13.12.2019 | Svátek má Lucie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
9.2.2009 16:24

Čerstvá zkušenost.

Mám nový O2 Duo a nešly mně rozchodit dva porty (jsou přednastavený na 2PC +2TV a já potřebuji 4 počítače.) Po cca 5 minutách vyzvánění se kupodivu ozvala živá technická podpora a během minuty jsme to vyřešili (moje slepota - neumím číst). Zatím to šlape kolem 6Mb takže ťuky ťuk - zatím spokojenost.

Jinak jsem si to objednal mailem, samoinstalační balíček s modemem a rozbočovačem dorazil do dvou dnů a oznámení o změně tarifu došlo mailem obratem.

9.2.2009 16:01

Dnešní balíček

Shodou okolností jsem od O2 obdržel dnes balíček, a to zcela zdarma!?. Po rozbalení jsem zjistil, že obsahuje Set top box a modem, s tím, že vše bude vyúčtováno ve faktuře za telefon a internet. Protože modem (router) Zyxel Prestige již vlastním a set top nepotřebuji, protože již léta přijímám TV signál přes satelit  a nic z toho jsem, a ani ostatní členové rodiny neobjednával, rozhodl jsem se kontaktovat zákaznické centrum telefonicky. Musím potvrdit, že jednání operátorky bylo velice korektní a domluvili jsme se, že t.zv. objednávka bude zrušená a že jim balíček vrátím zatím na své náklady. Ve vyúčtování mi to prý odečtou. Jaký bude konečný výsledek ještě uvidíme. Vidím ale, že bude ještě nutné písemně tuto zásilku odmítnout.

9.2.2009 14:38

Zkušenosti s O2

Odešel jsem od O2 už před rokem. Jediná služba kterou jsem využíval byl mobilní telefon (tedy 3 telefony pro celou rodinu) a občasné výpadky signálu nebo nedoručené, ale vždy naúčtované SMS, jsem považoval za běžný standard, který se občas přihodí každému operátorovi. K odchodu mně přiměly až podivné události v době, kdy jsem pobýval služebně v zahraničí na roamingu. Myslíte, že je normální mít cca 4 omyly týdně. Na území ČR se mi stalo 1 do roka, že se někdo přehmátl v čísle a já přijal hovor, který nebyl určen mně. Škoda v řádu pár korun pro člověka který se umáčkl, ale na roamingu mi kyslík účtoval za přijatý hovor cca 30 kč. (mimo EU) Není to divné, že náhle bylo těch omylů tolik? Nevím zda je technicky možné hlídat stanice na roamingu a občas na ně cvičně spojit cizí hovor a pozvolna přihazovat malou domů. Nejsem odborník, ale připadá mi to podezřelé. Poslední kapkou ovšem byla aktivní MMS z centra O2, která slibovala "přečtěte si v rámci promo-akce zcela zdarma své e-maily, připojte se prostřednictvím telefonu na internet. Chcete-li navázat spojení, přejděte kurzorem na zvýrazněný link a potvrďte volbu." Učinil jsem. Na displeji telefonu přebíhala asi 3 minuty šrafovaná čára a poté se objevil nápis spojení nebylo navázáno. Mávl jsem nad tím rukou a zkusil to znovu asi za 2 hodiny. Opět spojení nebylo navázáno. Ten samý den večer mi přišlo oznámení od operátora, že odečetl 2 x 53 korun za datové služby. Tak jsem se rozhodl odejít...

9.2.2009 15:21

Re: Zkušenosti s O2

Brácha má z roamingem od nich ještě lepší zkušenost. Před odjezdem do zahraničí si ho zablokoval, což ovšem kyslíkům po jeho návratu nezabránilo za tyto služby  účtovat pěkné peníze, řka, že blokace s tím nesouvisí. Bratr jim nic nezaplatil a hodlal se bránit u soudu, pak povolili a uznali, že to byl omyl.;-)

9.2.2009 15:53

Re: Zkušenosti s O2

ja od nich odesel uz davno, pravidelne me chodili ucty za SMS ktere jsem prakticky neposilal a kdyz, tak 2-3 za mesic. ucet prichazel na 9-10 a tak podobne. Takze k nim uz nikdy

9.2.2009 19:55

Re: Zkušenosti s O2

Bingo! Pane, jste velmi blízko pravdě, vyhráváte bludišťáka! Mé zkušenosti velmi podobné, po reklamaci na ČTÚ částka vrácena bez omluvy.

9.2.2009 14:27

To jsou dnes....

To jsou dnes lidi,stěžují si dnes na všechno,jak kdyby jim nestačil jeden program,stejně na ostatních je to samé,mrtvoly,rozbitá auta,geniální doktorky z FBI,potvory z vesmíru, reklamy na všechno od vložek dobře těsnících , prostanol , pilulky proti zácpě a zahradníka s mačetou.Z toho plyne O2 nebrat.!Zapněte si dizkuzi z parlamentu to je horor a sranda dohromady v přímém přenosu.:-)

9.2.2009 14:13

Desítky TV programů od O2?

 

klamavá reklama šíření údajů o vlastním nebo cizím podniku, jeho výrobcích či výkonech, které je způsobilé vyvolat klamnou představu a zjednat tím vlastnímu nebo cizímu podniku v hospodářské soutěži prospěch na úkor jiných soutěžitelů či spotřebitelů Klamavým je i údaj sám o sobě pravdivý, jestliže vzhledem k okolnostem a souvislostem, za nichž byl učiněn, může uvést v omyl.

Pramen§ 45 obchodního zákoníku

Viz takénekalá soutěž Jestliže nabízím či slibuji služby, které neplním, pak se jedná buď o podvnod a nebo o klamavou reklamu, což je té=měř totéř?

9.2.2009 15:29

Re: Desítky TV programů od O2?

Bohužel, vztahy mezi O2 a fyzickým zákazníkem se řídí podle občanského zákoníku.

Tam se pouze píše " § 613 Věci lze prodávat i na objednávku. Prodávající je povinen obstarat objednané zboží v dohodnuté lhůtě a není-li lhůta dohodnuta, ve lhůtě přiměřené okolnostem.Nestane-li se tak, objednatel je oprávněn od smlouvy odstoupit."....

 

9.2.2009 14:01

Nemohu nadávat na pracovnice O2 na čísle 800 123 456

Ja pravda ,že člověk neví , co si má o postupu  v gigantu O2 ,myslet.Pracovnice na lince 800123456  byly  všechny  trpělivé , jednání korektní , jistě všechnx krásné.Ale :1/ podal       jsem žádost  o určitou slevu a balíček v 1/2 listopadu 2008 !!Žádost jsem podával na pracoviši O2 v místě  pevné linky/od roku 1960!!!/.2/ odpověď jsem dostal -jen částečnou-po třech měsících ..Dostal jsem z Prahy balík , o kteerý jsem n ežádal .3/ pocelou dobu  zapojení linky  jsem n eměl propblémy .Peníze byly placeno přes  inkaso.Nyní 2 m ěsícfe  neplatím  nic , jednou přišla poukázka na  zaplacení modemu , který jsem si neobjednal .Závěrem od roku 1960 do listopadu 2008 žádné  problémy .Nyní , po 48 letech nastaly .Nerozumím tomu , snad mají reorganisaci nebo nějaký audit :Na ženy a l maže  , s kerým jsem jednal  jsem neměl problémy.Byla snaha pomoci ..Kde je  zakopaný  pes ??? .Příjemné prožití  kažýdé chvilky  života  přeje  všem Cyril.

9.2.2009 13:29

Desítky TV programů od O2?

Ale to nebylo vůbec hezký čtení, ale já tomu skutečně nerozumím - jak si vůbec může nějaká  -   velká a známá společnost dovolit  - neposkytovat služby - které veřejně nabízí a tedy slibuje - to by snad mělo být nějakou institucí finančně postihováno - vždyť ta společnost bezskrupulózně a tedy docela nestydatě "poškozuje lidi" - kterým veřejně slíbila poskytnout nějako službu, ale nijak se k tomu nemá? Existuje to i v ostatních civilizovaných zemích a v takové míře, a nebo je to jen české specifikum?

9.2.2009 13:43

Re: Desítky TV programů od O2?

Proto, že se ještě i po těch letech špatných zkušeností najdou lidé, kteří o "kvalitě služeb" Kyslíku, dříve Českého telecomu, nemají páru, navzdory široké publicitě. To budou asi ti, co doma čumí na TV a na reklamy O2, slibující modré z nebe.... ;-P

9.2.2009 14:36

Re: Desítky TV programů od O2?

To není nezbytně jenom O2. To je princip marketingu. Marketing vymyslí službu, zadá jejich realizaci techikům a začne ji inzerovat a propagovat. Technická oddělení pracují na realizaci a někdy (vždy) realizace neodpovídá marketingem proklamované kvalitě. Což marketing možná ví, možná neví, ale rozhodně ho to nezajímá.

Časem se marketingová (reklamní) realita a hmatatelná realita přiblíží natolik, že reklamace poklesnou pod únosnou mez několika procent. Technické oddělení by si mohlo oddychnout, ale nemůže, protože tou dobou už marketing vytrubuje do světa další neuvěřitelné služby nového tisíciletí.

Realita nikdy neodpovídá reklamě. Můžete se soudit, můžete spáchat sebevraždu, to je asi tak všechno. Nenaděláte s tím nic, protože chyba je na straně reality, nikoliv reklamy. Obvykle je chyba na vaší straně, že vaše zkušenost nesouhlasí s reklamovanou hodnotou. Něco byste s tím měli udělat.

Pozor, nejde o to, že by obráceně reklama neodpovídala realitě. To by bylo špatné a nezákonné. Ale v marketingovém světě to tak není. Tam je povinností reality se reklamě přiblížit, nebo se tak alespoň tvářit.

A to proto, že se neprodává realita, nýbrž fikce. Například se prohlásí, že sedmdesát procent lidí je proti radaru. Na počátku je to fikce. Realita se časem přizpůsobí. Všichni uznají, že to tak je. S televizními programy O2 je to podobné. Až bude moderní tvrdit, že Země je placatá a vesmír se točí kolem ní, bude to zase tak. Je vtipné, že se považujeme za pokrokovou civilizaci, co se zbavila pověr a stojí na vědeckém poznání reality.

9.2.2009 14:51

Re: Desítky TV programů od O2?

A proto se zásadně reklamě v rozhlase a TV vyhýbám. Z psychohygienických důvodů. ;-)

9.2.2009 14:58

reklama

Činíte dobře. Já jsem jí docela fascinovaný, obvykle sedím u tv s otevřenou pusou, je to jako dívat se stvořiteli pod prsty, jak tvoří svět. Ale když se pak rozhlédnu, zase mi chvíli trvá, než se mi srovná zrak a vidím zase skutečnost.

9.2.2009 15:06

Opět standardní postup

Něco nefunguje, tak zavoláte na příslušnou linku informační. tam to zvedne operátor, vyslechne Vaší meditaci (přičemže stejně zbla nechápe o čem mluvíte), dá několik všeobecných rad, pak Vám přislíbí že se to dá velice rychle do pořádku. Druhý den to nefunguje, tak tam voláte znovu, , tam to zvedne (jiný) operátor, kterému svůj problém opět vysvětlíte...Možná že tam někde mají před sebou písíčko do které Vaší reklamaci naťukají, měli by to jít k technikům (kteří o problému třeba vědí, ale te´d to řešit nedokážou, což tam ale nebudem psát (jak se kdysi zpívávalo..), takže radši risknou jednoho nespokojenýho zákazníka (k milionu dalších nespokojenejch běžně kvůli výši ceny za služby). Jinak, právě u tele společností je běžné že reklamované služby nejsou - v přiměřené kvalitě nebo vůbec, pro každého. Stačí být kousek dál od ústředny,,,,stačí mít méně kvalitní spojení...

9.2.2009 18:35

Re: "...jak si vůbec může nějaká - velká a známá společnost dovolit - neposkytovat služby - které veřejně nabízí ..."

Asi takhle, milá marie!!! Proč by si to nedovolila třeba i ta největší soukromá firma, které mimochodem nemusíte, když nechcete, dát ani korunu!??? Vždyť přesně to samé si dovolí "firma" do které cpete dennodenně spoustu peněz!!!:-/ Hádejte, co je to asi tak za firmu???;-D;-D;-D

2. Naším cílem je zvyšování životní úrovně pro všechny. Průměrná mzda dosáhne úrovně nejméně 26 500 korun.  6. Nadále budeme snižovat tempo zadlužování a udržovat nízký podíl veřejného dluhu k HDP.  8. Výrazně zvýšíme vymahatelnost práva, zkrátíme délku soudních řízení. Prosazením nových zákonů do praxe, včetně zavedení testu integrity ve veřejné správě, majetkových přiznání a institutu korunního svědka, výrazně snížíme korupci.  9. Zlepšíme životní prostředí. Zajistíme stabilní tempo poklesu jednotkové energetické náročnosti hospodářství nejméně o 3,5 % ročně a stabilizujeme spotřebu primárních zdrojů energie na úrovni roku 2005. Podíl využití obnovitelných zdrojů energie zvýšíme nad 5 %. No a pamlsek na závěr: 10. Větším zapojením do evropského integračního procesu a rozvíjením transatlantických vazeb zásadním způsobem upevníme mezinárodní postavení a bezpečnost České republiky. A podobných lahůdek je zde ( http://volby.glosy.info/volebni-program/cssd/ ) mnohem více!

9.2.2009 13:14

placená antireklama od konkurence.

Vážená paní, vaše jednání mi připomíná chování mé dvouleté vnučky, která prostě musí mít všechno hned a otravuje tak dlouho až ji dospělí pošlou slušně do zadele.

Může se stát, že dojde k poruše, ale ta se asi neodstraní vaším hysterickým chováním a ještě přes přes víkend. Možná, kdybyste se těch pár dnů věnovala jiným, užitečnějším činnostem, udělala byste líp. Podle mne jstebuď  cvok a nebo je to placená antireklama pro O2 od některého z provozovatelů kabelových sítí.(Y)

9.2.2009 13:22

Re: placená antireklama od konkurence.

Vážený pane, vyřiďte, prosím, pozdrav Vaší vnučce,. Aby bylo mezi námi jasno -nebyla jsem to já, co jsem chtěla mít všechno hned, ale byla to Telefónica O2, která mi po "úspěšném" objednání sdělila, že do 24 hodin bude objednávka realizována. Jak by se Vám zamlouvalo, kdyby devítka v Lazarské měla stavět v půl dvanácté před obědem a nedorazila by ani ve tři ráno? Moc bych prosila, abyste si svá doporučení podržel pro svou váženou paní manželku a dovolil mi, abych užila čas, jak sama uznám za vhodné. Nic Vám nebrání, abyste podobným textem firmu Telefónica O2 podpořil. Krásný den Vám přeji.

9.2.2009 13:28

Re: placená antireklama od konkurence.

A protože zřejmě máte drobný problém se čtením, si podovolím drobnou opravu - s firmou Telefónica O2 vedu na téma mé objednávky disputace týden.

9.2.2009 13:46

Re: placená antireklama od konkurence.

A jaké má Vaše vnučka zkušenosti se službami 02, je s nimi spokojená?

9.2.2009 13:57

Re: placená antireklama od konkurence.

Vážený pane Prudiči, doposud postrádám Vaši odpověď, jak že je Vaše slečna vnučka se službami výše uvedené společnosti, spokojená, za odpověď, děkuji uctivě..

9.2.2009 18:38

Re: placená antireklama od konkurence.

Dojde-li k poruse, je slusnost to zakaznikovi sdelit a nedavat mu nesplnitelne sliby.

9.2.2009 12:52

Což je standardní postup

Obávám se, že to je standardní dost velké skupiny firem - nabízet, co nejvíc činností, a teprve až když se najde nějaký zákazník pro určtou činnost, začne  se firma zajímat o to kdo to udělá, z čeho to udělá, za jak dlouho to udělá, jestli to vůbec jde udělat..atd - a co nejlevněji aby byla provize co největší., což chvíli trvá...

9.2.2009 12:50

Ředitele se neptejte

Ten na to "má lidi". Mně tihle komici zase už pěknou řádku let (po 2 písemných reklamacích jsem to vzdal) posílají faktury za telefon do neexistující ulice.Zatím všechny došly,ale to jen díky tomu,že máme inteligentní pošťáky.

9.2.2009 12:35

o2 televize a internet

Myslím si, že existují chroničtí stěžovatelé, mám balík TV programů - běží OK, po měsíční ukázce jsem si za 1 kč objednal balíček dokumenty plus a vše jede velmi rychle cca do 5 hodin od tel. objednání, a přes centrum technické podpory mi bylo vždy pomoženo. Myslím, že nářky na o2 je asi národní manie. Kaiser

9.2.2009 12:43

Re: o2 televize a internet

Vážený pane Kaisere, povězte mi, proč bych si "chronicky" stěžovala, kdyby byl můj požadavek vyřešen? Přeci nejsem cvok, co si každý den volá s operátorem Telefónicy jenom proto, že je družný a rád se seznamuje. Že Vám to běží v pohodě, Vám z té duše opravdu přeju. Já o totéž usiluji deset dní a zcela marně. A, ano, mám na tuto firmu pifku, zažkila jsem přeložení linky, ale tím nebudu tady obtěžovat. Dopadlo to dobře, měli jsme doma všechno náčiní nutné k instalaci, technik byl spokojený:-)

9.2.2009 12:57

Re: o2 televize a internet

Jenom problémy s přeložením linky ? Tak to jste šťastlivec.U mně to bylo - namátkou : mnohadenní zprovozněňování linky pro ADSL (údajně měla být OK ještě než jsem si ADSL u jejich konkurence objednal), přepojení mojí linky (služební) na jakousi variantu podvojky a po 3 měsících od podání ostrého písemného protestu (linka si chodila kdy chtěla)milostivé "svolení na základě mé žádosti" k přepojení na původní stav.A to žiji v krajském městě.

9.2.2009 12:58

Re: o2 televize a internet

Oprava : zprovozňování

9.2.2009 13:01

Re: o2 televize a internet

Nikolivěk, i zprovoznění setoboxu, ale to už bych si připadala opravdu umanutá:-)