Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
PRAHA: Kdo koho vydírá?
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VL 24.4.2008 9:41Re: míchání dopravy je špatné Za severní variantu půjde všimné Středočeskému hejtmanství, za jižní Magistrátu. Jinak bych řekl, že je potřeba postavit obě varianty. Jednu pro vnitroměstský provoz a propojení D5-D11 a druhou pro cestu od Norimberku do Drážďan. |
Rozum 24.4.2008 9:38NIMB NIMBové jsou známá skupina lidí, doporučuji všem odpůrcům autora přestěhovat se do suchdola ihned poté co tam vznikne JV a co nejlépe si to užít. A byl bych rád kdyby se přiznali, zda chtějí aby jim za zády vedl okruh. pro neanglofonní NIMB not in my backyard. ne za mým pozemkem zahrádkou, dvorkem. Pro štouraly doporučuji Google Earth a okruhy v Toulouse, Londýně či Stačí Lublaň. Tam kde dnes má vést sev. varianta bude za 20let hranice hl.m Prahy. Před 45 lety byl Chodov naprostá vesnice.. město expanduje. |
čtenář zdrojů 24.4.2008 9:14lžete tunely i dvoupatrový most přes Vltavu mají mít v obou směrech 3 pruhy. Viz www.dalnice.com . |
Talián 24.4.2008 8:50Re: Re: Proč? Dovolím si upozornit na odklon D5 kolem Plzně jižním směrem. Celý úsek s mnoha sjezdy a nájezdy byl zdůvodňován tak, že převezme i předměstskou dopravu. Praxe je jiná. Systém nájezdů a sjezdů je tak nepřehledný, že tam bloudí i místní a ani GPS vám neporadí. Vrchol tomu dává tunel Valíkem - unikát, tunel, kde je nad stropem asi 10mzeminy. Pesimistické a kritické názory se potvrdily. Jedinný, kdo tím získal, jsou stavbaři. Místo jednoduchého vedení dálnice přímým směrem se buduje ( dosud dobudovává ) "sen šíleného betonáře". Tito pánové mají dlouhé prsty a kradou nám čas a peníze. |
huhu 24.4.2008 8:42smysl má jižní varianta autor mele dokola nesmysly o severní variantě. kdyby ta jeho tvrzení byla aspoň pravdivá. Reagovat na to jinak nemá cenu, dávno bylo řečeno vše. |
mac2 24.4.2008 8:38míchání dopravy je špatné Podle mě za jižní variantou (JV) stojí stavařská a tunelová loby. Za prvé, za dražší stavbu vyinkasuje víc peněz. A za druhé, je téměř jisté, že se po několika letech provozu ukáže, že JV je kapacitně a ekologicky nevyhovující, a bude se stavět i varianta severní - asi pod názvem Pražský superokruh. Uvědomte si prosím, že JV má mít pouze 2 pruhy v každém směru (Jižní spojka 3) a rozšíření není možné (tunely, most). A nejspíš se nakonec postaví i ten most na Podbabě, který prý nebude u JV potřeba . |
čtenář zdrojů 24.4.2008 8:33Montimer má pradu sám jsem podobnou zkušenost zažil v Mnichově. Když jsem jel poprvé přes Mnichov, najel jsem na vnější dálniční obchvat. Ten je postaven opravdu hodně daleko od města. Asi ho tam vyprojektovali němečtí Beranové. Ujel jsem asi 50 km, než jsem se dostal na druhou stranu města. Zpátky už jsem jel přes město. Bylo to o 20 km kratší a časově to vyšlo nastejno. Takže doufám, že radní magistrátu protlačí jižní varianru severní části okruhu. |
čtenář zdrojů 24.4.2008 8:27Beranovo kouzlo nechtěného Jižní varianta je sice dražší, ale podstatně kratší. Při severní variantě bude nutné vybudovat i městský most mezi Podbabou a Trojou (neboli spojení Dejvic a Bohnic). K tomu se tady bezelstně přiznal i pan Beran. Kouzlo nechtěného. To ale nebude zadarmo, takže je nutné tuto investici připočítat k nákladům na severní údajně "levnější" variantu. Dejvickým a suchdolským občanům se totiž nebude chtít jezdit na druhou stranu řeky po severním variantě okruhu, protože to bude pro ně moc daleko. Po jižní variantě obchvatu by to bylo blízko. Předpokládám, že pan Beran bydlí v Suchdole. Tahle příživnická suchdolská pakáž vydírá celou Prahu. V jižní části Prahy, kde jsou tunely a mosty podstatně delší a dražší, si nikdo z občanů Radotína, Lochkova, Slivence, Komořan a Zbraslavi neztěžuje. Prudí jen severní Suchdol. |
Jirka 24.4.2008 8:14Re: Proč? Naprosto souhlasím s příspěvkem Mortimera. Okruh několik desítek kilometrů delší povede k tomu, že velká část dopravy pojede raději Prahou, než aby najížděla kilometry navíc. By mě zajímalo, kde pan autor článku bydlí a nakolik je jeho pohled nezaujatý! Článek ve mě vzbuzuje dojem, že jenom manipuluje s fakty a vyládá si je po svém, řekne jen A a neřekne B. Opravdu si pan autor myslí, že Severní varianta by přinesla úsporu PHM, když je podstatně delší? Možná by tam byla nižší průměrná spotřeba, ale kilometry navíc by tento fakt více než bohatě vykompenzovaly, takže ve finále by byl objem spotřebovaných PHM větší... trochu mě mrzí, že NP zveřejňuje matoucí články |
Jana 24.4.2008 7:38Ano Souhlasím s vámi....A zkuste se zamyslet a odpovědět si na otázku....Staví Metrostav mosty..Nestaví-----------Nestavíííííííííííí |
Pavel Kořenský 24.4.2008 4:19Re: proč? zkusim hádat No, mně by v první řadě zajímalo, kde autor bydlí. Aby bylo možno posoudit článek ze správného úhlu pohledu. |
Mortimer 24.4.2008 3:41Proč? Protože cílem okruhu je to, aby ho auta využívala. Pokud pojedu z Ruzyně směrem na Hradec, pak mě odbočka přes Kralupy (což je "severní varianta") nejspíš přiměje, abych jel přes Prahu. A jen tak na okraj - nyní se staví jihozápadní část (mezi D1 a D5), jihovýchodní (mezi D1 a D11) je ve hvězdách, tedy to, co autor tvrdí o třičtvrtěkruhu, to je velká iluze. To bude možná severní část okruhu dřív. |
jezevec 24.4.2008 3:03proč? zkusim hádat někdo má nakoupené pozemky v té nesprávné variantě. nebo spoluvlastní firmu, která má předsmlouvanou tu dražší práci? |