28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

POLITIKA: Skřípění zubů

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Hašek 23.3.2009 21:07

Asi tak.

Souhlas s pisatelem.

Mell 23.3.2009 18:15

Souhlasím s pisatelem,

jen se mi nechce pořád začínat znovu, protože jiní kret-ení pokazí co se dá

vládík 23.3.2009 17:18

.........

R^R^R^;-(

xxxKubeš 23.3.2009 17:00

Dobré

postřehy autora, bohužel málo platné.

pragmatik 23.3.2009 13:46

Musíme se hádat?

Kdo byl u zrodu těchto stále se opakujících nenávistných diskuzí mezi „modrými“ a „oranžovými“ - politici, média nebo sami moji spoluobčané? Jsem přesvědčený, že dokud budou lidé nadávat a svalovat vinu za stav tohoto státu na ty nahoře (lhostejno zda na Paroubky, Topolánky, Klause, Čunky apod.) nepřijmou odpovědnost sami za sebe a namísto hádek, osočování, závisti a pomluv se nezačnou domlouvat mezi sebou, naslouchat názorům druhých, demokraticky se organizovat, sjednocovat – bude tato tristní situace trvat nadále. Je třeba konečně připustit, že není jen jedna pravda, ani černobílý svět  a pokud chceme demokracii, musí existovat pluralita politických názorů, stran i jejich vůdců.

Pro mne osobně není důležité, co kde právě řekl Paroubek či Topolánek, podstatné je, co se za období jejich vlády změnilo k lepšímu (či k horšímu), například v podpoře podnikání, v řešení dopravy, jak kvalitní je zdravotnictví, školství, jak fungují soudy a úřady ve prospěch slušných  a aktivních lidí,  jestli na fungujícím trhu zvítězily ty nejlepší firmy namísto těch, kteří si svoje pozice kupují korupcí.

Mnohem přínosnější diskuze by byla o tom, jak se máme jako národ sjednocovat, abychom obstáli a vrátili tuto zemi znovu na místo, které ji v Evropě patřilo. To ale není pro bulvární media tak atraktivní téma a ani některé ubohé dušičky si při tom nezhojí své komplexy a skryté agrese.

Hrdlička. 23.3.2009 14:27

Re: Musíme se hádat?

Dokud bude společnost dělená na pravici a levici, tak se nepohnem z místa. Jaký je dnes mezi nimi rozdíl, prakticky žádný. Hlavním cílem obou je dostat se k moci a u moci se co nejdéle udržet. Za tím účelem dělá levice především populistickou politiku aby získala co nejvíce voličů ať to stojí co to stojí a nikdo se tomu nemúže divit. Zájmy občanů a zájmy republiky jsou to poslední, co by je zajímalo i když nás přesvědčují slovy, ale nikoliv skutky, že to není pravda. 

Richard III. 23.3.2009 14:42

Re: Musíme se hádat?

Doporučuji prostudovat tyto debaty, aby i pragmatik pochopil, že se na ničem dohodnout nelze, protože jeden mluví o koze a druhý o voze. Taky se dá z těch debat (i politických projevů obou stran) jasně vyčíst, odkud padají argumenty opřené o fakta a odkud fouká jen nenávist.

Antonín 23.3.2009 18:45

Re: Musíme se hádat?

...Prasata kšeftů ctí jen kšeftů prase...

pepašechista 23.3.2009 13:17

protikandidát

Všichni se diví, proč neměl Paroubek protikandidáta. Měl ho snad Lenin?, Stalin nebo Gottwald? Ani Zápotocký, Novotný, Jakeš nebo Husák. A to ani jeden z nich nebyl tak geniální jako náš Jiříček. Moc mě nepotěšili ani delegáti, kteří hlasovali proti.Pravděpodobně jim Rath zapomněl dát podepsat bianko šek za zradu.Jak se to mohlo v historii ČSSD hezky vyjímat: první předseda získal 100% hlasů! I když si nejsem tak jistý.Možná, že tohotu úspěchu dosáhl i soudruh Fierlinger.

zz 23.3.2009 14:22

Re: protikandidát

ty jsi taky na100 procent.ale v Bohunicích

pepašechista 23.3.2009 14:39

Re: protikandidát

Abych řekl pravdu, píši z Bohunic. Ale mi divné, že tě pustili k internetu v Bohnicích.

vládík 23.3.2009 17:21

Re: protikandidát

Holinky nebo hodinky - oboje se natahují, že?

Jinak nevím, proč by měl být v Bohnicích (Bohunicích) právě autor příspěvku.

nup 23.3.2009 16:14

Re: protikandidát

Jenom zajímavou shodou okolností z toho seznamu vypadl Topolánek i Klaus svého času. Ale je to jistě jen shoda okolností.

Janula 23.3.2009 12:00

Re:Katastrofa

Už 3 hodiny poctivě čtu veškeré příspěvky na NP.Ač žena v domácnosti bez valného vzdělání,musím konstatovat,že diskuse je věrná husitským postojům "PROTI VŠEM".A všemu,dodávám já.Nějak se vytrácí schopnost přemýšlet v souvislostech.A pro ty ,kteří zde tak naříkají na chudobu:nejlepšího kamaráda najdeš na konci obou svých ramen.Jak praví klasik Pavel Dobeš:Zaber,gizde,zaber!!!!

hafusak2 23.3.2009 11:36

Pláč a skřípění zubů

ten skutečně nastane, až současná koalice vypadne a na povrch vyjdou takové věci, jako je skutečná zadluženost, některé privatisační projekty a "výhodné smlouvy". Nedej bože, aby se ještě začala prověřovat pravdivost daňových přiznání. Je až dojemné, jak jsou zde podnikatelé chváleni jako studnice moudrosti, vzory pracovitosti a úsilí, kterým nejde o nic jiného, než jak zvýšit veřejné blaho, zvyšovat platy svým zaměstnancům a co nejvíce odvést státu na daních. A jak opovrženíhodni jsou zaměstnanci tzv. lůza, kteří se chtějí jen flákat, brát peníze zadarmo, žít na úkor těch hodných podnikatelů, případně jim všechno sebrat a vrátit se do předplyšákové doby. Jaká je škoda, že jejich hlas ve volbách má stejnou hodnotu jako hlas podnikatele - to skutečným občanským a demokratickým straníkem přímo otřese. Jak idylický musí být život ve státě, kde si Elita ustanoví svého presidenta, dodá mu patřičné ministry a on pak svými dekrety /protože parlament je zbytečná žvanírna/ patřičně přidušuje lůzu. Jeden stát, jedna strana, jeden vůdce - toť ideální společnost.

ale ale 23.3.2009 11:55

Re: Pláč a skřípění zubů

ano ano ... jiz z historie nedavne vime, ze daleko lepe se zije ve state, kde zamestnanci prevezmou vedeni vsech firem, ustavi si sveho prezidenta a predsedu partaje a poslusny parlament pak odhlasuje vsechno, co partaj navrhne. luza tak pridusuje vsechny a vsechno ... predpokladam, ze se na to tesite. jste holt v zivote neuspesny a potrebujete to svest na druhe. inu, jestli vam to k lepsimu dusevnimu stavu pomuze, proc ne ... at mate ze zivota i trochu radost, kdyz jste jinak degenerovany :P

František 23.3.2009 12:03

Re: Pláč a skřípění zubů

Ale ti, kdož mají nízké platy se měli ve škole více učit, aby dosáhli lepšího postavení. A  kdo závidí majitelům podniků, že se mají lépe, nechť si zřídí vlastní podnik. Závist čiší z vašich slov, pane.

hafusak2 23.3.2009 12:28

Re: Pláč a skřípění zubů

To není závist, ani netrpím nedostatkem vzdělání, pouze mi jak demokratovi vadí, že řadě našich stoupenců pravice by vůbec nevadila fašistická diktatura a že řada lidí, kteří ze teď přispívají by bylo jejími horlivými stoupenci.

K. Babák 23.3.2009 12:48

Re: Pláč a skřípění zubů

Pro levičáky ovšem platí totéž

hafusak2 23.3.2009 13:06

Re: Pláč a skřípění zubů

Teď jsem si schválně projel všechny příspěvky /39/ a dělal si čárky za pravici a levici. Pro pravice se zde vyslovuje 28 příspěvků, pro levici /a to beru i známé provokatéry/ 11 příspěvků. Když vás je tolik, proč už jste dávno neumlátili levici čepicemi? Proč se stále tolik bojíte levice? Jestli dělají průzkum veřejného mínění stejným způsobem i renomované agentury, tak potěš pánbůh.

Rad 23.3.2009 21:22

Re: Pláč a skřípění zubů

většina levice neumí psát. má ale volební právo.

Dino 24.3.2009 15:05

Re: Pláč a skřípění zubů

Fašistická nebo komunistická - jaký rozdíl ?

F..A.Kekule 23.3.2009 12:58

Re: Pláč a skřípění zubů

Už jsem to tu kdysi psal. Pokud je závist to , že mi vadí všehoschopní gauneři, kteří ke svému majetku přišli tím, že někoho podvedli, (třeba i stát), okradli a nebo alespoň šikovně zmanipulovali - a je jich mezi našimi miliardáři naprostá většina, pak jsem závistník a nestydím se za to!

nup 23.3.2009 13:03

Re: Pláč a skřípění zubů

R^R^R^

zz 23.3.2009 14:27

Re: Pláč a skřípění zubů

dřív stačilo být v ksč.dnes jen v ods.

Antonín 23.3.2009 18:47

Re: Pláč a skřípění zubů

...Prasata kšeftů ctí jen kšeftů prase...

Dino 24.3.2009 15:04

Re: Pláč a skřípění zubů

Stýská se vám?(Y)

Ludva 23.3.2009 10:24

Budeme plakat ?

Pro vládu, která popřela právní stát ovlivňováním policie, justice i médií, jen aby si prodloužila vládnutí. Pro vládu, která soustavně přidává nejbohatši skupině na úkor většiny ostatních. Která zavedla zdravotní oplatky lidem, kteří celý život přispívali na pojištění v době kdy se nic neplatilo. Která neví kam vlastně v Evropě chce patřit, ale radit by chtěla. Která proti vůli většiny občanů opět chce zde umístit cizí vojska. Která kvůli umožnění vládnutí přistoupila na nesmyslné a nebezpečné požadavky zelených v energetice a dalších oblastech. Zejména zastavením rozvoje jaderné energetiky. Pro vládu, která nerespektovala výsledek voleb a získala většinu podezřelým způsobem ? Už aby byla pryč.

Fiter 23.3.2009 11:17

Re: Budeme plakat ?

Když už se přímo hloupě zmiňuješ o poplatcích,tak by jsi měl vědět na jaké úrovni je zdravotnictví dnes a jaké bylo např.před čtyřiceti roky.Těch pár korun,které kdysi lidé platili do zdravotního jsou již dávno projedené.Domníváš se,že by za komunistů např.dělali operaci 80 letému za několik set tisíc?Za další o jakém umístění cizích vojsk píšeš?To jsi asi měl na mysli

šedesátýosmý ne? Ale tato vojska přišla na pozvání lidí jako jsi ty a jsem si jist,že dneska se vám po nich stýská. Nyní se jedná o obraně tj.radar+obsluha,takže žádná vojska.Je smutné,že takoví lidé jako ty vůbec nemyslí na děti a vnuky.Jste schopni ve své sobeckosti opět zavést totalitní režim.Jsem optimista a věřím,že je tady dost chytrých a inteligentních lidí,kteří ty mocichtivé prolhané gaunery pošlou tam,kde už měli dávno být.

janoryna 23.3.2009 12:52

Re: Budeme plakat ? to jsem nevěděl,

že půl roku vybírání poplatků tak pozvedlo zravotnictví. a já si myslel, že to bylo pádem režimu v roce 1989..