28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
AeroKarel 26.9.2006 18:32

A druhá, ještě lepší:

 Pozor! Pozor! Velká změna v mém věštění!!  

Neuvědomila jsem si totiž jednu věc: že pokud ČSSD v čele s Grossem se spojís mladými komunisty, tak ty volby za dva roky vyhraje a nikoliv prohraje!!Protože když se sečtou hlasy voličů ČSSD, komunistů a lidovců, tak prostěGross zákonitě vyhraje. Navíc tím tahem získá obrovský majetek pokomunistech, takže budou bezkonkurenčně nejsilnější stranou, neb platímatematická poučka- kdo má majetek, ten má moc. Teď už to vím- Topolánek je trapná figurka, která má za úkol ty volbyprohrát. Takže pánové a dámy, držte si klobouky, za dva roky tu máme zpátkytotalitu toho nejhoršího ražení a policejní stát taky toho nejhoršíhoražení. Ale že Zeman bude tím prezidentem, to je reálné, na tom zatím trvám-pokud se ovšem v něm nehne svědomí a o trafiku v policejním státě ztratízájem. Jenže když mu nevadil Šlouf, dálnice D 47 a prominutí dluhu Rusku,tak nevím, nevím.  

Došlo mi totiž, že tak nadaný cherubínek vypěstěný pracně na komunistickémhnoji by přece neskončil za pouhé dva roky. Ten bude sloužit rudým mafiímmnohem dýl.  

Jarmiliška, 160.218.40.129 

Evropan (normální) 26.9.2006 18:32

Obdivuhodné,ale:

1) schází řádek 100005 Hugo Rudý KSČM;  2) chceme monarchii - Cibulka - král ;  3) můj soused také 7 let usilovně pracuje na systému - lepí z parátek pětimetrovou Eifelovu věž;  4) není zhodnocen podíl krabičáku na demokracii.

AeroKarel 26.9.2006 18:28

Tak jak jsem sliboval, ty volební věštby:

 

Už jsem svou předpověď psala několikrát Karle! Postkomunisti prosadí většinový systém voleb. Gross se spojí s mladýmkomunistou Dolejšem, takže KSČM jako parlamentní strana zanikne. Budou jendvě soupeřící strany ČSSD a ODS, ve skutečnosti obě rudé, jak to píše panHofhanzl. ODS zvítězí ve volbách na celé čáře, ale přesto zde bude novátotalita, policejní stát, kde Tupolánek bude předseda vlády a Langer ministrem vnitra. A vzhledem k tomu,že Zeman ještě nedostal za své věrné služby komunistům žádnou trafiku, jemožné že se stane prezidentem po bolševikovi Klausovi. A Gross? Toho bude lid po dvou letech nenávidět, ale s tím on počítá, on znásvou roli, on zná svůj scénář. Za své služby policajtům a bolševikům dostanetaky tučnou trafiku a s tou svou ošklivou Šárkou se rozvede a vezme sisupermodelku, protože to odpovídá jeho zvrhlému a odpornému charakteru.liška, 160.218.40.133

Dag Badman 26.9.2006 18:26

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obávám se, že zpětnou kontrolou

No jak myslíte. Podle mne je tajná volba základem a tedy bazírování na tomto je stejně důležité jako bazírovat na tom, že základy domu se mají stavět na skále, nikoliv na písku ;-P

Nicméně klidně mohu připustit, že se tajné volby vzdáme. Pak mi ovšem není jasné, proč vynakládáte takové úsilí na utajení.

Osobně mi nepříjde přímá demokracie jako všelék, který se tady snažíte prezentovat. Nedovedu si představit, že bych se probíral horou zákonů, kterým vůbec nerozumím. Na druhou stranu by mi přišlo jako přijatelné řešení řekněme dynamický zastupitelský systém, kdy bych mohl delegovat svůj hlas někomu jinému, který by rozhodnul (třeba odborníkovi, kterému věřím).

Mimochodem, násilí nemusí být pouze fyzického charakteru, takové vydírání vyhazovem z práce je dostatečně nebezpečné.

Jarmila 26.9.2006 18:02

Re: Re: Re: Re: Re: Obávám se, že zpětnou kontrolou

heleďte se zlý muži, buďto budete bazírovat ne nepodstatných přirozeninách a pokrok se nehne kupředu, anebo uznáte, že nastíněný volební systém nemá chybu, neboť bude moci národ si konečně došlápnout na mafiánské neřády, co se tváří jako politici. Tak si vyberte.

Tajná volba v tomto případě není porušena- co to melete za nesmysly? Jste dospělý člověk? Jste! Tak vo co go? Můžete mi říct, kdo by Vás asi tak mohl k něčemu násilím přinutit? Pokud ano, tak vás fakt lituji bábovko. Asi na Vás manželka páchá domácí násilí, co?

Mi to nepříjmulo předešlý příspěvek, tak musím velmi slušně a opatrně. Snad to teď bude v pořádku.

Šerlok Humylsa. 26.9.2006 16:55

Re: Re: Re: To by ani Hašek nevymyslel.

pardon , předkožky.:-D

Šerlok Humylsa. 26.9.2006 16:55

Re: Re: To by ani Hašek nevymyslel.

a taky byly zrušeny předožky.

Dag Badman 26.9.2006 16:50

Re: Re: To by ani Hašek nevymyslel.

a od roku 1949 to s námi jde z kopce ;-P

Dag Badman 26.9.2006 16:49

Re: Re: Re: Re: Obávám se, že zpětnou kontrolou

prostě je ten váš návrh nedokonalý - vyplazený jazyk ;-P dosáhnete toho, že dáte hranatou závorku, pak ;-P a druhou hranatou závorku.

Tajné volby jsou tajné od toho, aby nebylo možné zjistit, koho jste volila. Pokud tuto možnost chcete porušit, nevidím důvod, proč se tedy zbytečně zatěžovat dalšími ochrannými prvky. Za plentu při volbě s vámi taky nikdo nesmí.

Jarmila 26.9.2006 16:47

Re: Re: Re: hezké-ale asi neprůchodné

ne nikoliv, božský Kája to není, ale jinak je taky božský. Je to mladý manažér, musí celý den makat jak vzteklý- takže nemá čas plkat na Psu. Musím to tu holt zastat za oba.

Jarmila 26.9.2006 16:43

Re: Re: Re: Obávám se, že zpětnou kontrolou

Ano, samozřejmě je možné zpětné ověření. Dokonce Vám skutečně nic nebude bránit tomu ověřit si svou volbu za přítomnosti další osoby, pokud jí důvěřujete. Tak jako Vám nebrání vybírat si peníze z bankomatů před osobou, které důvěřujete.

Jinak vyzvídat po někom nezákonně PIN kód by bylo trestné- tak jako je to trestné u současných PIN kódů.Takže Vašeho zaměstnavatele by mohli zabásnout, pokud byste mu dokázal, že Vás nutil nahlédnout na Váš PIN kód. Nehledě na to, že byste taky mohl říct, že jste nikoho nevolil a poukázku zahodil.(vyplazený jazyk)

Jarmila 26.9.2006 16:37

Re: Re: Re: Problém neodstraní změna volebního systému, ale odstranění vládního monopolu

Píšete, že v komunální politice by si registrovaní občané VOLILI zástupce- no vidíte, a už jsme zase u těch voleb. Takže stejně by občané u toho Vašeho systému museli tak jako tak chodit volit.

To by mě tedy zajímalo, proč jste všichni zde do jednoho tak strašlivě pesimističtí a domníváte se, že internet se do volebního systému nikdy neprodere? Teď jsem četla, jak ten sviňák Tlustý způsobil, že díky internetovému propojení hracích automatů a těžkého hazardu patrně ještě víc přibude gamblerů. Takže u sazky a hazardu internet jde, ale u voleb nejde?

Odepisujte mi prosím když tak rovnou nahoru.

Dag Badman 26.9.2006 16:35

Re: Re: Obávám se, že zpětnou kontrolou

sama jste psala o tom, že je možné zpětné ověření. Nic mi tedy nebrání si tu volbu ověřit za přítomnosti další osoby.

A kdo mluvil o straně? Co když jsem mluvil o zaměstnání? ;-P

Jarmila 26.9.2006 16:27

Re: To by ani Hašek nevymyslel.

No Sašo, jak jsem si tak všimla, Vy jste misogyn jak vyšitý. přečetla jsem si Vaše komentáře, jak jste radil tomu pánovi na webu Svazu mužů, že má vždycky svou hysterickou manželku profackovat- a pak prý bude klid. Sám jste tam taky vykládal, jak ženské nikdy nic nevymyslely. Přitom jako právník byste už dávno mohl vědět, že patriarchát u nás byl oficiálně zrušen až r.1949. Do té doby ženy nemohly ani pořádně studovat, takže těžko asi mohly něco vymýšlet, natož za něco obdržet Nobelovu cenu.:o( díky za radu ptakopysku.:o)

Jarmila 26.9.2006 16:22

Re: Obávám se, že zpětnou kontrolou

Dávám dám pět za špatné čtení Badmane. Tajná volba je skutečně naprosto tajná, protože o voliči vůbec nikdo nic neví. Pomocí anonymního čísla PIN kódu se Vám skutečně nepodaří zjistit, kdo s tím určitým PIN kódem volil. Odhalil byste se před pokladníkem banky nanejvýš při reklamaci, kdybyste svůj PIN kód na internetu neobjevil. Ale to by bylo zanedbatelné promile chyb- navíc by banky za to dostaly třeba pokutu.

Ústřižek? Drahý pane, nevstupovala bych nikdy do strany, kterou jsem zároveň nevolila. Vy jo? Pak jste nějaký divný.

Jarmila 26.9.2006 16:14

Re: Re: Re: nedělám:))

Z naší reformy voleb by zmizelo tzv. křoví na kandidátkách. Z jakého důvodu by si strany nemohly dovolit dávat na kandidátky neznámé nýmandy místo charakterních individualit? Inu proto, že by se jim to nevyplatilo, neboť by nachytaly pro sebe málo hlasů. Kdyby ODS zlanařila na svou kandidátku třeba dejme tomu, já nevím třeba toho vědce jak teď vymyslel spoustu těch léků a nikdo o něm takřka neví, ale je to velmi charakterní člověk, tak by stačilo, aby uvedla jeho životopis na svých předvolebních stránkách, co všechno vymyslel a co všechno za život udělal- a určitě by ho volilo dost lidí. V dnešní době se naštěstí inteligentní lidi už naštěstí bez propagandistického mainstreamu obejdou.

A prosím Vás, odpovídejte když tak nahoře, nevracejte se dolů. Tohle je fakt dost nepraktický systém.

Šerlok Humylsa. 26.9.2006 16:14

Re: ... a jiných VyVolených...

zlitej slavík, to je dobrý;-D

Šerlok Humylsa. 26.9.2006 16:07

Re: ... a jiných VyVolených...

hele ten zlitej, to není špatnej nápad;-D

Šerlok Humylsa. 26.9.2006 16:06

Re: Ha Šerloku, neměl to být Zlitej slavík?????

Xaveriči, klidně. Jenom se obávám, že on už to nepochopí..;-D

Xaver X.X. 26.9.2006 16:05

... a jiných VyVolených...

Tomas 26.9.2006 16:03

Re: Re: Problém neodstraní změna volebního systému, ale odstranění vládního monopolu

Volby by nebyly potřeba. Stačilo by zaregistrovat se, případně přeregistrovat ke konkurenci (to pokud by občan nebyl spokojen). Každá strana (koalice) by samozřejmě uvnitř musela mít volené orgány, předsednictvo atd. Pochopitelně by vznikaly i frakce, různá účelová sdružení, která by měla své představitele ať formální či neformální. Fungoval by ovšem částečně i princip teritoriální. V komunální politice by si registrovaní občané volili zástupce ze strany u které jsou registrováni. Radnice a místní samosprávy by pak byly opět obsazovány podle poměru zaregistrovaných voličů té které strany v určitém obvodě (městě, kraji...). Zas by platil princip - jeden registrovaný = jeden hlas. Tudíž by nemohlo nikdy dojít k žádným patovým situacím, neboť by nebylo třeba hlasy přepočítávat na poslance. Jako u akciovky by obec či město spravovalo volené představenstvo (samozřejmě také dozorčí rada) které by volilo starostu a náměstky a provádělo správu obce. O nejpodstatnějších věcech v rámci obce (územní plán, stavba fabriky a pod.) by rozhodovala valná hromada...

Tedy takto by to mohlo fungovat raz dva... Jen si dovolím poznamenat, že celá tato debata je pochopitelně navýsost akademická a nic z toho nikdy nebude realizováno. Nicméně "konkurenční demokracie" mi připadá lepší než přímá demokracie (čistě teoreticky samozřejmě :-)

Patron Divný 26.9.2006 16:01

Re: Re: Re: Re: hezké-ale asi neprůchodné

Ano, už vidím parlament plný "osobností": herců, zpěváků, sportovců...

Xaver X.X. 26.9.2006 15:54

Ha Šerloku, neměl to být Zlitej slavík?????

Marně se vymlouváš....Já to Kájovi prásknu....;-D

Patron Divný 26.9.2006 15:52

Re: Re: Re: Ehm, Jarmilo "liško",

Já bych ji k plotně nepustil, vaření je příliš důležitá práce. To ať raději vymýšlí volební systémy.

Modesty 26.9.2006 15:50

Re: Re: nedělám:))

Nevím jestli má smysl na to vůbec reagovat - ale vzhledem k tomu kolik jste do toho jistě vložila energie a pro ten čas, který mě stálo přečtení půlky článku a části diskuze:

Máte taky promyšlené, na základě čeho bude volič hodnotit čestnost, toho kterého politika? Jak jste vyřešila roli médií?

Bude to pan Mirek Dušín – ze všech nejčestnější, kdo bude v médiích absolutně pravdivě hlásit výčet všech dobrých skutků a hříchů jednotlivých politiků? Bude to taky přímo volená veřejná funkce?

Anebo bude nějaký server na internetu, kde se bude moct každý občan vyjádřit ke všemu a každý než půjde volit bude muset všechny ty informace vstřebat a vykonat vstupní test, aby bylo jasný že všechny názory na věc zná?

Šerlok Humylsa. 26.9.2006 15:43

Re: Re: Ehm, Jarmilo "liško",

a jak to s tou vařečkou dopadlo?

Dag Badman 26.9.2006 15:33

Obávám se, že zpětnou kontrolou

negujete tajnost volby. Pro Jarmilišku: drahá paní, vaše přijetí závisí na tom, koho jste volila. Přineste nám ústřižek a my se pobavíme o tom, jestli vás příjmeme :-P

? 26.9.2006 15:33

Re: Re: Jarmila Kubatova - konspiracni fanaticka

Vy jste takový ten týpek, který prochází diskusí, tváří se korektně a nenápadně popichuje, co?

Šerlok Humylsa. 26.9.2006 15:26

Re: Re: Re: hezké-ale asi neprůchodné

pardon, zlatej...

Šerlok Humylsa. 26.9.2006 15:22

Re: Re: hezké-ale asi neprůchodné

to snad ale není zaltej slavík? nebo jo?