30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jura-p 29.11.2008 17:29

Re: Zase překrucujete fakta.

Byla špatná ze všech stran? To neznamená, že je vyvážená. To znamená, že je opravdu špatná!

David 29.11.2008 13:17

Pletete si pojmy a dojmy pane Glabale

Nikdo přece nic nenamítá proti sjednocené Evropě. Ale suverenitu jednotlivých států je nezbytné zachovat. Nikoliv svěřit neomezené pravomoci vládnutí nad státy nikým nevolenými inkousty z Bruselu.

Gaston 29.11.2008 12:41

To je jasná věc

Souhlas s GabalemR^

Dušan Streit 29.11.2008 12:26

Vám rozum ani nikdy dán nebyl!

EU v područí Německa a Francie nás  nakonec přivede k neodvratným konfliktům mezi členy a pravděpodobně i k národně-osvobozeneckým válkám: http://streit.blog.idnes.cz/c/55622/Cesko-drahe.html

S Ruskem se přes naše hlavy budou domlouvat Němci a Francouzi proti našim zájmům. Další Mnichov není vyloučen. Strašíte jako Topolánek: http://streit.blog.idnes.cz/c/58676/Tak-to-uz-Topolanek-prehnal-strasi-male-deti.html

Že je Klaus proti Havlovi, to svědčí v jeho prospěch: http://streit.blog.idnes.cz/c/58272/Obcan-Havel-Ir-Sen.html

Bohužel Klause a nás všechny zradil Ústavní soud: http://streit.blog.idnes.cz/c/59526/Syndrom-Wagnerove-deka-nad-Ustavnim-soudem-temno-nad-CR.html

frankon 29.11.2008 11:49

a take je vetsine jasne,

ze Pruzinskij-papatunel byl vzdy proti NATU a  take EU mu tak jako KGB clenovi Putinovi nesedi!

Magor Milda , Mgr. 29.11.2008 9:30

Souhlas s hodnocením situace, zejména role V. Klause

Většině z nás je také zřejmé, že když jsme jednou řekli ano, řekneme to i po druhé, své první ano tak potvrdíme. Pokud nám něco na Bruselu vadí, máme daleko lepší možnosti, tam něco změnit, budeme-li v Bruselu mít aktivní české politiky, kteří si tam budou hledat podporu mezi ostatními politiky ostatních členských států. Kam vede hledání podpory v Moskvě, nám předvedl už soudruh Gottwald. K tomu je ovšem třeba omezit úřad českého presidenta na representační funkci, ruská nebo americká presidentská moc v naší ústavě zakotvena nebyla. Žalovat proti vlastnímu státu u ústavního soudu je také velmi neobvyklé, zejména ovlivňování presidentskou řečí v průběhu jednání, president není právník.  Z toho vyplývá jakási mise, kterou V.Klaus utajuje. Kdysi, za dob paní Horákové, dostávaly soudy rozsudky už hotové od Strany a vlády. Tomu dnes zřejmě už tak není, je to vítězství demokracie.

Budiž nám tato celá hra o naši budoucnost výstrahou- příště je třeba jak do státních funkcí, tak i do Bruselu volit lidi s jasnou minulostí i úmysly do budoucnosti. Naše dnešní zastoupení v Bruselu je zčásti velmi problematické, zejména V. Železný nebo soudružka Bobošíková, soudruh Ransdorf abych jmenoval konkrétně ty, kteří tam nic dobrého pro Čechy neudělali a sotva udělají.

šašek 29.11.2008 9:43

Re: Souhlas s hodnocením situace, zejména role V. Klause

Když on ten Brusel je Moskvou EU.

Magor Milda , Mgr. 29.11.2008 9:56

Re: Souhlas s hodnocením situace, zejména role V. Klause

aha, takže nám sem na uklidněnou pošlou také 100 tisíc vojáků s tanky a letadly, pro zajištění loyální politiky přijde z Bruselu 40 tisíc úředníků, aby na nás dohlíželi? Mezi Moskvou a Bruselem leží světy!

šašek 29.11.2008 10:17

Re: Souhlas s hodnocením situace, zejména role V. Klause

Poslyštěe Magore, úředníky sem nikdo posílat nemusí, ti na nás dohlížejí přímo z Bruselu. Ona se doba trochu změnila, víte?

MP 29.11.2008 10:22

Re: Souhlas s hodnocením situace, zejména role V. Klause

byla jsem přítomna kontrole úředníků  z EU (Bruselu) v potravinářském závodu a dohled byl dělán opravdu řádně. Nejvíce je samozrejmě zajímala papírová evidence a její řádné vedení od dělníků až po vrcholové řízení. Chci být  v EU, ale po přečtení té LS mi je nějak divně (hlavně tam spoustě věcí nerozumím a ani tomu kam nás to jako český stát dovede). Ten podnik vyrábí kvalitní, zdravotně nezávadné potraviny, opravdu žádný "bordel".:-/

FKus 29.11.2008 15:36

Re: Souhlas s hodnocením situace, zejména role V. Klause

Soulasím, jen těch vojáků  Varšavské smlouvy bylo po 21. srpnu  přes 600 tisíc a 108 mrtvých. Území Československa se připravovalo na III. sv. válku a bylo tzv. nárazníkovým pásmem, to byl hlavní důvod invaze. Kdo to neprožil ať raději mlčí a neblábolí o EU.

Dost mě to rozčílilo to srovnávání!!

PROKOP BUBEN 29.11.2008 10:13

Re: Souhlas s hodnocením situace, zejména role V. Klause

Šašku povyprávějte, jak jste bojoval proti naší podřazenosti SSSR - taky jste snad seděl v ústavu zaleženém na popud vedení SSSR, jako Klaus......

šašek 29.11.2008 10:19

Re: Souhlas s hodnocením situace, zejména role V. Klause

Možná že úplně stejně jako Vy.

PROKOP BUBEN 29.11.2008 10:40

Re: Souhlas s hodnocením situace, zejména role V. Klause

Pochybuji, to byste nebyl schopen přirovnávat Brusel k Moskvě.....

DrX 29.11.2008 11:24

Re: Souhlas s hodnocením situace, zejména role V. Klause

Nevšiml jsem si, že by president žaloval u ÚS PROTI vlastnímu státu. Spíš se mi zdá, že se obával, aby vlastní stát nepřišel o pravomoci, které má a nepředal je někomu jinému.

green 29.11.2008 12:01

Re: Souhlas s hodnocením situace, zejména role V. Klause

ano, máte pravdu, a US mu na to řekl, že žádné předávání suverenity nehrozí, neboli prezident to nedělá proto, že by hrozila ztráta suverenity českého státu, což ví, ale proto, aby oslabil výkonnost Unie ve všech ohledech, které LS dává a umožňuje, od bezpečnosti až po výkonnější správu, více pravomocí zvolenému Evropskému parlamenmtu, včetně kontroly úředníků a výkonnější mechanismus hlasování vlád v Radě a více společné vnitřní bezpečnosti a právního sjednocení trhu. Ochrana naší suverenity je klausovi pouze ZÁMINKOU k narušení poválečného vývoje západní Evropy, včetně transatalantických vztahů. A komu to slouží článek odpovídá.R^!!

chytrý horák 29.11.2008 14:27

Re: Souhlas s hodnocením situace, zejména role V. Klause

"...když jsme jednou řekli ano, řekneme to i po druhé, své první ano tak potvrdíme."  Potvrdíme kulové, milý Magore, protože teď se po nás chce ANO na úplně něco jiného než prvně. Fascinuje mě, jak někteří lidé k pevným postojům vůbec nepotřebují fakta ani informace.

abc 29.11.2008 9:15

Havel chtěl zrušit NAZO, ale na

abc 29.11.2008 9:19

Havel chtěl zrušit NATO, ale na na takové podružnosti si Gabal nepamatuje

Jaká další soukromá memoranda pro Havla ještě vypracoval?

Spolu s Hybáškovou jsou pěkná dvojka.

Ivan Nový 29.11.2008 7:52

Ryba smrdí od hlavy,

nejdříve je potřeba udělat pořádek v Bruselu a to jde jen pomocí celoevropské pravicové strany a voleb do EP. Ve všech zemích to bude bolestný proces, protože je se třeba spojit v boji proti eurokratům.

Tatana 29.11.2008 7:04

Velmi dobre, pane Gabale ! Tohle jste neprehledl ?

Otazka : Rusko reagovalo podrazdene na raketovou zakladnu v Ceske republice. Myslite, ze tato reakce byla na miste ci nikoliv ?

Odpoved : Nemyslim si, ze Rusko reagovalo "podrazdene". Nevidim dnes Rusko jako nebezpeci, nedemonizuji ho, nenavrhuji kroky a projekty, jejichz premisou je byt "protivahou" k Rusku. Je potreba delat opak, t.j. ZNASOBIT NASE USILI O SPOLUPRACI A DIALOG S RUSKEM (rozhovor V.K. pro srbske Vecernje novosti, 3. 11. 2008, www.klaus.cz). !!!!!!

No, jak vime, pan prezident na tom uz pracuje, usili jiz take znasobil.:-(

Houmr 29.11.2008 7:04

Takové starší poudání

Nikdy nic neslibuj. Když slíbíš, tak nepodepisuj. A když podepíšeš, tak se nediv.

honzak 29.11.2008 5:32

to jsou mi věci!

" Komu může vadit Evropa schopná vlastní společné obrany, bezpečnostní politiky a společných vojenských kapacit?"

Ona LS zařídí schopnost vlastní společné obrany? A společné vojenské kapacity? No to se budeme príma mít!

Už se těším, jak se bude hádat ten francouzský šašek s odulou andělou, kdo tomu operetnímu spolku bude velet. Jo, LS je beránek, který sejme všechny evropské hříchy a nastolí ráj na Zemi, prozvučený melodiemi andělských šalmajů. 

Kdyby mi někdo v listopadu 89 řekl, že za 19 let přileze socialismus i s RVHP z brusele, tak bych mu nevěřil....

Niky 29.11.2008 4:01

Lhát panu Gabalovi vždycky šlo!

Zatímco Klaus byl pro náš vstup do NATA od žačátku,Havel chtěl NATO rušit,další Gabalovi lži netřeba komentovat.

:-) 29.11.2008 5:22

Re: Lhát panu Gabalovi vždycky šlo!

Nauč se česky, Niky!!!  Je pravidly českého pravopisu dáno, kam patří "i" a kam "y"...

Niky 29.11.2008 9:31

Re: Lhát panu Gabalovi vždycky šlo!

Argumenty scházejí,nebo jseš soudruh Gabal?

von 29.11.2008 9:57

Re: Lhát panu Gabalovi vždycky šlo!

Milý Niky - psát prostě mají gramotní! a ono to Vaše tykání také o něčem vypovídá, nemyslíte?

Spirit 29.11.2008 10:41

Re: Lhát panu Gabalovi vždycky šlo!

To mne napadlo hned, když jsem Gabalův výplod poslouchal na ČRo 6. Havel chtěl v roce 1990 zcela rozumně zlikvidovat jak Varšavskou smlouvu, tak NATO. Jeho řídící pracovníci z CIA mu to rychle vymluvili. Ivan Gabal je manželem české europoslankyně Jany Hybáškové. Kdo o ní nic neví, ať si otevře http://www.hybaskova.cz/hlavni/MOJE-STRANA/index.html. Je to k popukání.

mol 29.11.2008 3:36

blbost

"Není tedy náhodou, že tehdy rozšířená, daleko lidnatější, rozlehlejší a vnitřně liberálnější Evropská unie potřebuje silnější společný legislativní, správní i institucionální rámec, kterým je Lisabonská smlouva." -- aha a tím řešením je odliberálnění EU?

"Tomu rozumí skoro každý, a proto Lisabonskou

smlouvu ratifikovalo 25 zemí." -- takže logika: je potřeba něco udělat; tohle je něco; uděláme tedy toto (srovnej: 4 nohy má kočka; pes má 4 nohy; kočka je tedy pes)     "... integrace

sjednocené Evropy v podmínkách prohlubující se evropské hospodářské

krize." -- no zatím akorát vymysleli, že do toho nalijou peníze. Jak kdosi poznamenal, to je jako hasit benzínem...

jura-p 29.11.2008 17:37

Re: blbost

Lisabonská smlouva nebyla ratifikována Spojeným královstvím, Polskem, Německem, Českou republikou a Irskem.

Polský přezident řekl, že počká, až co Irsko, v Německu a Britanii nezačla soudní jednání, která musejí ratifikaci předcházet, Irsko odmítlo a v České republice ratifikace ještě nezačla, protože komory parlamentu nedaly souhlas.