17.6.2024 | Svátek má Adolf


Diskuse k článku

EVROPA: Jak nejlíp pohřbít dobrou myšlenku? Ať ji nařídí EU!

U socialistů odpor k uprchlíkům nepřekvapuje. Sice jsou to mnohem chudší a potřebnější lidé než voliči socialistů, ale volič socialistů chce “rovnost”, jedině když to znamená, že on sám dostane něco zadarmo díky tomu, že stát někoho jiného okrade.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 20.5.2015 7:47

Re: Je zajímavé, jak se na ty SSO vždycky nalepí

Já se ptám, jaký je váš názor na danou věc, a vaše odpověď je dvě holé věty. Takže nemáte názor žádný, ale na ostatní tady budete plivat a nadávat jim do rasistů? Víte co, jděte se bodnout, holá věto... :-P

B. Rybák 20.5.2015 1:28

Re: Všechny ty argumenty (nejen autorovy mi připadají jako -

Souhlasím s Vámi! Skutečnost, že imigranty do EU vybírají s muslimskými teroristy spolupracující, finančně je podporující, genocidní násilí spolu s nimi záměrně rozpoutávající mafie pašeráků, je natolik "do nebe volající", že i bruselští EU-socialisté, pro něž jsou muslimští imigranti vítanou záminkou (prostředkem) pro zničení národních kulturních tradic národů EU, musejí předstírat, že s tímto problémem něco skutečně dělají, zatímco nebezpečné precedenty kvót pro budoucí masovou migraci prosazují!

S. Donát 19.5.2015 21:17

Re: Je zajímavé, jak se na ty SSO vždycky nalepí

To nic nemění na Vašem pomýleném vnímání výrazu rasismus.

S. Donát 19.5.2015 21:15

Re: Stačí,

Jistě. Ve výsledku bude mrtvých mnohem, mnohem méně. A o mou hlavu neračte mít starosti, jsem s ní spokojen. Děsím se představy, že bych mohl dopadnout jako Vy.

J. Šimek 19.5.2015 20:49

Re: Stačí,

To je humanita? Tak už vím, co máte ve hlavě.

J. Šimek 19.5.2015 20:47

Re: Je zajímavé, jak se na ty SSO vždycky nalepí

Přečtěte si nějaké příspěvky od Lůdi Křivana a pak to zkuste napsat ještě jednou :o)

S. Donát 19.5.2015 20:41

Re: Pomoc bližnímu v nouzi je konzervativní hodnota.

Tak moc toho ze své pozice dělat nemůžu. Můžu při vlbách volit stranu, která má na tento problém stejný názor jako já. A v soukromém životě hodlám svoje holčičky naučit střílet. Může se jim to velmi hodit. Jen musím počkat, až jim bude 10 let :).

K. Janyška 19.5.2015 20:35

Hele, mladej, EU je zločinem socialistů, poschovávaných

prakticky ve všech politických stranách Evropy a v Bilderbergu, kteří se ženou za tzv. sociální spravedlností, tedy socialismem. Je to jako když si cukrovkář píchá více inzulínu v době, kdy má hypoglykemii. Jen naokraj, cukrovku nemám. Takže posuzovat jednotlivosti je zcela zbytečné.   Otrávený je základ EU... Dzp.

S. Donát 19.5.2015 20:15

Re: Stačí,

Já navrhuji velmi humánní postup. Po několika potopených lodích i s jejími pasažéry rozhodně proud uprchlíků ustane a díky tomu se nebudou topit další a další stovky a tisíce lidí na přeplněných člunech. A kromě toho považuji současný stav za invazi. Plíživou, maskovanou, přesto invazi. Takže použití zbraní je podle mého názoru na místě, Evropa se MUSÍ bránit.

S. Donát 19.5.2015 20:02

Re: Je zajímavé, jak se na ty SSO vždycky nalepí

Obávám se, že se poněkud mýlíte. Ale nezoufejte, nejste sám. Nedná se o rasovou nesnášenlivost. Rasista je přesvědčen o nadřazenosti své rasy nad ostatními. A neřekl bych, že lidé, kteří brojí proti těm uprchlíkům nějak řeší, která lidská rasa je lepší či horší. Jen je tu prostě nechtějí.

J. Šimek 19.5.2015 19:44

Re: ehm?

Jo, Putin už jede, blbe.

J. Šimek 19.5.2015 19:43

Re: Nejen dělové čluny, ale také torpédoborce, križníky,

Hrubá síla a ve hlavě nasssráno, líp jste to o sobě napsat nemohl.

J. Šimek 19.5.2015 19:41

Re: Třeba to, jak to celé vůbec vzniklo. Není to náhodou

To jste to teda uvedl na pravou míru, argumentační gigante :o):o):o)

P. Vaňura 19.5.2015 19:21

Nejen dělové čluny, ale také torpédoborce, križníky,

bitevní lodě, letadlonosiče, letadla, tanky, rakety atd. jsou samozřejmou součástí naší civilizace. Co sem nepatří je bratříčkování se s nepřítelem!

A ochrana vlastního území před cizími jedinci je vlastní nejen lidem, ale dokonce i zvířatům! Zvíře či smečka hájí revír tak velký, aby je náležitě uživil.

Demokracie je "vláda lidu." A "lidem" se vždy rozumněli pouze občané.

Pokud jde o černochy, mohu posloužit zkušenostmi spolužáků z kolejí. Ti, když zjistili, že oni dělají bordel, kdy je napadne a stížnosti na jejich chování nepomáhají, nakonec jim dali přes hubu. A nějakou dobu byl klid. A později, cituji "už jsme jim, když znovu dělali bordel, vůbec nic neříkali ale rovnou jim dali přes hubu."

P. Vaňura 19.5.2015 19:08

Třeba to, jak to celé vůbec vzniklo. Není to náhodou

příliš zobecněná ZKUŠENOST?!

P. Vaňura 19.5.2015 19:05

Jak dlouho nepatří rasismus do euroatlantické civilizace?

Není to čirou náhodou od doby, kdy začal její ÚPADEK???

L. David 19.5.2015 17:14

Re: Ach pomatený chlapečku Pánku !

Milý Josefe Šimku, děláte si srandu, nebo si pletete pojmy a dojmy?

Naši emigranti utíkající před komunistickým režimem nešli Západ vyžírat a za odměnu nastolovat v západních zemích právo šaríja.

Není znám jedinný český emigrant, který by se na Západě rychle neuchytil tím, že tam začal hned pracovat, rychle se naučil jazyk a plně se integroval do západní společnosti. A mnohým emigrantům teprve až Západ umožnil vyniknout v nejrůznějších sférách.

Shledáváte snad totéž u líné a přitom bojovné muslimské svoloče, jejíž cílem je proměnit západní země do barbarského islámského chalífátu?

E. Erat 19.5.2015 17:13

Re: Je zajímavé, jak se na ty SSO vždycky nalepí

Moje babička,skvělá to žena se bála celý život,že přijdou znovu bestiální Němci.No,nepřišli,přišli Sověti. A dnes se zase lidé bojí,že přijdou Sověti-Rusové,no nepřijdou,přijde islámský stát,nebo možná Čína.To je tradiční boj proti minulému nepříteli,a ten bojuje každý trouba i když si je to třeba generál.

J. Šimek 19.5.2015 16:40

Re: Stačí,

Já taky nesouhlasím s ilegální imigrací, ale vaše jednoduchá řešení s dělovými čluny a podobná xenofobní řešení odmítám s tím, že nepatří do naší euroatlantické civilizace a ukazují jen vaši neschopnost něco reálně vyřešit. Svoboda a demokracie je kapku složitější, než jen chrastění zbraněmi, předvádění svalů nebo velikosti pindíka. Ve vašem případě myslím intelektuální chrastění a předvádění :o)

L. Křivan 19.5.2015 16:34

Re: ad pan Gramblička - "...Pomoc bližnímu v nouzi je...

Přesně to hle taky říkám. Zaháknout člun a odtáhnout k africkým břehům.

J. Šimek 19.5.2015 16:29

Re: Je zajímavé, jak se na ty SSO vždycky nalepí

Ideologie rasové nesnášenlivosti, co na tom chcete zkoumat?

J. Šimek 19.5.2015 16:25

Re: Je zajímavé, jak se na ty SSO vždycky nalepí

Reminiscence je o historii a ne o tom, co by, kdyby.

J. Šimek 19.5.2015 16:24

Re: Je zajímavé, jak se na ty SSO vždycky nalepí

Co se snažíte vydolovat ze dvou jasných holých vět? Tam není nic mezi řádky. Vy jen prudíte.

P. Vaňura 19.5.2015 16:04

Křišťálová koule netřeba, dějiny se opakují jako přes

kopírák. Civilizace, která si do své země naveze/pustí barbary, které nedokáže vlastní mocí držet u huby (a to v případě krize nedokáže, je-li jejich množství větší, než velmi malé) se stane vždycky jejich obětí. Mnohé ty civilizace byly tak pošetilé, že ty cizince přijaly do armády v množství větším než malém jako žoldnéře. A ta armáda se pak spojila se svými barbarskými soukmenovci proti nim (takto skončila Západořímská říše, velitel armády, složené z barbarů se prohlásil králem těch barbarů a Římané byli už jen poddanými). A třeba taková Kapua (městský stát), ta si tam též pustila barbary, kteří občany v noci ve spojení se svými soukmenovci z venku přepadli a z větší části vyvraždili. To navezení barbarů plně platí dokonce i tehdy, když ti barbaři byli původně jejich otroky (viz Haiti). 

Aby bylo jasné, jak dlouho toto platí, tak těmi barbary byl někdy kolem r. 3000 před Kristem nejstarší národ, znalý písma, totiž Sumerové. I oni pak podlehli agresi barbarů, ač se jim poté ještě jednou povedlo obnovit svou moc.

R. Brzák 19.5.2015 16:04

ad pan Gramblička - "...Pomoc bližnímu v nouzi je...

...konzervativní hodnota."

A ona skutečně je a skutečně, "bližním" je pro každého někdo jiný - pro Vás rodina a dobří sousedé a přátelé, pro mne všichni lidé, které potkávám a pro Ježíše Krista všichni lidé a možná i všechny bytosti, co kdy žily (a tak je to správné, Ježíš Kristus by Vás neodsuzoval, jak bych mohl já?).

Ale pan autor se oproti tomu mýlí - neb pomoc bližnímu v nouzi je, zřím-li jej topícího se, vytáhnout jej do svého člunu. Ale jakmile je na mé palubě, již není v nouzi - a jediná další pomoc, kterou mu mohu dle konzervativních i křesťanských hodnot nabídnout, je zavést jej k jeho břehu, k jeho životu v jeho zemi, kterou bláhově a možná ve vidině ráje za vodou, opustil.

V. Novák 19.5.2015 16:01

Řečeno bylo "do velké míry může Evropská unie",

ne "zcela a za všecko". Ano, v Libyi Západ nebojuje - jen se na nějakou dobu stal letectvem islamistických teroristů Podobně jako v kosovu), jimž otevřel cestu k lynčování Kaddáfího a změnu do té doby fungujícího státu na nestát, kde není s kým jednat, který má nejméně dvě "vlády" - ovšem těžko někdo ví, čemu a komu ty vlády vládnou.

Za Kaddáfího byl proud uprchlíků přes Libyi silně přiškrcen. Dnes není kdo by ho přiškrtil - možná kromě banditů, kteří si nějaké ty uprchlíky a uprchlice zotročí. jak vidno, pořád jich víc než dost pouští dále.

V. Novák 19.5.2015 15:55

Re: Piráti se věší na ráhno!

Napadli.

Rusové je zajali s tím, že je odvezou k soudu. Když zjistili, že by nejspíš strávli něklik dalších sezón u toho soudu hádáním s advokáty - tak je šoupli do jejich člunů a vypustili. Tedy údajně - on je už nikdo nikdy neviděl. Pravděpodobně kromě pár žraloků.

Jakýsi pseudovelitel pirátů pak vyhrožoval, že příště budou na ruské lodě tvrdí - ale neslyšel jsem, že by nějakou jinou ještě kdy přepadli.

Četl jsem, že kdysi kdesi na východním pobřeží Afriky přepadli piráti (dávno již tomu) loď pod sovětskou vlajkou. Reakce byla taková, že si dobře zapamatovali, že lodě se sovětskou vlajkou neé... Prý při plavbě tamními vodami Rusové dosud vyvěšují rudý prápor s nářadím - a mají klid...

Jak by to dopadlo s Libyí je coby-kdyby. Bohužel dal Západ podporu islamistickým fundamentalistům, takže není šance ověřit, co by Kaddáfí ustál. Asad prozatím ustávl I podporu Západu kajdistům a ISIListům... Zatím...

P. Vaňura 19.5.2015 15:42

No, já toto také nevím, ale vím, že v Nigérii

si tamní piráti na ruské lodě, které zde, mimochodem, používají vlajku bývalého SSSR, netroufnou. Jednou se totiž zkusili zmocnit v přístavu sovětské lodi ale nevěděli, že posádka je vojensky vycvičená (v SSSR samozřejmost) a také ozbrojená. Takže jakmile vylezli na palubu, ocitli se v palbě kalašnikovů a snad nikdo z útočníků nepřežil. Myslím, že velitel, který by si nechal ukrást loď od pirátů, kterým byl schopen čelit, by šel v SSSR rovnou před vojenský soud.

R. Langer 19.5.2015 15:33

Re: přitom by to

Tak prodávání pašovaného zboží je to, co by mi vadilo nejmíň. Včetně těch drog. Všechno to totiž má prodávat stát, a bude po problému.

R. Langer 19.5.2015 15:28

Re: Je zajímavé, jak se na ty SSO vždycky nalepí

Také začínám mít pocit, že to pan Šimek doteď nepochopil, případně si význam toho slova přizpůsobil svým (jako obvykle mylným) představám.