Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
tunel Blanka
není dítětem pražské garnitury ODS. Teprve jeho superdrahá varianta ano. Ale podzemní dopravní stavba odpovídající tunelu pod Strahovem, která měla začínat u Sparty, vést pod Stromovkou až k Mostu barikádníků v Praze, tu naplánovali a připravili ještě před "sametovou revolucí". Noví páni po listopádu jen dokumentaci hodili do stoupy jako megalomanský projekt komunistů. A ejhle, za pár let a za mnohem více miliard se prakticky to samé muselo "vytunelovat", protože to doprava v Praze nutně vyžadovala.
Most ponechat i postavit
A co postavit nový most vedle toho stávajícího, ten nebourat, ale ponechat jako lávku pro pěší a cyklisty a architektonickou památku ?
Chtělo by to novou a větší povodeň.
Špatné mosty a lávky voda odnese a bude po hádkách.
Debata...
...o tom, jestli opravit nebo postavit nový, je naprosto zcestná. Jediné normální řešení je okamžitě postavit nový most, který převezme dopravu. Pak se teprve může diskutovat o tom, co se starým.
Tak jest.
Ale bavte se s volem o sobotě, když jde v pátek na jatka...
"Korupce nebyla
nikdy důsledně prokázána".Zvláštní, tak byla nebo nebyla?A ještě zvláštnější je, že v době té zlé ODS, kdy byla nebo nebyla, se stavělo zatím co všechny následující radní kteří nebyli zkorumpovaní, jak by také mohly, že, se děje co se děje.A za vlády Ano, "kdy všichni makají" a dosud přicmrndávajících socialistů, zelených a jiných socializujících ekzotů se Praha stává místem politických klaunů.Onehdy se tady nějaký Pražák smál Brnu a jeho politické "reprezentaci".Měl by se podívat do vlastních řad a tak jako Brňáci zpytovat svědomí, co to vlastně volí.
Re: "Korupce nebyla
Tak hlavně korupce za dob ODS nebyla nikdy pořádně vyšetřena. O prospěšnosti řady projektů třeba ze zmiňovaného Smíchova lze pochybovat, nesmyslné betonové truhlíky na pouliční zeleň za 20 milonů jsou toho důkazem. Osobně jsem tedy rád, že "kolo" na Smíchově nebude.
No vidíš, Astone,
a to si ti Pražáci nárokují "vedoucí roli státu", viz "kavárna".
A hlasovat o technickém stavu stavby? To je jako onen "vědecký konsens" o antropogonním oteplování.
pane Zingo
o technickém stavu mostu se nehlasovalo. Hlasování se mělo týkat postupu při obnově mostu.
Ale to je podobné, jako s tím hlasováním o oteplování. O tom, zda se otepluje, se také nikdy nehlasovalo. Dokonce se nehlasovalo ani o tom, zda to oteplování je způsobeno člověkem.
Re: No vidíš, Astone,
Jak se nárokuje "vedoucí role státu"? Nedělá si na ni zálusk spíše strana ANO?
Re: No vidíš, Astone,
Milý Zingo, že píšete 3,14oviny jsme si již zvykli, přesto bych rád věděl, jak jste naznal, že vedoucí roli státu si nárokují "Pražáci", když jak primátorka, tak premiér, ať již v demisi, či designovaný jsou Slováci a termín kavárna patrně slyšeli poprvé v životě z huby MZ, mimochodem rodáka z Kolína?
slova: širší, aby mohl sloužit i budoucí dopravě
už jsem četla několikrát a pořád nikdo neprozradil, jaké budoucí dopravě. Kdo je z Prahy a ví, odkud a kam vede, těžko i to dokáže představit, z husté zástavby na straně Holešovic na tramvajový uzel v Libni...
Re: slova: širší, aby mohl sloužit i budoucí dopravě
Hodně dobrá poznámka. Navíc - auto na něm nevidět.
On by ten most byl užitečná zkratka řekněme od Dopravního podniku (Vltavská) na Harfu jako alternativa pro stále přetížené Holešovičky ("magistrála" z Holešovic na Prosek a Teplice), ale to by čistě okometrickým odhadem znamenalo, že investice do nového mostu bude tak třetinou investice celkové. V Holešovicích by mohlo stačit přemalovat ulice, ale kompletní Palmovka - tramvaje i autobusy - by musela být totálně překopána. Nebo aspoň přemostěna. Se stanicí metra pod nohama.
Re: slova: širší, aby mohl sloužit i budoucí dopravě
to je ale problém idiotského urbanistického plánování pro oblast Libně. Za bolševika prostě nějaký idiot rozhodl, že z Libeňského mostu nebude pokračovat ulice až na Palmovku. Udělali tam špunt.
Re: slova: širší, aby mohl sloužit i budoucí dopravě
souhlas - a ještě ten špunt je už víc jak 10 let rozestavěnej, rezavej a blbej - co to bude nikdo neví. A přímo na Palmovce je už 20 let strašná dlažba třikrát do roka rozkopaná atd
"důležité činnosti". A Dolínek je korunovanej vůl - na Krndu ale nemá - ta se nevejde do žádné tabulky - kozy má ale hezký.
Re: slova: širší, aby mohl sloužit i budoucí dopravě
To je ale pro pražského primátora dost chabá kvalifikace. Snad jedině doplněná o citát z románu A.Haileyho - Hotel:" Má mozek v kozách. Potíž je, že nejsou propojený."
Zásobování, kultura a doprava na vesnicích?
Před rokem 1989 byl v každé obci krám se základním zbožím, hospůdka nebo kulturní dům, obec byla dostupná hromadnou dopravou několikrát denně i v sobotu a v neděli. Dnešní stav v mnoha obcích (pan Neff si totiž myslí, že to všude vypadá jako ve zbohatlické Zvoli u Prahy) je leckde v tomto směru dosti tristní. Krámky nejsou, hospoda zavřela a autobus 2x za den nebo vůbec a v sobotu či neděli také ne. A ne všichni mají auto a pokud ano, tak je snaha je o jejich Š105, Favorita apod. připravit pomocí různých STK, kontrol emisí apod. Před nějakou dobou jsme třeba při plánování dovolené dost museli řešit možnost, zda se do plánovaného místa dostaneme hromadnou dopravou a bylo to docela náročné.
Re: Zásobování, kultura a doprava na vesnicích?
Máme necelých 600 obyvatel a autobus jezdí každých 30 minut v so i ne. takže Nováku kecáš.
Re: Zásobování, kultura a doprava na vesnicích?
Tak to žijete u nějakého většího (spíš velkého) města nebo se u vás křižují spoje pro celý okres. "Nebo" ve smyslu "or", nikoli "xor".
I obce v dosahu PID mají často spojení po 2 hodinách.
Re: Zásobování, kultura a doprava na vesnicích?
Pane Svobodný, kde bydlíte? Asi někde, kde je městská doprava Prahy. Já tedy bydlím v Praze, ale na venkově, kde mám chalupu, určitě nejezdí autobus každých 30 ́. Sotva v pracovní a školní dobu (neboť tam není škola a děti musí dojíždět).
Re: Zásobování, kultura a doprava na vesnicích?
A to ještě jezéďáci neplatili daň z příjmu, tak jsme to dotovali my. Po tom se vám stýská?