1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

PRAHA: Kdo koho vydírá?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jana 24.4.2008 7:38

Ano

Souhlasím s vámi....A zkuste se zamyslet a odpovědět si na otázku....Staví Metrostav mosty..Nestaví-----------Nestavíííííííííííí

Mortimer 24.4.2008 3:41

Proč?

Protože cílem okruhu je to, aby ho auta využívala. Pokud pojedu z Ruzyně směrem na Hradec, pak mě odbočka přes Kralupy (což je "severní varianta") nejspíš přiměje, abych jel přes Prahu.

A jen tak na okraj - nyní se staví jihozápadní část (mezi D1 a D5), jihovýchodní  (mezi D1 a D11) je ve hvězdách, tedy to, co autor tvrdí o třičtvrtěkruhu, to je velká iluze. To bude možná severní část okruhu dřív.  

Jirka 24.4.2008 8:14

Re: Proč?

Naprosto souhlasím s příspěvkem Mortimera. Okruh několik desítek kilometrů delší povede k tomu, že velká část dopravy pojede raději Prahou, než aby najížděla kilometry navíc. By mě zajímalo, kde pan autor článku bydlí a nakolik je jeho pohled nezaujatý! Článek ve mě vzbuzuje dojem, že jenom manipuluje s fakty a vyládá si je po svém, řekne jen A a neřekne B. Opravdu si pan autor myslí, že Severní varianta by přinesla úsporu PHM, když je podstatně delší? Možná by tam byla nižší průměrná spotřeba, ale kilometry navíc by tento fakt více než bohatě vykompenzovaly, takže ve finále by byl objem spotřebovaných PHM větší... trochu mě mrzí, že NP zveřejňuje matoucí články

Talián 24.4.2008 8:50

Re: Re: Proč?

Dovolím si upozornit na odklon D5 kolem Plzně jižním směrem. Celý úsek s mnoha sjezdy a nájezdy byl zdůvodňován tak, že převezme i předměstskou dopravu. Praxe je jiná. Systém nájezdů a sjezdů je tak nepřehledný, že tam bloudí i místní a ani GPS vám neporadí. Vrchol tomu dává tunel Valíkem - unikát, tunel, kde je nad stropem asi 10mzeminy. Pesimistické a kritické názory se potvrdily. Jedinný, kdo tím získal, jsou stavbaři. Místo jednoduchého vedení dálnice přímým směrem se buduje ( dosud dobudovává ) "sen šíleného betonáře". Tito pánové mají dlouhé prsty a kradou nám čas a peníze.

vita 24.4.2008 12:07

Re: Re: Re: Proč?

U tunelu Valíkem se račte s důvěrou obrátit na ekoteroristy - ti totiž tuhle hovadnost prosadili.

Jedna zelená (pííííp) se dokonce vychloubala, jak tím zvítězili nad betonovou lobby. (Píííp) jedna!

mol 24.4.2008 15:29

Re: Re: Re: Re: Proč?

Tohle samozřejmě není pravda, ekologové prosazovali původně schválenou trasu, která neměla s Valíkem nic společnýho a kterou kdosi bezdůvodně (?) změnil na nesmysl, načež se vymyslela kravina největší, tunel pod Valíkem, aby se těm méně chápavým "zeleným" zavřela huba. Což nic nemění na tom, že to nebyla trasa prosazovaná ekology.

čtenář zdrojů 24.4.2008 8:33

Montimer má pradu

sám jsem podobnou zkušenost zažil v Mnichově. Když jsem jel poprvé přes Mnichov, najel jsem na vnější dálniční obchvat. Ten je postaven opravdu hodně daleko od města. Asi ho tam vyprojektovali němečtí Beranové. Ujel jsem asi 50 km, než jsem se dostal na druhou stranu města. Zpátky už jsem jel přes město. Bylo to o 20 km kratší a časově to vyšlo nastejno.

Takže doufám, že radní magistrátu protlačí jižní varianru severní části okruhu.

fh 24.4.2008 11:18

Re: Proč? Protože cílem okruhu je to, aby ho auta využívala ...

Sancta simplicitas. :-DČím vzdálenější bude okruh od centra dopravy, tím méně bude dopravou zneužíván, tím bude mít menší  jednotkové náklady : na investice, na údržbu, na spotřebu paliv a další podobná kritéria.

V suchdolské podstatě jde o to užívat všechny výhody velkoměsta a nemít žádnou z jeho nevýhod, kdo by to nechtěl.

vita 24.4.2008 12:09

Re: Re: Proč? Protože cílem okruhu je to, aby ho auta využívala ...

V tom případě by bylo nejlepší postavit obchvat Prahy na Sahaře - tam by ho (vy/zne)užilo leda pár bembloudů a ti mají měkká chodidla, obchvat neošlapou...

Zdenk 24.4.2008 14:46

Re: Re: Proč? Protože cílem okruhu je to, aby ho auta využívala ...

Take si myslim ze Prahu vydiraji Suchdolsti. Suchdol byla drive povazovana za luxusni ctvrt a nyni by meli ceny nemovitosti klesnout?

Oho to se jeste ukaze ze na pan Pavel znehodnoti nase reality.

Ale ze na jizni strane obcane Radotina, Zbraslavi, Slivence  a Ruzyne jsou na tom hure a jezdi jim to pod okny, to jim nevadi.

Podle jejich hesla, nejsme jen tak nekdo, jsme Suchdolsti!

Jarda Obšil 25.4.2008 13:34

Re: Proč?

Mortimere, SOKP 511 se začne možná- už na podzim 2009 skrývat ornice, myslel jsi asi, že dřív bude 520Satalice-Březiněves, než 518 a 519 viď? tak v tom bych asi souhlasil, 518 a 519 z Ruzyně do Březiněvsi opravdu bude poslední částí SOKP, co se postaví, už to holt tak vypadá, jižní varianta bude, teď jde o to za kolik let: http://www.drahan.chabry.cz/dokument.php?stav=view_detail&dokument=382

jezevec 24.4.2008 3:03

proč? zkusim hádat

někdo má nakoupené pozemky v té nesprávné variantě.

nebo spoluvlastní firmu, která má předsmlouvanou tu dražší práci?

Pavel Kořenský 24.4.2008 4:19

Re: proč? zkusim hádat

No, mně by v první řadě zajímalo, kde autor bydlí. Aby bylo možno posoudit článek ze správného úhlu pohledu.