2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

NORSKO: Dotujeme, zdaňujeme, zvesela a dokola

Nedávné informace o nových souvislostech s elektromobilitou norské dopravy ukazují zádrhele, které budou současný aktivisticky prosazovaný trend provázet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Zinga 13.12.2017 11:34

Re: Etalon manipulace - Michal Streubel

Pane Svobodu, blbosti píšete Vy: Tesla za "své peníze"! Ha,ha,ha...

Zjistěte si, kolik dostává Tesla dotací a kolik "vydělává" prodejem tzv. emisních povolenek. A kolik vydělává prodejem aut...

Nedávno Hong-ong tvrdě uvalil na elektroauta (hlavně Tesla) citelný poplatek, protože tam zjistili, že jeho ekologičnost je blaf. Podniky jako Tesla mohou vzniknout pouze za podmínky, že falešnou distribucí statků má hrstka lidí tolik peněz, že neví, co v nasyceném trhu s nimi:koupí akcie nebo auto Tesla.

R. Langer 13.12.2017 13:26

Re: Etalon manipulace - Michal Streubel

To zelené sedmilháře bez znalosti základních fyzikálních zákonů nezajímá, oni si odhlasují své vlastní fyzikální zákony. :-D

J. Svoboda 13.12.2017 14:12

Re: Etalon manipulace - Michal Streubel

Pardon, dáte mi link na to, jak Norsko Tesle platí nějaké dotace za výstavbu nabíjecích stanic?

Zkuste to najít rychleji, než pan prezident článek o Peroutkovi.

Děkuji uctivě.

P. Zinga 13.12.2017 18:18

Re: Etalon manipulace - Michal Streubel

Já nepsal o norských dotacích tesle, ale když už: namísto 130 000 stojí Tesla 72 000 ,- korun. Zbytek vyplácí Tesle stát. V Dánsku po škrtnutí dotací klesl prodej o 60%, v Hong-Kongu se úplně zhroutil.

Chtěl jste link o dotacích, zde jeden nabízím. Nejste-li němčinář, píše se tam o dotaci na stavbu továrny ve výši 1,2 miliardy USD. V SRN podmínil prasák |Musk stavbu továrny masivními dotacemi. To se to podniká, za cizí... http://www.handelsblatt.com/unternehmen/industrie/subventionen-fuer-neue-fabrik-teslas-milliardenwette/10658300.html.

Jestli chcete zachránit Zeměkouli, přestaňte dýchat! A s Vámi všichni manipulátořin a jejich užiteční idioti: denně každý z Vás vyrobí cca 1 kg CO2!

J. Svoboda 13.12.2017 20:45

Re: Etalon manipulace - Michal Streubel

Dotaz byl na dotace na stavbu nabíjecích stanic v Norsku. K tomu nic nemáte. Takže si založte vlákno o něčem jiném, to bude fajn.

Pěkný večer.

J. Jurax 13.12.2017 23:28

Re: Etalon manipulace - Michal Streubel

http://www.skoda-octavia.org/technicka-cast.html

Pohotovostní hmotnost s řidičem 1.255 kg, celková hmotnost 1.750 kg

http://www.hybrid.cz/tesla-model-s-p100dl-extremni-zrychleni-vykon-760-koni

Pohotovostní hmotnost: 2543 kg, maximální hmotnost: 3071 kg

Ergo - oktávka má pohotovostní hmotnost o cca 1200 kg menší, maximální o cca 1300 kg menší. Ono jsou samozřejme různá provedení, ale ta cca tuna a něco rozdílu tam bude furt.

M. Prokop 13.12.2017 9:21

Prostě to poskytuje moc.

Za několik dobroserů se schová řada mocichtivých.

P. Klíma 13.12.2017 7:32

Hlas rozumu. Proto zůstane nevyslyšen.

A. Bocek 13.12.2017 6:35

Každá dotace má dva konce.

Ten jeden je ušlechtilý a krásný, ten druhý neefektivní a hloupý. V městečku Kravaře se rozhodli platit daň z počtu oken do hlavní ulice, a tak měšťané preferovali protáhlá stavení se dvěma okny v průčelí. Rekordmanem je dům 6 krát 26m.

J. Schwarz 13.12.2017 12:26

Re: Každá dotace má dva konce.

Ve spoustě afrických zemí se platí daň z domu až po dokončení a tak tam uvidíte opravdu hodně domů nedostavěných - tam, kde moc neprší většinou bez střechy...

R. Langer 13.12.2017 13:28

Re: Každá dotace má dva konce.

Mámpocit, že to je i v Řecku, nebo v Chorvatsku - vždycky je nějaká zeď nedodělaná. ;-)