1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

NÁSILÍ: Trest pro fanatiky

J. Ticháček 6.6.2024 20:05

Netuším co, kdy a jak se stalo.

A nehodlám to zjišťovat, nestojí mi to za to. Ale na rozdíl od autora doufám, že padnou-li nějaké rozsudky, budou přiměřené naším zákonům a zvykům. Že nebudou ovlivněny národností, či státní příslušností, že nebudou ovlivněny jakýmkoli konfliktem z těch mnoha, které po světě probíhají ani ničím podobně nepodstatným z hlediska zákona.

Možná jsem naivní a hloupý, ale stále si myslím, že panenka, nebo co si to soudci staví někam na schodiště, má ten hadr přes oči z jiného důvodu, nežli z toho, že má zánět spojivek.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Zasazabanovaný 7.6.2024 12:24

https://www.hlavnydennik.sk/2024/06/07/ukrajinci-zacali-chapat-kto-je-ich-skutocny-nepriatel

Kyjevský politológ Konstantin Bondarenko: Ukrajinská spoločnosť už začína chápať, kde je jej skutočný protivník.

Podľa neho sa ľudia úplne prestali báť príchodu ruskej armády a namiesto toho sa skrývajú pred zástupcami územných náborových centier - TCC (ukrajinský analóg vojenských registračných a náborových úradov), informuje "Military Business".

"Ak to bude takto pokračovať, potom je možné, že čoskoro sa po celej Ukrajine začne lynčovanie ľudí proti zamestnancom TCC a lekárskym komisiám," zdôraznil. "Navyše, lynčové procesy sú bezprostrednou ukrajinskou nevyhnutnosťou, ktorou budeme musieť prejsť."

Poznamenal, že spôsob, akým sa zástupcovia týchto dvoch panstiev správajú, spôsobuje mimoriadne tvrdú a negatívnu reakciu obyvateľstva.

"V posledných rokoch žijú Ukrajinci v neustálom režime stresu a už začínajú chápať, na ktorej strane frontu je ich skutočný nepriateľ," uzavrel politológ.

J. Ticháček 6.6.2024 20:05

Netuším co, kdy a jak se stalo.

A nehodlám to zjišťovat, nestojí mi to za to. Ale na rozdíl od autora doufám, že padnou-li nějaké rozsudky, budou přiměřené naším zákonům a zvykům. Že nebudou ovlivněny národností, či státní příslušností, že nebudou ovlivněny jakýmkoli konfliktem z těch mnoha, které po světě probíhají ani ničím podobně nepodstatným z hlediska zákona.

Možná jsem naivní a hloupý, ale stále si myslím, že panenka, nebo co si to soudci staví někam na schodiště, má ten hadr přes oči z jiného důvodu, nežli z toho, že má zánět spojivek.

L. Novák 6.6.2024 10:25

No vida, jak jsou tihle čeští Putinovi RUSÁCI z NP aktivní... :-P

I. Pávek 6.6.2024 5:47

;-D divadlo pro blby. Rejžu a scénaritu hledat u toho koho napadlo vyvěsit v pytli Vladimíra Putina.

J. Hác 6.6.2024 1:10

Takhle by to nenapsal ani mladý Saška Mitrofanov!

L. Šimon 5.6.2024 21:02

🤣

J. Černý 5.6.2024 19:36

Ziegler lže a ani se nenamáhá omluvit.

H. Rybnická 6.6.2024 15:56

ČErný je neskutečný lhář, škůdce a manipulátor a ani se nenamáhá omluvit.

J. Reichardt 5.6.2024 17:59

Rusáci se poprali mezi sebou. A co má být?

J. Smola 5.6.2024 17:55

Ano Zieglere, trest pro fanatiky. R^

K. Děčínský 5.6.2024 16:56

Tak si to shrneme. „Cizince zadržené v souvislosti s násilným incidentem ze soboty na Staroměstském náměstí v Praze u stánku na podporu Ukrajiny policie propustila na svobodu. V případu žádné obvinění nepadlo, podle státního zastupitelství se nestalo nic v trestní rovině. Věcí se ale vyšetřovatelé dál zabývají, ve hře je podezření z přestupku. Jednalo se o cizince s občanstvím jednoho ze států Evropské unie, podle informací Novinek šlo o lidi s německým občanstvím. Podezření původně mířilo na ruské turisty, což vyplývalo z jejich řeči. Vrhli se na lidi u stánku na podporu Ukrajiny. S výjimkou jednoho z nich však nikdo ze zadržených nemá podle důvěryhodného zdroje Novinek vazby na Rusko, nýbrž na jiné postsovětské země. A ten jediný je rusko-ukrajinského původu. Jednoho člověka policie zadržela na místě, zbylé čtyři po víkendu na letišti. Policisté je všechny vyslechli a probírali se podle Cimbaly zejména videozáznamy pořízenými účastníky incidentu. „Z vyhodnocení dosud dostupných důkazů nebylo možné nyní dovodit trestní odpovědnost žádné ze zadržených osob. Tři zadržené osoby byly po provedení nutných úkonů propuštěny již 3. června. Dvě zadržené osoby byly propuštěny v úterý,“ uvedl mluvčí s tím, že tedy žádné obvinění nepadlo. Kriminalisté podle informací Novinek pracovali nejen se záznamy z mobilu pořízenými dobrovolníky u stánku, ale i těmi, které poskytli zadržení, a také z kamer městského systému umístěných na Staroměstském náměstí. A na nich prý není zaznamenáno nic o tom, že by původně zadržení lidé schvalovali válku na Ukrajině či ruskou agresi. Jeden z nich na začátku reaguje na větu „Vy jste v Čechách a schvalujete Rusko“ pouze odpovědí „Ano, ano, jsem v Čechách“. Nebylo údajně vůbec jasné, zda účastníci sporu vůbec pochopili, o čem se hádají.“ (Novinky.cz) Skandál! Státní zástupce asi nečetl Váš článek pane Zieglere.

J. Hudec 5.6.2024 17:23

R^R^R^

P. Pavel 5.6.2024 18:38

To je tak, když si někdo nezjistí informace (ten článek byl na Novinkách cca okolo 18.00 hod. včera) a sesmolí dezinformační článek, hlavně že je úderný.

J. Pilny 6.6.2024 7:24

Co byste chtěl po fanatikovi Zieglerovi? U něj je to už obsese všeho co zavání Ruskem.

L. Kuča 5.6.2024 16:40

Odhlédnu-li od toho, že úplně neznám detaily, tak víceméně souhlasím s článkem.

Jenom, prosímvás, pokud už píšete něco do media s ne úplně malou čteností, nešlo by to napsat stroze věcně a netlačit do toho jakýkoliv alarmistický emocionální náboj? Tenhle formát už se přežil. Tohle není pokec v hospodě, ani náborová agitace.

P. Hák 5.6.2024 17:33

Pane Kučo, nemůžete nutit někoho jako je autor, aby psal "věcně". Nebo je to první čánek pana Zieglera, který jste četl?

L. Kuča 5.6.2024 18:24

Asi tak čtvrtý nebo pátý, většinou to přeskakuju. Jednou to i věcné bylo, když psal nějakou kritiku komunální politiky (už nevím z jakého regionu). Ale když šlo o mezinárodní záležitosti, tak mi přijde tak nějak hrozně “vypjatej”, ani popsat to neumím. Třeba ani netvrdí nic nepravdivého, ale jakoby úporně tlačil na pilu, aby si čtenář vytvořil jeden určitý názor. Takže ve výsledku mi zní jak propagandista, dokonce i když s článkem souhlasím.

P. Hák 5.6.2024 18:43

Já teda ten článek nečetl, jen jsem koukl do diskuze. Jsem učitel, ne psychiatr.

A. Renjascu 5.6.2024 16:36

Ziegler jako vždy mimo a šíří hoaxy...

https://1url.cz/71114

A. Teplý 5.6.2024 16:35

Možná jsem to přehlédl - psal pan Ziegler o "skandálním útoku na demokracii", když se snažili narušit Babišův mítink a ukrást ozvučení ?

K. Novak 5.6.2024 15:46

Se divim, ze tem ukrajinskym (zidovskym?) aktivistum podporujicim valku, ve ktere nebojuji, nerozbil hubu nejaky jejich krajan.

L. Novák 5.6.2024 15:52

Tys nám tady chyběl, ANTISEMITSKÝ ČU;-OÁKU KOMUNISTICKÝ!!!Rv

H. Lukešová 5.6.2024 15:55

Vy bez antisemitských výšplechů nejste schopen napsat nic. Raději konvertujte na islám, pokud již nejste muslim, a šup do Gazy na frontu do armády Hamásu, tam se můžete vyřádit ve své protižidovské nenávisti a nějakého toho židovského vojáka zabít.

P. Diviš 5.6.2024 15:58

Ten bude silnej jen u klábosnice, na frontě by se zesral ...

K. Novak 5.6.2024 16:08

Narozdil od Vas Zidu na tu frontu neposilam druhe.

K. Novak 5.6.2024 16:08

Narozdil od Vas Zidu na tu frontu neposilam druhe.

L. Kuča 5.6.2024 16:31

My tam nikoho neposíláme, ale pokud mají nějaký alespoň základní národní konsensus, že se budou bránit cizí agresi, tak se mi jeví jen logické i etické jim s tím pomoci. Kdyby se chtěli vzdát, tak jim ale nadávat nebudu, byla by to jejich věc.

A. Teplý 5.6.2024 16:38

A jak byste si tu "pomoc" představoval ?

Ten konsensus mi taky přijde problematický - Zelenskému mandát už "vyprchal".

A Ukrajinci zjevně "hlasují nohama".

L. Kuča 5.6.2024 16:51

Dodávky zbraní s povolením zasahovat libovolné vojenské(!) cíle na území Ruska? Co největší posílení jejich PVO? Široké sdílení satelitních dat NATO? Dodávky trvanlivých potravin pro armádu? Proč ne.

To, že se někomu nechce na frontu mě nepřekvapuje. Kdybych měl vyběhnout proti ruskému zákopu, tak by se mi asi klepaly všechny končetiny. Já ale nevím, kolik procent lidí má to odhodlání a kolik ne. Zkuste provést hlasování na frontě. Jistě to bude organizačně jednoduché, že?

A. Teplý 5.6.2024 17:52

Já tu Vaši "pomoc" (z kontextu) pochopil jako snahu dopravovat Ukrajince z ČR na frontu.

To co píšete se všechno už děje - jen PVO má Západ sám nedostatek. A povolení zasahovat libovolné cíle...

Když je cíl vytipován satelitem NATO, zbraň je dodána NATO, vojáci NATO zbraň nakonfigurují, a satelit NATO provede konečné navedení na cíl...

Přijde mi pak poněkud problematické tvrdit, že NATO se na konfliktu vůbec nepodílí.