4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

MIGRACE: Je to válka

Podle mnoha vojenských odborníků je naše civilizace a celý náš demokratický svět už nějakou dobu ve válce, která nebyla nikdy oficiálně vyhlášena. Každý den trvání tohoto konfliktu jsme pod tlakem propagandy a desinformace, která slouží k oslabení našeho odhodlání bránit se.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Polanský 27.6.2016 20:54

Pokud jde o nedostatek pracovních sil,

nedostává se vysoce kvalifikovaných profesí (např. programátorů) a řemeslníků. Mám obavu, že tyhle dvě kategorie zrovna imigranti nevyřeší. Úředníků, učitelů, vojáků, policajtů, hasičů, lékařů, humanistů, umělců atd. tedy těch,co neprodukují HDP je nadbytek.

Politici nejsou podplaceni, oni se jenom bojí. Čeho? Bojovat.

Š. Hašek 27.6.2016 21:43

Re: Pokud jde o nedostatek pracovních sil,

V socialismu bude vždy nedostatek všeho. Nikoliv dramatický, ale i to stačí, aby socialisté každé pondělí vyhlašovali "rozvojové", plánovací projekty. Sice s nekotrolovatelnou účinností, ale vždy s nárůstem drzých státních novoúředníků. Nějaká ta miliarda je samozřejmě nutností. Neziskovky vítány. Přeškolování eurostudentů na "asistenty všeho" též nutné.

A pak, že nejsou lidi! Kecy Sobotky a plánovačů.

J. Fridrich 27.6.2016 15:11

Co je proboha ultrapravicového a xenofobního ( jak

Co je proboha ultrapravicového a xenofobního ( jak nazývají Evropská média ) na tom, že miliony Evropanů chtějí žít ve svých vlastních zemích po svém, tak jak žili celé generace jejich předků před tím šíleným multi-kulti experimentem, který zničí celou Evropu ? Pozvali je protiprávně bez dokumentů oni ? Pozvala je bez souhlasu Němců a Evropanů Makrela-Šílená - a nyní je ona a zcela nekompetentní vedení EU vnucuje všem suveréním zemím Evropy.

Že je islám zlo, to všichni normální lidé se zdravým rozumem víme - neví to bohužel ta současná squadra v Berlíně, Bruselu, Paříži, Římě a vede Evropu k rozvratu..Ted' vážně - oni se z Afriky a Asie chystají do Evropy - ale zapomíná se na odedávnou pravdu, že na to musí být vždy dva - ten kdo někam chce jít - a ten, kdo ho chce přijmout.. A my je přijmout prostě nechceme, jejich integrace není možná - to víme za těch 70 poválečných let velmi dobře co v Evropě dělají a jak se integrovat nechtějí, oni přichází Evropu rozvrátit a zničit. Když pomoc, tak u nich doma a i to opatrně, aby se nepřemnožili...

Š. Hašek 27.6.2016 21:51

Re: Co je proboha ultrapravicového a xenofobního ( jak

Vy jste ještě nepochopil "svět dle Havla"??

I nepracující lump jako soused Vás obohatí, pokud to bude jinověrec, který má tři manželky - ještě lépe. My z bojovné charty jsme oprávněni určovat, co je i v poslední africké/čínské vládě/vesnici správné, naše lidskoprávno bude implementováno i na další galaxie (koliduje s tím obohacením, najednou má Číňan držet zobák). Demokracie bude vykonávána shromážděními aktivních občanů každý deset dní dopoledne na určeném náměstí (typ majdan II). Parlament rozehnán ..........

Mám pokračovat?? Zdraví xenofob český!

A. Alda 27.6.2016 13:42

Dokud jsme v područí Bruselu,

nemůžeme se ubránit, protože nám není dovoleno se bránit, ba ani nahlas vyslovovat, že se musíme bránit. Kdo to řekne, je hned dehonestován, označován za fašistu, občas i zavřen.

Nejprve musíme vystoupit z EU a pak teprve se budeme moci bránit.

P. Jášek 27.6.2016 16:11

Re: Dokud jsme v područí Bruselu,

To Vám nepomůže. Myslíte si, že když vznikne Dojčlandstán, že Čechy budou v bezpečí?

D. Polanský 27.6.2016 20:56

Re: Dokud jsme v područí Bruselu,

Vystoupil jste a nikdo vás nedehonestuje. Nevymlouvat se.

R. Morava 27.6.2016 13:34

Viník není migrant

Obávám se, že evropští lídři vůbec nejsou podplaceni nebo nuceni nějakými Muslimy.

Vypadá, to že hlavním viníkem prostě je prostě hloupost - neomarxismus nacuclý už i ve hlavách pravicových politiků. Věřím tomu, že si chtějí přivézt voliče, věřím tomu, že si myslí že neutrální etnikum vytvoří jednotnou Evropu. Věřím tomu že prostě very že každý darebák, který haze kamení na policii je prostě jen zoufalec.

Myslím, že Muslimové si jen všimli slabiny tohoto neomarxismu a absolutních lidských práv. A ví dobře že se toho dá zneužít. Stačí podívat, jak s Evropou cvičí Ergodan a jeho lidé. Chtějí soudit v Německu Němce, u nás Samkovou. Vždyť to je nehoráznost!

Samozřejmě další skutečnost je, že se chtějí lidé z válkou zmítaného Blízkého Východu mít dobře. To chce ale každý. Viník je ten kdo jim to umožňuje i proti zájmu svých voličů a nevyžaduje u toho přizpůsobení se domácí kulture, hlavně náboženství.

P. Skokan 27.6.2016 13:19

myslim ze se tady precenuje migrace

To ze se nekdo narodi do muslimske konzervativni rodiny ktera ho od detstvi masiruje nesmyslnou virou preci neznamena ze z nej taky bude fanaticky muslim. Podle mne nejlepsi obranou je neustale dokola se opakujici - ucit je, ucit je , ucit je. Tj. plna svoboda slova, ty nove prichozi musi byt vystaveni pravde o jejich vire (at je jakkoliv kruta, je to proste pravda kterou musi prijmout - stejne jako katolici musi prijmout ze katolicismus mel inkvizici a podporoval fasismus). Pokud tohle nedokazeme - pricemz se jedna jen o slova, pokud nedokazeme zajistit aby deti byly vychovany v duchu osvicenstvi a sekularismu a samy si zvolili jestli chteji verit nesmyslu nebo ne - tak prohrajeme. Nechapu proc spoustu lidi brani viru jako by to byla nejaka posvatna krava - nabozenstvi je potreba podrobit stejnemu zkoumani a kritice jako jakoukoliv jinou myslenku/ideologii. Nic jineho to totiz neni - krome toho ze touto podle mne kolektivni poruchou vnimani reality trpi pomerne dost lidi.. To je jedina cesta

L. Křivan 27.6.2016 16:02

Re: myslim ze se tady precenuje migrace

Pane Skokane, máte naprosto pravdu, ne každý kdo má v sobě Tbc na něj taky umře. Ta nemoc taky nemusí vždy propuknout. To má společné s Islámem.

Prostě já nechci v mém okolí ani tuberáky ani muslimy.

P. Jášek 27.6.2016 16:13

Re: myslim ze se tady precenuje migrace

Muslim je jenom muslim.

J. Kavalír 27.6.2016 16:15

Re: myslim ze se tady precenuje migrace

Víra, bohužel, nemá se zdravým rozumem nic společného. Věřícího žádné argumenty nepřesvědčí. A nejde jen o muslimy. V (protestanské) Anglii nyní po referendu vadí (katoličtí) Poláci víc než muslimové. A to bych si nedovolil průměrného Angličana označit za "náboženského fanatika" ale je to v nich asi za ta staletí zažrané, jakási podvědomá averze.

Je naivní si myslet, že muslimy nějak změníme v ateisty nebo dokonce v křesťany. Islám je pro ně vším a odklonit se od něj je pro ně nemyslitelné, v horším případě fatální. Křesťanství se podařilo zkrotit po tisíci letech temna díky tomu, že je různé vědecké objevy donutily opouštět některá dogmata (Země je středem vesmíru...) a mnozí pak pochopili, že všechno je asi jinak. A u muslimů to nebude jiné. Jen na to musí přijít sami ve svých zemích.

L. Křivan 27.6.2016 16:18

Re: myslim ze se tady precenuje migrace

Ti pitomí Angličani už zapomněli, zač polským pilotům vděčí. Tehdy nad Londýnem to bylo o fous. Mělo by se jim to nějak decentně připomenout.

P. Vaňura 27.6.2016 17:43

Nejen decentně!

Polský odboj jim dokonce dodal příliš nepoškozenou, nevím zda V1 nebo V2. Ona totiž spadla Němcům do bažiny při nezdařeném startu, Poláci ji našli dřív než Němci a schovali a pak byla letadlem převezena do GB. Podobně se Poláci podíleli na prolomení německého kódu Enigma.

P. Vaňura 27.6.2016 17:46

Ono toto nemá s náboženstvím nic společného, je

to totiž tak, že Britům vadí konkurence na pracovním trhu více, než pobírání dávek nebo terorismus. A ten polský instalatér v GB je zpravidla lepší, než průměrný britský instalatér, jinak by v GB nebyl. V USA to je podobné, největší starost mají o to, aby tam někdo nepracoval na černo...

J. Fialová 27.6.2016 10:10

Zajímavý příběh

- o zahraničních studentkách. Dobré obohacení - pro ty právníky... J. Fialová

https://www.novinky.cz/komentare/407620-komentar-hezke-prazdniny-jak-pro-koho-vaclav-klaus-ml.html

K. Frauknecht 27.6.2016 10:26

Re: Zajímavý příběh

ale sakra tristní :-(!

P. Vaňura 27.6.2016 12:42

Já sice nesouhlasím s tím, PROČ je paní ředitelka

Kohoutová popotahována, ale jinak ji měli vyhodit už dávno!

L. Křivan 27.6.2016 16:13

Re: Já sice nesouhlasím s tím, PROČ je paní ředitelka

A zo co ? Neměla by být potrestána fašistka Šabatová ?

P. Vaňura 27.6.2016 17:49

Za něco co s touto kazou vůbec nesouvisí, já ji totiž

znám.

Z. Švrček 27.6.2016 9:46

Ano,

vlastní přežití je důležitější než nejaké chimérická "prosperita" pod křídly dotací z EU. Slušný člověk z neslušné společnosti odchází jakmile ji tekto ohodnotí a nenechává ji na sebe působit, ani se nepřizpůsobuje. Teď jen otázka, která z relevantních politických sil uspořádá petici za vystoupení ze špatné společnosti EU?

J. Berger 27.6.2016 9:35

Tak já nevím,

když budu chtít někam jet, v dobrém, nebo i žádat o azyl, přijdu na ambasádu a požádám o to. Když do země vniknu bez povolení, se zlou se potáži a budu zavřen či vyhoštěn. A tady najednou máme obrovský počet lidí bez víz, bez dokladů, ba dokonce ani nevíme, kde mnozí jsou a jaké jsou kvality, jaké mají úmysly... Jaké tedy máme představitele EU, když tomuto jevu nejen nečelí, ale ho dokonce mnozí podporují?

R. Veselý 27.6.2016 9:38

Re: Tak já nevím,

Navíc mají nelegální přivandrovalci v Evropě mnoho podporovačů, kteří jsou placeni zmíněnými petrodolary. Patří mezi ně zejména kraví entita Netzer a zhovadilý Hofman (ten to ale asi dělá zadarmo, blboun).

L. Popovský 27.6.2016 10:22

Re: Tak já nevím,

Pana Hofmana neznám. Paní Netzer a její činnost zde na NP však považuji za velmi přínosnou a poučnou. Představte si, že bychom si zde všichni notovali a neměli bychom zde žádné oponenty. Žili bychom v bublině, která by naprosto nereflektovala realitu. Pokud by tady nikdo takový nebyl, asi bychom si jej museli vymyslet.

Navíc musím přiznat, že paní Netzer je tady jistě mnohem déle než třeba já, vlastně je tady doma. Kolik ta tady stráví času... Prostě, na paní Netzer mi prosím Vás nesahejte. Děkuji.

Nicméně uznávám, že diskuse s paní Netzer je psychicky náročná, takže Vás chápu.

R. Veselý 27.6.2016 12:19

Re: Tak já nevím,

Klídek, ujišťuji Vás, že bych se kraví entity Netzer nedotkl ani tyčí. Nemáte zač.

L. Křivan 27.6.2016 16:16

Re: Tak já nevím,

Tyčí ? Myslíte ten teleskopický zabiják ? Hmmm, .... když už tak ale pořádně.

J. Kučera 27.6.2016 12:26

Re: Tak já nevím,

Pomoc proti muslimské invazi je snadná, ale nikdo se jí nechce chopit. Především každý imigrant musí být internován až do doby, kdy se jednoznačně prokáže pravým osobním dokladem s fotografií. Nesmí být loven z moře bez identifikace. Musí dodržovat zákony země do níž se vnutil, včetně národních tradic a zvyků. Je-li souzen za trestný čin, musí soud přihlédnout k tomu, že se takového činu dopustil jako parazit žijící z daní občanů, to znamená zvýšené trestní sazby. A je od nich pokoj.

L. Popovský 27.6.2016 9:14

Děkuji Vám za Váš příspěvek, pane Chrastino. Dobře napsáno.

J. Fialová 27.6.2016 8:57

Z norské paní premiérky se stal xenofob?

"Norsku se daří zastavovat tok migrantů směřujících do této severské země. V květnu o azyl v zemi požádalo jen 195 lidí, což je nejnižší květnové číslo za posledních 19 let.

Tamní premiérka Erna Solbergová úspěchy své vlády chválí, dodává ale, že se jí i přesto nepodařilo prosadit další omezení týkající se azylu.

„Nyní máme výrazně nižší příliv uprchlíků. Něco z toho způsobeno hraničními kontrolami, které zastavily mnoho migrantů. Něco z toho je způsobeno faktem, že Norsko je vzhledem k současným podmínkám vnímáno jako velmi přísná země, a pro lidi už není tak snadné, aby sem přicházeli," vysvětlovala."

(eurozpravy.cz)

K. Janyška 27.6.2016 8:48

Ano, jsme napadeni. V první řadě socialistickými hajzlíky

a zločinci, kterých jsou už miliardy, včetně nejbohatších lidí světa... Dzp.