Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
HISTORIE: Fakta o Izraeli a Blízkém východě
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Rabin Voracek 4.7.2008 0:40Lukeska je vessssss Lukeska je piiiiitoma zavsiiiiivena opice. |
Jaroslav 4.7.2008 1:21Re: Lukeska je vessssss Hele Rabine nejsi nahodou kocour ? Ten taky na tu kopretinu zarli ze toho vi o Israeli vic nez von. |
kopretina 4.7.2008 9:18Re: 75.125.163.xxx Voracek je primitiv Voráček je primitivní nevzdělaný hloupý islamonacista. |
kopretina 3.7.2008 18:25Arabský svět versus Izrael Posuďte sami, kdo se roztahuje! http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/50/Arab_Israeli_Conflict_6.png |
Mephisto 3.7.2008 12:47Fuj! http://www.zve|dav/ec.org/komentare/2008/07/2633-iran-nechce-valku.htm |
kopretina 3.7.2008 15:01Re: Fuj! Zvědavec je hnus, antisemitská, proislamistická nacisticá stoka.Navíc čtenáři Zvědavce jsou tak primitivní, že Stworovi za ty hnusy platí. To bych já nikdy nikomu, žádnému internetovému poskytovateli stránek nikdy naplatila. |
kopretina 3.7.2008 9:4624.207.52.xxx IP primtiva měnící si nicky Jsi jen primitivní nevzdělaný hloupý islamonacistický primitiv 24.207.52.xxx . |
Jaroslav 3.7.2008 20:59Re: 24.207.52.xxx IP primtiva měnící si nicky Nebude ten primitiv co si meni nick nakonec Juchelka nebo nedej Boze ten blbec ze Seattlu ? PS. Taky by to moh bejt ten pasak koz z Vermontu, blbej na to je dost. |
kopretina 3.7.2008 21:15Re: Re: 24.207.52.xxx IP primtiva měnící si nicky Ten IP je kanadská, Juchelka a pasák koz z Vermontu jsou "Američané". Osoby žijící v USA, ale USA loajální nejsou. |
Jaroslav 4.7.2008 1:24Re: Re: Re: 24.207.52.xxx IP primtiva měnící si nicky Jeste zes dala to "Americane" do uvozovek, ponevadz ten pasak koz i Juchelka je min American nez kdejakej Mexican. |
Mo. 2.7.2008 23:48Lukeska. Pokud se chcete bavit o cene ropy, tak bych vam rad zdelil, ze zhruba 60% ceny je pridano makleri(brokers) Burzy. Lukeska neustale musi zduraznovat, ze nerozumi nicemu a porad placa pic... |
kopretina 3.7.2008 9:27Re: Primitive měnící si nicky Co takhle dodat nějaký link. Takhle se jedná jen o bezduché žvatlání. Jsi to ty, kdo ničemu nerozumí, primitivní, nevzdělaný, islamonacistický primitive. |
Lukesko jsi hlupak 4.7.2008 21:49Re: Re: Primitive měnící si nicky Goldman Sachs and Morgan Stanley today are the two leading energy trading firms in the United States. Citigroup and JP Morgan Chase are major players and fund numerous hedge funds as well who speculate. In June 2006, oil traded in futures markets at some $60 a barrel and the Senate investigation estimated that some $25 of that was due to pure financial speculation. One analyst estimated in August 2005 that US oil inventory levels suggested WTI crude prices should be around $25 a barrel, and not $60.That would mean today that at least $50 to $60 or more of today’s $115 a barrel price is due to pure hedge fund and financial institution speculation. http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=8878 |
Ne lukeska. 4.7.2008 21:51Re: Re: Re: Primitive měnící si nicky Tupa Lukeska nevi a nerozumi nicemu,ta stejne nepochopi,to mas marny je to nevzdelanec #! |
kopretina 5.7.2008 0:01Re: Re: Re: Re: Primitive měnící si nicky Jsi jen hloupý primitivní nevzdělaný primitiv. |
kopretina 5.7.2008 0:03Re: Re: Re: Primitive měnící si nicky Jsi jen tupý, hloupý, nevzdělaný primitiv. S tebou diskuse je ztráta času, hnusný primitive. |
bohužel 2.7.2008 23:23článek článek není nestranný, je zatížený autorčinou ideologií. Vidí, co chce, nevidí co nechce. Kritické myšlení a novinařina jí nic neříkájí. V Rudém právu se kdysi psalo podobně. Autorka se nettrefil do správné doby. Nic není úplně černé a úplně bílé. Absolutně kladní hrdinové a absolutně špatní padouchové jsou jen v béčkových kovbojkách. Autorka to asi nikd nepochopí. A to se nezmiňuji o prosazování jejich názorů.... |
Honza 2.7.2008 23:49Re: článek Ano, obvykle věci nebývají jenom bílé nebo černé - s jedinou vyjímkou. A tou je právě spor Izrael vs Palestnici (a Arabové vůbec). Právo a pravda je zcela a váhradně na straně Izraele. |
mik 3.7.2008 0:02Souhlas Máloco je tak černobílé jako izraelsko-arabský spor. A máloco se snaží bolševici tak zdiskreditovat jako židy a málokoho tak vyzdvihnout jako araby - to asi pro jejich bolševikům velmi podobnou mírumilovnost a úctu k lidskému životu |
kopretina 3.7.2008 9:26Re: Souhlas Přesně tak. |
Mephisto 3.7.2008 8:01Re: Re: článek ještě bych něco přidal, co třeba druhá světová válka? ;) Tam byla taky pravda výhradně na naší straně, zatímco Hitler byl jednoznačně špatný... Nebo snad ne? Pokud máte chuť obhajovat Hitlera, tak s chutí do toho! Rád si poslechnu, jak to bylo i tehdy všechno relativní... A pokud ne, jak teda vysvětlíte existenci něčeho "černobílého"? |
Pamětník 3.7.2008 9:54Re: Re: Re: článek Hitler měl pravdu třeba s událostmi v Katyni... |
Mephisto 3.7.2008 9:59Re: Re: Re: Re: článek lol, a když řekl že 2+2=4, tak měl taky pravdu. Ne, o tomhle to není. Bavíme se o tom, zda ve druhé světové válce byla pravda a právo jednoznačně na straně Západu, a ZLO bylo jednoznačně Hitler. Nejde o to, že Hitler měl někdy pravdu, fakt ne |
Pamětník 3.7.2008 10:09Re: Re: Re: Re: Re: článek Ruský bolševismus byl a stále je větším zlem než německý nacismus. |
Mephisto 3.7.2008 10:25Re: Re: Re: Re: Re: Re: článek Větším?? Za prvé, já srovnávám fašistické německo s demokratickou západní evropou, nikoliv s Ruskem (respektive Sovětským svazem) A zde mi to srovnání opravdu vychází černobíle. Ale ani tak si nemyslím, že bolševické Rusko bylo HORŠÍ než Hitlerův režim. Podle mě to bylo prašť jak uhoď... protože co může být horšího, než Hitlerovy Továrny na smrt? Co může být proboha horšího, než nonstop jedoucí řada plynových komor, projektovaných na co nejvyšší výkonnost? Co může být horšího než režim, jehož CÍLEM je zplynovat miliony lidí, mrtvolám vytlouct zlaté zuby, sebrat oblečení a to pak rozdat (prodat?) dále (vážně!), a ten nepřetržitý přísun mrtvol pak masivně pálit? Nedělám si o Stalinovi, Leninovi a o Rusku žádné Iluze, ale přece jen Osvětim a spol. je podle mého názoru trochu jiná liga... nebo možná stejná, ale ROZHODNĚ to nebylo nic "lepšího"! |
Pamětník 3.7.2008 10:29Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: článek Ale nacismus byl odsouzen! Ruský bolševismus stále trvá! |
Jaroslav 4.7.2008 1:27Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: článek Mephisto to ze pises nemecko a evropa s malym pismenem a Rusko nebo Sovetsky svaz s velkym je nahoda nebo nam davas najevo svou politickou uvedomelost ? |
Mephisto 4.7.2008 19:42Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: článek lol! :)) bod pro tebe, to bylo vtipný! :) Jsou to pravopisné chyby a určitě to nekoreluje s mými politickými preferencemi :)) Pravděpodobnost, že se náhodou přesně tohle stane, je zjevně 1/16. To není moc... :) nicméně věř tomu, že to fakt náhoda je :D |
kopretina 3.7.2008 9:27Re: Re: článek |
Mephisto 3.7.2008 7:02Re: článek Kdybyste místo takových obecných frází řekl, co autorka konkrétně nevidí, a co je přitom pro celou věc relevantní, udělal byste líp. Takhle je to na nic. To že nic není černobílé, a že absolutně dobří hrdinové a zlí padouchové v reálu neexistují je triviální obecné konstatování, ale to že Izrael je bezchybný, absolutně dobrý, to zde přece nikdo netvrdí. Ten konflikt opravdu není černobílý: z arabského hlediska jsou přirozeně arabové v právu Chtěli by slávu svého Proroka rozšířit mezi co největší počet lidí - a ten mrzký Izrael je jedna z překážek v této jejich snaze. Chtěli by, aby v ideálním případě celý svět byl muslimský - a Izrael je prostě první na ráně. Smůla je, že jiné civilizační okruhy (třeba ten náš) mohou mít opačné zájmy: my se nechceme stát muslimy, my se nechceme vzdát své kultury ve prospěch té jejich! Takže, je strašně pěkné, říkat že nic není černobílé, že oni mají z nějakého hlediska taky pravdu, ale fakt nevím, jestli nám tohle má být útěchou |