29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

ANALÝZA: Herman jako ztělesnění pravdy?

Celou letošní aféru kolem „nevyznamenání strýce ministra kultury Hermana“ odstartovalo prohlášení Daniela Hermana o tom, že jeho strýc byl vyškrtnut ze seznamu letošních státně vyznamenaných.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ś. Svobodová 31.10.2016 15:19

Re: Z kanadského tisku

Palec hore :-))

J. Novak 31.10.2016 15:21



S. Donát 31.10.2016 17:00

Re: Z kanadského tisku

:-))))))

P. Boublíková 31.10.2016 19:04

Re: Z kanadského tisku

hihihi :-):-):-)

O. Mayer 31.10.2016 14:28

kdybych se zrovna vrátil..

.. ze dvouměsíčního pobytu mezi kanibaly na Nové Guinei, sežral bych vám tenhle podrobný a logicky znějící rozklad i s navijákem. Protože jsem měl ale tu smutnou možnost sledovat jak se celá ta klaunská skupina, co jí p.prezident na hradě provozuje postupně vzájemně zaplétá to svých protimluvů a lží, mohu konstatovat jediné- nevěřím. Zajímavé např. je, že to zdánlivě logické vysvětlení s kanadskou vládou se objevilo až o mnoho dní později, kdy už ta afera vesele běžela. Koneckonců i klíčová osoba, tj. p. Forejt, svůj telefonát nepopírá, ale odpovídá pouze "no comment".

J. Balcar 31.10.2016 14:22

no...

Vzhledem ke dřívějšímu chování hradního pána a jeho svaté trojice je Hermanova veze uvěřitelná, respektive mnohem uvěřitelnější, než báje a pověsti pánů Ovčáčka, Forejta a Mynáře.

M. Sedmík 31.10.2016 12:55

Postup pozvání

Udělení významné ceny se vždy jako první sděluje telefonicky, také u Nobelovky nebo Tempeltonovy ceny. U státních vyznamenání se zjistí, zda ji dotyčný přijímá, až pak je seznam kontrasignován premiérem a poslána písemná pozvánka na udílení. Postup potvrdili dva předchozí kancléři prezidenta.

Zásadní problém byl, že Forejt volal Bradymu u udělení ceny a pozval do Prahy ještě před schůzkou s dalajlámou a definitivním zamítnutí prezidentem. Pokud by to tak nebylo, dnes by to Forejt určitě popřel. Bez tohoto telefonátu by se aféra na veřejnost nejspíš nedostala. Postup ostře odsoudil soc.dem. předseta ÚS Pavel Rychetský.

J. Kombercová 31.10.2016 14:03

Re: Postup pozvání

Slyšela jsem Babiše, který mluvil o 31 kusech vyznamenání... pak jich bylo uděleno 30. A měl to od Zemana. :)

J. Balcar 31.10.2016 14:15

Re: Postup pozvání

A přesto má řada lidí dobrý důvod (hlava mi to nebere) věřit několikanásobně usvědčenému lháři, lžidoktorovi a filutovi bez prověrky. To vše za podmínek halasné kanonády a typicky StBáckého spinu na příbuzenské vztahy Herman - Brady a na druhé straně řetězce faktických kroků, které potvrzují Hermanovu verzi. Ani na Kramného neměli tak pěkný růženec důkazů...

A. Alda 31.10.2016 14:17

Promiňte, ale takový postup je nezákonný.

Správní orgán, to je i kancelář presidenta, nemůže kontaktovat lidi telefonem jako první, pokud oni sami o to nežádají. To je ve flagrantním rozporu se správním řádem. Orgán musí oslovit každého účastníka nejprve písemně nebo elektronicky se zaručeným podpisem (jemuž na roveň je postaveno odeslání datovou schránkou). Teprve pokud oslovený účastník sám vyjádří zájem komunikovat jiným způsobem, může k tomuto jinému způsobu úřad přistoupit.

J. Balcar 31.10.2016 14:19

Re: Promiňte, ale takový postup je nezákonný.

Skutečně si myslíte, že se "Hrad" řídí nějakými řády?

I. Mertl 31.10.2016 14:26

Re: Promiňte, ale takový postup je nezákonný.

A co zázraky? Na zázraky také věříte, pane Aldo? Řády a Zemanův Hrad po přímé volbě? Nanebevstoupení Gustáva Husáka je, milý pane, pravděpodobnější.

A. Alda 31.10.2016 15:11

No tak pan JUDr. Gustáv Husák

se před smrtí smířil s církví, vyzpovídal se a zemřel zaopatřen všemi svátostmi.

Nepochybuji o jeho nanebevzetí.

Ostatně byl nejmilosrdnější hlavou státu, jakou jsme kdy měli. Amnestie za amnestií a několik tisíc individuálních milostí každý rok - úžasné. Tak milosrdnému člověku se prostě nemohlo nedostat šance na nápravu, na pokání a na návrat na správnou cestu. Ježíš to v kázání na hoře slíbil a právě Dr. Husák je důkazem, že to funguje.

Bůh buď veleben.

A. Trick 31.10.2016 17:05

Re: No tak pan JUDr. Gustáv Husák

Velebníček se přištrachal když Husák byl v komatu. Bylo to proti vůli rodiny.

P. Zinga 31.10.2016 14:22

Re: Postup pozvání

Pane Sedmík, umíte číst a hlavně rozumíte napsanému? Podle Vašeho komentáře asi ne a jste odkázán pouze na ČT. Nobelovu cenu uděluje komise tajně a pak teprve sděluje rozhodnutí, v žádném případě se nejprve neptají kandidáta. A toho musí někdo v předstihu navrhnout.

Možná, že pan Brady byl navržen, ale tím to velmi pravděpodobně skončilo.

Ještě by mi zajímalo, znal-li jste toho pána před dvěma týdny...

J. Balcar 31.10.2016 14:24

Re: Postup pozvání

Kdo ho znal před třemi týdny, to je hezký argument ignoranta k ignorantům. Já, GIGANT Peter Zinga žádného Bradyho neznám, tak to nutně musí být nicka.

P. Zinga 31.10.2016 14:30

Re: Postup pozvání

Pane Balcar, snažil jsem se být "korektní" , ale teď už to musím říct: vy nejen že nic nevíte, vy jste takový blb, že by jste ani nic nepochopil. Jak říkal klasik: blbému nezbývá než věřit. Vás by určitě in flagranti přistižená manželka přesvědčila, že ona je důvěryhodnější než vaše oči.

I. Břízová 31.10.2016 14:42

Re: Postup pozvání

A kdyby pan Balcar věřil tomu,čemu věříte vy, pak by nebyl blbý? Nebo jak jste to myslel?

P. Boublíková 31.10.2016 11:45

Zásadní je při pozvání na jakoukoliv oficiální akci

písemná pozvánka, na méně formální příležitosti stačí pozvánka mailem, zasílaná však pomocí hromadného adresáře.

Reagovat na hovor, sms nebo individuálně zaslaný mail může jen někdo hodně "důvěřivý".

J. Václavíková 31.10.2016 11:50

Re: Zásadní je při pozvání na jakoukoliv oficiální akci

Jo, Bradyovi jsou dost hloupí, když skočili Zemanovi na špek! Nemohli čekat, že soudně usvědčený lhář drží slovo.

P. Boublíková 31.10.2016 11:55

Re: Zásadní je při pozvání na jakoukoliv oficiální akci

Jaký špek?

Dokud nemám v ruce nebo v poště něco věrohodného, tak prostě s ničím nepočítám, jak prosté.

Abych nakonec neskončila jako ta stařenka co naletěla "šmejdům" :-)

Aneb v momentě, kdy se pan Brady vydal na cestu za medailí, jak mohl vědět, zda mu skutečně volali z Hradu? Někomu na špek skočil, to je jisté.

J. Václavíková 31.10.2016 12:12

Re: Zásadní je při pozvání na jakoukoliv oficiální akci

Shodneme se na tom, že naletěli Šmejdům.

A. Trick 31.10.2016 14:22

Re: Zásadní je při pozvání na jakoukoliv oficiální akci

Souhlasím, Herman je šmejd.

M. Moravcová 31.10.2016 14:45

Re: Zásadní je při pozvání na jakoukoliv oficiální akci

Z kanadského tisku

http://dfens-cz.com/z-kanadskeho-tisku/

J. Kanioková 31.10.2016 13:22

Souhlas

a toho starého pána je mi líto, že někomu posloužil k takové frašce

J. Hejmala 31.10.2016 13:46

Re: Souhlas

Myslim ze politujte sam ( Sama) sebe to by bylo na miste Intrikari ( ko)

E. Erat 31.10.2016 13:46

Re: Zásadní je při pozvání na jakoukoliv oficiální akci

Jak to líčili pan Brady a pani Bradyová mi připadá úplně nesmyslné. Teda ta pasáž, kde říkali, že jim po telefonu byly sděleny všechny podrobnosti typu kolik si mohou přizvat hostů, oblečení atd.,atd. Je přece jasné, že toto si člověk vůbec nemusí zapamatovat, a ani nemusí být tak požehnaného věku. Každý komu někdo zavolá takovou zprávu je jistě chvilku v šoku, a nebývá schopen vnímat detaily. Takže je zcela logické, že se to posílá písemně, nebo aspoň mailem. Řada těch vyznamenaných lidí je velmi stará, a s tím jistě hradní protokol počítá. Opravdu někomu naletěli, někomu kdo chtěl vnést do společnosti neklid. Něco jako mrtvý student v roce 89 a Žifčák. Komu to tedy posloužilo ? Zeman to nebyl.

P. Schuster 31.10.2016 14:03

Re: Zásadní je při pozvání na jakoukoliv oficiální akci

Mám podobný názor. Deset dnů před svátkem se údajně setkal Herman a Zeman v Bratislavě, ale kanadská ambasáda o panu Bradym nevěděla, takže Zeman nemohl ho vyškrtnout se ze seznamu, protože tam, nemohl být.

J. Balcar 31.10.2016 14:17

Re: Zásadní je při pozvání na jakoukoliv oficiální akci

A proč? Jestliže kanadská ambasáda "nevěděla", neznamená to nic víc, než že nevěděla.

A. Alda 31.10.2016 14:20

Ani premiér Sobotka nic nevěděl.

Aby seznam byl opravdovým seznamem, musí ho kontrasignovat předseda vlády (to je až důsledek podivného rozdávání metálů presidentem Havlem). A jestli předseda vlády kontrasignoval seznam bez Brady, je nepochybné a nevyvratitelné, že Brady oceněn za přežití koncentráku být neměl.