Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
DOPRAVA: Dálnice D3
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P. Milan 1.10.2020 20:41Šejna v ledasčem blbne, ale tady je v obraze (na rozdíl od vás). Mám. Vy ne, že? Jedná se ovšem o legální stavby a záměry, které ekoteroristé legálně blokují. Neporušovat naši legislativu nelze. Pro ilustraci se podívejte na heslo "Voda z Tetčic". |
J. Ganaur 1.10.2020 21:36Ale houbeles, dálnice (a další) nejvíc blokují vychcánkové i z úřadů.Paní Havránková je příklad.Náhradní pozemky na Šumavě, snaha jí oškubat.Nebýt zlosyna Bárty, tak se do dneška do HK po dálnici nedostanete.Kdopak léta blokuje obchvat Olbramovic."Ekoteroristi" to nejsou. |
J. John 1.10.2020 23:17"Neporušovat naši legislativu nelze". To je argumentace neschopných prosťáčků. Jak to podrobněji slušně okomentovat? |
J. Jurax 1.10.2020 23:29Ano. A teď se probuďte do reality. Pan Šejna má naprosto pravdu. |
J. John 1.10.2020 23:39Můžete váš názor doložit konkrétně? Nebo jste také takový "mudrc" jako Šejna? Pro kolik staveb jste získal stavební povolení? Tušíte, že zákony jsou proto, aby se dodržovaly? Někteří developeři se často snaží protiprávně maximalizovat svůj zisk na úkor lidí bydlících v okolí. A úřady jim v tom často pomáhají, i když je evidentní, že jednají protiprávně. Když spor končí u soudu, tak se už nedá "motivovat" tak, jako na úřadech. A developeři spustí pokřik, že jde o kverulanty. Jenomže je rozdíl mezi kverulováním a námitkami, které mají oporu v zákonech. |
P. Milan 1.10.2020 17:09Lemplové jo, ale ani lemplům nepomáhá, jestliže je předpisů moc a některé působí i proti sobě. Vyhovíte jednomu, porušíte druhý .... |
J. John 1.10.2020 17:21Dejte nějaký příklad, kde jde legislativa proti sobě při přípravě stavby. |
V. Petr 1.10.2020 10:22Hlavní vinu za pomalou výstavbu dálnic mají zločinné soudy. Např. blokují dálniční spojení na Vídeň. Soudce nemusí uznat námitky zelených, že se na trase vyskytuje jakýsi brouk. Je třeba zavést volitelnost soudců!!! |
P. Milan 1.10.2020 10:26A teď si představte, že bude zvolen soudce hlasy Zelených nebo Pirátů ... |
V. Petr 1.10.2020 11:08Pokud by byl soudce volen občany daného okresu, pokud nebudou tam mít většinu piráti ani zelení. Chyba je ovšem v systému, kdejaký soudce může zastavit rozhodnutí vlády nebo zablokovat celostátně prospěšnou stavbu. Má ve svém rozhodování velice volnou ruku! |
V. Petr 1.10.2020 11:12...potud tam nebudou mít většinu piráti ani zelení. Soudy by do liniových staveb vůbec neměly kecat! |
J. John 1.10.2020 10:44Soudce jedná tak, jak mu to ukládá legislativa (tedy pokud jedná tak, jak má). I s těmi brouky. |
V. Kopta 1.10.2020 9:16každý by chtěl světovou ekonomiku, dopravní infrastrukturu, super rychlé železnice, skvělé letiště...jen se nesmí nic stavět .... |
P. Milan 1.10.2020 17:12NIMBY |
I. Polák 1.10.2020 8:09"podle posledního celostátního sčítání dopravy v roce 2016..." Si dělají legraci? To jako od té doby tam nikdo neměří? |
M. Miky 1.10.2020 8:58Celostátni ne, je to po 5 letech, 2020/21 probiha nové. |
M. Miky 1.10.2020 8:58Celostátni ne, je to po 5 letech, 2020/21 probiha nové. |
P. Dvořák 1.10.2020 9:22I kdyby nikdo neměřil, tak údaj z roku 2016 - 90 tisíc aut denně, vám připadá málo |
J. Kavalír 1.10.2020 7:38Varianta přes Posázaví znamená přestavbu (rozšíření)pražského okruhu nejméně mezi sousedními sjezdy, protože dálnice nebude mít přímý vjezd do Prahy. "Drobný problém" může mít i tunel, který povede v místech středověké těžby zlata na žíle Šlojíř u Jílového. Nikdo nezná skutečný rozsah dobývek a volných prostor, kde může dojít k sesuvům. |
M. Šejna 1.10.2020 10:04To je ale zástupný problém. Pražský okruh DO je už dnes v místě budouciho napojení D3 široký dostatečně na budoucí rozšíření. Nebude se tam tedy muset budovat žádný nový protihlukový val, most atd. Geologické překážky bývají okolo Prahy všude. To by se nedalo stavět nikde. |
O. Uživatel 1.10.2020 11:58Uživatel požádal o vymazání |
V. Mokrý 1.10.2020 6:02To se ta jihočeská ODS tedy probudila hodně brzo ! Co dělala celá ODS v dobách své největší slávy, aby se stavěly dálnice, okruhy ? NIC ! ! ! Přitom měla ideální možnost přijmout ten zákon o liniových stavbách ( německý ), když už nic jiného. |
S. Novák 1.10.2020 8:53H. Kotaz ........... |
M. Šejna 1.10.2020 10:10Já si vzpomínám že ministr Říman z ODS dokonce zrušil plánovanou výstavbu D3 z Budejovic na hranice z Rakouskem. Mela ji nahradit obyčejná silnice 1.třídy v šířce 11.5 metru. |
V. Petr 1.10.2020 10:20Šla do koalice se zelenými... |
M. Šejna 1.10.2020 0:17Ačkoli nemám nic proti D3 přes Posázaví, tak nepovažuji variantu přes Mirosovice za nesmysl. Většina mostů pres I3 od Mirošovic až k Benešovu byla postavena s rezervou pro šířku dálnice. Profil silnice má dálniční parametry. Takže stačí silnici rozšířit a přestavět na dálnici. |
P. Čížek 1.10.2020 0:48Pane Šejno, Váš argument má jeden drobný, ale zcela zásadní nedostatek. Nestavěly by se mosty a tunely. |
Z. Lapil 1.10.2020 6:44Nevím, moc-li máte pravdu. Ta silnice je skoro pořád do zatáčky a horizontů tam taky není málo. I když si ji představím překlopenou do dálnice, stotřicítka by tam byla jen pro otrlé. |
M. Šejna 1.10.2020 10:37Do zatáčky je i dálniční úsek D4 mezi Dubencem a Milínem. Dálnice tam překonává dost velký výškový rozdíl a má tam tři ostřejší zatáčky. Ostrá zatáčka je na D4 i za dálničním mostem u Voznice. Já jsem silnici z Benešova do Mirošovic jel v noci za téměř nulového provozu. Kalil jsem to stočtyřicítkou a zpomalit jsem musel jen na sjezdu do Mirošovic. |
V. Kopta 1.10.2020 9:14tohle je nesmysl, kdo tam často jezdí tak to dobře ví. D1 je přeplněná a to je jen začátek. Minimálně okolo benešova tam žádnou dálnici nenacpete, je to úzké hrdlo a permanentně se tam tvoří kolony. Je to plné zatáček a stoupání. Tahle varianta by znamenala zcela znehodnotit už postavenou dálnici v jižních čechách... |