29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
babča 14.7.2008 13:52

Re: Re: Re: Rusko vydírá?

Svoboda projevu znamená i možnost upozornit na debilitu projeveného názoru. Zjevně znáte Rusko jen z doslechu.

Harpyje 14.7.2008 13:55

Re: Re: Re: Rusko vydírá?

Nemusíte mě poučovat o tom, co je svoboda projevu, H-l-e-d-a-j-í-c-í. Zde se ovšem nejedná o názor, nýbrž o překrucování fakt. Rusko nikomu nedělá milost tím, že mu prodává ropu a zemní plyn za tržní ceny.

Šerlok Humylsa 14.7.2008 13:57

Re: Re: Re: Rusko vydírá?

byl jste upozorněn harpyjí, že plácáte nesmysly o levné energii. Vy se oháníte svobodou slova. Co se vám to motá v té vaší blboulinké makovičce !!!(Y)

Šerlok Humylsa 14.7.2008 13:54

Re: Rusko vydírá?

blízko jakého domu?? Co to žvaníte???!!!

Honza 14.7.2008 15:36

Re: Re: Rusko vydírá?

Holmesi.....jak daleko je od nás nebo Polska do Ruska?? A jak daleko je od nás do USA ?? Nechápete ??

kopretina 14.7.2008 15:20

Re: Rusko vydírá?

Tak proč odpíráte svobodu slova jiným, např. Harpyji. Harpyje má právo s Vámi nesouhlasit.

babča 14.7.2008 13:34

ANO, 100% PRAVDA - DÍKY AUTORE!!!

hanskrtek 14.7.2008 13:16

Autorovo zhnusení?

Rusko prosazuje své vlastní zájmy, Německo taktéž, stejně jako Francie. To je v tomto článku hrozně kritizováno a odsuzováno. Ale myslíte, že USA nedělají totéž? Opravdu myslíte, že zbudováním základny v ČR myslí USA i na někoho jiného než jen na sebe? Americká základna i ruské vydírání surovinami jsou stejné svinstvo, jenže tohle hledání a prosazování zájmů je zakódované v podstatě vlád a států jako takových, čím jsou větší a silnější, tím víc se budou prosazovat a vměšovat. Ruské vedení nemůže nechat bez odpovědi proliferaci USA skrze ČR...

---------- 14.7.2008 13:27

Dočasnému pobytu vojsk USA v ČR se musí vymyslet nějaký důvod

Dočasný pobyt amerických vojsk v ČR se musí nějak ospravedlnit. Tak se vymyslely všechny ty pohádky na obhajobu amerického radaru, že nás někdo ohrožuje a prý už stojí za dveřmi České republiky.

babča 14.7.2008 13:37

Re: Dočasnému pobytu vojsk USA v ČR se musí vymyslet nějaký důvod

Ale prdlajs,

máme-li důležitého spojence, je potřeba mu něco poskytnout. A jestli po tolika letech ruské a bolševické okupace nechceme Ameriku za spojence, nemáme nárok být samostatným národem. Historická paměť neexistuje, už nám rusové a jejich generálové nevadí? Chudáku Palachu, za tyhle bezpáteřníky jsi dal život...

Občan 14.7.2008 13:41

Re: Re: Dočasnému pobytu vojsk USA v ČR se musí vymyslet nějaký důvod

Bezpáteřníci zůstávají stejnou sortou. Dříve se klaněli Brežněvovi, dnes se klaní Bushovi.

babča 14.7.2008 14:09

Re: Re: Re: Dočasnému pobytu vojsk USA v ČR se musí vymyslet nějaký důvod

Brežněv byl okupant, Bush je spojenec... Moc těžké pro Vaši kebuli?

gerontusinza 14.7.2008 16:31

Jak pro koho babčo.......Re: Re: Re: Re: Dočasnému pobytu vojsk USA v ČR se musí vymyslet nějaký důvod

mě tupci kteří se bojí referenda stále více připomínají to co jsou..... Zrádci se vším všudy..... po 89 se schovávali v Moskvě, po podpisech se budou cpát do USa........ Jenže ti se na ně ani ne tento.... takže budou mít smůlu s námi dlouho nevydrží, ochranku už nebudou mít déle jak 2 roky..... kampak asi zdrhnou? jedině ta JAR, ale tam bude za chvilku přecpáno....;-D

--------- 14.7.2008 13:43

Re: Re: Dočasnému pobytu vojsk USA v ČR se musí vymyslet nějaký důvod

Proč tolik slov? Stačilo napsat, já babča si ráda lebedím v cizí  ř i t i  a trvám na tom, aby se to líbilo i ostatním lidem v Česku.

H-l-e-d-a-j-í-c-í 14.7.2008 13:51

Re: Re: Re: Dočasnému pobytu vojsk USA v ČR se musí vymyslet nějaký důvod

Správně! Sice velmi nerad mluvím sprostě, ale to je přesně to co pro-USA lidé požadují.  

babča 14.7.2008 14:08

Re: Re: Re: Dočasnému pobytu vojsk USA v ČR se musí vymyslet nějaký důvod

Až se budeš umět podepsat, přihlaš se do diskuse...

---------- 14.7.2008 14:10

Re: Re: Re: Re: Dočasnému pobytu vojsk USA v ČR se musí vymyslet nějaký důvod

No jo, pro pravdu se lidi nejvíc zlobí.

Josko 14.7.2008 15:14

Re: Re: Dočasnému pobytu vojsk USA v ČR se musí vymyslet nějaký důvod

Nejsme MY takhle z Prahy?Podle Vas, proc nedat spojencum z USA nase Brdy,Nemcum Sudety,Polsku Slesko,Rakousku Sumavu a zustane nam ta nase republika PRAHA!!!!!

Šerlok Humylsa 14.7.2008 13:58

Re: Dočasnému pobytu vojsk USA v ČR se musí vymyslet nějaký důvod

dejte si obkládek, komouši zapráskanej!(Y)

Občan 14.7.2008 13:04

Nedivme se zastáncům radaru

Tady je problém ve zkušenostech z minulosti. Proto lidem, kteří si myslí, že nás radar před něčím ochrání není možné nic zazlívat. Vládní demagogie staví právě na těch, kteří se bojí muslimů, Severokorejců, Íránců, předtím Iráčanů nebo Rusů a všech na koho se jim ukážev prstem. Pamatuju si výrok paní Němcové z ODS, když začala válka v Iráku: A to chcete, aby nás Irák napadl? Takový rozhled hovoří za vše a je nad míru jasné, že v naší vládě není o debily nouze. Topolánek je člověk minulosti, mentálně ustrnul v období studené války a vůbec si nevšiml, že Rusko je dnes tvrdě kapitalistická země. Země, která pořebuje s Evropou obchodovat, ne ji bombardovat.

Martin 14.7.2008 13:10

Re: Nedivme se zastáncům radaru

:-D:-D:-D a takových jako Němcová jsou v ODS desítky......nebo Vondra : když odmítneme radar,tak budeme zase muset chodit na vojnu.....:-D:-D

Občan 14.7.2008 13:14

Re: Re: Nedivme se zastáncům radaru

U Vondry je to něco jiného. On pracoval pro firmu, jejíž klientem byla zase firma, která se bude podílet na výstavbě us základny. U něho to snad není blbost, ale zřejmě na tom bude nějak zainteresován jinak.

--------- 14.7.2008 13:18

Re: Re: Re: Nedivme se zastáncům radaru

Tady je plno odpovědí na tyhle ozázky. Vondra má prý účast v Raytheonu, co bude stavět radar.

http://nezakladnam.cz/cs/1170_kdo-financuje-aktivity-spojene-s-planovanym-docasnym-pobytem

--------- 14.7.2008 13:13

Re: Nedivme se zastáncům radaru

Máte úplně pravdu. Co po nich můžeme chtít. Umějí nanejvýš něco zdefraudovat, rozkrást a pak házet vinu jeden na druhého. V zahraniční politice jsou tihle "odborníci" z ODS schopni nanejvýš odpapouškovat co jim Vondra nadiktuje ze své cesty do USA, co tam do něj předtím nalili naši noví bratři.

babča 14.7.2008 13:38

Re: Nedivme se zastáncům radaru

Nechci patřit ani kapitalistickýmu Rusku - Rusko je napořád jen jedno - bezohledné impérium typu "nas mnogo" a na ostatní zvysoka...

Občan 14.7.2008 13:43

Re: Re: Nedivme se zastáncům radaru

Zkuste se babčo zbavit ohraných stereotypů. Co tak uvažovat v relaci: všude žijí lidé, kteří chtějí mít rodiny, chtějí se bavit, lidé, kteří nemají nejmenší důvod ovažovat druhé za nepřátele. :)

Harpyje 14.7.2008 13:51

Re: Re: Re: Nedivme se zastáncům radaru

Teprve tehdy, když i Rusáci začnou takhle uvažovat! Ale jak to tak vypadá, bude to ještě nějakou chvíli trvat. ;-D ;-D ;-D

--------- 14.7.2008 13:54

Re: Re: Re: Re: Nedivme se zastáncům radaru

Harpyje, neuhodila ses do hlavičky? ;-(

Honza 14.7.2008 15:44

Re: Re: Re: Re: Nedivme se zastáncům radaru

Harpyje - pleteš si příčinu za důsledek,čili,nejdřív musí přijít akce a teprve pak přijde reakce,čili, nejdřív tě někdo ohrožuje a pak se začneš bránit. Jestli ani tohle nepochopíš,pak jdi raději na procházku.:-D

--------- 14.7.2008 13:52

Re: Re: Re: Nedivme se zastáncům radaru

Člověče, Občane, česká vláda vede militarizační kampaň a chce české obyvatelstvo válečně zhysterizovat a Vy to vládě takhle kazíte. ;-D