17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

EET: Bonzáci všech zemí, spojte se!

Systém elektronické evidence tržeb EET byl spuštěn 1. prosince. Prozatím jej musí využívat „jen“ provozovatelé podniků poskytujících stravovací a ubytovací služby, rozšíření na další subjekty bude následovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Tachovský 12.12.2016 12:59

Re: Obrana je velmi jednoducha

Pak by jeste asi slo udelat to, ze si dva hospodsti budou preprodavat jeden rohlik tak 100.000 denne. Oba nasadi stejnou cenu, takze danove to bude nula. Internet si stejne platit musi a uctenky staci elektronicke. To by v tom byl cert aby to financaku nekleklo.

Z. Rychlý 12.12.2016 19:01

Re: Obrana je velmi jednoducha

Jo, to jsou tzv. švejkoviny. Národ to miluje.

J. Bartoň 12.12.2016 12:12

Tentokrát absolutní souhlas

P. Vaňura 12.12.2016 11:48

No, oni by si všichni bonzáci měli přečíst Velký retribuční

dekret, protože ten se zpětnou platností ustanovil za donášení Gestapu sakra tvrdé tresty!

A. Alda 12.12.2016 13:11

Načež všichni donašeči Gestapu

začali radostně a masivně udávat své spoluobčany, takže pak pro své zásluhy o očistu státu od kolaborantů a zrádců byli přijati do řad konfidentů Státní bezpečnosti.

M. Pivoda 12.12.2016 11:35

Upřimné sdělení pro české hlupáky, kteří žijí minulostí

Technologickému nástupu (a s tím spojenému "bonzáctví") určitě nezabráníte. Dnes prostě žijete v jiné době, postsoudruzi.

Teď se ale rozhoduje o tom, kdo tu technologii bude mít pod kontrolou. Jde o to, kdo bude kontrolovat koho.

Dnes už také existují technologické prostředky na to, aby občané mohli důsledněji kontrolovat své zástupce (politiky), nebo naopak, že politici budou důsledněji kontrolovat občany. Viz více zde: https://sites.google.com/site/fmriliedetectors/vysledky-pruazkumu

Dle průběhu diskuze pod tímto článkem docházím k závěru, že čeští rakváči, diskutující na Neviditelném psovi, určitě pozitivní změnu české společnosti nepřivodí.

M. Vondráček 12.12.2016 12:42

Re: Upřimné sdělení pro české hlupáky, kteří žijí minulostí

A Vy jste jaký hlupák, maďarský ??

M. Prokop 12.12.2016 12:47

Re: Upřimné sdělení pro české hlupáky, kteří žijí minulostí

Technologický. :-P

M. Pivoda 12.12.2016 12:54

Pro Milana Vondráčka

Česko-maďarská cestovní konverzace:

Nerozumím česky = Nem értem magyarul.

J. Kulheim 12.12.2016 11:28

EEP je pouze

hrabání se v kapsách těch, kteří se snaží vzít svůj osud do svých rukou. Ono to stejně stačit nebude. Důchodová pojištění je v čím dál větším deficitu. Zdravotní "pojištění" nestačí pokrýt náklady a dávají se peníze z jiných daní. Důchodci mají důchody na hranici chudoby, důchodyy jsou kouse nad 40% průměrné mzdy.atd. Socialisté nic jiného než hrabat se lidem v kapsách neumí. O nějaké reformě penzijního, zdravotního, školského, sociálního systému, není řeč. Jediný, kdo se pokusil o změnu systému financování zdravotního systému a řešení důchodového systému byla ODS a pan Julínek.

Daně a poplatky, které platíme -

Daň z příjmů + sociální a zdravotní pojištění cca 45%. Dále daň z nemovitostí, daň z nabytí nemovitých věcí, silniční daň. Daň dědická, darovací a z převodu nemovitosti, solární, daň spotřební, DPH /podnikatel, zákazník v obchodě/, ekologická (daň z elektřiny, ze zemního plynu a z pevných paliv), poplatky za znečištění vzduchu či vody, poplatky za odpad, poplatky dálniční, koncesionářský, soudní, notářský, správní, poplatky místní/např. lázeňský pobyt, ubytovací, psi, parkovací a p./, déle clo, bankovní, komora, poštovné, balné, atd. rozhlas, televize, komora, ap. Dělá to cca 80% vydělaných peněz.

Římská říše se udanila k smrti a tak to bude i se socialismem. Budeme si všichni rovni v chudobě.

J. Kulheim 12.12.2016 11:37

Re: EEP je pouze

Kde by brali na provoz různých "neziskových" organizací, na provoz solárních elektráren, na řepkové oleje, na dotace, pobídky, cyklostezky, atd. Spočítal někdo kolik to občany pracující v produktivní sféře stojí a nic jim to nepřináší.

Toto jsou lidé, kteří mají volební právo a vždycky budou volit strany, které jim budou dávat z cizího. Babiš potřebuje dotace a není už kde a komu brát.

P. Vaňura 12.12.2016 12:06

"Mnoho poddaných nakonec došlo k závěru,

že bez říše jim bude líp."

Takto charakterizují někteří historici politické následky vysokého zdanění v dobách pozdního římského císařství.

Toto bylo ovšem až poslední stádium, kterému předcházely jiné neblahé důsledky vysokých daní. Předcházel mu např. úpadek měst, způsobený tím, že přestaly fungovat jako tržiště. Nikdo totiž nebyl ochoten prodávat své produkty tam, kde mu budou silně zdaněny. Pak ještě docházelo k omezování svobody pohybu lidí, aby byli pro daňové výběrčí dosažitelní. A samotní výběrčí dělali tuto práci nakonec z donucení, protože za výběr daní ručili svým majetkem. Nemohli se z povinnosti vybírat daně nijak vyvázat. Dioklecián dokonce dával lidi mučit ve snaze zjistit, jak lidé placení daní unikají...

V. Vaclavik 12.12.2016 12:44

Re: "Mnoho poddaných nakonec došlo k závěru,

Muzu jen konstatovat, ze mate panove oba pravdu, ale bude vam to a me a nejspis par dalsim nam podobneho nazoru platne asi jako mrtvemu zimnik. Je treba vzit veci do vlastnich rukou a od systemu se izolovat vsude, kde je to jen mozne (jako napriklad zplasit jakykoli napad, ze bychom treba mohli zivnostnicit, nebo si jakkoli zadat se systemem, pokud mozno neucastnit se jen pouhe sede, ale opravdu cerne ekonomiky. Platit napriklad jen za hmotne zbozi, vse ostatni si ukradnout jako kompenzaci, ktera stejne to, o co jsme nutne okradeni, vynahradit nestaci. Kazdy kdo nechce byt uzitecny hlupak dnes musi zit podle mota - po me potopa.

V. Vaclavik 12.12.2016 12:59

Re: EEP je pouze

"Daně a poplatky, které platíme -"

Pekny vycet, ale i tak to nepostihuje vse, o co prichazime tim pokrivenim trzniho prostredi, tedy o hodnoty ktere kvuli tomu danovemu pokriveni trhu nevznikly, ktere by jinak vznikly a vsichni bychom z nich profitovali. Tam rekl bych prichazime nesrovnatelne o mnohonasobne vice, protoze si lehce dovedu predstavit, ze ve svobodnejsim (ani si nedovolim napsat svobodnem) trznim prostredi bychom vsichni byli nasobne bohatsi, ve srovani s dneskem.

A nez by si nekdo rekl - ja bych asi bohatsi nebyl, ale spis chudsi - tak tomu bych mohl jen rici, ze je nesrovnatelne lepsi bych chudy v bohate spolecnosti, nez v chude.

V. Vaclavik 12.12.2016 11:24

Kdyz budeme bonzovat zamerne

ve velkem, a zapreme i obdrzene uctenky, aspon kdykoli nakoupime nekde jinde, nez ve vlastnim hnizde, do ktereho asi nikdo kalet nebude chtit, tak zahltime system a stane se nefunkcni.

A vlastne proc nezaprit a nahlasit nevydani uctenky i v pripadech, kdy vydana byla i v tom vlastnim hnizde, protoze tem udanym se nic nestane...

J. Tachovský 12.12.2016 12:42

Re: Kdyz budeme bonzovat zamerne

Moje rec. Ja mit hospodu, tak si zaplatim nejakeho studentika, at napise script, ktery na me posle kazdy den 100.000 udani. Asi prijde kontrola jednou, mozna dvakrat. Pak se na to vykaslou.

V. Vaclavik 12.12.2016 12:45

Re: Kdyz budeme bonzovat zamerne

jak nize napsala myslim pani Svobodova, muzete na sebe udani posilat i sam, kdyz je to anonymni.

M. Prokop 12.12.2016 10:20

:-P

"Jestliže až dosud zastánci EET tvrdili, že EET by údajně mělo kultivovat podnikatelské prostředí, já tvrdím, že adorování bonzáctví ještě nikdy žádné podnikatelské prostřední nevylepšilo."

No prostě Bureš kultivuje jak se v mládí naučil - po STBácku.

P. Lenc 12.12.2016 10:14

Ano,

rozmach bonzáctví bude narůstat.Nokonec, on te socík ty neschopné k tomu přímo vybízí.

M. Malovec 12.12.2016 10:12

Likvidace

Stejně jako mne nikdo nedonutí účtenku vyžadovat a brát si ji. Anonymní bonzáctví dokáže ,v našem neprávním státě, stejně jako udavačství za protektorátu, zlikvidovat celou rodinu.

Bonzáci všech zemí spojte se!!!

A už se na mně anonymní diskutéři vrhněte!

P. Vébr 12.12.2016 10:09

Dost by mě zajímalo...

Dost by mě zajímalo, jak takový hostinský (později krejčí, holič, babka na trhu...) dokáže, že účtenku sice nevydal, ale proto, že nebylo komu - že se daná služba nekonala. Pro méně chápavé: Že byl nabonzován kvůli něčemu neexistujícímu, např. z pomsty, nebo kvůli snaze (hádejte koho) převzít v dané oblasti např. prodej rohlíků, nebo koblih.

R. Szewczyk 12.12.2016 9:54

hm

já navrhuji , aby za udání byla odměna 300kč, a to pokud by udání nebylo anonymní, pokud by udání bylo uspěšné, tak by udavatel dostal odměnu 5tis kč, a to kdyby odhalil podvodníka s obratem do půl mega, pak by se odměna udavatele zvyšovala proporcionálně s velkostí zločince, pokud udavatel by dosáhl sta uspěšných udání , náležela by mu renta ve výši průměrného důchodu,vyznamenání za statečnost , a pokud by projevil zájem, tak i zdarma místo na Olšanských hřbitovech

J. Kavalír 12.12.2016 10:11

Re: hm

Ono to "udání" je bez jakéhokoli důkazu a jeho jediným důsledkem může být, že se v dané hospodě objeví kontrola na "kontrolním obědě" o něco dříve. Pokud dostane účtenku, pak zase odejde.

A. Alda 12.12.2016 9:46

O udavačství

jsem našel dobrý článek a dobrou diskusi zde:

http://panirtenka.blogspot.cz/2016/10/hlasit-se-to-musi.html

Z. Rychlý 12.12.2016 9:37

Zrušte přimíchávání sajrajtů do nafty,

a ušetříme desítky miliard za dotace pro vykuky. Zrušme OZE a ušetříme stovky miliard. Vedle toho jsou odhadnuté příjmy z EET mrzkým pakatelem. Za tím vším vězí socani a jiní dobrokydači, kteří z nás tahají peníze.

Dobrá, daně se mají platit, ale když jsou vybrané daně promrhány a prožrány, kdo si to odskáče ?? Stát vydává stále víc na různé boje proti kdečemu, stojí to čím dál víc, a výsledky ? Do Romů cpeme a měníme kvůli nim zákony a výsledek ? Nezaznamenal jsem nic, než ostřeji rozdělenou společnost než před 30 lety. Proti drogám bojujeme jak u Verdunu, peněz víc a víc a výsledek ? Spotřeba drog roste. Asi díky penězům vraženým do boje proti nim. Přes EU fondy do rozvoje chudších států Unie tečou šílené peníze a výsledek ? Nůžky mezi státy se rozevírají, některé státy už jsou v bankrotu dávno, jen si to přiznat.

Tyhle státy vybírají daně, a v podstatě je rozkrádají. Okrást takové zloděje už v mých očích není tak hrozná zlodějina. Já se v hospodě okraden hospodským necítím. Ale vybranou daň v ceně služeb brzo pocítíme všichni. Nebude to však hostinský, kdo ty prachy navíc z nás vytáhne, ale bude to vláda. A vytáhne je z nás ve jménu dobra na různé sociální experimenty, které nadělají více zla, než užitku.

J. Kavalír 12.12.2016 9:47

Re: Zrušte přimíchávání sajrajtů do nafty,

To je dobře, že se necítíte být hostinským okradený. Jistě mu (i jeho částečně načerno placeným zaměstnancům) a radostí přispějete ze svého zdravotního pojištění na léčení. Odvádí na ně jen minimum a infarkt nebo rakovina (či jiná "drahá"nemoc) mu hrozí stejně, jako vám. Také mu jistě a radostí přispějete na důchod, protože z jeho "minimáhní mzdy" ho bude mít procentuálně vyšší, než budete mít vy, pokud řádně daně platíte.

M. Šejna 12.12.2016 10:00

pane Kavalíre

na důchod mu nepřispěje, protože tam se přerozděluje minimálně. Na léčení ale ano.

Na druhou stranu ti, co nejvíc nadávají na EET, většinou platí nejmíň daní a pojištění. Proto teď nadávají. Pokud by totiž platili dost už před zevedením EET, byla by jim nějaká evidence tržeb zcela ukradená.

P. Vaňura 12.12.2016 12:35

Pane Šejna, jak jste přišel na ten nesmysl, že se

v důchodech přerozděluje minimálně? Jaký důchod má ten, co bral 10000 měsíčně a ten, co bral 10x tolik?

P. Švejnoch 12.12.2016 10:13

Re: Zrušte přimíchávání sajrajtů do nafty,

To je logika, že bych se z toho svalil...

Takže - co takhle odepřít zdravotní péči všem těm, kteří do zdravotní kasy nepřispívají vůbec, resp. jen opticky? Tak nám těch skutečně přispívajících do zdravotního "pojištění" zůstane jen asi 2,5 milionu zaměstnanců ze skutečně produktivních firem + řekněme 1 milion těch zatracených živnostníků, kteří platí tak málo.

Navrhuji tedy, abychom těm "poctivým" zaměstnancům platili kompletní péči, živnostníkům jen tu akutní, no a tomu zbytku, tomu bychom nepůjčili ani teploměr, co říkáte, pane Kavalíre? To bychom teprve ušetřili, a Vy byste nemusel těm parazitům doplácet na jejich ošetření...! Tedy pokud nejste zaměstnancem státu nebo nějaké té "neziskovky" - v takovém případě byste holt měl smůlu, no... :-)

M. Šejna 12.12.2016 10:24

pane Švejnochu

jste proti přerozdělování? Ano, nebo ne?

Pokud jste proti přerozdělování, tak lečení pro každého by mělo být podle výše jeho plateb. Pokud jste pro přerozdělování, pak léčení každého by mělo být podle jeho potřeb.

Takže ano nebo ne ohledně přerozdělování?