8.6.2024 | Svátek má Medard


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ja 24.4.2006 13:10

Re: Nechutný Pes a Lidovky

Churchil toho nakecal, třeba že z Mnichova přivezl mír...:-/

Ivan Nový 24.4.2006 13:09

Hansi,

ano, chci si platit bydlení, zdravotnictví a školy.

toNic 24.4.2006 13:08

Re: Nechutný Pes a Lidovky

Hahaha, jo je to hnusny takhle pred volbama vytahnout na nekoho pravdu. Proc se tu rozcilujete? Myslite si snad, ze to nejak ovlivni vysledky voleb? Ten kdo voli CSSD moc dobre vy, ze voli byvale komunisty v novem kabate ;-) , cili nic noveho tento clanek neprinesl ...

ZEPOP 24.4.2006 13:08

Re: Re: Re: Pár slov pro ikrtečka i jiné zastánce morálního invalidy J.P.

"Soudruh" Tlustý, na rozdíl od soudruha Paroubka, dělá politiku, která se socialismem a s bolševiky nemá pranic společného." 8-o  Ale má - zase je jen pro vyvolenou skupinu ... ;-D

Douša Josef 24.4.2006 13:07

Re: Re: Re: drahy eTony

A ještě - ČSSD je zde od toho, aby lidi typu Ratha shromažďovala a poskytovala jim platformu pro jejich sobě prospěšnou zlodějskou činnost!  A v čele stojí on, KTERÝ JE TA ZMĚNA A Z VYŠŠÍ VŮLE PREMIÉR!

RadekH 24.4.2006 13:06

Re: Re: Re: To je proti Klausově profesuře slabá káva.

A ještě k té inteligenci.  Dosti jste svůj idol urazil. Já, narozdíl od Klause, mám doktorát z prestižní kanadské univerzity.  A to regulérní.  Ne ten čestný, které má Klaus tři a Madam Caucesková jich měla 17.

Hans 24.4.2006 13:06

A tohle je zase co? Pokus o diskreditaci Paroubka?

A tohle je zase co? Pokus o diskreditaci Paroubka? K čemu a komu je ta diskreditace potřebná - chcete deregulovat nájemné, platit ve zdravotnictví a školství a Paroubek překáží? Ano chápu - Paroubek vás míchá ale vy mě se svými metodami taky ... Jděte přímo do h....

qq 24.4.2006 13:06

Re: Re: Re: Re: drahy eTony

no akolik jich je hejtmanama, statostama, koilk ji ch je v členské základně... dva to asi nebudou...druhá část otázky nebyla zodpovězena, zdá se..

pařez 24.4.2006 13:05

Re: To je proti Klausově profesuře slabá káva.

přesně, navíc vím, že se Klaus původně ucházel o profesuru na Fakultě sociálních věd UK, kde už byl docentem, ale když se seznámil s požadavky, tak je odmítl (byly dle něj moc náročné) a radši se obrátil na VŠE, kde mu ji rádi udělili.

Bidlo 24.4.2006 13:05

Re: Re: Re: To je proti Klausově profesuře slabá káva.

Tak to tedy nejsi sám. Soudě podle skoro stejných výkřiků na nejrůznějších fórech to muselo vidět a číst asi tak jedno menší okresní město. Jdi do prdele, šašku!

Douša Josef 24.4.2006 13:05

Re: Re: drahy eTony

Ale příteli, jde jen o naprosto neškodného šibala, kterými se to u socanů jen hemží. Paroubek se Sobotkou vypouštějí tisíce lží denně, lží, které mají vliv na nás všechny v tomto státě. Rath si jen naprosto typicky pro něj zalhal, až se mu od huby prášilo. Lež je jeho pracovní nástroj. A pro svoji kariéru se on, v osobním životě nenažraný buržoust a majetník, lehce spojí i s komunisty, když mu to ponese!

Bidlo 24.4.2006 13:03

Re: Re: Re: drahy eTony

v poslaneckém klubu ODS jsou dva bývalí členové ksč, tlusťoch a ještě jeden osmašedesátník.

Mard 24.4.2006 13:03

Re: no

Po volbách už po něm nikdo ani nevzdechne.

RadekH 24.4.2006 13:03

Re: Re: To je proti Klausově profesuře slabá káva.

Ale. Dotkl jsem se Vašeho idolu? No to mě mrzí.  Mě je Klaus stejně ukradený jako Zeman nebo Paroubek.  Ale ta tajná profesura prostě znamená, že je to jediná profesura v archivu, kterou Vám nepůjčí k nahlédnutí pokud o to požádáte.  Ostatně pokud se nebojíte pádu své modly, tak si na fakultu prostě zajděte a pokuste se tam Klausovu profesuru půjčit.  Pak to zkuste s profesurou někoho jiného a zeptejte se proč takový rozdíl.

Bidlo 24.4.2006 13:02

Re: Nikdy neškodí papaláše popíchnout.

A v čem ta normalisační kariéra VK měla spočívat? Ve vyhazovu z Ekonomického ústavu AV?

qq 24.4.2006 13:02

Re: Re: drahy eTony

ten seznam je bezva, ještě připište senam členů ODS....a když už všechno víte, napište, kde byl organizován současný prezident... pracoval v úřadě, kde byl povinně v partaji i vrátný...parabolu na tabuli tu umělo namalovat víc lidí...

pařez 24.4.2006 13:01

Nechutný Pes a Lidovky

takhle bezskrupulozně se vložit do předvolební kampaně pro ODS. To načasování je určitě jen "náhoda" ;-€ A ještě tak primitivně.

Jen hlupák nemění názory, to ale debilové z tohoto plátku nemůžou pochopit. Přitom i Churchill říkal, že kdo nebyl ve dvaceti komunistou, tak nemá srdce. Ale tady je každé slovo marné Rv

bara 24.4.2006 13:00

Statistika

Pozorně jsem to přečetla a konstatuji:

V časových intervalech  CHYBÍ OBDOBÍ NORMALIZACE . Ve výčtu je jedna "trvalka", jinak jsou tam 60.léta  a  éra perestrojky.

Myslet si o tom můžete co chcete.     

Zuzana W 24.4.2006 12:59

Re: Komunističtější než trvdé jádro normalisační KSČ.

Situace v absurdistanu dovedena ad absurdum.

Byvaly KSC soudruh Sasa kritizuje 'pevny marxisticky postoj' clena strany socialisticke. Kvuli komu Paroubek ten blabol rekl ci napsal? Aby uspokojil cenzory komunisticke partaje  - a vy jste byl jednim z nich, Saso.

Podobne se byvali soudruzi dnes pohorsuji nad spolupracovniky STB,  i kdyz to byli prave soudruzi, kteri STB velelii a byli temi nejvetsimu udavaci a ty drobne udavacske rybky vydirali kvuli nejake skvrne na kadrovem profilu.  

J. Mach 24.4.2006 12:58

Re: To je proti Klausově profesuře slabá káva.

Radku, vy lžete tak nejapně, že je to těžké brát vážně. Ani malá část vašeho paskvilu není pravda. Ono i ke lhaní je zapotřebí to, co vám evidentně chybí a to inteligence.Tak to napravte a dodejte ke svým výmyslům i nějaká fakta, nejlépe ve formě odkazů. A co je to tajná profesura? Vždyť je to až dojemné, jak ta vaše snaha je naivní, ale upřímná. Takže se nebojte, nejsou žádné tajné profesury, hledejte a publikujte.

ZEPOP 24.4.2006 12:57

Re: Jardo Musile,

Ivane, a co pravověrný a zásadový nacista, který obrátil kabát jen proto, aby se měl dobře? :-/

filip 24.4.2006 12:56

objektivita

Je škoda, že se dává prostor pro vyjádření jen jedné straně. je to další doklad toho, že je preferována ČSSD (jako třeba ve školních testech). V rámci objektivity by bylo žádoucí zveřejnit i starší vědecké práce bratrů Klause, Topolánka, Tlustého atd. 

MK 24.4.2006 12:56

Více mi vadí jeho současné výrok\

Nevyčítal bych současnému premiérovi, co psal v době reálného socialismu, notabene když tehdejší předseda ČSS bratr Kučera nosil v kapse průkazku jak socialistické strany, tak i KSČ (stejně jako jeho lidovecká obdoba kolaborant Zbyněk Žalman), kdo z nás alespoň jednou jedinkrát neudělal jakoukoliv úlitbu husákovsko-biľakovskému establishmentu  ? Co mi vadí dnes a za co bych ho pranýřoval, je  jeho stávající ochota paktovat se s Belzebubem, vlastně Falmerem.

RadekH 24.4.2006 12:55

Re: Re: To je proti Klausově profesuře slabá káva.

Vy toho o akademické půdě mnoho nevíte.  Viďte.  Tak vězte, že docentem můžete být jmenován rektorem nebo děkanem vysoké školy či univerzity kdokoliv prostě za zásluhy.  To zavedli komunisté v sedmdesátých letech, dříve se nedvážžili,  a stále to pohodlně platí.

ladic 24.4.2006 12:54

Re: drahy eTony

http://nasrath.kvalitne.cz/ 

Podle revizní komise zasedající před sjezdem ČLK v roce 2003 Dr. Rath lhal o své praxi lékaře v žádostech o Osvědčení k výkonu soukromé praxe v oboru interní lékařství, o Osvědčení k výkonu funkce vedoucího lékaře – primáře v oboru interního lékařství a o Osvědčení k výkonu samostatné lékařské praxe v oboru urgentní medicína. V závěru šetření revizní komise se dočteme:

"V žádosti o Osvědčení k výkonu soukromé praxe v oboru interní lékařství z 17. 11. 1993: je neoprávněně (a nedoloženě) uvedena praxe ve FN I s FP v délce 7 měsíců, protože pokud by byla vykonána v době civilní služby, byla by vykonána v rozporu se zákonem; je neoprávněně (a nedoloženě) uvedena praxe ve FNM v délce 27 měsíců, protože v době podání žádosti byl žadatel zaměstnancem FNM teprve 18 měsíců (od 1. 5. 1992 do 30. 10. 1993); je nesprávně uveden začátek členství v ČLK jako rok 1991, ačkoliv žadatel do ČLK vstoupil teprve v květnu 1992. K datu podání žádosti tedy žadatel mohl vykázat nejvýše 24 měsíců (2 roky) praxe, takže nemohl splňovat podmínky stanovené tehdy platným Licenčním řádem ČLK k vydání Osvědčení o splnění podmínek k výkonu soukromé praxe člena ČLK v oboru interní lékařství. Toto Osvědčení k výkonu soukromé lékařské praxe v oboru interního lékařství tedy bylo vydáno v rozporu s platnými stavovskými předpisy ČLK."

Douša Josef 24.4.2006 12:54

Re: Re: Pár slov pro ikrtečka i jiné zastánce morálního invalidy J.P.

"Soudruh" Tlustý, na rozdíl od soudruha Paroubka, dělá politiku, která se socialismem a s bolševiky nemá pranic společného! A to je rozhodující. "Soudruh" Tlustý s komunisty ani nehlasuje pro socialistické znárodňovací zákony, ani s nimi nemíní po volbách vládnout. A Klaus nikdy soudruhem nebyl, a to, že ho soudruhem nazýváte, mluví spíše o Vás.

qq 24.4.2006 12:52

Re: Nikdy neškodí papaláše popíchnout.

nespíš to bue tím, že u nás i tisk drží "neviditelná ruka trhu".. kdo vlastní noviny, rozhoduje, o se otiskne.. když k tomu máte své lidi v archivech STB , nemá to chybu...

RoninW 24.4.2006 12:52

Re: a kydž už

Do pionýru se muselo, do UV se cpali jen ti nejvychcan*jší, kteří tušili vo co go, a chtěli být ti rovnější mezi rovnými. To samo o sobě vypovídá o Pablbkově charakteru.

eTony 24.4.2006 12:50

tichá dohodo,

už v první větě máte chybu, ODS nemá jednoznačný nejvyšší počet komunistů ve své členské základně, musíte levicový intelektuále ( co to vůbec je ten levicový intelektuál ? ) hledat v jiné partaji - ČSSD. Rath, a jemu podobní, v ODS skončili ne proto, že se v ODS musí po komunisticku držet ústa ( to už je zřejmá lež ), ale Drath velice rychle zjistil, že se svými názory neuspěje a  ani nemohl uspět. Politika ODS je postavena na opačné koncepci, z důrazem na občana, ale to vy, levicový intelektuál, nepochopíte., nakonec zakotvil kde ? Kde mu dopřáli sluchu a ministerského křesla ? Nic vám nepřipomíná ? A co ta jeho cesta na ministerstvo "zkratkou" přes odbory ? A poslouchat nábožně narcistního vůdce ? No zřejmě máte na mysli prezidenta Klause. Už váš slovník o lecčems vypovídá, vaše reakce také vypovídá o tom, že tento zveřejněný článek na Psu se právě do  krámu moc nehodí. Ale řeknu jen jedno, prezident Klaus je to nejlepší co nás mohlo potkat, jako jasně protilevicově založený člověk, a myslete si o tom co chcete.

Levicoví intelektuálové nemohou být serioznější diskutéři, pouze diskutéři. A víte proč ? Ve svých intelektuálských debatách nepoužívají seriozní argumenty na obhajobu smyslu levičáctví ve společnosti. Ano, obhajuji politiku ODS, její smysl, její podstatu - východiskem úspěchu je svobodný občan. A co naše "milé" levicové strany mohou dát jako protiargument ? Jen nesplněné a nesplnitelné sliby dobra a hojnosti pro všechny lidi ve společnosti - totální nesmysl a nemožnost. Vždyť ČSSD lže i svým voličům ve svém programu " Jistota a prosperita", vždyť už jen tyto dva pojmy jsou v základním rozporu.

downey 24.4.2006 12:47

čeho se ještě dožijem......

(Y) takhle na něj, hovado Pablbkový....