Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EKOLOGIE: Zdraví šlo stranou
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
J. Šejnoha 20.8.2017 23:18Re: Kdyby vás někdo omylem bral vážně, tak by musel spáchat sebevraždu. Aby neškodil přírodě. Komiku. |
![]() |
V. Klíma 18.8.2017 20:18Re: ŠPEK? Ne, špekem jsou vaše snahy přimět mě k jednoduché odpovědi na složitou otázku a moc dobře to víte. |
![]() |
V. Klíma 18.8.2017 20:17Re: Nemluvňata si hrají s autem? Chcete naznačit společenskou nebezpečnost hračky - auta nebo co? Šmarjajozef, s kým jsem se to zapletl do diskuse?! Budiž to varováním pro všechny ostatní normální lidi - nenechte se zaplést do té rafinované pseudointelektuální hry se slovíčky, jejímž jediným účelem je udělat z vás blbce a ze zdravého rozumu cosi primitivního. |
![]() |
P. Rada 18.8.2017 15:27Re: Asi nejde jen o jazykové hříčky. Auto se jakkoli jede o stroj mnohdy stalo jakousi součástí dnešního člověka. Děti si s ním hrají ještě neumějí mluvit... a pak není divu, že si druh potravy/energie pro stoj i osobu může kdekdo jaksi poplést. |
![]() |
P. Rada 18.8.2017 13:37Re: ŠPEK? "Špekem" bývá něco lákavého co ale mívá závažné a zatrím skryté dopady. V tomto smyslu je "špekem" neuvážlivé čerpání energií s fosilní konzervy. "Skočilo" na něj přitom prakticky celé lidstvo průmyslové éry - jen Vy né??? |
![]() |
V. Klíma 18.8.2017 10:20Mne tyhle jazykove hricky a radobyintelektualni rozmelnovani tematu nebavi, dobre vite, jak jsem to myslel. |
![]() |
V. Klíma 18.8.2017 10:14No preci tim, ze ho zakazeme, ne? A k tomu zakazeme sopky a chov krav, ktere produkuji metan. Dobre vite, na takto jednotlivou otazku, ovsem vztahujici se k tisicum ci milionum dalsich procesu neexistuje jednoducha odpoved. Takze na tenhle spek vam neskocim :-) |
![]() |
P. Rada 18.8.2017 8:09Re: Jak kde pane Klímo. Topit jídlem normální naopak doposud bývalo a dokonce to bylo podmínkou přežití. Dnes je ale měrná spotřeba násobně vyšší a to už na pováženou také je. Já svůj organismus jídlem vytápím co možná přiměřeně a od malička. Přesto je na pováženou kolik potravin se dnes vyhazuje... Pozornosti by neměla uniknout energie vkládaná do nejrozmanitější obalové techniky produktů s problematickou výživnou hodnotou.... - protože např. "obal prodává". Topit si v autě jedoucím na biolíh s řepkového pole česka je už daleko spíše o zvrácenosti a tuplovaně tam, kde variantou bylo dojít pěšky... Proto tu Vaši "rozhodnost" vnímám rozpačitě. |
![]() |
P. Rada 18.8.2017 7:58Re: Za ten nonsens i nepodloženou kritiku vůči jakýmsi "levičákům a ekologistům" se pane Klímo omluvte i sobě a to třeba tak, že namísto nadnesených utopiských vizí o tom, že si člověk může dovolit všechno a že sám nepodléhá žádným zákonům a proto že si je nemá ani připomínat... navrhněte alespon nějaké ale faktické řešení či zmírnění součastných až fatálně hrozivých problémů ztráty stability planetarní biosféry. Zkuste třeba nastínit jen zdánlivou maličkost - jak zas pod zem uvěznit právě jen člověkem uvolněný uhlík, který celá planeta a vše živé na ní doposud nedokáže efektivně zrecyklovat. |
![]() |
M. Prokop 17.8.2017 22:26Re: Ve studii VŠCHT se lze dočíst i jiné věci, Možná přečte, zaručeně nepochopí. |
![]() |
V. Klíma 17.8.2017 22:22Re: (omlouvám se všem logicky uvažujícím diskutujícím za větný nonsens, utopické sny samozřejmě nejsou "skutečně praktické" :-)) |
![]() |
A. Nový 17.8.2017 22:22Re: Ve studii VŠCHT se lze dočíst i jiné věci, Pane Rado, u líhu je to podobné jako u dřeva, pokud nebudete jezdit na dřevoplyn, tak zněho oxid dusíku nevydojíte. :-)) Dáte mi za podrobné popsání onoho problému zápočet? :-)) |
![]() |
V. Klíma 17.8.2017 22:21Re: Proč standardním receptem levičáků a ekologistů na cokoliv, co funguje a je oblíbené, je "omezit" nebo rovnou "zakázat"? Není to náhodou tím, že jejich mozková kapacita nedokáže kromě utopických snů nic skutečně prakticky užitečného vymyslet? |
![]() |
V. Klíma 17.8.2017 22:17Re: Ve studii VŠCHT se lze dočíst i jiné věci, Paní Václavíková, dovolím si Vám opět doporučit k přečtení týdeník Echo, tentokrát č. 33 (to s Davidovou hvězdou na obálce) a v něm obsáhlý rozhovor s člověkem snad nejpovolanějším, panem Ivanem Hodačem, takto ještě nedávným předsedou evropského Sdružení výrobců automobilů, kde jasně dokládá, jak jsou tlaky na snižování CO2 i pevných částí protichůdné a že za čísly limit není žádný odborný závěr, ale čistě a pouze politika (či spíše populismus). |
![]() |
Z. Lapil 17.8.2017 19:59Re: A co takhle pochválit EU? Dokud platí dlouhodobé smlouvy, není s dodávkami problém. Problém závislosti nastane, když dodavatel smlouvu zruší/neobnoví. Tvrdím, že v takové situaci lze dodavatele prostě změnit, protože se vždycky najde někdo, kdo rád zaskočí. Když nebude za rozumnou cenu ŽÁDNÁ variace na benzín, natáhneme nad D1 dva dráty a budou tam jezdit trolejbusy. Něco jsem dokonce zaslechl o bicyklech. Nemusíme taky zachraňovat celý svět, stačí, když zachráníme sebe. "Stará Blažková" není světový lídr vůbec ničeho, a když jí neprodají housky v Penny, půjde do Lidlu a z Lidlu do vietnamské večerky a když nebudou rohlíky vůbec, namaže si chleba nebo uvaří špagety s kečupem. Pokud umře hlady, nebude to proto, že by jí někdo něco odmítl prodat, ale proto, že na to nebude mít dost peněz. |
![]() |
V. Klíma 17.8.2017 18:03Topit jidlem rozhodne normalni neni, at uz se nas kterakoliv podivna ideologie snazi presvedcit o opaku. |
![]() |
P. Rada 17.8.2017 17:16Re: zbytečné starosti pana Macha Elektromobilita v hustém městském prostředí má už dnes své opodstatnění ale typuji že budoucnost spíše jak ve vodíku či elektromobilitě tkví v cekovém omezení zbytečné dopravní nákladovosti. Považuji např. za projev houposti i pokřivení trhu létat každoročně za koupáním k dalekým mořím a využívat k tomu nikým nezdaněné palivo. Celkové dopady - uhlíkovou stopu - má přitom letecká doprava relativně největší - šetří jen čas a na luxus být hned ted všude... může lidstvo později ošklivě doplatit např. skrze dopady klimatické změny. https://docslide.org/siemens-s-r-o-siemens-ag-2010-1-2-5-2016-uhlikova-stopa-a-doprava-4-0-narizeni-vlady-cr-c-362-2015-zdar-nad-sazavou-16-5-2016-jiri-pohl-siemens |
![]() |
P. Rada 17.8.2017 17:04Re: Blábol spíše předvedl autor tím, že podstatný důvod pro omezení provozu diselů ve městech neuvedl. Chápu ale, že pokud jde o věcné zhodnocení, tak to je pro týpky které poctivě představuje např pan Novák 475 vždy o "blábolech". Nebo jsem se přehlédl a něco konkrétního k tématu dotyčný uvedl? Jsou ale i jiné obecnější důvody proč omezovat dnes už neudržitelně náročnou osobní dopravu např. jednoho člověka v autě typu of road na cestě do cca kilometr vzdálené místní samoobsluhy... a přecházet na pěší, cyklo či hromadnou. Tím je např uhlíková stopa: https://docslide.org/siemens-s-r-o-siemens-ag-2010-1-2-5-2016-uhlikova-stopa-a-doprava-4-0-narizeni-vlady-cr-c-362-2015-zdar-nad-sazavou-16-5-2016-jiri-pohl-siemens |
![]() |
P. Rada 17.8.2017 16:51Re: A co takhle pochválit EU? Takový důvod pro nezávislost padá pokud platí, že diverzifikaci si dotyčná země může bez problémově dovolit, nemusí se tedy nikde dlouhodobě smluvně zavazovat aby získala lepší podmínky a hlavně dokážete produkovat něco ekvivalentně významného aby si mohla vybírat. Tak a ted prosím pana Lapila o výčet toho co třeba ČR doposud staví do role světového lídra který si může vybírat? |
![]() |
P. Rada 17.8.2017 16:41Re: Ve studii VŠCHT se lze dočíst i jiné věci, Rád bych si přečetl odpověd i pana A.N. 840 na jeho otázku. Odpovědí totiž může být celá řada a všechny ačkoliv rozdílné přesto mohou být správné. Případnou správnost by ale měli podepřít popisem podmínek jako je tlak, teplota, složení smesi přítomnost katalyzátorů a pod. |
![]() |
F. Pavlis 17.8.2017 16:20Inu, ultraideologové šumavské divočiny a ekologičtí jakobíni to budou mít vždycky se společností těžké. Nic není takové, aby to vyhovovalo jejich voluntarismům. Takových rozumradů není příliš, ale dostali se k příliš velkým možnostem ovlivňovat slabší články veřejné správy. Takového Bureše se nedotknou ani náhodou a velkých korporací ostatně také ne. Jdou cestou nejmenšího odporu, který si legislativně prolobovali. Bursík a Brabec jsou toho dikladem. Žel. |
![]() |
L. Novák 17.8.2017 15:57Re: Ve studii VŠCHT se lze dočíst i jiné věci, Aha, komunistický troll P. Rudolf už se ozval... :-D |
![]() |
L. Novák 17.8.2017 15:53Re: Jako vždy od zeleného magora Rady. |
![]() |
P. Rudolf 17.8.2017 14:01Re: Ve studii VŠCHT se lze dočíst i jiné věci, Nevzdělaný a prolhaný blb přece jen sobě rovné oslovuje! |
![]() |
R. Langer 17.8.2017 13:22Re: medvědí služba ekologii? Vy tu pravdu ale znáte. A proto lžete. Musíte. :-P |
![]() |
R. Langer 17.8.2017 13:20Re: máte pravdu, pane Schwarzi A už jsou jaderky v Německu zase povolené? A větrníky a solárka mají výfuky v našich a polských elektrárnách, které musí držet stabilitu sítě přetěžovanou výkyvy z těchto zdrojů. A až to praskne, to bude potom velká legrace. :-D |
![]() |
P. Selinger 17.8.2017 12:52Re: zbytečné starosti pana Macha Elektromobily jsou slepá ulička. Skutečná budoucnost patří vodíkovým článkům,vodík bude získáván elektrolyzou vody pomocí větrné a solární výroby elektřiny |
![]() |
A. Nový 17.8.2017 12:39Re: Ve studii VŠCHT se lze dočíst i jiné věci, Doufám, madam Václavíková, že jste si přečetla příspěvek od pana Rady, který je pod vaším a přestanete hýkat. :-) Kontrolní otázka: Kolik vyprodukuje hoření líhu (biolíhu) oxidu dusíku? |
![]() |
A. Nový 17.8.2017 12:33Re: Další problém řepky Další problém řepky je devastace půdy a zahnojení spodních vod. Vodu pod Českem znečistila hnojiva. Jde o důsledek velkých lánů řepky a kukuřice Zdroj: http://www.lidovky.cz/vodu-pod-ceskem-znecistuji-hnojiva-na-vsudepritomnou-repku-a-kukurici-1mx-/noviny.aspx?c=A170816_215014_ln_noviny_ELE |
![]() |
R. Langer 17.8.2017 12:29Re: A co takhle pochválit EU? Kraviny. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=nOtu2WxScl8Wr-z&p=W3bgO_pU%7cb-pyQqt4Wl%7cxlOWy4vt6W%7cTbiQyVUftOil8acTvV%7cxt0unKop6%7cV3slNugJpX&x=5n0UkA)