6.12.2019 | Svátek má Mikuláš


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
9.2.2009 13:09

Re: o2 televize a internet

No vidíte,žádný z nás zákazníků "kyslíku" přece není troškař :-D

9.2.2009 13:23

Re: o2 televize a internet

Kde by se vzalo!! Když už, tak už!! Nebudeme chodit třikrát, že?

9.2.2009 12:34

Vážená Anko,

vězte, že nejste zdaleka jediná kdo válčí s Telefonikou O2. Když ještě existoval Telecom fugovaly alespoň objednávky. Ty za Telefoniky přestaly fungovat. Jakákoliv sebemenší změna znamená neřešitelný problém. Těch jsem měl za poslední 2 roky již několik.  1. přemístění modemu ADSL v rámci rod. domku z 1. do 2. patra trvalo 4 měsíce, podtýkám, že stačilo propojit tzv. husími krky ve zdi tyto 2 patra. Techniků se u nás vystřídalo asi 5. vždy po hodině odešli k jinému zákazníkovi bez dodělání práce. To se opakoval 4x. 2. Zrušení ISDN linky, zpět na analog znamenalo vypnutí celé pevné linky bez jakéhokoliv varování. Bylo reklamováno. Náprava trvala asi týden. Nešel internet,  telefon,  fax ani mail. A za 3. Změna tarifu pevné linky z O2 Standart na Duo není vyřízena ani po měsíci a nepočítaných reklamacích. Tady se ukazuje výhodnost tzv. call center. Chudáci operátoři to schytají za neschopné vedení, které bez problémů může z nás dál dělat úplné idioty. Přechod ke konkurenci jsem uskutečnil alespoň u té druhé půlky přenesením svého mobilního čísla ke konkurenci. Přeji Vám (i sobě) pevné nervy a štěstí do dalších potyček z neschopnou Telefonikou O2.                 

9.2.2009 12:48

Re: Vážená Anko,

Vážený pane erre, děkuji. Já jsem v pohodě, a jak Vás tak čtu, nebyl ten Váš technik příbuzným toho našeho? Přiznám, že jsem v tom mého muže nechala jak Piláta v Krédu a uchýlila se k zelinářce, aby ve chvíli, kdy si technik prosil šroubovák, nedošlo k rukočinům.

9.2.2009 12:56

Re: Vážená Anko,

i já jsem se ocitnul na bojišti zcela opuštěn svými blízkými. Jejich podporu jsem pocítil pouze při večerní rodinné sešlosti, kdy se potomci dožadovali přístupu na net, manželka zase svého večerního klábosení s přítelkyněmi na telefonu tím mi dodávali sílu a vytrvalost do dalšího boje. Upřímně jsem rád, že to mám za sebou nebo nemám? 

9.2.2009 13:07

Re: Vážená Anko,

Mňo,  máte, nemáte, toť otázné. Pokud Vás nenapdne nejaká zhůvěřilost, jako si objednat tv programy...... :-)

9.2.2009 12:28

televize O2

taky jsem to měl a odhlásil, po nějaké době přestal jít internet a sím doména a majly, několikrát denně jsem to řešil s podporou s tím že chyba je na jejich straně a že náprava bude, trvalo to 2 měsíce mezitím jsem si připojení koupil jinde a doménu přesunul jinam a když už jsem na ně zapoměl tak mě volal nějaký technik O2 jestli ta zádada ještě trvá, nikomu nepřeju každodení jednání s hlasovým systémem a naprosto nekompetentními operátory

9.2.2009 11:59

Aha!

Začínám tušit, proč si brácha stěžuje, že mu v poslední době Internet od kyslíku jede nějak moc pomalu! Na internetovou televizi jsem se ukecat nenechal, tím jsem si ušetřil rozčilování nad tím, proč si nemohu přepínat další desítky kanálů, abych se podíval, jestli náhodou na tom dalším není menší kravina než na tom předcházejícím...

9.2.2009 12:11

Re: Aha!

Ale my nechtěli desítky programů, jen History Channelll a Explorer, plus nádavkem ty nechtěné Tři mušketýry a to by přece neměl být tak neřešitelný problém, ne?

9.2.2009 11:48

O2 rautík

Byl jsem teď v sobotu na akci odborů O2 v Pražském Hiltonu a všechno fungovalo v pohodě :-D. Zejména za sladký raut tisíceré díky. :)

11.2.2009 6:34

Re: O2 rautík

Rautík odborů, nebo rautík O2? Já jen, že ten odborářský je placený z příspěvků zaměstnanců, kdežto ten O2 žrautík z peněz zákazníků ;-)

9.2.2009 11:38

Zkušenosti z opačného gardu

Fakta :

1. Mám O2 TV od chvíle, kdy byla tato služba poprve nabídnuta. V průběhu času mi po bouřce "odešel" modem, po čase a jiné bouřce splitter a jednou dokonce settopbox a asi dvakrát služba "zamrzla" z jiných důvodů. Vždycky stačilo zavolat na příslušné telofonní číslo callcentra a ve slušné diskusi klidným hlasem pracovníkovi popsat vzniklý problém. Vždycky nejpozději druhý den (v případě settopboxu a modemu ještě týž den večer) se k nám dostavil technik který má naši oblast na starosti a vzniklý problém vyřešil. Samozřejmě zcela bezplatně.

2. Koncem prosince jsme dostali oznámení, že na měsíc leden nám budou zdarma odblokovány k vyzkoušení všechny programy (s výjimkou hardcore) které O2 TV nabízí. To se také již 1. ledna stalo a fungovalo vše celý měsíc bez problémů.

3. Během tohoto zkušebního období jsme obdrželi další dopis z O2, že libovolný z nabízených rozšiřujících balíků programů si na další dva měsíce můžeme objednat po 1,- Kč/měs s tím, že je koncem března opět odhlásíme, nebo nám zůstanou a budou nadále zpoplatňovány dle ceníku. Vybrali jsme si "Dokumenty plus" které jsme si prostřednictvím komunikace přes TV bez problémů objednali. Od 2. února všechny neobjednané programy podle očekávání z nabídky zmizely ale ty které jsme chtěli zůstaly. Takže i tato služba funguje bez problémů.

4. Ve výše uvedeném dopisu z O2 jsme se dozvěděli i o možnosti služby "Multi" (druhý settopbox pro současné nezávislé sledování dvou programů). Po telefonické objednávce v callcentru nám již druhý den přišel poštou na dobírku samoinstalační balíček s druhým settopboxem i s novým modemem se dvěma TV výstupy. Současně na e-mailovou adresu přišlo oznámení, že nám byla objednaná služba aktivována. A skutečně, po zapojení podle přiloženého návodu vše opět bez problému funguje... Dodávám, že nejsem placeným ani neplaceným agentem O2, pouze popisuji vlastní zkušenosti. Netvrdím že nebyly problémy na příklad s chybnou fakturací po změných rychlosti internetu atd, ale O2 TV je OK.

9.2.2009 11:17

Máte kliku

Nám (po telefonické objednávce, ovšem) TV zapojili v krátké době. Poznali jsme to ihned: připojení na internet zkolabovalo, V případě, že se "zmátořilo", jeho rychlost nepřekročila 1 Mb/s (oproti původním téměř 2 Mb/s - ovšemže nám minulý týden už potřetí oznámili, že zvyšují rychlost až na 8 Mb/s). Zmátořilo se ovšem jen občas.

Neštěstí jsme reagovali rychle a okamžitě objednávku zrušili. Poměry v síti se ustálily.

Poznamenávám, že potíže vznikly již při uvolnění pro příjem TV, přijímač připojen nebyl.

9.2.2009 10:27

No a co byste autorko chtěla?

Ona je to totiž stále stejná firma, se stejnými lidmi na top i middle pozicích - nikoliv náhodou je u nich firemní "kultura" jak vejce vejci podobná Telefónice - no proč asi ;-)

9.2.2009 10:45

Re: No a co byste autorko chtěla?

Co bych, vážený Hanyz01, chtěla? Aby firma, které měsíc, co měsíc disciplinovaně posílám své zlaté za jejich služby, plnili, co deklarují. Asi jsem naivní,což?

Poslední zpráva z Telefónica O2 "bojiště" zní, že žádný z operátorů náš problém neřešil. Přijal můj hovor, vyslechl si hudrmanické litanie a v bázni Boží zavěsil.

9.2.2009 10:49

Re: No a co byste autorko chtěla?

Víte Anko, ono chtít po bývalém Eurotelu, případně po bývalém Českém Telecomu kvalitní služby, to je fakt naivita, ale je hezké, že se nevzdáváte a bojujete. Já jsem s oběma firmami s chutí rozvázal veškeré obchodní vztahy - to prostě nemá cenu řešit.

Snad jediné, co na tyhle experty platí, je žaloba k soudu (bohužel nevím, zda lze požadovat odpovídající odškodné - po mých zkušenostech s nimi bych začínal někde na 500milionech). Ještě lepší je poslat to do Černých ovcí nebo Občanského juda - sem tam to zabere velmi dobře.

9.2.2009 10:54

Re: No a co byste autorko chtěla?

No, jsem baba umanutá a protože nemám flintu a žito se ještě ani nezelná, musím trvat na tom, že firma, s kterou mám smlouvu, bude plnit, co deklaruje. Zatím, pravda, to s mým trvá ním to není žádná sláva:-)

9.2.2009 10:56

Re: No a co byste autorko chtěla?

R^držím Vám každopádně palce :-)

9.2.2009 10:59

Re: No a co byste autorko chtěla?

Děkuju:-)) Zatím se mi zdařilo jen to, že jsou jak hejno slepic, když se do nich střelí. Ale taky dobrý, ne?

9.2.2009 12:55

Re: No a co byste autorko chtěla?

Pokud jsou jak hejno slepic, když do nich střelí brokovnicí, bylo by to ještě lepší ;-)

9.2.2009 13:10

Re: No a co byste autorko chtěla?

Brokovnici nerada, spíš malorážku:-)) Ale obecně vzato mám raději tento příměr jen v čistě literární podobě.

9.2.2009 10:20

Trident Communications

Znate firmu Trident Communications, s. r. o., jez ma exkluzivni smlouvy na provozovani telefonnich automatu Swipe & Call v udajne uzavrenem prostoru Letiste Praha-Ruzyne a na Prazskem hrade?

Adresa firmy: Haštalská 6, Praha 1

9.2.2009 9:54

OD "KYSLÍKŮ" JSEM TAKÉ ODEŠEL

Od "kyslíků" jsem odešel před více než rokem k jinému poskytovateli drátového dálnomluvu a jsem spokojen. Měsíční paušál činí 2/3 paušálu "kýslíkovského", hovory ve vlastní síti zdarma a ostatní hovory o něco levnější.

       Zajímavé bylo, že když jsem se od "kyslíků" odhlašoval, byly u všech dvou okének fronty dalších "odhlašovatelů".

9.2.2009 8:45

Dámy a pánové,

jestliže si dá ELEKTRONICKÁ firma název CHEMICKÉHO  prvku, navíc ŠPANĚLSKÁ firma v ČESKU se čte ANGLICKY, jde o takovou schizofrenii managementu, že to prostě nemůže fungovat. Proto jsem taky rychle od nich prchnul a mám Ufona, což je (s pomalým) neomezeným internetem za 403 Kč měsíčně, tedy přesně za to, co jsem dal kyslíkům jen za linku. Má to i tu výhodu, že si telefon můžu vzít na chalupu, takže tam jsem linku zrušil taky. Hovorné je 0,70, na mobily 4,60.

9.2.2009 8:54

Re: Dámy a pánové,

nezapomeňte, že ufon má ve své síti hovorné zcela zdarma

pro ty pomalejší to znamená, že každý kdo má ufona, může každému kdo má ufona volat jak dlouho chce a nic ho to nestojí navíc...

žádné doplácení balíčku, aby jste mohl volat třem lidem, žádný navýšený kredit, prostě hovorné v síti zdarma...

škoda že maj opravdu blbej marketing a nedokážou takovýhle služby prodat... :/

9.2.2009 13:07

Re: Dámy a pánové,

Já bych to od nich vzal,tuhle službu má pár kamarádů,ale  signál mi na chajdě končí metr od budovy a antény montovat nechci (v tom místě Vám ukradnou i vatu z uší).Snad za pár let.

9.2.2009 10:16

Re: Dámy a pánové,

Se schopnostmi UFOna mam uplne stejne zkusenosti, jako autorka clanku s O2.

9.2.2009 8:27

Nehájím, konstatuju

Jako čerstvý majitel O2 Trio (tj. ADSL, TV plus nechtěná pevná) si dovolím jenom zkonstatovat, že od 31. 12. (ano, technik byl u nás na Silvestra) běží všechny služby, jak mají. Obraz je pixelovaný zcela výjimečně, určitě méně než 1 % času, kdy IPTV běží, a objednávka nových programů online přes IPTV byla aktivována skutečně do 24 hodin. Ergo: zatím spokojenost, uvidíme, co bude dál...

9.2.2009 8:46

Re: Nehájím, konstatuju

mám stejné zkušenost až na tu cenu to nemá chybu

9.2.2009 9:43

Re: Nehájím, konstatuju

Dovolím si oponovat. Těch chyb to má poněkud více. 1. Ochrana digitápního obsahu (DRM), takže si nic z těch chráněných nenahrajete. 2. Neexistuje časovač, opět si téměř nic nenahrajete (i z těch nechráněných). 3. Nesedí papírová nabídka programů se skutečnou. 4. Archív je k smíchu, jsou tam jen vlastní pořady, totéž je volně na internetu. 5. Snad dobře vybavený settopbox je inline firmarem ošlehaný na tupu krabici....