19.3.2024 | Svátek má Josef


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Monte Christo 9.7.2008 19:48

Honza malem kralem....

Cesky Honza muze byt i kralem cele EU...Zalezi na tom jak se sam zachova....Pokud ten Honza dokaze promluvit ke vsem narodum EU tak aby byla schalena a podepsana USTAVA EU...Stane se treba nekorunovanym Kralem EU a take nejvazenejsim clovekem v EU...A pokud mu buh bude naklonen...Pak evropska ustava bude zakladnim kamenem k rozvoji a porozumeni mezi evropskymi narody a cela evropa si bude pripominat po cele veky tohoto Maleho ceskeho honzu...

Monte Christo Washington DC Illegality Ma zeme Me srdce

Jiří Hrbek 9.7.2008 15:06

Pan Zaorálek ještě něco zapomněl

Honza je vyčůraný ještě také jinak. Myslí si, že by od těch bohatších a slušnějších sousedů mohl něco trhnout, aniž by se sám musel stát taky o něco slušnejší.

Nejsou sice zdaleka všichni Honzové, ale jak to celé dopadne, je hodně otevřené. Bohužel.

hobis 7.7.2008 9:20

honza málem králem

Vážený soudruhu Zaorálku,jsem také Honza,asi ten hloupý,jak tak rád a svěže popisujete.Musím konstatovat,že z vašíˇ"vtipné" úvahy jsem nezmopudřel spíše naopak.Vtipný Zaorálek oproti všem hloupým Honzům  a oni si nedají říct od zkušeného lektora VUMLu.Jinak s.Zaorálkovi a hlavně všem ostatním doporučuji v sekci zábavy vyhladat povídání o LS.On si s tím práci dal,aby to přečetl.

paul Sulc 5.7.2008 5:43

pane Zaoralek, proc by mel Topolanek

parlament k necemu nutit?? V normalni zemi parlament vydavava zakony a vlada podle nich vladne. Tak je to alespon v Americe, legislativa striktne oddelena od exekutivy. Holt v Cechoabsurdistanu je to jinak, tady vlada schvaluje zakony a parlament je jen kejvac. Topolankove a Parobci naridi a kdyz poslanec neposlechne, na hranici s nim. Fuj tajbl.

cyril 4.7.2008 23:44

hloupyhonza

Honza šel na  vandr a žebral,ztískával zkušenosti a tím se vzdělával.To je snad jen přečin ?

Chytrý občan Zaorálek zneuživá  moc ,nechá se vozit helikopterou a ještě  porušuje Ustavu ČR  /píše o Česku  /  .To je  trestný čin .Asi imunita pro tlučhuby?

AeroKarel 4.7.2008 22:31

Tedy, to je síla.

Být tento lektor marxismu-leninismu nestínovým, skutečným ministrem zahraničí, to by teprve bylo vidět co je ostuda. Jenže ona ČSSD nikoho jen trochu reálného nemá. Kavan, Laštůvka, Lánský .........

Magor Milda , Mgr. 4.7.2008 21:52

Nadávat Zaorálkovi nebo Rathovi je zbytečné

oba jsou nuly, což se česky řekne nicky. Nedá se na jejich blábolech nalézt nic, co by svědčilo o nějaké jiskře, o nějaké inteligenci. Vše je motivováno pouze nenávistí ke konkurenci, která je odstrčila od koryta.

Nadávat lze pouze někomu, kdo opravdu něco zastupuje, co nechceme. Kdo ale na to zastupování čehokoliv nemá, je spíš obětí soucitu.

AeroKarel 4.7.2008 22:33

Re: Nadávat Zaorálkovi nebo Rathovi je zbytečné

Je jen trochu riziko, že by se tahle marxistická nicka mohla stát ministrem zahraničí. Zachránilo to pár hlasů krajanů, a co v dalších volbách?

Doporučuji hojnou účast a správnou volbu.

Petr 4.7.2008 20:58

Honza

Na vrcholného politika dost ubohý výtvor. Pohádky by měl vyprávět vnoučatům a uvnitř ČSSD aspoň trochu uprostranit normálnímu IQ.

AeroKarel 4.7.2008 22:34

Re: Honza

Kde by se prosím vzalo? Máte nějaký nápad, jméno? Neptám se ironicky, také bych byl rád, kdyby opozice (potenciální vláda) nebyla úplně na hlavu.

me first 4.7.2008 18:52

nadpis

Jediný slouha je tady Zaorálek. No nic, uleví si a ještě dostane zaplaceno, dvě mouchy jednou ranou.

Jan Daniel 4.7.2008 18:27

...

No, pořád lepší hloupý Honza než retardovaný Zaorálek.

guerrier 4.7.2008 18:10

Chachachachá...

Pan marxista Zaorálek se vyjadřuje? Jako vždy, velmi "hodnotný" článek.

Psí vrah Čumil 4.7.2008 17:58

Vono by to, drazí přátelé, chtělo jediné - abyste byli s to rozmetat tohle jádro článku:

ODS (...) Není schopna zaujmout k Lisabonské smlouvě EU jednotnou pozici. Na jedné straně premiér a předseda ODS Mirek Topolánek podepsal smlouvu a závazek ji ratifikovat, na druhé členové jeho vlády mluví o nutnosti revize smlouvy (Petr Gandalovič) nebo o současné výhodné situaci, kdy se možná začne vyjednávat znovu a budeme se moci pokusit o lepší pozici (Alexandr Vondra). V tom ale v celé Evropě nemáme jediného spojence. Není nikdo druhý, kdo by tuhle smlouvu zároveň obhajoval i odmítal.

;-(

Real 4.7.2008 18:09

Čurile je v tom problém ,ty máš kolektivní socialistický rozum ,takže si s Luboškej jásej :-)

hulwat 4.7.2008 18:10

Re: Vono by to, drazí přátelé, chtělo jediné - abyste byli s to rozmetat tohle jádro článku:

Když vezmeme v úvahu článk 6 Lisabonské smlouvy (Irsko), tak je celá diskuze k ničemu v četně článku L.Zaoráka. Nebo se mýlím a v EU je dovoleno hlasovat jen podle směrnic bruselských úředníků a nebo představivtelů velkých zemí jako je Francie, Německo...?

Psí vrah Čumil 4.7.2008 18:18

Re: Re: Vono by to, drazí přátelé, chtělo jediné - abyste byli s to rozmetat tohle jádro článku:

Hulváte, opravdu si myslíte, že plácáte k věci?;-D

hulwat 4.7.2008 18:32

Tak to už tu bylo...

Ty si opravdu myslíš, že všichni musí povinně jásat nad LS včetně ODS a následě ji kolektivně schválit a tím demonstrovat svoji neskonalou lásku k EU na věčné časy?

Psí vrah Čumil 4.7.2008 18:40

Re: Tak to už tu bylo...

Jsme si potykali? A jinak, drahý hulváte, blábolíte nesmysle. Jako obvykle.:-)

hulwat 4.7.2008 19:00

Re: Re: Tak to už tu bylo...

Jistě, já blábolím nesmysly a ty, jak jsem si přečetl níže, píšeš o schizofrenní partaji. Takže dle tebe musí mít všichni stejný názor, pokud tak není, tak je to schizofrenní. Co demograthe?

Psí vrah Čumil 4.7.2008 19:09

Re: Re: Re: Tak to už tu bylo...

Partaj, která nemá názor na zásadní otázky zahraniční politiky, nemá ve vládě věru co dělat.

Lojza z paseky 4.7.2008 18:20

Re: Vono by to, drazí přátelé, chtělo jediné - abyste byli s to rozmetat tohle jádro článku:

Ale je Vrahoune. Tady de vo to, že teďkonc všichni všechno svalí na Irsko. Němci schvalujou a neschvalujou stejně jako Rakušani, Poláci, Britové atd.

Skutečnost jest taková, že politici ve všech mně známých evropských zemích jsou ti nejhorší z nejhorších. To že Irové smlouvu neschválili ovšem těmto parazitům umožňuje kličkovat, mlžit, vymlouvat se atd.

Ale jestli dobře chápu, vy jste pro přijetí LS. Buďte klidný. Bude přijata. Takový pres nemohou Irové přestát, a ti ostatní politikové už se klepou na to až budou evropskými superkomisaři, odbornými poradci, odborníky na cikorku nebo dětské pleny ...

Psí vrah Čumil 4.7.2008 18:25

Re: Re: Vono by to, drazí přátelé, chtělo jediné - abyste byli s to rozmetat tohle jádro článku:

Já jsem naprosto klidný jako na pasece, Lojzo. Ale ani vy jste se nikterak nedotkl podstaty Zaorálkovy argumentace, totiž že ODS je v téhle věci zcela rozpolcenou, přímo schizofrenní partají. Ona je to totiž pravda.

Lojza z paseky 4.7.2008 18:45

Re: Re: Re: Vono by to, drazí přátelé, chtělo jediné - abyste byli s to rozmetat tohle jádro článku:

Ale dotkl. Viz tlusté písmo ve vašem příspěvku Není nikdo druhý, kdo by tuhle smlouvu zároveň obhajoval i odmítal. Myslil jsem si naivně, že označíte-li něco výrazně, je to pro vás stěžejní. No, vidím, že jste takovej malej Zaorálek, takže papá.

Psí vrah Čumil 4.7.2008 18:48

Re: Re: Re: Re: Vono by to, drazí přátelé, chtělo jediné - abyste byli s to rozmetat tohle jádro článku:

Těšilo mne. Ale ani na pasece by vám nemělo uniknout, že ty evropské partaje a jejich politikové se neobávají jasně vyznačit své stanoviska. Ano/Ne.:-)

jerry, the smiling mouse 4.7.2008 19:41

Re: Vono by to, drazí přátelé, chtělo jediné - abyste byli s to rozmetat tohle jádro článku:

jerry to rozmetá- učit Zaorálka psát bylo velkou chybou.;-D

Eurooptimista 4.7.2008 17:57

Starý Klau(n)s opět jako kůl v plotě.

Kaczor právě slíbil Sarkymu, že Lisabonskou smlouvu podepíše. A starý Klaus zůstal, stejně jako mu velmi podobný Jakeš, jako kůl v plotě. Jakeš a Klaus jsou si podobní "inteligencí", nicméně Jakeš nemá - na rozdíl od Klause - krycí jméno od StB. Klaus má hned dvě: Rek a Kluk.

David 4.7.2008 18:07

Re: Starý Klau(n)s opět jako kůl v plotě.

Ano jako kůl v plotě ... a s ním ještě těch pá milionů Irů.

Ne Lisabonská smlouva sama o sobě, ale to, jak lze očekávat, že s ní bude zacházeno, je černá můra demokracie. Souhlas všech neznamená jenom souhlas všech, ale závazek, že nesouhlasící nebude ostrakizován a zastrašován. T.j. pravý opak toho, co se děje nejen teď, ale i pár minulých let. Co se bude dít, když o nějaké to procentíčko se poskládá blokační minorita či naopak bude chybět nějak to procentíčko či jeden stát do kvalifikované většiny? Dnes se "jen" ostrakizuje či vyhrožuje dvourychlostní Evropou. Pak se bude vylučovat či dělat ta dvourychlostní Evropa jedna radost.

Vidlák 4.7.2008 18:07

Re: Starý Klau(n)s opět jako kůl v plotě.

V nedávné minulosti byl president Klaus jako "kůl v plotě" se svými postoji k biopalivům. Nyní se ukázalo, že měl pravdu. Většinový názor ještě neznamená, že jde o názor správný. Takže s tím zesměšňováním raději počkejte.

Niky. 4.7.2008 18:59

Re: Starý Klau(n)s opět jako kůl v plotě.

V.Klaus byl sledovanou osobou,štěnice mu nastrkaly do bytu,kanceláře a ještě na mnoho jiných míst měl by jsi se stydět ty eurooptimistickej gaunere.