25.5.2024 | Svátek má Viola


Diskuse k článku

POLEMIKA: Nesouhlasím s mediální tsunami

Proti lidem, kteří mají jiný názor než je ten mainstreamový, se v poslední době strhla doslova mediální tsunami. Během předvolební kampaně se museli všichni kandidáti na post senátorů vyjadřovat nejen k tématům sobě vlastním, ale i k aktuálním tématům, mezi která patřila např. energetická krize, špatná ekonomická situace občanů či byl vyžadován jejich postoj k řešení válečného konfliktu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Golich 10.10.2022 14:17

Zemské klima je reálný otevřený komplexní systém. Zavřená sklenka od kávy tomu vůbec neodpovídá, např. nemáme ve stratosféře neprodyšnou skleněnou bariéru.

J. Hrazdil 10.10.2022 18:39

V plne ucte musim podotknout, ze Vas pokus mne pripomina Cimrmanovu demonstraci faktu, ze svetlo se siri rychleji nez zvuk.

Jestli progresivni klimatologove pouzivaji podobne relevantni modely tak slovy moji babicky "Panbuh s nami a zly pryc!"

P. Adámek 10.10.2022 9:15

Já myslím, že hlasů na podporu tradiční rodiny se ozývá dost, počínaje celou KDU, přes Benjamina Kurase až po nově zvolenou senátorku dr. Kovářovou (které ke zvolení blahopřeji).

I. Polák 10.10.2022 9:15

Jen hošť a větší kapky. Není třeba souhblasit se vším co je zde napsáno, ale vyjádření o "mediálním tsunami" je jednoznačné a je třeba proti tomu bojovat.

Já třeba vůbec nechápu nepatrnou pozornost k prohlášení paní z Leyen v době vrcholící volební kampaně v Itálii. Úřeník(!) EU zasahuje do volební kampaně a vyhrožuje voličům co bude když zvolí špatně? Mé pocity se blíží pocitům, když Putin poprvé řekl, že lituje rozpadu SSSR. Tehdy jsem taky zíral jak všichni mlčí....

C. Berka 10.10.2022 10:54

Putin řekl toto: „Kdo nelituje rozpadu Sovětského svazu, nemá srdce. Ten, kdo chce jeho obnovení v předchozí formě, nemá hlavu.“

I. Schlägel 10.10.2022 12:50

https://www.bbc.co.uk/czech/worldnews/story/2005/04/050425_russia_putin_1230.shtml ;-D Stačí Vám jeden odkaz nebo Vám pomohou v orientaci nějaké další?

P. Diviš 10.10.2022 13:26

Otázka je, co to je "v předchozí formě". Předchozí hranice se Putin snaží obnovit.

I. Polák 10.10.2022 15:11

V prohlášení, které jsem já zaslechl tohle nebylo. A stejně to vypadá jen jako zmírňující doplněk po tom, co někdo reagoval, když si Putin stěžoval na tu "největší geopolitickou katastrofu v dějinách". Ostatně takové to "vybudujeme ho znovu a jen při tom neuděláme ty stejné chyby" je pořád o tom samém.

M. Šejna 10.10.2022 8:16

Nejlepší je, když tato lékařka blábolí o klimatu, kteremu vubec nerozumí.

Až já budu mít zdravotní problémy, vyhledám nejbližšího klimatologa. Ten mi určitě poradí. ;-D

Lidstvo samozřejmě klima ovlivňuje, paní doktorko medicíny. To, že vy to nevíte, ještě neznamená, že to tak není.

P. Dvořák 10.10.2022 8:30

RNDr. fakt není titul lékaře.

M. Šejna 10.10.2022 8:52

Ale pracuje v oboru genetiky a reprodukční medicíny. Dokonce o tom pořádá přednášky a semináře.

P. Dvořák 10.10.2022 9:03

Genetika a reprodukční medicína jsou obory, na které má klima nepochybně velký vliv. Naproti tomu že má reprodukce prdících krav na klima větší vliv, než např. kácení deštných pralesů, bych si dovolil s úspěchem pochybovat.

Ale vy jste v prvotním příspěvku psal "Až já budu mít zdravotní problémy, vyhledám nejbližšího klimatologa." Což je o něčem úplně jiném.

J. Jurax 10.10.2022 19:32

Ano. Přesto není lékařka.

J. Pokoutný 10.10.2022 8:59

O klimatu tady blábolíte dost často a jsem si z těch canců jistý, že nejste ani meteorolog, natož klimatolog. A o slušné konverzaci víte evidentně dost málo.

M. Šejna 10.10.2022 9:40

Konkrétně kdy a jak o klimatu blábolím, spratku prolhanej.

R. Langer 10.10.2022 12:25

Neustále, a samé hovadiny. ;-D

J. Jurax 10.10.2022 19:33

No, našlo by se ... :-)

V. Povolný 10.10.2022 9:00

Vy máte fakt pocit, že se ke klimatu vyjadřují samí odborníci a taky pouze odborníci v této souvislosti rozhodují? A že neodborníci mají být zticha?

P. Dvořák 10.10.2022 9:05

Např. Greta je vám nedostatečným odborníkem na fšecko? ;-D

V. Chrastina 10.10.2022 11:26

Je to tak, pane Dvořáku, tu Grétu byl Evropě čert dlužen. Ta se zapíše do dějin jako ekonomická zhoubkyně, protože biliony, co nás už dnes stojí ten její rozpoutaný zelený alarmismus, to bude naše zhouba, bída a utrpení. !!Rv :-/

P. Dvořák 10.10.2022 11:48

Pochybuji, že při jejích mozkových procesech (ne kapacitě) to někdy pochopí.

P. Čech 10.10.2022 10:39

Máte pravdu, ovlivňuje je (to klima) ovšem zcela jinak než jak je nám podsouváno, viz můj příspěvek výše.

F. Navrátil 10.10.2022 7:58

Chtělo by to více takových realistických pohledů na současnou situaci. Bohužel lidé s odvahou říkat pravdu mají vstup do médií jako je Česká televize zakázán.

M. Šejna 10.10.2022 8:17

Realistický pohled? ;-D

No tak jo. ;-D

Hlavně to tvrzení, že člověk neovlivňuje klima.;-D

O. Vašíček 10.10.2022 8:40

Člověk ovlivňuje klima asi stejně, jako bobří kolonie "přirozený" tok řeky. Snaží se jej přizpůsobit svým potřebám.

Když bobří hráz způsobí zaplavení louky, je to přirozené?

Když podobnou hráz postaví člověk, aby v případě velké vody byly zaplaveny přilehlé louky, je to taky přirozené?

Jsme součástí přírody a každá její část se snaží využít jejich zdrojů ke svému prospěchu. Dále se musí stejně tak přizpůsobovat změnám. Pokud toto nebude umět a bude se snažit o nějaké zakonzervování takto dynamického prostředí, tak skončí v propadlišti evoluce.

Každý může mít názor na různé problémy, které nás trápí. Navíc vyjadřovat se ke klimatu, kde ani dva klimatologové nemají stejný názor, není nic proti ničemu. Nenutí ho nikomu, jen informovala o svém postoji.

Jsou horší situace, kdy pár "zasvěcenců s věčnou pravdou" postavilo celý směr Evropy na ideologii a předpokladech. Bez technologií a vědeckých podkladů určilo směr k zářným zítřkům. Kam nyní míříme je už jasné.

M. Šejna 10.10.2022 8:53

A to se mnou polemizujete, nebo souhlasíte? ;-)

I. Polák 10.10.2022 9:08

Pane, skvěle reprezentujete "mediální tsunami" o kterém především článek je. Od vás bych to nečekal.

M. Šejna 10.10.2022 9:38

Když něco nechápete rozdíl mězi příčinou oteplování a bojem proti oteplování, tak se k tomu nevyjadřujte. :-P

Vliv člověka na oteplování je nesporný a veděcky mnohokrát prokázaný.

Mediální tsunami se týká propagace způsobu boje proti oteplování. Ten způsob boje je pitomý, drahý a nefunkční.

I ten nefunkční boj proti CO2 je vedecky prokázaný, ale mediální tsunami tento fakt překrývá.

R. Langer 10.10.2022 12:27

Ano, někdo nechápe, že žádné ovlivňování klimatu člověkem nebylo NIKDY prokázáno. :-P

O. Vašíček 10.10.2022 10:54

Částečně jsem reagoval i na Váš předchozí komentář, kde jste kritizoval paní doktorku za vyjádření jejího názoru na klima.

Občas se shodneme, někdy ne.

Proto je to diskuse. :)