Diskuze
EVROPA: Úvaha novoroční aneb Dvé svatých knih
Děkujeme za pochopení.
Holt kdo nechce
bojovat je v (_!_), protože stačí když se do boje hrne nepřítel. Takže buďto se vzchopíme a dáme na hubu nepříteli, nebo budeme "nastavovat druhou líc" ale pak nejen dostaneme i po ní ale navíc nakopáno do (_!_). A o ten kabát přijdeme taky!
Z. Vydra
Co nás čeká?
Náboženské spory nás určitě nečekají. Češi jsou stejně většinou ateisti. Pokud nás však blízkovýchodní a africká tsunami nakonec dostihne, pak nás především čeká nutnost živit 50-70% těch přišlých imigrantů, kteří z nejrůznějších důvodů nebudou pracovat. A že jich bude nejméně tolik závislých na sociálce ukazují letité zkušenosti z Německa, Švédska, Francie a dalších zemí. Rovněž se ukazuje, že tito imigranti se koncentrují u větších měst a vytvářejí ghetta a „no go zóny“. Nikdy nepřijmou filozofii našeho života. Naše sociální dávky rozhodně nesplní jejich očekávání blahobytného života. Drtivou většinu těchto imigrantů tvoří mladí muži. Bez práce, bez dostatku financí, bez dostatku žen se budou nudit a stanou se agresivními. Pod vlivem fanatických mullahů se jistě mnozí za této situace dají přesvědčit, ne-li přímo k teroristickým činům, tedy alespoň k jejich podpoře. Se stoupajícím počtem budou jejich požadavky stoupat a budou razantnější. Češi budou většinou jen řečnit a ustupovat stejně jako to dělají v případě Romů, jejichž agresivita se však s agresivitou mužů přicházejících z prostředí, kde platí jen zákon silnějšího, nedá srovnávat. Problémy, která nás tedy čekají budou především ekonomické a bezpečnostní. Jak se vyvine situace, pokud EU naplní v průběhu příštích let svůj původní záměr přijmout více než 50 milionů imigrantů, lze jen těžko odhadnout. Uvážíme-li však, jak žijí lidé v zemích, odkud přicházejí, a že Evropa nemá ropu, plyn ani diamanty a pod., tak optimismus není na místě. Bez ohledu na Boha, Alláha, Jehovu či jiné nadpozemské síly.
J. Hanzlík
Rozpačitě a potichu
je znamením smířlivosti a ústupu. Z čeho a z jakých pozic vlastně ustupujeme? Ponechám-li stranou zoufalá sdělení nešťastníků, kteří se vezou na křesťanských tradicích, dávno už ne jen církevních, na zvycích zakódovaných v právu a chápané spravedlnosti, jací jsou neznabohové, jak jsou nezávislí, nad věcí, prostě jinými slovy přizpůsobí se nakonec všemu, tak zbývá otázka co mi ostatní, čeho si ceníme a zda-li stojí za to nebýt potichu!?
Rozpačitě a potichu je korektní Evropan nejen s ohledem na muslimy, ale i ze strachu, že bude osočován humanitáři z všelidské nelidskosti a odkázán do deviantně homofóbní a fašistoidní ohrady, proti které je fanatickými homofily vyhlašována pokrokářská osvěta s donucovacími prostředky ostouzení a filtrací informací, neboť tito nelidští tvorové by mohli ještě více zvlčit. Jakoby demokratické kyvadlo nemělo ani fyzikální právo přirozeně se vychýlit na opačnou stranu. Za těchto okolnosti mi není jasno, kdo vlastně situaci vyhrocuje. Je vůbec možné v prostředí hysterie a nepříčetného bránění pozic hledat konstruktivní přístup?
Autor, pan Luděk Frýbort, se těmito resistenčními jevy na masivní přesidlování muslimských etnik, které se nepřesně označuje jako uprchlická krize, dlouhodobě zabývá. Určitě je to vážné téma a doplnit si vědomosti v této oblasti je přinejmenším kulturní nezbytností.
Re: Rozpačitě a potichu
Souhlasím s Vámi pane Hanzlíku, napsal jste to skvěle!
Všem zdejším diskutérům -
i panu autorovi, přeji bezvadné Vánoce, třeba i veselou vánočku či ukecaného kapra, ale POHODU :)))
nazor
Jsem nevěřící a jakýkoliv bůh mi muže byt ukradeny. Ovšem virů považuji za vyslovene privátní věc kazdeho a akceptují ji, ovšem za předpokladu, že tento věřící zase akceptuje mo ji ne virů. A pokud se toto děje v přisne sekulární státu, jehož zákonodárství ne preferuje přikázání zadne viRy tak jsem spokojeny.
Podvolení
v této souvislosti nemůžu nevzpomenout na dojem, který dělá kniha Podvolení, také už v českém překladu. Kdo četl, ví, o čem mluvím. Je to kniha jednoznačně proislámská a obávám se, že už tím směrem strhla dlouhou šňůru svých čtenářů. "Dobrá práce," mohou říci jejímu autorovi islamisti. Nebál bych se říct, že napsal Mein Kampf dneška.
Tři poznámky.
Politikové a žurnalisté ustupují jednak proto aby ukázali svůj demokratický a humánní postoj a také i ze strachu (prokletí autora Satanských veršů je mementem). Pan Frýbort uvádí, že on sám islamizaci přežije, ale co jeho potomci. No jo, kolik má potomků Merklová? Pan Volarik zde(3,52) napsal něco o boji a pálení mešit. Ovšem čím více se sem hrne migrantů, tím méně je to pravděpodobné. Nehledě na to, že, při atentátním způsobu fanatiků, by pokoj nikdy nenastal.
Nevíme, jestli se narodil, jen 50 na 50 a také nevíme,
že je všechno podle Koránu, také jen 50 na 50. Věřme si v Boha kolik chceme, já 50 na 50, nevěřme však v náboženské pohádky. To kvůli nim se lidé perou a přitom jen jedna z nich může být logicky správná nebo žádná... Dzp.
Jen jedna poznámka
"Miluj bližního svého" není výhradně křesťanská zásada. Různé její verze nejdete skoro ve všech náboženstvích (nejsem si jistý, že i v islámu, ale hádat bych se o to nemohl). Křesťané ji převzali z talmudu, kde je doložena už cca 300 let př. n. l. Což je dalším důkaem, že Ježíš byl především vzdělaný rabín.
Re: Jen jedna poznámka
Ježíš byl něco jako vzdělaný rabín, ale také jedním z nejvýznamnějších proroků islámu :-)
Goebbels by měl radost
"Dokazovat" krvežíznivost nějakého etnika odkazem na tisíce let staré obecné a vysoce symbolické náboženské texty vytržené záměrně z kontextu (jako například to, že větě o "zabíjení" předchází věta "Jestliže však vás tam napadnou...") je sice hloupé, ale Goebbelsovi to taky docela vycházelo....A metoda "ztráty významu v překladu" je také oblíbenou manipulací - mimochodem, to slovo "zabíjejte" zní v originále jak? "Wa-qtulú" nebo "Katl"? To je totiž dost podstatný rozdíl. No, snažíte se náborovat pro "Islámský stát" statečně, ale oni vás lidi časem prokouknou.
Re: Goebbels by měl radost
...a z Vás by měl zase ukrutnou radost J.V.Stalin.....
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz