9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Diskuse k článku

EKOLOGIE: Klimatická demagogie má nový vrchol

Mluvčí českých Pátků pro budoucnost dal rozhovor Lidovkám. Jde o přímo výukový materiál, který ukazuje všechny slabiny i všechna nebezpečí, spojená se zeleným aktivismem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Jášek 16.5.2020 13:55

Sociááálismus je prostě věčný! A lid ho chce!

Jedna parta ten starý s komisaři v rajtkách a s mauserem u boku a ta druhá, s prstem na klávesnici.

A mezi nimi je dvacet procent nás, "rednecků", kteří se jednou budeme muset chopit zbraní!!!

Protože náš Západní svět bílého člověka evropského typu za to stojí!!!

J. Kouřil 17.5.2020 12:06

Nemyslím, že lid ho chce. Prosazují ho tak 4%, pro které je to životní cíl, takže ani nchodí do práce, jen šíří svoje pošahané ideje.A my pracující je živíme, místo abychom je umlátili čepicemi.

J. Jurax 16.5.2020 15:02

Jo.

A smíšením zelené barvy povrchu a rudé barvy vnitřku vznikne krásně hovnohnědá.

Boji proti zločinnému kysličníku Sieg Heil!

J. Prikner 16.5.2020 12:12

Co si myslí ten šašek Doubravský je zcela jedno, jen nevím , proč bychom o tom měli diskutovat.

K. Salajka 16.5.2020 12:26

Někteří Češi zasmraďují vzduch miliardám Číňanů už dlouho - např. Rada a Doubravský. škoda, že si klimaskeptici taky nekoupili nějaké hnutí a novináře. V byzantské říši myslím sváděli souboje modří se zelnými.

P. Rada 16.5.2020 10:55

Předně děkuji autorovi za odkaz na rozsáhlý a podnětný rozhovor s P.D. Pokud jde o Součkovo nové určení vrcholu v klimatické DEMAGOGII (...."využívání zkreslených zjednodušených argumentů, působících zejména na city a předsudky, k ovlivňování jednotlivců a skupin"...) - tak tento pojem právě sám věcně naplnuje tím že např:

1. Neuvádí měrné imise na osobu které jsou dnes v česeku na úrovni 12t/rok ... kdežto v Číně 6tun/rok.... 2. Nezohlednuje kumulativní dopady pro klima které jsou pro podnebí dneška rozhodující:... (https://ourworldindata.org/grapher/cumulative-co2-emissions-region).... 3. Kritizuje nejmladší s pohledu starší generace která si život na dluh užila ale přenechává jej následníkům. Celoživotně dnes ekonomicky silní, dospělí... zapříčinili klimatickou změnu ale neprosadili slibované nové technologie. Mladí přitom věcně správně navazují na poznání vědy které jejich politická representace nedocenuje. Takto navozeným problémům budou ale nejdlouhodoběji a nejtíživěji čelit zejména dnes mladiství a nikoli autor. .... 4. Uvádí, že imise dle IEA se zastavily ale to se týká jen energetiky a je v rozporu s průběžným měřením koncentrací v atmosféře na kterém však stojí realita podnebních změn a staví prognozy klimatologie. Koncentrace skleníkových plynů pro demagogická tvrzení "Součků" a faktické konání lidstva tak spolu s ničivostí dopadů opravdu dosahují další a další roky NOVÝCH VRCHOLŮ.

https://scripps.ucsd.edu/programs/keelingcurve/wp-content/plugins/sio-bluemoon/graphs/mlo_two_years.png

https://plus.rozhlas.cz/klimaticke-rekordy-padaji-a-prirodni-katastrofy-jsou-cim-dal-horsi-8128697

R. Langer 16.5.2020 11:09

Jasně, Zelený bolševiku"

ad 1) "Neuvádí měrné imise na osobu které jsou dnes v česeku na úrovni 12t/rok kdežto v Číně 6tun/rok...",

a proto se ty prolhaný kriple budeš snažit, aby nás to Čína v té produkci dohnala, že, blbče, když tam my ten veškerý průmysl přesuneme. ad 2) Hm, nezohled'nuje kumulativní dopady - ne, blbče, Čína je podle tebe asi na jiné Zemi než EU. ad 3) kritizuje nové komouše, jako jsi ty, Zelený bolševiku, protože už je zažila, ty blbče, a pamatuje si, jak se o přírodu starali. ad 4)nezastaví se, dokud Zelení bolševici jako ty nepřetanou lhát o jádru a o všem ostatním, čím devastujete přírodu, vy lháři a podvodníci!

Jsi odpadem lidstva, styďte se! :-P

P. Rada 16.5.2020 11:55

1. Produktivita závisí od efektivity schopností a produkce i od četnosti. Nekritická povýšenost "blbců"a jejich pohodlnost až lenost vedly k tomu, že i takový gigant jako IBM byl posléze koupen efektivnějším čínanem a přejmenován na LENOVO které si dnes kupuje i kdejaký čech.

2. Systémy s akumulací vlivu reragují na podněty v závislosti na parametrech podnětů. Pokud podněty vnikají v různých lokalitách s jiným časovým průběhem, masivností různí se podle zdrojovosti podíl na celkovém dopadu ve vyhodnocovaném čase.

3. 4. Pozor aby od přemíry politické afektivity či sociální svárlivosti až agresivity - oproti věcnosti - nepraskla někomu žilka...

R. Langer 16.5.2020 12:02

ad 1) Ty vůbec netušíš, co to nějaká "produktivita" vůbec je, protožes nikdy nic neprodukoval, tak o ní laskavě nepoučuj ostatní, lháři jeden!

ad 2) Zcela bezvýznamný blábol naprosto o ničem.

ad 3) Doufám, že ti ta žilka praskne. Já sice budu mít horší karmu, ale svět bude lepším a bezpečnějším místem. Tu oběť jsem ochoten podstoupit. :-P

J. Kouřil 16.5.2020 13:50

Já bych se nad Radou nerozčiloval, mne může rozčílit jen inteligentní člověk. :). A je taky fakt, že diskuze s ním normálnímu člověku nic dobrého nedá. Ať si diskutuje s Doubravským, to je pro něj partner na úrovni. :)

L. Novák 16.5.2020 13:44

"...Produktivita závisí od efektivity schopností a produkce i od četnosti. ..."

Typicky bezobsažný žvást zelenorudého soudruha "Rada"... :-P

P. Han 16.5.2020 17:21

Představte si, Rado, že "takový gigant jako IBM" je stále takový gigant a má pobočky po celém světě. Včetně ČR i včetně té Číny. Číňanům prodal divizi notebooků ThinkPad, která byla v portfoliu IBM zcela okrajová. Rozumíte tomu jako koza šití, nakonec úplně stejně jako všemu ostatnímu.

J. Jurax 16.5.2020 15:06

Nekrmte zbytečně trolla!

P. Čížek 17.5.2020 1:08

No potěš Pámbu. Když vynásobím těch 6 čínských tun počtem číňanů a vydělím plochou Číny zmenšenou o velehory a pouště a podobné krajiny kde se nedá bydlet, tak se dostanu k ovzduší, proti kterému byly zelené čmoudíky a černý sníh v mostecké pánvi za komunistů jen docela svěží vánek.

J. Uzel 17.5.2020 20:06

Mladí budou čelit nejtíživěji problémům vzniklých především díky současnému rudozelenému "magorfestivalu", prosazovanému "jezuity" Vašeho ražení.

J. Zdvora 3.6.2020 13:18

Jen jednoduchá otázka pro tak informovaného v ekologii a klimatické problematice.Vysvětlete mi prosím,proč po západu slunce a jasné obloze se tak prudce ochladí,když by tomu měla bránit

narůstající koncentrace CO2.Ze své vlastní zkušenosti porovnejte stav při zatažené obloze.

J. Nevrkla 16.5.2020 10:23

Zrušit evropský průmysl, miliony lidí připravit o živobytí, zaměstnat se ve službách. Nevím, o jaké naše služby může mít Čína zájem, za co nám má ty výrobky prodávat. A to vše kvůli bojí s uhlíkem. Na takovou pitomost před pár desítkami let neměl nikdo dost fantazie.

P. Rada 16.5.2020 10:59

Pitomostí je spíše myslet si, že lze rozvíjet prosperitu na dluh v prostředí kde pro ztrátu stability i surovin vlekle klesají podmínky pro rozvoj.

R. Langer 16.5.2020 11:11

Jo, zatímco vy chcete na dluh rozvíjet jedině BÍDU, Zelený bolševiku. Je mi z tebe ZLE! :-P

R. Tichý 16.5.2020 11:13

Rozvoj podle zelenou plisni napadenych bezmozku konci v prvobytne pospolne spolecnosti lovcu a sberacu, kteri se navic nebrani prirodnimu vyberu.

Nevsiml jsem si, ze by s sebou nosili postovni holuby, chodili pesky, pili jen vodu ze studanky, spali v sene, prehazovali hnuj.

Jsou to pokrytci s vymytym mozkem. Je to uplne stejne, jako vyroba detskych vojaku v Africe, pouze prekryta vonavkami.

J. Nevrkla 16.5.2020 11:32

Souhlasím, že je taky pitomosti rozvíjet prosperitu na dluh, ještě horší je bojovat s klimatem na dluh, to nepřináší lidem žádný užitek. Ale tu ztrátu surovin nějak nevidím. Které to jsou?

V. Petr 16.5.2020 12:47

V polovině 50 let se všude psalo, že ropa dojde +- právě teď. Římský klub, panem Radou tak výběrově propagovaný "předpověděl," že již v minulosti měla dojít měď, zinek, zlato a další suroviny. A podle deset let staré předpovědi Al Gora měla být Arktida už bez ledu a Maledivy pod vodou...

R. Polášek 16.5.2020 12:39

Čína nebude mít zájem o služby. Ale jakmile díky zeleným výmyslům spadne evropská ekonomika a evropské státy upadnou do dluhů, Číňané budou za své dolary skupovat, co se jim u nás bude líbit . Předpokládám, že hlavně nerostné zdroje, co jsme ještě nevytěžili. Možná i nějaké fabriky.

J. Nevrkla 16.5.2020 13:00

O jaké naše služby mohou mít ve větší míře zájem? Ano, začnou tu nakupovat firmy, pak zakusíme opravdový čínský vliv. A nebude se nám líbit.

J. Jurax 16.5.2020 15:05

Jo.

A ten zelený hlupáček Doubravský dělá Číňanům užitečného idiota. A nejspíš je tak alternativně inteligentní, že zadarmo.

J. Basler 16.5.2020 8:29

Rozhovor s tím hochem je fakt síla.

Stačí si přečíst knihu V. Smila "Jak se vyrábí dnešní svět". Někde se ta ocel, cement, hnojiva a plasty vyrobit musí. Nesmí se v EU a USA, tak se musí v Číně. Když to nepůjde tam, tak to bude v Pakistánu, Thajsku, Vietnamu a Indonésii. Nebo jinde... A pokud nebude řízená termojaderná fúze, tak na to bude potřeba uhlí, ropa, plyn. Jadernou energii už pomalu zakazují taky. Soláry a větrníky to nutáhnou. Jak se říká: doba kamenná neskončila tím, že došly kameny. U ropy a uhlí to asi, doufejme, bude podobně.

V. Petr 16.5.2020 9:06

Jaderná energie vadí zeleným více, než zlý CO2...

P. Rada 16.5.2020 11:06

Doložte své tvrzení.

I v tom odkazu na rozhovor s P.D. ten mladík správě hovoří o enormní nákladovosti dnešní JE a pokud tak o termínu spuštění kolem roku 2040. Zároven uvádí příklady možností jak enegii rychleji a dostatečně ušetřit.

Když se rozhodovalo o dostavbě JETE pak se tvrdilo, že to povede k odstavení uhelek. K tomu pro hrabivost uhlobaronů nedošlo. Dodnes čistou energii převážně vyvážíme a doma vydýcháváme prach, rtut a kyselé deště - kdežto uhlobaroni si zdraví užívají kdesi ve světě.

L. Vrána 16.5.2020 11:13

Nákladovost jaderné energetiky je také následkem nesmyslnosti přemrštěných požadavků na jadernou bezpečnost.

R. Langer 16.5.2020 11:18

Ani to není pravda, ta "nákladovost" se zase nijak násobně nezvedla...