21.6.2024 | Svátek má Alois


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Martin Vlk 26.5.2009 9:48

Re: Štěpánku, alespoň trošku objektivity...

Takže správný recept pro ODS je začít lhát?

Takže plakáty typu Pivo zdarma po volbách!!! , U doktora zdarma krabička Startek!!!, Paroubek šoustá chcíplé krtky!!! a tak?

Tak by to bylo v pořádku? Já nevím, volby by asi pak vyhráli, ale je to dobře?

JohnM 26.5.2009 10:03

Re: Štěpánku, alespoň trošku objektivity...

Ne to jsem říct nechtěl. Chtěl jsem říct, že oba hrozně lžou jen CSSD to mají lépe profesonálně ošetřené BOHUŽEL..................oba stojí za h...o

Karel 22 26.5.2009 9:50

Re: Štěpánku, alespoň trošku objektivity...

Toho oranžového hnoje je všude nablito, až se žaludek obrací. Jenom několik socanských  hesel do voleb EP : Chráníme naše děti - zabráníme placení školného, Zabráníme návratu Topolánkovy vlády..... Jako kdyby tyhle volby tohle mohly ovlivnit.

JohnM 26.5.2009 10:05

Re: Štěpánku, alespoň trošku objektivity...

No to je to o čem mluvím, kecají úplně o něčem jiném, ale dobře vědí, že to u nás zabere :-(

Jura Jurax 26.5.2009 10:18

Re: Štěpánku, alespoň trošku objektivity...

No, socani vcelku správně soudí, že jejich volič je převážně primitiv a nerozliší, do čeho ty které volby jsou a co vlastně volí a že volby do EP mají na školné u nás srovnatelný vliv s vlivem na stav vody v řece Limpopo ... :-/

-ferry- 26.5.2009 9:30

... zastavme sa,braťja ...

... keď sa oni ztraťja,nejen Slováci ožijů ... Už aby to bylo ...

26.5.2009 9:16

Stupidní, ale účinná.

Paroubek vsadil na hlupáky a na staré lidi, kterým to už taky nemyslí. Jeho kampaň je zaměřena přesně na ně a je také u nich dobře přijímána a je mezi nimi velmi účinná.

To je holt tragedie všeobecné demokracie: hlas hlupáka váží stejně jako hlas nositele Nobelovy ceny.

JohnM 26.5.2009 9:13

Bravo

S tímto pánem dost často nesouhlasí (P. Štěpánek), ale tohle podepisuji. Teď mi promluvil z duše a děsím se co z volepb vyjde za výsledek.

Historik 26.5.2009 9:06

Adolf Hitler hodnotil projev britského ministerského

předsedy za války, který Němci přezíravě nazývali "primitivní." On sám ho označil za "vynikající ukázku propagandistického projevu vzhledem  k publiku, kterému je určen."

Vilík 26.5.2009 9:04

Co se v RaJi naučíš, ve stáří jako když najdeš ...

Jyrka má oproti ostatním politikům jednu obrovskou výhodu. Díky svému působení v RaJi nasál mentalitu konzumentů a teď  to zúročuje. Může před národem pivních mudrců promluvit srozumitelným jazykem, brnkne na strunku závisti, naznačí, že těm, co s náma nechlastají (a tudíž nejsou solidární) je třeba zvednout daně a pod. Takže vysoká účinnost jeho keců je zaručena a plná koryta po volbách téměř jistá.

Anubis 26.5.2009 10:16

Re: Co se v RaJi naučíš, ve stáří jako když najdeš ...

R^

franta 26.5.2009 9:02

Definice

Primitiv je člověk, který si dovoluje mít jiné názory než pan Štěpánek a jeho rodná ODS !

j 26.5.2009 9:04

Re: Definice

Souhlasím;-D

Džejpí 26.5.2009 10:20

Re: Definice

Takže váš názor, jiný než autora, je ten, že světovou finanční krizi zavinili společně Bush, Topolánek a Zahradil a "Chamtivost a nenasytnost pravicové politiky"? A že svým hlasem pro ČSSD ve volbách do Evropského parlamentu zabráníte návratu ODS? A fakt si pak myslíte že nejste promitiv?;-D

Jura Jurax 26.5.2009 10:24

Re: Definice

Ano, souhlasím, primitiv je zejména člověk, co žere socanskou propagandu. Pokud tedy má nějaké názory, budou vcelku pochopitelně výrazně odlišné od názorů pana Štěpánka i jeho rodné ODS.

bach 26.5.2009 8:57

Teherán

Co nastane,až ty plakáty uvidí v Teheránu!Teď teprve pochopí,kdo je vedle Bushe,největší pacholek na světě.Zahradil a spol.

José 26.5.2009 8:57

Petr Štěpánek, kandidát do PSP ČR

"Kdyby se udělovala Nobelova cena za hloupost, bude Paroubek nejvážnějším kandidátem," říká Petr Štěpánek, jehož inteligence nedosahuje ani deseti procent té Paroubkovy. ;-D;-D

Pane Štěpánku, vzhledem k tomu, že kandidujete do parlamentu v následujících předčasných volbách, beru vaše články jako vaši předvolební kampaň. Jestliže kampaň ČSSD je pro primitivy (což je nám všem známé už celé roky), vaše kampaň je pro koho? Pro inteligenty, pro vědce, pro akademické pracovníky, vývojáře, konstruktéry? Nebo pro pitomce, kteří nevědí, kdo je Petr Štěpánek, že celý život saje z veřejného, v životě pro národ nic kloudného neudělal a ještě se za ním táhnou mraky průserů z RRTV?

Jste chudák, který se sám neumí uživit. Proto a jen proto se stále někam cpete, proto smolíte tyhle nic neřešící bláboly a flusance. Jste stejný jako ti, na které házíte hnůj. Zneužíváte ODS, přitom jste levičák jako poleno. Rv

oskar 26.5.2009 9:38

Re: Petr Štěpánek, kandidát do PSP ČR

José, typický socan, příznivec Paroubka a Evy a Vaška. Jojo.

Zigmund 26.5.2009 10:34

Re: Petr Štěpánek, kandidát do PSP ČR

Asi máte problém se čtením a interpretováním psaného textu. Přesně takové blbečky Štěpánek potřebuje. Vaše logika: Kdo má výhrady vůči Štěpánkovi, ten je socan. Juj, vaši léčbu vidím tak na několik let.

Zigmund 26.5.2009 10:44

Re: Petr Štěpánek, kandidát do PSP ČR

Přesné R^

Jura Jurax 26.5.2009 10:45

Re: Petr Štěpánek, kandidát do PSP ČR

No, víte, polemika s názory vedená tak, že názory pomineme, leč jejich autora označíme - ať již po právu či ne - za slušně řečeno pacholka, je zde na Psu sice bohužel ne neobvyklá, ale zato vždy vypovídající o osobě toho, jenž této formy diskuze používá.

I prohnilý směrník může ukazovat správný směr! ;-)

Milan 26.5.2009 8:50

souhlasím s článkem.

Vašek 26.5.2009 8:49

Tento plakát

si vymyslel dozajista nějaký nonplusultrasuperpablb.

Předseda 26.5.2009 8:44

jenomže

já si vůbec nemyslím, že Paroubek s Ráthem jsou blbí. Správné slovo je vych*caní. Ty billboardové nápady jsou náhodou geniálně primitivní a jejich úspěch je zaručen (narozdíl od - jak správně pan Štěpánek poznamenal - mdlých billboardů ODS). To český národ za posledních pár desetiletí zhloupnul, ne lídři politických stran. Ti toho zhloupnutí naopak umí mistrně využít, protože plakáty drnkající na primitivismus jsou mnohem úspěšnější než vznešené, ale nicneříkající fráze.

stará stanová kůže 26.5.2009 8:26

O tom plakátu už toho bylo napsáno tolik

že nutno konstatovat, že je sice primitivně podprahový, ale všichni (včetně mne) tuší, že  bude účinný.

Kdyby byl jenom blbý nikdo by o něm nepsal.

O většinové vnímání Bushe jako pozitivní figury v českém elktorátu může psát jenom člověk mimořádně odtržený od relaity - pravděpodobně politik.

Anubis 26.5.2009 8:23

To my ve Vidlákově nemáme

Při průjezdu Prahou jsem jako správný Vidlák užasl nad plakátovou výzdobou Prahy. No, dát dohromady Bushe, Topolánka a Zahradila a  napsat, že zavinili světovou krizi, to už není ani politická agitace, ale recese hodna profesora Knížáka z dob jeho junáckých mladých let. Nebo je to mediální kampaň, kterou vedou redaktoři časopisu Blesk a bude to ústřední motiv dvaceti dílů nějaké telenovely (PSST, to je tajné). Jiný význam si nedovedu představit.

P.S. Zubová se zubí po celé republice. Mohla si za ty prachy koupit raději něco pěkného na sebe.

hamar 26.5.2009 8:21

Bohužel je to tak, že mnoho lidí si myslí, ...

"že bez práce jsou koláče" a že když vyhráli jedny, či druhé volby, že mohou vše! Sprostota, rozdmýchávání nesnášenlivosti vůči oponentům či přímo jejich fyzické napadání, které používá ČSSD na svých předvolebních mítincích či v reálné politice, dále rozdávání cizího majetku či jeho zadržování a přerozdělování svým "vyvoleným", svědčí o tom, že jsme ještě nedozráli a duch Lidových milicí (pěst proletariátu) a komunistického rovnostářství je v nás. Obdobně mluva "vrcholových politiků" typu Paroubek ("Ty děti by měli radši jít do cukrárny!") se nápadně podobá mluvě jiných bývalých "vrcholových politiků" (soudruh Štěpán, předseda pražské KSČ, 1989: "Přece nám děti z ulice nebudou diktovat, co máme dělat!"). Probudíme se konečně a vzpomeneme si, proč se cinkalo na náměstí, nebo necháme prostor našim populistickým "neototalitním" politikům typu Paroubek, Rath, Zaorálek, Škromach apod.?;-( 

JKKK 26.5.2009 7:53

Do slova a do písmene

Ten debilní plakát mě urazil, akorát jsem si nebyl jistý, z kterého chorého mozku se vylíhl. Neni podepsaný - asi se za něj stydí i autoři.

Karotka 26.5.2009 8:12

Re: Do slova a do písmene

Taktéž, souhlas R^