Středa 6. listopadu 2024, svátek má Liběna
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

rach-rach

9. 2. 2009 16:01
Dnešní balíček

Shodou okolností jsem od O2 obdržel dnes balíček, a to zcela zdarma!?. Po rozbalení jsem zjistil, že obsahuje Set top box a modem, s tím, že vše bude vyúčtováno ve faktuře za telefon a internet. Protože modem (router) Zyxel Prestige již vlastním a set top nepotřebuji, protože již léta přijímám TV signál přes satelit  a nic z toho jsem, a ani ostatní členové rodiny neobjednával, rozhodl jsem se kontaktovat zákaznické centrum telefonicky. Musím potvrdit, že jednání operátorky bylo velice korektní a domluvili jsme se, že t.zv. objednávka bude zrušená a že jim balíček vrátím zatím na své náklady. Ve vyúčtování mi to prý odečtou. Jaký bude konečný výsledek ještě uvidíme. Vidím ale, že bude ještě nutné písemně tuto zásilku odmítnout.

0 0
možnosti

Pavel

9. 2. 2009 14:38
Zkušenosti s O2

Odešel jsem od O2 už před rokem. Jediná služba kterou jsem využíval byl mobilní telefon (tedy 3 telefony pro celou rodinu) a občasné výpadky signálu nebo nedoručené, ale vždy naúčtované SMS, jsem považoval za běžný standard, který se občas přihodí každému operátorovi. K odchodu mně přiměly až podivné události v době, kdy jsem pobýval služebně v zahraničí na roamingu. Myslíte, že je normální mít cca 4 omyly týdně. Na území ČR se mi stalo 1 do roka, že se někdo přehmátl v čísle a já přijal hovor, který nebyl určen mně. Škoda v řádu pár korun pro člověka který se umáčkl, ale na roamingu mi kyslík účtoval za přijatý hovor cca 30 kč. (mimo EU) Není to divné, že náhle bylo těch omylů tolik? Nevím zda je technicky možné hlídat stanice na roamingu a občas na ně cvičně spojit cizí hovor a pozvolna přihazovat malou domů. Nejsem odborník, ale připadá mi to podezřelé. Poslední kapkou ovšem byla aktivní MMS z centra O2, která slibovala "přečtěte si v rámci promo-akce zcela zdarma své e-maily, připojte se prostřednictvím telefonu na internet. Chcete-li navázat spojení, přejděte kurzorem na zvýrazněný link a potvrďte volbu." Učinil jsem. Na displeji telefonu přebíhala asi 3 minuty šrafovaná čára a poté se objevil nápis spojení nebylo navázáno. Mávl jsem nad tím rukou a zkusil to znovu asi za 2 hodiny. Opět spojení nebylo navázáno. Ten samý den večer mi přišlo oznámení od operátora, že odečetl 2 x 53 korun za datové služby. Tak jsem se rozhodl odejít...

0 0
možnosti

míra

9. 2. 2009 15:21
Re: Zkušenosti s O2

Brácha má z roamingem od nich ještě lepší zkušenost. Před odjezdem do zahraničí si ho zablokoval, což ovšem kyslíkům po jeho návratu nezabránilo za tyto služby  účtovat pěkné peníze, řka, že blokace s tím nesouvisí. Bratr jim nic nezaplatil a hodlal se bránit u soudu, pak povolili a uznali, že to byl omyl.;-)

0 0
možnosti

tomfuk

9. 2. 2009 14:27
To jsou dnes....

To jsou dnes lidi,stěžují si dnes na všechno,jak kdyby jim nestačil jeden program,stejně na ostatních je to samé,mrtvoly,rozbitá auta,geniální doktorky z FBI,potvory z vesmíru, reklamy na všechno od vložek dobře těsnících , prostanol , pilulky proti zácpě a zahradníka s mačetou.Z toho plyne O2 nebrat.!Zapněte si dizkuzi z parlamentu to je horor a sranda dohromady v přímém přenosu.:-)

0 0
možnosti

marie

9. 2. 2009 14:13
Desítky TV programů od O2?

 

klamavá reklama šíření údajů o vlastním nebo cizím podniku, jeho výrobcích či výkonech, které je způsobilé vyvolat klamnou představu a zjednat tím vlastnímu nebo cizímu podniku v hospodářské soutěži prospěch na úkor jiných soutěžitelů či spotřebitelů Klamavým je i údaj sám o sobě pravdivý, jestliže vzhledem k okolnostem a souvislostem, za nichž byl učiněn, může uvést v omyl.

Pramenhttp://business.center.cz/business/pravo/zakony/obchzak/cast1.aspx#par45" target="_blank" rel="nofollow">§ 45 obchodního zákoníku

Viz takéhttp://business.center.cz/business/pojmy/p51-nekala-soutez.aspx" target="_blank" rel="nofollow">nekalá soutěž Jestliže nabízím či slibuji služby, které neplním, pak se jedná buď o podvnod a nebo o klamavou reklamu, což je té=měř totéř?

0 0
možnosti

ranbow

9. 2. 2009 15:29
Re: Desítky TV programů od O2?

Bohužel, vztahy mezi O2 a fyzickým zákazníkem se řídí podle občanského zákoníku.

Tam se pouze píše " § 613 Věci lze prodávat i na objednávku. Prodávající je povinen obstarat objednané zboží v dohodnuté lhůtě a není-li lhůta dohodnuta, ve lhůtě přiměřené okolnostem.Nestane-li se tak, objednatel je oprávněn od smlouvy odstoupit."....

 

0 0
možnosti

Cyril

9. 2. 2009 14:01
Nemohu nadávat na pracovnice O2 na čísle 800 123 456

Ja pravda ,že člověk neví , co si má o postupu  v gigantu O2 ,myslet.Pracovnice na lince 800123456  byly  všechny  trpělivé , jednání korektní , jistě všechnx krásné.Ale :1/ podal       jsem žádost  o určitou slevu a balíček v 1/2 listopadu 2008 !!Žádost jsem podával na pracoviši O2 v místě  pevné linky/od roku 1960!!!/.2/ odpověď jsem dostal -jen částečnou-po třech měsících ..Dostal jsem z Prahy balík , o kteerý jsem n ežádal .3/ pocelou dobu  zapojení linky  jsem n eměl propblémy .Peníze byly placeno přes  inkaso.Nyní 2 m ěsícfe  neplatím  nic , jednou přišla poukázka na  zaplacení modemu , který jsem si neobjednal .Závěrem od roku 1960 do listopadu 2008 žádné  problémy .Nyní , po 48 letech nastaly .Nerozumím tomu , snad mají reorganisaci nebo nějaký audit :Na ženy a l maže  , s kerým jsem jednal  jsem neměl problémy.Byla snaha pomoci ..Kde je  zakopaný  pes ??? .Příjemné prožití  kažýdé chvilky  života  přeje  všem Cyril.

0 0
možnosti

marie

9. 2. 2009 13:29
Desítky TV programů od O2?

Ale to nebylo vůbec hezký čtení, ale já tomu skutečně nerozumím - jak si vůbec může nějaká  -   velká a známá společnost dovolit  - neposkytovat služby - které veřejně nabízí a tedy slibuje - to by snad mělo být nějakou institucí finančně postihováno - vždyť ta společnost bezskrupulózně a tedy docela nestydatě "poškozuje lidi" - kterým veřejně slíbila poskytnout nějako službu, ale nijak se k tomu nemá? Existuje to i v ostatních civilizovaných zemích a v takové míře, a nebo je to jen české specifikum?

0 0
možnosti

Ladislav N :-)))

9. 2. 2009 13:43
Re: Desítky TV programů od O2?

Proto, že se ještě i po těch letech špatných zkušeností najdou lidé, kteří o "kvalitě služeb" Kyslíku, dříve Českého telecomu, nemají páru, navzdory široké publicitě. To budou asi ti, co doma čumí na TV a na reklamy O2, slibující modré z nebe.... ;-P

0 0
možnosti

Prudič

9. 2. 2009 13:14
placená antireklama od konkurence.

Vážená paní, vaše jednání mi připomíná chování mé dvouleté vnučky, která prostě musí mít všechno hned a otravuje tak dlouho až ji dospělí pošlou slušně do zadele.

Může se stát, že dojde k poruše, ale ta se asi neodstraní vaším hysterickým chováním a ještě přes přes víkend. Možná, kdybyste se těch pár dnů věnovala jiným, užitečnějším činnostem, udělala byste líp. Podle mne jstebuď  cvok a nebo je to placená antireklama pro O2 od některého z provozovatelů kabelových sítí.(Y)

0 0
možnosti

Anka

9. 2. 2009 13:22
Re: placená antireklama od konkurence.

Vážený pane, vyřiďte, prosím, pozdrav Vaší vnučce,. Aby bylo mezi námi jasno -nebyla jsem to já, co jsem chtěla mít všechno hned, ale byla to Telefónica O2, která mi po "úspěšném" objednání sdělila, že do 24 hodin bude objednávka realizována. Jak by se Vám zamlouvalo, kdyby devítka v Lazarské měla stavět v půl dvanácté před obědem a nedorazila by ani ve tři ráno? Moc bych prosila, abyste si svá doporučení podržel pro svou váženou paní manželku a dovolil mi, abych užila čas, jak sama uznám za vhodné. Nic Vám nebrání, abyste podobným textem firmu Telefónica O2 podpořil. Krásný den Vám přeji.

0 0
možnosti

ranbow

9. 2. 2009 12:52
Což je standardní postup

Obávám se, že to je standardní dost velké skupiny firem - nabízet, co nejvíc činností, a teprve až když se najde nějaký zákazník pro určtou činnost, začne  se firma zajímat o to kdo to udělá, z čeho to udělá, za jak dlouho to udělá, jestli to vůbec jde udělat..atd - a co nejlevněji aby byla provize co největší., což chvíli trvá...

0 0
možnosti

cipísek

9. 2. 2009 12:50
Ředitele se neptejte

Ten na to "má lidi". Mně tihle komici zase už pěknou řádku let (po 2 písemných reklamacích jsem to vzdal) posílají faktury za telefon do neexistující ulice.Zatím všechny došly,ale to jen díky tomu,že máme inteligentní pošťáky.

0 0
možnosti

daniel kaiser

9. 2. 2009 12:35
o2 televize a internet

Myslím si, že existují chroničtí stěžovatelé, mám balík TV programů - běží OK, po měsíční ukázce jsem si za 1 kč objednal balíček dokumenty plus a vše jede velmi rychle cca do 5 hodin od tel. objednání, a přes centrum technické podpory mi bylo vždy pomoženo. Myslím, že nářky na o2 je asi národní manie. Kaiser

0 0
možnosti

Anka

9. 2. 2009 12:43
Re: o2 televize a internet

Vážený pane Kaisere, povězte mi, proč bych si "chronicky" stěžovala, kdyby byl můj požadavek vyřešen? Přeci nejsem cvok, co si každý den volá s operátorem Telefónicy jenom proto, že je družný a rád se seznamuje. Že Vám to běží v pohodě, Vám z té duše opravdu přeju. Já o totéž usiluji deset dní a zcela marně. A, ano, mám na tuto firmu pifku, zažkila jsem přeložení linky, ale tím nebudu tady obtěžovat. Dopadlo to dobře, měli jsme doma všechno náčiní nutné k instalaci, technik byl spokojený:-)

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz