2007 11:55

Re: Jasné nejasnosti - MOTIV

Obhajoval jste podobně Grosse???

jm0 8.8.2007 12:34

Re: Re: Jasné nejasnosti - MOTIV

Požadoval jste podobně Grossovo odstoupení???Například když se proseklo, že si založil svoji vlastní soukromou policii?

Quick 8.8.2007 17:40

Re: Re: Re: Jasné nejasnosti - MOTIV

Ano, požadoval.

celeron 8.8.2007 9:21

Jak hluboko jsme klesli dokazujeme tím, co vše jsme schopni jako stádo zbaštit.

Nejde vůbec o vinu či nevinu Čunka - jde o jeho chování, mlžení stylizai do role nezkušeného valašského poplety. Viz. jeho včerejší vystoupení v Událostech. A kde vzal těch 497T neřekne a neřekne ....

Porozhlédněte se po Evropě od Minsku na západ a přineste mi jeden konkrétní případ  člověka s takovým chováním, s takovou představou o politické kultuře, který by byl členem vlády.

Předem děkuji.

RZ 8.8.2007 9:38

Re: Jak hluboko jsme klesli dokazujeme tím, co vše jsme schopni jako stádo zbaštit.

Nu, nevím, jak byste si počínal Vy, kdyby Vás předhodili takové smečce profesionálů. Odporné to bylo, ale od ČT.

P.S. Nejsem sympatizant p. Čunka.

NevericiTomas 8.8.2007 10:37

Re: Jak hluboko jsme klesli dokazujeme tím, co vše jsme schopni jako stádo zbaštit.

Pockejte? Jeden delal prezidenta....jak on se....Jacques Chirac! Ten si ovsem za¨ridil, ze ho nevysetrovali vubec.

V civilizovanych zemich musite nejdriv sebrat nejake dukazy a najit napr. motiv, nez zacnete nekoho vlacet bahnem.

vládík 8.8.2007 10:56

Re: Jak hluboko jsme klesli dokazujeme tím, co vše jsme schopni jako stádo zbaštit.

Budete se divit, ale jak já naspořil milion (a jen z práce!!) neřeknu a neřeknu. Není to moje povinnost. A pokud mně někdo (z jakýchkoliv pohnutek) nařkne z úplatku, bude to muset doložit on.

Pete Brich 8.8.2007 18:15

A pokud mně někdo (z jakýchkoliv pohnutek) nařkne z úplatku, bude to muset doložit on.

;-D;-D;-D;-D;-Dvládíku, teď ses ale odkopal. Honem vyčůrat a spát!!

PB

Hrad 8.8.2007 9:16

Čunek jenom zdánlivě

S výroky Čunka o své nevině je to jako svého času s výrokem Klause "neznám špinavé peníze". Dnes už i malé dítě ví, že tato pravda z učebnice ekonomie je pravdivá pouze v této učebnici a životní realisté se promtně zařídili jinak. Těm co to stojí zato a co zatím otáleli, budou rychle dohánět to, co zmeškali. Máme se na co těšit. Za nějakou dobu tito lidé mohou být dobrou vývozní komoditou tohoto státu. Svět, který se rychle privatizuje za kouřovou clonou demokratizace(říká se tomu globalizace) již čeká. Někteří fantastové mi říkají, že Čunkové když jich bude moc budou si zavazet, se nakonec poperou a vybijí. Nevím. Vím však že jenom naivní sedají ke knihám. Ti co vědí a ještě tam nejsou, hledají cestu do Bratrstva kočičí pracky. Třeba i na tomto blogu(jazyk je usvědčuje).

zloch 8.8.2007 10:21

Re: Čunek jenom zdánlivě

nelži H(r)ade! Klaus řekl, že nerozezná špinavé peníze (od čistých).

Nevím, co podle tebe vědí malé děti, ale ty víš pravděpodobně velké kulové.

vládík 8.8.2007 11:00

Re: Re: Čunek jenom zdánlivě

Ne.  Klaus řekl: "Jaké špinavé peníze. Neznám špinavé peníze. Znám jen jedny peníze."  Moc dobře si to pamatuji, protože to rozhodlo dlouhodobě o mých volebních preferencích.

Dr.Sid 8.8.2007 11:44

Re: Re: Re: Čunek jenom zdánlivě

No vidis ..tak to si pamatujes spatne a celou tu dobu zijes v omylu.

Tomík 8.8.2007 10:22

Re: Čunek jenom zdánlivě

Pokud si já pamatuji, tak Klaus řekl, že nezná účinný způsob, jak v ekonomice rozeznat čisté a špinavé peníze- týkalo se to malé privatizace.  Ač lidovce nemusím a k Čunkovi mám vztah ambivalentní, tak si nemyslím, že si se svými odpověďmi odporoval, ač nás tím neustále investigativní novináři krmí. Ale když si ty jeho odpovědi přečtete, tak pokaždé odpovídá na trochu jiný dotaz a halt tedy logicky i jinými slovy. Ono by to bylo trochu divné, kdyby v odpovědích používal stále stejné věty, nemyslíte?

vládík 8.8.2007 11:01

Re: Re: Čunek jenom zdánlivě

To říkal (ne moc nahlas, protože pořád trval na tom prvním) až posléze, když viděl problém. Nahlas tento výklad dává až v současnosti (spoléhá přitom na nulovou paměť většiny).

Tomík 9.8.2007 12:06

Re: Re: Re: Čunek jenom zdánlivě

No, tak si to každej pamatujeme po svým. Já mam halt nulovou paměť a vy máte paměť sloní. :-/

Ivan Nový 8.8.2007 9:13

Co by taky mozky StB mohly jiného vymyslet,

než podobnou ptákovinu.

hamar 8.8.2007 9:03

slečna či paní "novinářka"

napsala "skvělý" článek, který nedává smysl. A my to čteme a reagujeme ... To je asi tou okurkovou sezónou...

kiss 8.8.2007 9:23

Re: slečna či paní "novinářka"

To, že článku nerozumíte vy, ještě neznamená, že nedává smysl ;-D

Terry 8.8.2007 9:01

Kauza "Česká politika"

Kauza "Čunek" byla od počátku podezřelá jako "umělá" především proto, že si bývalá Čunkova sekretářka na ono "předání úplatku" vzpomněla (?) až po pěti letech v okamžiku, kdy Čunek kandidoval do senátu. Pokud ona situace skutečně nastala, měla to řešit oznámením na policii ihned (!) jak jí to ukládá zákon, a pokud to tehdy neudělala z obavy o místo, tak to měla udělat v okamžiku svého odchodu z místa sekretářky.

Pokud měla firma HB Real použít výběr půlmiliónu ze svého účtu na úplatek Čunkovi, tak se tato nesrovnalost dala najít během pár dnů v auditu účetnictví (nemuselo se to "neprokázání" táhnout rok !); každý schopný účetní by toho byl schopen, na rozdíl od vyšetřovatelů, i když "došetřovat" to po 5 letech bylo asi horší než kdyby ono vyšetřování probíhalo bezprostředně (ale to opět "zavinila" Urbanová).

Asi je pravda, že to podezření zůstane na Čunkovi stále, ale tato kauza hlavně vyvolala pochybnosti o nestranné práci vyšetřovatelů i státního zastupitelství, a to je horší zjištění.

A třetí konstatování: největším "zastáncem" demokracie, práva a morálky je v této kauze strana, která dlouhodobě neplní smlouvu podepsanou dobrovolně jejím bývalým předsedou Zemanem; vyjádření exministra Sobotky "Nevím, proč bychom smlouvu měli plnit, když ještě soud nerozhodl, že ji plnit musíme." ukazuje "stranický" přístup k výkladu práva (o čestnosti a morálce se raději u politiků nebudeme bavit!) a dává jasný příklad všem dlužníkům, jak se mají "správně" chovat. Ke škodě všem slušným lidem. Ale o ty přece českým politikům nikdy nešlo a nejde.

Quick 8.8.2007 11:59

Re: Kauza "Česká politika"

Terry, Čunek se mohl očistit, kdyby chtěl k soudu. To že vy osobně vše filtrujete přes: je to pro Paroubka či proti němu, je váš velký problém. Sám říkáte, že podezření na Čunkovi asi zůstane, proč si to myslíte? Cítíte to tak ???

Tomík 9.8.2007 12:23

Re: Re: Kauza "Česká politika"

Quicku, kdo by chtěl k soudu? Tam se přece nechodí dobrovolně, aby člověk dokázal svou nevinu! Aby se tam dotyčný dostal, už snad musí existovat důvodné podezření (či jak se to říká). Pokud důkazy na to nestačí, tak jakýpak soud? A pokud vy v tom nevidíte politickou kauzu (od začátku), za níž stojí Jyrka, tak to je zase váš problém. A že stín podezření na Čunkovi už  zůstane? No, to je jasné, protože existujou ta blbá přísloví: na každém šprochu ... a není kouře bez ... Ono dokázat, že člověk něco NEUDĚLAL, to je zatracené těžké, nemyslíte?

kopec 8.8.2007 8:54

pane Wagnere, proc jste me cenzuroval prispevek?

napsal jsem pouze ze pan Cunek by mel okamzite odstoupit z vlady , protoze je lehce vydiratelny nejen grazly ,kterymi se obklopil, ale hlavne ODS, ktera mu podezrelym zpusobem pomohla z kase si s nim muze vytirat ......Pokud vam vadilo jen to slovo , tak jsem ho vyteckoval

ok 8.8.2007 8:42

a co penize od rodiny?

Pokud vím, Čunek mluvil něco o penězích od rodiny. Koneckonců, není to až tak moc.

Co kdybychom se raději zabývali neetickým Čunkovým exportem Romů z měst na venkov?