Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
GIGAFACTORY: Krok vedle
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R. Langer 17.12.2022 6:45No, Německo už to zkouší potřetí. Zničit svět. |
R. Langer 17.12.2022 6:43Takže jste příznivec "slepých cest"? |
R. Langer 17.12.2022 6:42Prej za nás budou dělat Ukrajinci, ne? |
R. Langer 17.12.2022 6:41A to jako čím? |
R. Langer 17.12.2022 6:40Musíte počkat až do února příštího roku, až přijdou složenky za energie. Pak se rozsvítí i těm pomalejším. |
R. Langer 17.12.2022 6:39Kdokoliv kecá něco o "průmyslu 4.0", tak LŽE. |
V. Mokrý 17.12.2022 6:24K nějaké té samostatnosti ŠKODA AUTO, chybí nějaké to procento jeho akcií ( alespoň 10% ), ve vlastnictví ČR. Když 40% VW, má spolkový stát Dolní Sasko |
P. Dvořák 17.12.2022 6:08Tím že u nás zahraniční gasterbeiteři budou vyrábět nesmyslné akumulátory, na které dovezeme ze zahraničí statisíce (možná miliony) tun surovin, z nichž většina bude z Asie nebo Afriky? |
T. Kvitek 17.12.2022 6:02Pouze povzdech. Kam jsme se to zase dostali. Jedná tupá vláda střídá druhou. Místo rozumu je tu ideologie. Kde a kdy tohle skončí? Už toho je dost!!! A MÁME TOHO SOCIALISMU DOST A PLNÝ ZUBY VZÍT NA TEN BORDEL VIDLE. |
I. Pávek 17.12.2022 5:58Velmi dobře napsáno - ano se rem si jak se říká do vlastního hnízda - |
M. Šejna 17.12.2022 5:50To je zas komunistické rozumování nad dividendami vyvezenými zahraničním akcionářům. Autor zapomněl že dividendy se vyplácejí ze zisku po zdanění. Takže předtím, než "zlý zahraniční kapitalista" vykořistí nebohé Česko, tak vyplatí dělníkům mzdy, odvede sociální a zdravotní pojištění, zaplatí daň ze zisku a zaplatí DPH ze své produkce. |
M. Valenta 17.12.2022 5:41Chceme snížit závislost na Asii nebo ne? |
P. Hatina 17.12.2022 4:39Těch otázek povícero a to právě že diky současné energetické krizi, jejímž jedním z aspektů řešení, by mělo být i tou energií šetřit. Takže snaha nechat si dneska postavit na svém území další energeticky náročnou megafabriku by mělo být z pohledu státu EU něco na způsob sodomie . Ony jsou tu ale navíc dva aspekty. Ten jeden, finanční - ale není vyloučeno, že VW jako německá fabrika by si tu drahou elektřiny nechala dotovat z německých dotací, které jsou mnohem vyšší. Ale věc druhá, otázka kapacity, tak aby potom, z důvodu "strategické " výroby (rozuměno v rámci celé EU) nevypínali elektřinu zbytku těm ostatním českým odběratelům.? |
F. Žůrek 17.12.2022 3:50Škoda dalších slov. Děkuji autoru... |
J. Novak 17.12.2022 2:32Smutna pravda. |
K. Machala 17.12.2022 1:28Velmi dobrý článek. EU vedou bohužel šílenci, zkorumpové a neználci, a naše vláda je poslouchá na slovo jako pejsek. To samé dělal Babiš. Jiná opozice zase má slabost pro šílence na východě. A lidi volí mezi tímhle. Někdo už musí prozřít. |
J. Kyška 17.12.2022 0:56U nás to bude špatné, možná dokonce velmi špatné, ale horší, jak v Německu to snad nebude. Já vážně nechápu, jak Německo, automobilová velmoc, která se může chlubit automobilkami - perlami, jako jsou BMW, Mercedes, Volkswagen, Audi, Porsche a další, jak mohli dopustit, aby si tam, kousek od Berlína, nechali postavit montovnu. Montovnu gigafaktory Tesla. Dokonce dvě, protože teď tam ještě staví gigafaktory na baterky. V Německu!!! V socialistické Evropě, kde by podnikal jenom blázen! V Evropě, kde, jak správně podotýká předchozí příspěvek, jsou mnohonásobně vyšší ceny energií, které se zoufale pokouší svést na Rusko, přestože je způsobil Green deal + obrovská evropská byrokracie + politické zásahy do podnikání, kdy do vedení soukromých firem jsou povinně nominováni nikoli nejschopnější, ale ti, kteří vyhovují genderovým a jiným uhozeným progresivistickým kritériím + mocné odbory - je zcela vražedná. To nedopadne s Německem dobře. Ale buďme optimisté, buďme ostražití, braňme naši zem před stavbou dalších montoven, jako to dělá pan Smutný. Budeme-li vytrvalí, zvítězíme, naši zemi, naše Česko na prvním místě zachráníme. |
J. Kyška 17.12.2022 0:56U nás to bude špatné, možná dokonce velmi špatné, ale horší, jak v Německu to snad nebude. Já vážně nechápu, jak Německo, automobilová velmoc, která se může chlubit automobilkami - perlami, jako jsou BMW, Mercedes, Volkswagen, Audi, Porsche a další, jak mohli dopustit, aby si tam, kousek od Berlína, nechali postavit montovnu. Montovnu gigafaktory Tesla. Dokonce dvě, protože teď tam ještě staví gigafaktory na baterky. V Německu!!! V socialistické Evropě, kde by podnikal jenom blázen! V Evropě, kde, jak správně podotýká předchozí příspěvek, jsou mnohonásobně vyšší ceny energií, které se zoufale pokouší svést na Rusko, přestože je způsobil Green deal + obrovská evropská byrokracie + politické zásahy do podnikání, kdy do vedení soukromých firem jsou povinně nominováni nikoli nejschopnější, ale ti, kteří vyhovují genderovým a jiným uhozeným progresivistickým kritériím + mocné odbory - je zcela vražedná. To nedopadne s Německem dobře. Ale buďme optimisté, buďme ostražití, braňme naši zem před stavbou dalších montoven, jako to dělá pan Smutný. Budeme-li vytrvalí, zvítězíme, naši zemi, naše Česko na prvním místě zachráníme. |
Z. Koutecký 17.12.2022 0:27Pan Smutný má vcelku pravdu až na to, že ČR už dávno není zcela svrchovaný stát a nezaměstnaných tu bude velmi pravděpodobně v roce 2027 dost a dost. |
P. Nešvara 17.12.2022 0:21Autor hází perly sviním. V socialistické Evropě by podnikal leda blázen. Kombinace vysokých mezd zdvojnásobených povinnými pojištěními a vysokými daněmi a odvody + mnohonásobně vyšší ceny energií, které se zoufale pokouší svést na Rusko, přestože je způsobil Green deal + obrovská evropská byrokracie + politické zásahy do podnikání, kdy do vedení soukromých firem jsou povinně nominováni nikoli nejschopnější, ale ti, kteří vyhovují genderovým a jiným uhozeným progresivistickým kritériím + mocné odbory - je zcela vražedná. Deindustrializace a následný krach jsou nevyhnutné. U nás to možná bude horší než v Německu, ale to se krachu také nevyhne. |
P. Diviš 17.12.2022 0:14Nemusíme. Ale vyzkoušíme. |