23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Diskuse k článku

NORSKO: Dotujeme, zdaňujeme, zvesela a dokola

Nedávné informace o nových souvislostech s elektromobilitou norské dopravy ukazují zádrhele, které budou současný aktivisticky prosazovaný trend provázet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Potoček 13.12.2017 11:51

Mercedes Vito bílonahnědlý (rez je sviňa)

Tedy, mé vozidlo z roku 1995, se kterým normálně jezdím po lese, kde dělám, tak když s ním vlítnu do civilizace, tak když někde stojí policisté, tak se jim okamžitě rozsvítí oči, vyskočí a začnou mávat takovou červenobílou plácačkou. Pak mě chvíli jebou, já jim vždy slíbím, že si to dám do cajku, zaplatím litr, abych mohl pokračovat a jede se dál.

Jsem si na to naříkal, ale koukám, že kdybych se vydal svým vozem do Norska, tak bych byl patrně zastřelen za úsvitu.

P. Zinga 13.12.2017 11:34

Re: Etalon manipulace - Michal Streubel

Pane Svobodu, blbosti píšete Vy: Tesla za "své peníze"! Ha,ha,ha...

Zjistěte si, kolik dostává Tesla dotací a kolik "vydělává" prodejem tzv. emisních povolenek. A kolik vydělává prodejem aut...

Nedávno Hong-ong tvrdě uvalil na elektroauta (hlavně Tesla) citelný poplatek, protože tam zjistili, že jeho ekologičnost je blaf. Podniky jako Tesla mohou vzniknout pouze za podmínky, že falešnou distribucí statků má hrstka lidí tolik peněz, že neví, co v nasyceném trhu s nimi:koupí akcie nebo auto Tesla.

P. Zinga 13.12.2017 11:21

Absurdní Norsko

Loni jsem na NP psal o norském paradoxu, když ženy, osvobozené od existenciálního tlaku, si v rozporu s oficiální genderovou ideologií intuitivně vybírají typicky ženská povolání.Norské absurdárium pokračuje:Norsko mohutně podporuje elektromobilitu. Financuje to mohutným exportem uhlíkových zdrojů energie.Norsko je příkladem ostatním zemí a podporuje klimalarmismus. Cílem klimaalarmismu je záchrana Zeměkoule prostřednictvím totální dekarbonizace. Klimaalarmisté se prosadí, zvítězí "obnovitelné zdroje energie" a Norsko si svůj plyn může foukat do pr*ele. Bude tam, kde před 100 lety: chudou zemí. A bude mít docela normální starosti...

J. Svoboda 13.12.2017 10:49

Re: Etalon manipulace - Michal Streubel

Naopak, Norsko má nadprodukci energie z ekologických zdrojů - hydroelektráren. A o ty dráty se Tesla postará. Norský trh za to stojí. Jak říkám, přestaňte se bát FakeNews.

J. Vintr 13.12.2017 10:31

Re: Etalon manipulace - Michal Streubel

Nejde o síť nabíjecích stanic, ale o ty draty, které k nim dovedou elektřinu a o elektrárny, které ji vyrobí.

J. Svoboda 13.12.2017 10:25

Re: Etalon manipulace - Michal Streubel

Konkrétně v Norsku síť dobíjecích stanic staví TESLA za svoje peníze, tak se přestaňte klepat hrůzou z nějakých FakeNews :o)

J. Vintr 13.12.2017 10:11

Re: Etalon manipulace - Michal Streubel

Ale to, že masové rozšíření elektromobilů způsobí problémy s rozvodnou sítí a kapacitou zdrojů je pravda.

J. Svoboda 13.12.2017 9:57

Etalon manipulace - Michal Streubel

https://www.chytraauta.cz/deset-nejlevnejsich-elektromobilu-na-trhu-v-roce-2017-201706/

1/ Hmotnost současných elektromobilů je zcela srovnatelná s vozy na spalovací motor, to zjistíte hned pohledem do úvodního odkazu (Oktávka váží 1950 kg, v odkazu žádný z el.mobilů tak těžký ani není) - takže problém těžkých baterek jsou pindy.

2/ „Tesla daň“ byla bez náhrady odmítnuta - že na někoho dopadne jsou pindy.

3/ Navíc byla koncipována tak, že to měl být poplatek pro el.mobily s hmotností nad 2000 kg. !!! Takže osobních vozů by se v drtivé většině netýkala !!!

No hlavně, že na základě polopravdivich a neaktuálních informací došel Michal Streubel k jasným "protielektromobilním" závěrům. Můžete z fleku přispívat do Sputniku, školení v manipulaci nepotřebujete.

M. Prokop 13.12.2017 9:21

Prostě to poskytuje moc.

Za několik dobroserů se schová řada mocichtivých.

P. Klíma 13.12.2017 7:32

Hlas rozumu. Proto zůstane nevyslyšen.

A. Bocek 13.12.2017 6:35

Každá dotace má dva konce.

Ten jeden je ušlechtilý a krásný, ten druhý neefektivní a hloupý. V městečku Kravaře se rozhodli platit daň z počtu oken do hlavní ulice, a tak měšťané preferovali protáhlá stavení se dvěma okny v průčelí. Rekordmanem je dům 6 krát 26m.