Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLEMIKA: Nesouhlasím s mediální tsunami
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P. Molík 10.10.2022 12:56Módní nálepkování lidí s jinými až nonkonformními názory se obludně rozmohlo a značně ovládá i mediální scénu. Nálepkování a lokajská oddanost a též i primitivní uvažování, které je produktem značně zbytnělého ega, jenž znemožňuje racionální uvažování, tvoří podstatu nálepkování. Hlupáci ve službách Bruselu si hrají na kádrováky, oni jsou užitečnými blby při polistopadovém budování (bruselské) diktatury. |
V. Mokrý 10.10.2022 14:56Tak média se v tom nenechávají zahanbit |
P. Brich 10.10.2022 17:12Nálepkování není nic nového. To už používal bolševik. Akorát že ten nový, rudozelený (zelená smíchaná s rudou dává hnědou) to provádí důsledněji |
J. Zdvora 10.10.2022 11:18Typnout si asi nikdo nechce,rozdíl CO2-vzduch po ustálení 5 stupňů.Po umístění začerněného plechu 5x5 cm do sklenice se vzduchem rozdíl smazán. |
J. Hejduk 10.10.2022 13:06Nenapsal jste koncentrace a navic cela planeta je trochu slozitejsi, nez jen dve sklenice. Navic je prokazano, ze rostliny vice rostou, kdyz je pritomno vice CO2. Tim padem i vice CO2 spotrebovavaji a snizuji jeho obsah ve vzduchu. |
J. Zdvora 10.10.2022 14:50Ve sklenici z CO2 jen tento plyn.Výroba pomocí reakce soda + ocet,jako nejtěžší plyn by měl vytlačit všechny lehčí. |
K. Křivan 10.10.2022 11:05Zachráníme planetu, když se významně sníží počet obyvatel na zeměkouli. Optimální číslo je podle Římského klubu 0,4 miiardy. Dvacetina dnešního stavu. |
M. Dvořák 10.10.2022 12:56No, a co s tím? Jak to chtějí řešit? Lidé dobrovolně nebudou mít děti. Ale Afrika, Indie a další se budou dál množit jako králíčci. Zatím tedy kecy v kleci. |
K. Křivan 10.10.2022 18:59Tak ať chcípnou hlady, když se nedokáží uživit. Žádnou humanitární "pomoc" líným a neschopným. |
V. Chrastina 10.10.2022 10:53Ano, paní doktorko Krátká, také si myslím, že se díky, či spíše vinou zeleného údělu řítíme do ekonomické propasti. Politika nevolených byrokratů z EU je pro celou Evropu zhoubná, a to i pro státy, co nejsou v EU. |
P. Čech 10.10.2022 10:29"Malá část světa uvěřila tomu, že „zachrání planetu, když se významně sníží emise". Kecy všelijakých aktivistických orgánů a organizací o ekologické záchraně planety Země jsou všechny kontraproduktivní zejména proto, že se úzkostlivě vyhýbají skutečnému problému, vedoucímu přímo ke znečišťování životního prostředí této planety. Tím zásadním problémem je nekontrolované rozmnožování lidských jedinců, vedoucí zákonitě, m.j. ke zvyšování množství odpadů, plundrování lesů a zamořování ovzduší jedovatými plyny a pod. Člověk, jako živočišný druh se chová na planetě jako její nežádoucí parazit. Jediná cesta k záchraně planety Země vede přes řízené snižování počtu lidských jedinců např. tak, jak to dělali donedávna v Číně a to s cílem dosáhnout do 100 let k jmax. jedné miliardě lidských jedinců na Zemi. Tím se zákonitě sníží všechny nežádoucí účinky " fungování" homo non sapiens na planetě. |
P. Molík 10.10.2022 12:58Záchranářské resp. spasitelské choutky jsou nebezpečné a zhoubné. |
P. Kubáč 10.10.2022 10:17Každá sekta má svoji - záměrně nesmyslnou - mytologii. Svatá trojice u katolíků, dialektický materialismus u komunistů, non-binární gender a globální oteplování u dnešních komsomolců. Vnitřním přijetím nesmyslné mytologie prokazujete příslušnost ke skupině. Nemá smysl vyvracet "ducha svatého" nebo smrtelné účinky CO2 - protože o tyto věci ve skutečnosti druhé straně nejde. |
D. Mašek 10.10.2022 10:23Jenom mimochodem a tak trochu pro pořádek: Ducha svatého vyvrátit nelze, neboť pak by byla vyvrácena celá existence a historie lidské společnosti na Zemi. |
P. Čech 10.10.2022 10:35Nemáte pravdu, pane Mašku. On totiž ten duch svatý zde, na planetě, existuje pouhých cca 2000 let. Před tím o něm nikdo ani neslyšel. A přitom abstraktně uvažující lidstvo zde existuje již desítky tisíc či dokonce stovky tisíc let. Tito lidé v daleké historii neměli o nějakém Duchu svatém ani potuchy a vytvářeli tisíce let trvající civilizace. Tedy mnohem déle, než zde "existuje" nějaký Duch svatý. Ducha svatého není třeba vyvracet protože prostě neexistuje. Je pouze v hlavách části lidí, kteří tvoří výraznou menšinu ze všech lidských jedinců. |
V. Chrastina 10.10.2022 11:03Je přímo symptomatické, že právě o tohohle ducha svatého se v posleních 2 tisíci letech vedou nejkrvavější války lidských dějin... |
Z. Lapil 10.10.2022 11:35Třeba ta Severu proti jihu, obě světové, čínsko japonské války (zvlášť ta druhá - celkem asi 2,5 miliónu mrtvých), války v Africe, Izraelsko - palestinský konflikt... |
P. Čech 10.10.2022 12:49Ještě bych si dovolil doplnit války, které ve jménu Ducha svatého vyhladily celé civilizace a národy (Inkové, Mayové, Aztéhové a pod.). Takí to je dílo lidí, vyznávajících Ducha svatého! |
J. Jurax 10.10.2022 19:27Zapomněl jste chechtajícího se smajlíka, takhle by to někdo mohl vzít vážně ... :-) |
J. Hrazdil 10.10.2022 15:17Nejkrvavejsi valky se vedou o esotericke krestanske definice? Tim jako myslite WW2? |
R. Langer 10.10.2022 12:24Dobrá připomínka... |
J. Hrazdil 10.10.2022 15:31Podle Vasi logiky by tudiz Newtonovy zakony neexistovaly pred tim, nez je sir Isaac hodil na papir. Pozn.: Ja zde neargumentuji ani pro ani proti, ale Vy zde literarni zpodobneni s existenci. Faktograficky se tez mylite; argumenty o nejsv. Trojici se najdou i ve Starem zakone, a okolo 3 miliard krestanu (zaokrouhleno) neni "vyrazna mensina" ve Vasem slova smyslu (patrne jste myslel neco jako zanedbatelna ? mensina, ale zaver Vasi posledni vety je ponekud zmateny). |
J. Hrazdil 10.10.2022 15:33V prvni vete poznamsky chybi sloveso michate. Omlouvam se za Typo. |
P. Diviš 10.10.2022 13:24Jenom mimochodem a tak trochu pro pořádek: Nelze vyvrátit něco, co neexistuje. |
P. Brich 10.10.2022 17:17Ano. Prostá logika. |
J. Jurax 10.10.2022 19:25Duch svatý je (spolu se synem a otcem) jen jeden z mnoha virtuálních objektů nazývaných bohy vymyšlených nevzdělanými lidskými mozky. Tenhle před cca dvěma tisíciletími. |
J. Jurax 10.10.2022 19:29Velmi originelní, leč chybně tvrzení. |
J. Sedláček 10.10.2022 10:03prosím, pište dál |
J. Zdvora 10.10.2022 10:10Žádný typ?Okolní teplota 17 stupňů vzduch ve sklenici 28 stupňů. |
J. Zdvora 10.10.2022 9:45Prostý pokus,dvě sklenice od rozpustné kávy.V jedné CO2 v druhé vzduch..V obou identicky umístěné teploměry.Po umístění na přímé slunce se teplota po 1/2 hod ustálila.Typněte si rozdíl. |