Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Hokus-pokus ODS
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
hronek 28.10.2006 10:06Věcná diskuze Poučné příspěvky těch, kteří dříve jednomyslně volili národní frontu a nyní ODS. Házejte kameny, pokud jste bez viny, o čemž silně pochybuji. Článek má přitom plnou pravdu,že dosud nebyla naplněna ústava a nevyčerpaly se tři pokusy sestavení vlády. Chodit pořád znovu k volbám nebo ještě "demokratičtěji" manifestovat na náměstích jako v Budapešti, až bude výsledek podle přání zejména sdělovacích prostředků, to jsme to dopracovali. Jinak osobně si myslím, že socdem měla nechat vládnout ODS s rovnou daní a vyrovnaným rozpočtem aspoň jeden rok a pak vyvolat předčasné volby. Lidé nepochopí dokud nedostanou kladivem do hlavy a to dostanou až bude mít před sebou ODS 4 roky své vlády. |
jerry 25.10.2006 22:46Vážená redakce to už se fakt nenajde nějaký levičák, který by psal normální článkyPánové Jelínek a Jičínský- to je bída, to je bída... |
Karel 25.10.2006 21:46s. Jičínský Blbus-Pičus Jičínský. Netřeba dodávat více..... |
Perun 25.10.2006 20:23Ožralý vlezdoprdelka Jičínský dnes vypil více než jindy. |
dragon 25.10.2006 18:31panebože ten blb ještě žije? |
člověk 25.10.2006 19:11Re: panebože dragone-pan Werich říkal, že lidská blbost je nezničitelná ale je nutno proti ní stále bojovat,takže je docela normální-a to ve skutečné demokracii, že se zákony dodržují - pokud ne , nejde o demokracii,ale banán, založený na mafii |
LV 25.10.2006 16:20ta úpornost ... Jak úporná snaha domoci se pokusu sestavovat vládu. Neuvěřitelná upachtěnost, hodná lepšího cíle. Prý: "ústava předpokládá, že všichni účastníci (politici) se budou chovat normálně".. Vo tom to je... Že se budou chovat normálně. Bylo ale něco normálního na posledním půlroce před volbami?? Bylo něco normálního na těch 4 měsících po nich?? Ne, pokud nepovažujeme za normální diktátorské Paroubkovy způsoby. Ne, pokud netoužíme stanout po boku Lukašenkova Běloruska, a to způsobem vlády nejdříve, životní úrovní posléze!! Nové volby!! Čím dřív, tím líp, než se bolševik (a jeho bílý kůň socan) vzpamatuje!! |
PetrK 25.10.2006 15:05Dědku, zavři už tu klapačku! |
huhu 25.10.2006 15:53Re: Dědku, |
karbous 25.10.2006 14:17Autorství Jičínský je uveden jako autor článků. Začínám si myslet, že autorem ve skutečnosti není nebo píše striktně na politickou objednávku (komunistů). Důvodem pro tuto domněnku je, že a) nepíše na žádné jiné téma než Ústava/ústavnost, b) zásadně posuzuje ústavnost jedná pouze pravicově orientovaných politiků, tj. ODS a prezident. Cílem objednávky je dle mého názoru destrukce demokratických institucí. To je ostatně v souladu s Jičínského smyslem existence. |
Jakub Vosáhlo 25.10.2006 14:16účelová interpretace práva Může mi pan profesor vysvětlit, jak souvisí zkrácení volebního období Sněmovny se vztahem dolní komory parlamentu a vlády? V naší zemi je možné (a v roce 1998 už bylo bez jakýchkoliv námitek realizováno) zkrácení volebního období poslanecké Sněmovny Ústavním zákonem, který má sice jinou přijímací proceduru nežli zákon běžný, ale v žádném případě není při jeho přijímání vyloučena zákonodárná iniciativa Senátu. Úvahy o tom, že věc smí řešit jen ten, jehož se týká jsou naprosto zcestné a nemá vůbec smyslu takové nesmysly komentovat. Takže bych snad jen poznamenal, že to byl právě prof. Jičínský, kdo na těchto stránkách opakovaně plédoval za pozitivistický přístup k právu, tedy za důsledné dodržování zákonů a jiných psaných právních norem. A teď najednou přichází s velmi podivnými konstrukcemi, které nemají absolutně žádnou oporu nejen v psaném právu, ale ani v běžně uznávaných právních zvyklostech. Opět se tak potvrzuje, že poslanec Zdeněk Jičínský přistupuje k právu velmi účelově, jak se mu to zrovna hodí. A jeho opakované dovolávání se neschválených změn Ústavy z roku 1998 je z čistě právního hlediska na facku. |
Karel 25.10.2006 21:48Re: účelová interpretace práva Co jiného než účelovost čekat od levicového zmetka? |
?? 25.10.2006 14:04Oslnivá kariera ve službách KSČSSD.... Ministr čs. armády------- Generální ředitel ČSA---- POdrždešník Jirky Pablbka...... Odchod do |
zrusksc 25.10.2006 14:03Najděte si konečně domov důchodců a neotravujte pořád! |
emerson 25.10.2006 23:00Re: Najděte si konečně domov důchodců ... pokud možno nějaký odlehlý síbrťák - hluboko v lesích, ale hlavně bez netu... |
lordpavka 25.10.2006 13:53pensistovi Dědeček Jičínský má strach o demokracii! On,který spával s komančema,je najednou pln obav. Jděte už do důchodu krmit labutě. |
Vojta 25.10.2006 12:07Pan Jičínský píše, že ústava předpokládá, že se všichni chovají normálně. Podle něho coby starého bolševika je normální upírání slovoby slova, zavírání země železnou oponou, uzurpace veškeré moci jednou stranou, ničení kvalitních životů statisíců lidí díky dokonalé síti donašečů, soudní vraždy, střílení na hranicích atd. To je podle bolševika Jičínského normální, protože i s jeho souhlasem se tohle vše dělo. Bylo by tedy dobře, aby NP přestal jeho články zveřejňovat, protože Jičínského bolševizmus neumožňuje brát jeho názory za relevantní a hodné seriózní diskuze. |
LV 25.10.2006 16:27Re: Pan Jičínský Souhlasím do puntíku, ovšem s vyjímkou poslední věty! Je třeba dále zveřejňovat páně Jičínského moudra!! Jednak jako odstrašující příklad, dále jako zdravé nabuzení normálně smýšlících občanů, a pak, hlavně, jako jakési kukátko, průhled do uvažování bolševika. Vždy je užitečné vědět, jak uvažuje nepřítel, byť ideový. |
Karel 25.10.2006 21:49Re: Re: Pan Jičínský Tak! Píšeš i za mně! |
emerson 25.10.2006 23:02Re: Re: Pan Jičínský Souhlas - a když už nic, člověk se aspoň pobaví - je to jakési oživení - jako když svého času komik Sládek bavil svými žvejky PS.... |
milan007 25.10.2006 12:05takhle vypadá právo, podle soudruha Jičínského Základy teorie státu a práva, rok 1954, autor Zdeněk Jičínský kapitola 6: Mechanismus socialistického státu: Základní rozdíl v třídní podstatě buržoazního státu povolaného k udržování panství buržoazie, k potlačování dělnické třídy a pracujících mas a státu socialistického, jehož činnost směřuje k likvidaci vykořisťovatelských tříd určuje i zcela jiný vztah proletariátu k existujícímu státnímu aparátu. Buržoazie v buržoazní revoluci neničí starý státní aparát, ale přejímá jej, přizpůsobuje novým cílům a úkolům a dále jej posiluje. Proletariát nemůže převzít buržoazní státní aparát, ale musí jej rozbít, zničit a na jeho troskách vybudovat státní aparát zcela nový. Socialistické právo a zákonnost v lidově demokratickém Československu - Rudé právo 1956, autor Zdeněk JičínskýBuržoazní právo a s ním i licoměrná zvetšelá buržoazní ideologie o nadtřídním právu je odklizena na smetiště dějin proletářskou revolucí, v níž se vytváří nové, revoluční proletářské právo, které otevřeně prohlašuje, že je právem proletářským, usilujícím o likvidaci nepřátelských tříd.- Rudé právo 1956, Zdeněk Jičínský Vládnoucí dělnická třída odnímá pomocí socialistického práva nepřátelským elementům různá práva a svobody, kterých by mohly využívat k působení na pracující vrstvy, k boji proti socialismu. Zbytky svržené buržoazie jsou zbaveny možnosti legálně politicky působit, je jim zakázáno se politicky organizovat, konat schůze, vydávat vlastní tisk a podobně. Socialistické právo otevřeně prohlašuje, že politická práva a svobody slouží pracujícím, nikoliv však buržoazii.. Socialistické právo a zákonnost v lidově demokratickém Československu, Rudé právo 1956, autor Zdeněk JičínskýV socialistickém státě veškerá činnost státních orgánů, tedy i právotvorná činnost socialistického státu, zejména zákonodárství, jsou určovány silou diktatury proletariátu, komunistickou stranou |
Honza 25.10.2006 14:21Re: takhle vypadá právo, podle soudruha Jičínského |
vládík 25.10.2006 17:02Re: Re: takhle vypadá právo, podle soudruha Jičínského |
mila007 25.10.2006 17:16Re: takhle vypadá právo, podle soudruha Jičínského díky za pochvalu |
jirka.s. 25.10.2006 17:48Re: takhle vypadá právo, podle soudruha Jičínského Milane! Dneska jsme to prošvihli oba dva. Už v půl jedné v noci to za nás pověsil pan Antonín Fousek. Ale to vůbec nevadí. Mít prachy, tak s těmi hnusárnami polepím všechny bilbordy, ať je mají hlavně všichni socami pořád před tlamami. |
vládík 25.10.2006 11:50Možná U kvalifikované většiny možná není souhlas prezidenta třeba. U případného rozhodnutí prosté většiny je jakási "prezidenstka pojitka" proti účelovosti vhodná. A důrozně žádám: neposuzujte zákon podle současné politické situace a současného obsazení funkcí. To odborník nedělá, to už byste mohl vědět. |
jirka.s. 25.10.2006 17:50Re: Možná Kteréhože odborníka to máte na mysli? Toho z roku 1956? |
JJ 25.10.2006 11:42No, snad uz nikdy nebudete mit prilezitost doplnovat Ustavu o vedouci ulohu strany. Byvali papalasi jako Vy akorat skodi CR. Novym kouskum se nenaucite a ty stare uz privedli CR jednou na pokraj zhrouceni. |
Venkovan 25.10.2006 11:41Podle nastavených parvidel nelze komentovat.Článek byl určen pro Právo pro jiný okruh čtenářů. |
penzista 25.10.2006 11:40Stále nedovedu pochopit proč jsou zde neustále uveřejňovány výlevy starého zatrpklého bolševika přebírané z oranžovo-rudého Práva. To už opravdu nemáte vlastní autory? |