Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
FEJETON: Vzkaz inzerentům
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V. Plocek 5.3.2012 21:28Hlasitá inzerce K eliminaci reklamy je jednoduchý recept. Můj syn říká: Na ovladači máš vypinací knoflík. Tak jej používej. Což také bohatě činím. Mám klid na duši a pokoj. A navíc je vynikající, že je čas na uvaření kávičky, čajílčku, otevření pivečka atd. Má to pouze jednu nevýhodu. V jakémkoliv kolektivu si připadám jako totální idiot, protože všichni se smějí řečeným větám a já nechápu. Hovoří totiž řečí reklam. A zboží si stejně nekkupuji dle reklam, ale na doporučení známých. To je zaručený způsob dobrého nákupu. |
B. Volarik 2.3.2012 18:18V USA nedavno prijali zakon, ktery narizuje vsem TV stanicim drzet uroven zvuku behem reklam na stejne urovni jako program. Musi to zacit do roka. |
A. Richter 2.3.2012 17:43Nechápu: Já naopak beru TV reklamu jako chvilku, kdy si můžu dovolit obtěžovat svou drahou a milovanou svými kecy. Jinak já u PC, ona u TV. Čučí od snídaně (s Novou) po Vratné lahve a jen hlad ji přinutí se odervat. Ale vaří velmi dobře a s elegancí, nonchalancí a charmem. Už žádnou další! Více reklamy!! ... *;.) |
F. Pavlis 2.3.2012 13:31Občas je dobré vypnout telku docela. Zejména při řevu některých politických elit - jako třeba Dr Rath, p.Zaorálek. |
V. Němec 2.3.2012 12:29Hlasitá reklama v televizi Já to řeším tak, že se na ty výplody prostě nedívám vůbec. |
J. Fleiszner 2.3.2012 12:17Synchronizace Na Nově na mě začne řvát reklama, přepnu na Nova cinema, zase reklama. No dobrá je to jedna společnost, ale když téměř na minutu stejně běží reklama na Prima family a Prima cool, tak už mi to připadá dost divný. 100 minutový film dokážou reklamy natáhnout na 140 minut. K tomu reklama začíná vždy, když je ve filmu nějaké napětí nebo očekávání. Tím je film zničenej. V kině se mi ještě nestalo, že by během filmu začala reklama :-) ale 32 minut jsem ji musel snášet před začátkem filmu. |
V. Plocek 5.3.2012 21:32Re: Synchronizace Obraťte logiu. Ze zlého učiňte dobré. Za sebe si přeji ještě delší reklamu, abych stihl večerní procházku ze psem. V létě jedno pivko na stojáka - variant je hodně. Můžete doma prodiskutovat různé žhavé problémy s potřebným rychlým koncem (podpis žákovské knížky apod.). Potom Vás televize nemůže rozházet. Zdravím Plocek. |
J. Vozábalová 2.3.2012 10:29To chce systém Hezký dobrý den pánové, ani jsem se nemusela podívat na jména, aby bylo zcela jasné, že příspěvky psali pouze muži - tedy šťastní tvorové ve své většině nepronásledovaní nutností činit nepříjemné domácí práce, jako třeba uklízení. No a jsem u toho systému - začne reklama - řvoucí - nic nepřepínám ani nevypínám, ale běžím na druhý konec domu, za těch asi deset minut se dá například umýt umyvadlo i s dlaždičkami okolo, řvoucí reklamu slyším jako vzdálený zvuk, přestanu-li ji slyšet, jsem v té vteřině zpět a dívám se. No a tak dokážu za jednu detektivku uklidit třeba celou koupelnu, aniž bych si toho nějak zvlášť všimla. Každý děláme něco nerad - řvoucí reklama je skvěká příležitost - i hodně blbá práce je lepší, než to poslouchat. Přeji krásný předjarní čas! |
P. Moravčík 2.3.2012 15:20Patrím k tej menšine, pani Vozábalová Robil som presne to isté - útek a vykonanie hromady domácich prác, respektívne návšteva sociálneho zariadenia, uvarenie kávy, príprava obloženého chlebíčka, atď. Úprimne, tieto užitočné pauzy mi už pri sledovaní štátnych televízií chýbajú :-). Problém na Slovensku minulý rok vyriešil zákon a reklama už nesmie revať ako zmyslov zbavená. Môžete pred revom unikať na druhý koniec bytu, či domu, ale čo susedia po desiatej večer v paneláku? Nečakané zrevanie reproduktorov vydesí pri podriemkávaní aj otrlejšie povahy. |
J. Vozábalová 2.3.2012 18:00Re: Patrím k tej menšine, pani Vozábalová Moc zdravím na Slovensko, no to víte, nic není samospasitelné --v paneláku večer to fakt fungovat nemůže. Ostatně ani v chalupě na naší pidivsi to nefunguje vždycky - máte naprostou pravdu, pokud se mi povede při sledování nějaké komerční televize poněkud "ztratit pozornost", leknu se až vyděsím naprosto spolehlivě. Naštěstí večer bývá na komerčních televizích máloco ke koukání, takže tento problém nevidím jako fatální. |
P. Moravčík 2.3.2012 20:29Re: Patrím k tej menšine, pani Vozábalová Viete, má to niečo do seba - opäť večer beriem do rúk knihy - taká Merleho historická freska z katolícko-hugenotského obdobia vo Francúzsku v geniálnom preklade do češtiny 16. storočia počas večerov, keď aj na vzdelávacích kanáloch straší nejaký americký žrút alebo dvadsiata repríza... no, konečne to asi dočítam, vďaka príšernostiam na komerčných kanáloch (a ešte aj ČT1 zabudla na zlaté časy Mathého kraľovania) už mám na tie knihy čas. (Uf, vytvoril som strašne dlhú vetu). Tak pekný a pokojný večer! |
J. Vozábalová 2.3.2012 23:15Re: Patrím k tej menšine, pani Vozábalová Hezký večer, to musím zcela souhlasit, televize je pořád jen televize, ale knihy, to je něco úplně jiného. Vůbec nemůžu pochopit - a ani se o to nikterak nesnažím - že někdo čtení knih považuje za ztrátu času. No, nechci působit staromilsky, ale pořád mám docela mimořádný pocit - takový sváteční - když si dovolím nic nedělat a jen si číst. U televize - až na úplné výjimky - vždycky pletu, žehlím nebo tak něco, ale kniha, to je něco jiného. Mimochodem --dlouhé věty jsou úžasné - tedy pokud dávají smysl a jsou správně postavené. Dobrou noc. |
Š. Hašek 2.3.2012 10:09Vážení inzerenti, mohu Vám sdělit, že za poslední dlouhé roky jsem si na základě Vaší reklamy v TV nic nekoupil. Opakuji: NIC nekoupil. Rozhoduji se dle úplně jiných informací a nabídek. Vaši reklamu "vynechávám", nebo sleduji jako "tak tohle si výrobci myslí o spotřebitelích". Výjimky se občas najdou. Jsou to ale výjimky zajímavě natočené, kdy je beru jako pěkný filmařský výrobek, v žádném případě pro mě neznamenají pobídku pro nákup Vašeho výrobku. Možná je nás víc. Ale asi menšina. |
Z. Rychlý 2.3.2012 9:59Přátelé, reklamní šoty jsou výborné podklady pro další zpracování Českou sodou. Takový Rex, na skvrny od krve na šatech nemá chybu. Nebo vložky Jauvajs ! Problém je s těmi decibely. Nemůžu uvěřit, že na ponechání stejné úrovně hlasitosti je potřeba nějakého zákona. Je to určitě jen těžká manipulace vyšlá z marketingových oddělení televizí typu: nechcete kupovat naše sajrajty ??! Tak vám je veřveme do mozku pomocí decibelů ! |
P. Pruner 2.3.2012 8:32MUTE Mohu jen přidat, že mne vyškolili stejným způsobem. Přestal jsem se rozčilovat - zapnu MUTE a provozuji jinou činnost. Jindy přepnu na jiný program a zůstanu u něho. |
T. Šmilauer 2.3.2012 7:12Existuje ještě jiný způsob obrany... ...proti řvoucím reklamám než je ovládač. Ty věci prostě nekupovat! |
R. Sedláček 2.3.2012 7:38Re: Existuje ještě jiný způsob obrany... Ovladač nepomáhá když sledujete, nebo podřimujete u ztlumeného pořadu a z ničeho nic, mnohdy i uprostřed slova na vás zařve reklama. |
R. Gramblička 2.3.2012 6:13přesně tak taky vypínám zvuk, ale štve mě, že tak dělám čím dál častěji. Reklam pořád přibývá. Jen skončí jedna, člověk se ledva ponoří do děje a už je tam další. Vopruz. |
Z. Jaromír 2.3.2012 4:46Kdyby přidali ještě pár decibelů, šlo už by o teror. A někdy tomu tak je, to když třeba tichá pasáž běžícího napínavého filmu je bez jakéhokoli upozornění přerušena řvoucí znělkou reklamního předělu. Kdo na tohle přišel, kdo na tomhle trvá, kterého sadistu tohle baví? |
V. Braun 2.3.2012 2:18Souhlas Tak tady u toho článku by mělo být hlasovací tlačítko :-) |
V. Vlk 2.3.2012 0:51Dělám nemlich to samý. Klik a je ticho. Debilní kecy o tom,jak jsou šaty jen vyprané a menstruace je nejlepší věc na světě při které se ženy radují , jsou tak blbé, že bych být žena, ty idioty zažaloval. Ale aby to na mně ještě řvali jako kráva sánská , na to jim kašlu. Klik a je ticho! A padající bedna po tlesknutí rukama nějakýho od pohledu dementa s nějakou mňamkou mi může políbit.... PIHEL !!! A TO TICHO !!!!!!! |