Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Klausofobie
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Mgr. Milda 19.10.2009 0:03Snad je lépe, vrátit se ke kořenům a prohlásit, že všechna moc pochází z lidu a ne z Proseku. Tohleto naduté jelito se tam roztahuje pouze proto, že dosud nebyla řádně provedena jeho lustrace. Bližší zkoumání jeho minulosti, vztahu ke KSČ, StB, KGB by bez pochyby přineslo nemilá zjištění. Dosud tomu zabránila taktika vlivného politika, soustavné ničení dokumentů, skutečně důsledné vyšetření by však přineslo důkazy. Zejména musí existovat svědkové, pověření odstraňováním závadných dokumentů, záznamy v paralelních svazcích, jak se to stalo v případě Kunderově. Proč byl V. Klaus vždy z takových prověrek vynecháván? Jeho poradce Jakl přece už v takové lustraci propadl. Jak to, že může působit na tak citlivém místě, jako je presidentská kancelář? Nejsou i jiní poradci nějak podezřelí ? |
aleš 18.10.2009 18:10k diskutérům Znova se potvrdilo Klaus a komunisti i ty přebarvený jedno jsou a nyní ruku v ruce Bobošíková Železný tlustý -kdo není blázen pochopí |
lary 18.10.2009 18:46Re: k diskutérům Příště až tě zase něco napadne, tak to nech nejdříve přeložit do češtiny. |
Vládínek Smolík 18.10.2009 17:59Nejsem z LS dvakrát odvázaný, ale fakt, že jak demokracie, tak kapitalismus, se nachází v krizi, je nabíledni.Opuštěním konzervativních zásad v politice i ekonomice se oba dostaly do fáze, kdy začínají inklinovat doleva.Státní zásahy do zadlužených bank v USA, stejně tak jako bezhlavé prosazování politické korektnosti dostalo svět tam, kde je.Nejsem bezmezný obdivovatel Václava Klause, dokonce s ním ve více věcech nesouhlasím, než souhlasím, v jednom má ale pravdu.Lidstvo jako celek, i jednotliví lidé odmítají nést následky svých rozhodnutí.To je počátek konce, lidstvo na toto chování doplatí.Rozhodně ale odmítněme sociální inženýrství jako řešení.Zřejmě je tento vývoj zakódován v lidech samých, a pokud dojde ke katarzi, zřejmě to tak má být. Dirigování ze strany Bruselu bohužel tomu vývoji silně napomáhá.Nacionální cítění v Evropě je příliš silné, než aby bylo možno vytvořit Spojené Státy Evropské.Nejsou zde podmínky pro vznik jednoho národa, tak jako v Americe. Volnější spojení by bylo namístě, ale velké národy si chtějí a mohou dovolit víc než malé, a nikdo neví kudy z pasti, kterou jsme si sami vytvořili. Pan Klaus by ale udělal lépe, kdyby navrhoval řešení, místo vymýšlení obezliček.Kritika bez vlastní alternativy ke kritizovanému je hnidopišství, nedůstojné prezidenta.A jestli nás Evropa, potažmo Brusel převálcují, bude to stejně jen naší neschopnosti se ubránit.Co naši politici nevyjednali při vstupních jednáních, to už nedoženou, takže jejich kritika prezidenta je kálením do vlastního hnízda.Přesto ale mimo Evropskou unii pro nás asi není možná slušná existence. |
Chris Kelvin 18.10.2009 23:36Re: Nejsem z LS dvakrát odvázaný, Kdyby Václav Klaus doopravdy tak moc trval na tom, aby (nejen) každý jednotlivec opravdu nesl následky svých rozhodnutí, musel by už dávno politiku opustit a předtím rozpustit stranu, kterou kdysi založil. Takhle to spíše vypadá, že káže vodu a pije víno. Samozřejmě tím diskredituje ony konzervativní zásady v politice. |
Skybird 18.10.2009 17:17Je to tak jednoduché ! Když nás ta EU (která samozřejmě není ideální, není bez chyb) bude tolik oslabovat, umenšovat, rozpouštět, vydávat cizákům, bude retroaktivně 65 let zpátky zkoumat naše kroky, TAK Z NÍ VYSTUPTE !! Zaveďte opět cla a víza, postavte drátěné ploty na hranicích, rušte rozhlasové a televizní vysílání, cenzurujtme internet ! Pak snad konečně budou Klausové, Jáklové, Kuberové, Bobošíkové, jejich podržtašky a jimi omámení ustrašenci - samostaného uvažování neschopní jedinci spokojeni ! Buďte ustrašenější než Holanďané, kteří za svá léta působení v EU přišli o své dřeváky, ementál, bruslení po kanálech, nevydávají vlastní knihy ani nehovoří svým jazykem () či Katalánci, kteří vůbec nejsou k rozlišení od ostatních občanů EU. O Baleárčanech či dokonce Bavorácích nebo Tyrolácích ani nemluvě. Neapol je přece za léta příslušnosti k EU k nerozeznání od Bruselu a Nimes od Benátek ! Fakt vás čeká hrozná budoucnost ( beze mne, mých dětí a vnoučat - v takovém přáípadě totiž emigrujeme dříve, než v Rozvadově uděláte vodní příkop a závory). Nakupte dostatek pampersek (divím se, že je ještě nepoužíváte ) a požádejte Černého, ať již začne pracovat na polyesterové soše VK, kterou určitě postavíte místo zaseklého kyvadla na Letnou. Budiž čest vaší práci ! |
M. 18.10.2009 20:28Re: Je to tak jednoduché ! Přečtěte si například tohle: http://www.eurabia.cz/Articles/3496-bude-francie-muslimskou-zemi-aneb-muslimske-diskuze-na-webu.aspx ... a pochopte, že západní Evropa bude do 20 let muslimská. A že soiučasná PC MC politika "bruselu" tomu nebrání, ale napomáhá. |
Chris Kelvin 18.10.2009 17:09Výstižný článek Jenom dodám, že ani na hranicích s bývalou takzvanou Německou demokratickou republikou to pohraničí nevypadá o moc lépe. |
Pamětník 18.10.2009 16:26Doporučuji přečíst si... Pane Krejčí, asi byste neuvěřil očitému svědku zvěrstev, která páchali sudetští Němci na českém obyvatelstvu. Ať Vás tedy přesvědčí historický materiál snesený německými odborníky. Vřele Vám doporučuji, abyste si přečetl publiksci Hahnová, E.-Hahn H.H.: Sudetoněmecká vzpomínání a zapomínání. Kdybyste tuto publikaci znal, asi byste nemohl plácat nesmysly, jak dosud činíte. Mnoho potěšení z četby! |
lynx 18.10.2009 17:00Re: Doporučuji přečíst si... Obávejne spíše východním sprostým vlivem .Já jsem zase zažil cestu do Pohořelic,pamětníku.Podívejte se co dokázali oni a co my , křupane. |
oh 18.10.2009 23:43Re: Doporučuji přečíst si... A podle reakce nadávkou na slušný příspěvek zřejmě zaslouženě... |
cicero .jan 18.10.2009 15:45Geniem se člověk nerodí, geniem se stává. Jsme svědky potvrzení této teorie. Prvních čtyřicet let šedivá myš, projevující drobné prospěchářství v rámci možností, následujících dvacet let genius evropského formátu. Není lepšího důkazu! |
vasekpav 18.10.2009 16:12Re: Geniem se člověk nerodí, geniem se stává. Není na světě demokratičtějšího Uskupení států než je EU , vyčítat jí potencionální diktaturní zaměření je od Klause a spol. přinejmenším sprosté Navíc od člověka který schopen veřejné diskuze s oponenty |
vasekpav 18.10.2009 16:13Re: Geniem se člověk nerodí, geniem se stává. Není schopen |
. 18.10.2009 16:39Re: Geniem se člověk nerodí, geniem se stává. Nejdemokratičtějším způsobem evropské demokracie je opakování referend tak dlouho, dokud nebude výsledek vyhovovat soudruhům v Bruseli. A ty vaskupavku přestaň chlastat. Už tak to máš v hlavě dost vylemtané. |
vasekpav 18.10.2009 17:07Re: Geniem se člověk nerodí, geniem se stává. Jsem abstinent , ale ty IP. by si tím chlastem měl přestat , když vidíš soudruhy v Bruselu |
vasekpav 18.10.2009 17:31Re: Geniem se člověk nerodí, geniem se stává. Ty Superpravicovej superdemokrate Tak jako klaus ,Poturčenec horší turka |
Vlado Z 18.10.2009 15:25Další problém - Ustava Je zaznamenáníhodné jak často se v poslední době dostáváme do situací, na které Ústava nemyslela, nemá pro ně řešení ani nenecháva prostor pro jeho tvorbu. Snad to politici vemou jako vážné upozornění, že po 20 letech je tato sice s dobrým úmyslem, ale přece jenom narychlo a s malými skušenostmi sepsaná listina, zralá na revizi.ˇČím dťíve si k tomu kompetentní sednou, tím lépe, protože taková změna vyžaduje čas a uvážlivost. Jinak hrozí, že ji někdy v budoucnosti budou chtít politici zaskočení dalším náhlým problémem, chtít přešívat horkou jehlou v stylu záplata na záplatu... |
kristin 18.10.2009 15:00Nejenom Slováci Na evropské politické scéně se ale objevují i opačné reakce a iniciativy, které českého prezidenta mají povzbudit k odporu proti Bruselu. Demonstrovat za Klause se tak bude například v Dublinu, Paříži či v Londýně. Za Klausem stojí i europoslanci z frakce Evropa svobody a demokracie. "Většina delegátů naší skupiny podporuje Václava Klause, zvláště dnes, kdy je pod tak velkým tlakem," napsal iDNES.cz generální sekretář skupiny, Francouz Emmanuel Bordez. |
Pamětník 18.10.2009 16:28Re: Nejenom Slováci Podle prtůzkumu i 65% Čechů. |
jasan 18.10.2009 13:45uz i Slovaci si mysli ze by ten Klasu mohl mit pravdu... kdo se prida dal? |
aida 18.10.2009 15:08Re: uz i Slovaci Už z něj dostal strach i Barroso. |
Jiřina 18.10.2009 11:24Kdo zpochybnil platnost Benešových dekretů? Vyjádřením obav z prolomení Benešových dekretů byla jejich platnost zpochybněna |
Tino 18.10.2009 12:21Re: Kdo zpochybnil platnost Benešových dekretů? Benešovy dekrety jsou v Českých zákonech pevně ukotvené. Jestliže ovšem předáme do EU poslední rozhodovací právo, pak je možné, že nezávisle na naší republice soudy EU rozhodnou proti smyslu Benešových dekretů. Není to o zpochybnění, ale prolomení zvenku. V historii se dá nalézt hodně případů a to nejen v České historii, kdy rozhodnutím cizí mocnosti bylo narušené vnitřní právo toho kterého státu. Nelze pochybovat o tom, že cizí zájmy jsou upřednostnitelné přes umenšenou suverenitu státu. Prolomení Benešových dekretů nemusí být jistotou. Stačí ale i ta možnost. A co je možné, to se s největší pravděpodobností stane. |
vasekpav 18.10.2009 16:22Re: Kdo zpochybnil platnost Benešových dekretů? Pokud by byly precedentně prolomeny BD ROZJELA BY SE LAVINA VRACENÍ MAJETKŮ ina slovenskomadarském pomezí a polskoněmeckém pohraničí a kdo si to dovolí |
Luděk 18.10.2009 10:29Český Absurdistán do EU nepatří Náš pan prezident nemá čas zabývat se nějakými prkotinami kolem EU,LS a zda to či ono PS a senát schválili nebo neschválili.ON musí hlavně létat a jezdit po světě prezidentským speciálem a vysvětlovat těm tupým mozkům,že žádné klimatické změny nehrozí,že do řek a ovzduší se mohou vypouštět libovolné sajrajty,že tropický deštný pralesy narostou znovu a hlavní jsou prachy a že žádný špinavý prachy neexistujou.Nedávno měl prezentaci své knihy v Moskvě ,kniha byla vydána ruskou olejářskou společností LUKOIL /ta mimochodem dodává veškeré palivo na letišti v Ruzyni/,jeho kniha byla vydána také už v albánštině,takže je jasné,kam to našeho pana prezidenta táhne a kde vidí ochranu před tím nebezpečím z EU a Bruselu.Ta ostuda ČR v Evropě po tom plánovaném oslazení jen tak nevysmrádne.VK je třešničkou na hodně zkaženém dortu ,který jsme Evropě předložili ke konzumaci. |
Tino 18.10.2009 12:58Re: Český Absurdistán do EU nepatří Předně jste jeho knihu vůbec nečetl. Jinak byste takovou lež nemohl pustit z huby. Ovšem je dost možné, že lžete zcela záměrně. V tom případě sloužíte aktivisticky určité lobby, která vydělává na politice zeleného strašení. Globální oteplování může být, ovlivňovat jej člověk může také. Nic není nemožné a ani dokázat to není nemožné stejně, jako dokazovat naprostý opak. Co je v takovém oteplení nejdůležitější? Změnit jej na ochladnutí? To je nad lidské síly a možnosti. Žádné nové daně nevyřeší civilizační choroby mávnutím protutku. Dotování nových technologií státem(penězi nás všech) znamená umělý zásah do ekonomie státu i jednotlivců - upřednostňování a tedy umělý trh. Umělý trh = socialismus! Chceme socialismus? Vy možná ano. Já určitě ne! Zelené běsnění je tedy politický boj za návrat socialistických metod. Nejde ale vůbec o nutnost z pohledu přírodního a ani lidského. Rozhodně tzv. zachránci planety nepodávají jediný účinný recept, jak změnit klima na planetě. A ani nepodali jediný důkaz o tom, že jejich vyhlášené metody budou mít jakýkoliv třeba i negativní vliv na klima. Nač budou vliv mít, to je ekonomika. Ta půjde doslova sr/át! V.Klaus prohlašuje od počátku, že je třeba se přizpůsobovat případným změnám a nic nepíše a nemluví o tom, žeby se mělo znečisťovat prostředí. Ba naopak. Prohlásil, že co je ekologické, je i ekonomické. A co je ekonomické, nutně musí být i ekologické. To je ale na vaše chápání určitě příliš! |
lary 18.10.2009 13:16Re: Český Absurdistán do EU nepatří Vy si myslíte, že tenhle blbeček, který se pozastavuje nad tím, že prezident létá vládním speciálem stojí o vaše vysvětlování. Ten jen potřebuje vyblít otřepané nenávistné bláboly, které opakuje do nekonečna. |
oh 18.10.2009 15:44Re: Český Absurdistán do EU nepatří Co je ekologické je nutně i ekonomické? To není pravda. Ekonomický rozvoj Číny stojí do značné míry právě na ignorování ochrany přírody. Já nedokážu posoudit, zda člověk může ovlivnit již jednou rozběhnutý proces klimatické změny - v tom nejlepším případě snad trochu. Ale velice bych se přimlouval za to, aby celý problém ještě nezhoršoval. Když bude hořet ropná rafinérie, pak nikdo příčetný asi nebude běhat kolem s kanistrem, rozlévat další benzín a omlouvat to tím, že je to jen pár litrů. Na dotování nových technologií obecně není nic škodlivého. Nesmíte ovšem dotovat technologie jen proto, že jsou nové. Podstatné je kvalifikovaně odhadnout jejich přínos. A pokud už jednou do ekonomiky uměle zasáhnete (a všechny vlády světa to dělají pořád), musíte se snažit, aby výsledek vašeho zásahu nenapáchal víc škody než užitku. Takže, když si jako EU vymyslíme ekologickou legislativu (typickým případem z nedávné doby je REACH), musíme nějak vykompenzovat konkurenční nevýhodu, kterou jsme firmám z EU vnutili. A na to je v podstatě jen jediný nástroj - cla na výrobky ze zemí nebo firem, které podobná omezení nedodržují. A z toho všichni zastánci neregulované ekonomiky a odstrňování obchodních bariér dostanou kopřivku. Jenže pokud to neuděláme, pácháme ekonomickou sebevraždu. |
gnomon 18.10.2009 20:47Re: Český Absurdistán do EU nepatří To jsem se dozvěděl zase jednu novinku jak to v Číně vypadá. Zapoměl jste ale uvést, že se v Číně nedodržují lidská práva a že v Pekingu jsou od olympiády mlhy. |