2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
qq 24.4.2006 12:14

Re: Re: Re: To je proti Klausově profesuře slabá káva.

o důkazy se u nás stará STB...... ale o studiu Klause v USA za bolševika a o jeho pracovním poměru na Prognostickém ústavu hovořil i sám slovutný profesor..

ACHJO 24.4.2006 12:14

Re: Re: To je proti Klausově profesuře slabá káva.

no a to je ta tragická,smutná pravda,co se v komunismu muselo dělat za fígle a podvody,aby se člověk mohl volně dostat na západ.To už ty neznáš a buď rád.Rv

qq 24.4.2006 12:17

Re: Re: Re: To je proti Klausově profesuře slabá káva.

on - i Paroubek to dělali pro vlastní kariéru..z morálního hlediska mezi nima velký rozdíl není...

BuBu 24.4.2006 12:17

Re: Re: To je proti Klausově profesuře slabá káva.

Parádně jsi předvedl čtenářům, jaký jsi bolševický vymatlanec ! Na druhou stranu, ale : Grebeníček, Filip, Pablbek a další bolševická chátra to ocení. Jen houšť. Ať všichni vidí, jaký materiál tady po komančích zbyl.

Fuj - to je mi na blití !!!

John 24.4.2006 12:41

Re: To je proti Klausově profesuře slabá káva.

Jasně, Klaus si již po převratu udělal docenturu a když za delší dobu dělal profesuru tak si musel vystačit s normalizačními článečky. Čím to je, že takovéto kravině nevěřím ani slovo. A že se to nedostalo do tisku tomu snad nevěří ani kovaný socan.

RadekH 24.4.2006 12:55

Re: Re: To je proti Klausově profesuře slabá káva.

Vy toho o akademické půdě mnoho nevíte.  Viďte.  Tak vězte, že docentem můžete být jmenován rektorem nebo děkanem vysoké školy či univerzity kdokoliv prostě za zásluhy.  To zavedli komunisté v sedmdesátých letech, dříve se nedvážžili,  a stále to pohodlně platí.

J. Mach 24.4.2006 12:58

Re: To je proti Klausově profesuře slabá káva.

Radku, vy lžete tak nejapně, že je to těžké brát vážně. Ani malá část vašeho paskvilu není pravda. Ono i ke lhaní je zapotřebí to, co vám evidentně chybí a to inteligence.Tak to napravte a dodejte ke svým výmyslům i nějaká fakta, nejlépe ve formě odkazů. A co je to tajná profesura? Vždyť je to až dojemné, jak ta vaše snaha je naivní, ale upřímná. Takže se nebojte, nejsou žádné tajné profesury, hledejte a publikujte.

RadekH 24.4.2006 13:03

Re: Re: To je proti Klausově profesuře slabá káva.

Ale. Dotkl jsem se Vašeho idolu? No to mě mrzí.  Mě je Klaus stejně ukradený jako Zeman nebo Paroubek.  Ale ta tajná profesura prostě znamená, že je to jediná profesura v archivu, kterou Vám nepůjčí k nahlédnutí pokud o to požádáte.  Ostatně pokud se nebojíte pádu své modly, tak si na fakultu prostě zajděte a pokuste se tam Klausovu profesuru půjčit.  Pak to zkuste s profesurou někoho jiného a zeptejte se proč takový rozdíl.

RadekH 24.4.2006 13:06

Re: Re: Re: To je proti Klausově profesuře slabá káva.

A ještě k té inteligenci.  Dosti jste svůj idol urazil. Já, narozdíl od Klause, mám doktorát z prestižní kanadské univerzity.  A to regulérní.  Ne ten čestný, které má Klaus tři a Madam Caucesková jich měla 17.

J. Mach 24.4.2006 14:10

Re: Re: Re: Re: To je proti Klausově profesuře slabá káva.

Ale proč to na vašem komentáři není znát? Ta prestižnost, myslím.

pařez 24.4.2006 13:05

Re: To je proti Klausově profesuře slabá káva.

přesně, navíc vím, že se Klaus původně ucházel o profesuru na Fakultě sociálních věd UK, kde už byl docentem, ale když se seznámil s požadavky, tak je odmítl (byly dle něj moc náročné) a radši se obrátil na VŠE, kde mu ji rádi udělili.

Maly33 24.4.2006 11:54

slendrian

To je nestesti. Takovyhle lidi zastupuji nase zajmy:-(. a navic ho nikdo nevolil, vecpal se tam sam:-/.At jdou vsechny stary struktury do haje!!!

http://www.rfilmy.info/?content=jak

Jaka 24.4.2006 12:46

citace z webu z odkazu !

citace "Filmy natočené v minulosti za peníze dělnické třídy by měly být spravovány neziskovou organizací."

teprv tes spokojeny obcan eu 24.4.2006 11:53

http://i.idnes.cz/05/06/cl/BIHaee40b3b5_Premier_Jiri_Paroubek_v_Cine.JPG

;-P

M-k 24.4.2006 11:52

copak na to rekne Klement Pablbek?

nejspis neco o sprostych a neetickych novinarich a ze u novinaru neexistuje nejaka autocenzura;-P

jooo kdyz Klement Pablbek vyhraje volby, tak bude muset vychovat novou tridu novinaru, co se nehrabou v minulosti, ale jen nadsene budou psat o pritomnosti a budoucnosti ;-D

Petr 24.4.2006 11:40

Udivuje mě

jaké reakce ten starý článek vyvolal. Vždyť to nestojí ani za klepnutí do klávesnice. Prostě nevolit to, co on představuje.

hroch 24.4.2006 11:42

Re: Udivuje mě

Ten problém je v tom, že dnes se Paroubek a jeho suita deklarují jako demokraté a spousta lidé jim to baští

Jirka H. 24.4.2006 11:37

Lidovky

Tak zrovna Lidovky jsou v tomhle čisté. V téhle době nevycházely, a když ke konci komunismu vycházet začly, byly ilegální a opoziční a určitě podobné věci netiskly (viz naše revoluční a dnešním mladým asi dost nepochopitelné heslo Lidové noviny do každé rodiny :-D)

Na druhou stranu ty ilegální noviny vydával Ruml senior, který nejen že zamlada podobné a horší věci také psal, ale dokoknce ten Vítězný únor aktivně prováděl. Ale to už je jiný příběh...

archiv 24.4.2006 11:37

paroubek byl funkcionar (profik) uz na vojne

Clanky tohoto typu mohou vyvolat vice reakci. Ta nejhorsi je ta, ze vsichni blbci, hajzlove, kolaboranti, spiclove, udavaci, tehdejsi predsedove a poslanci, dustojnici, policajti a  jina pakaz se  zacnou  solidarizovat  s Paroubkem a jeho kamerilou.  Zabranit se tomu neda , ale  objasni  to lidem mnoho veci.  Pred volbama  je to zkusenost k nezaplaceni.

Jarda Musil 24.4.2006 11:37

všimněte si prosím

Všimněte si prosím, v které straně Paroubek byl !!!! Na rozdíl od modrými ftáky milovaného Vlastíka neudělal obrat o 180 stupňů - což se dá přinejmenším morálně ocenit ...

eTony 24.4.2006 11:39

Ano Jardo Musile,

to máte pravdu, Paroubek nezměnil myšlení a nemusel dělat žádné obraty o 180 stupňů, pokračuje v započatémj "díle".

spaldings 24.4.2006 11:47

Re: všimněte si prosím

Tak si někde najděte, třeba tady na internetu heslo Zdeněk Fierlinger. Schválně, co Vás napadne. Asi nic, podle toho, co píšete.

Ivan Nový 24.4.2006 12:10

Jardo Musile,

každý kdo obrátí kabát je mi milejší než pravověrný a zásadový nacista. Vám snad ne?

ZEPOP 24.4.2006 12:57

Re: Jardo Musile,

Ivane, a co pravověrný a zásadový nacista, který obrátil kabát jen proto, aby se měl dobře? :-/

Ivan Nový 24.4.2006 13:14

ZEPOPe,

nic takového neexistuje, protože ten kdo se obrátí kvůli prospěchu není zásadový a vůbec ne pravověrný.

ZEPOP 24.4.2006 13:25

Re: ZEPOPe,

Teď jste krásně nahrál na smeč - to přesně sedí na p. Tlustého jak (cituji p. ministra kultury) "p*del na hrnec".  Myslím, že brzy dostanete nějakou tu gratulaci ... ;-D

Nika 24.4.2006 11:36

Šokiální demokrati jedou na biolíh !!!

http://www.ceskenoviny.cz/domov/index_view.php?id=184538

Rv :-/

milamac 24.4.2006 11:31

No further comment

Paroubek se nafukuje jako šéf pasáků. Jako by Česká republika byla jeho vykřičený dům.

hroch 24.4.2006 11:34

Re: No further comment

... celkem zdatně na tom ale pracuje

kamil 24.4.2006 11:30

co tím chtěl básník říci -co všechno se dá zneužít - tolerance vpřed ,hurá -další bolševík--vše budeme zneužívat - jsme objektivní jako vždy-dejte již pokoj lidé vás stejně neberou